Mazda 626 GE FS '92
Znajomości w urzędzie albo puścił oczko do pani w okienku
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Pajko, Twoja mazda na skrecanym kole miazdzyla suty, to swietny egzemplarz. Sam mialem ochote na taki samochod, bylby bardziej funkcjonalny od bylej mx6. Ale ze wzgledu na brak bezpiecznej mozliwosci garazowania i brak garazu w poblizu miejsca zamieszkania, pomysl spalil na panewce. Dzialaj, bo warto. To piekny samochod, tym bardziej z dodatkami efini
Żeby nie było że znów siadłem na laurach to wrzucam kilka fotek
I nawet wideło
https://www.youtube.com/watch?v=j7QZdsDHV_U
Pierwszy odpał po 4,5 roku .
Dużo jeszcze do zrobienia , na chwile obecną walczę z :
– podświetleniem deski rozdzielczej i nie działającymi zegarami
– zwarciu – cały czas działają silniczki od lusterek
– zlokalizowaniu przekaźnika od pompy paliwa
– poszukiwaniu schematu podpięcia "kabli itp" od przepustnicy
Może ktoś jest w stanie pomóc
I nawet wideło
https://www.youtube.com/watch?v=j7QZdsDHV_U
Pierwszy odpał po 4,5 roku .
Dużo jeszcze do zrobienia , na chwile obecną walczę z :
– podświetleniem deski rozdzielczej i nie działającymi zegarami
– zwarciu – cały czas działają silniczki od lusterek
– zlokalizowaniu przekaźnika od pompy paliwa
– poszukiwaniu schematu podpięcia "kabli itp" od przepustnicy
Może ktoś jest w stanie pomóc
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
We wnętrzu też coś było grzebane? Co się dzieje z pompą ze szukasz przekaźnika?
Wpięty masz regulator podswietlenia wnętrza? jak jest wpięty to te dwa punkty bym podpiął pod brak masy na desce rozdzielczej,
A jeśli instalacja była wypinana też z deski to na wysokości kolumny kierowniczej we wnętrzu sa 2 tak samo zbudowane kostki odpowiadające za inne czynności życiowe
Pajko napisał(a):– podświetleniem deski rozdzielczej i nie działającymi zegarami
Pajko napisał(a):– zwarciu – cały czas działają silniczki od lusterek
Wpięty masz regulator podswietlenia wnętrza? jak jest wpięty to te dwa punkty bym podpiął pod brak masy na desce rozdzielczej,
A jeśli instalacja była wypinana też z deski to na wysokości kolumny kierowniczej we wnętrzu sa 2 tak samo zbudowane kostki odpowiadające za inne czynności życiowe
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Deska była sciągana bo wymieniałem nagrzewnice i dmuchawę .
Brak masy – tak podejrzewałem , jak auto wróci do mnie do garażu będę grzebał te wtyczki też wezmę pod uwagę dzieki za wskazówki
Co do przekaźnika chyba padł , bo pompa działa tylko na zworce w fp i gnd .
Brak masy – tak podejrzewałem , jak auto wróci do mnie do garażu będę grzebał te wtyczki też wezmę pod uwagę dzieki za wskazówki
Co do przekaźnika chyba padł , bo pompa działa tylko na zworce w fp i gnd .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
No to co do pompy robiąc zworkę powinien cykac przekaźnik – tak go zlokalizuj, ale prawdopodobnie jest w fuse boxie pod maską
Powodzenia, nie moge się doczekac kiedy wyjedzie na drogi
Powodzenia, nie moge się doczekac kiedy wyjedzie na drogi
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek bardzo dziękuję za podpowiedź odnośnie kostek . Faktycznie były wpięte na odwrót teraz jest OK .
Pompa paliwa też już działa bez zwory .
Teraz mam problem z "woda" w przepustnicy . Czy ktoś może mi zrobić zdjęcie jak mają iść węże na przepustnice ?
Wydaje mi się że miałem je zapięte na odwrót teraz jest tak że za termostatem wąż idzie na "górę" przepustnicy . Wydaje mi się że to jest odpowiednie podłączenie.
Gib był plan na KL albo KLZE ale po 5 latach stania w garażu poprostu chcę nią już wyjechać . Może za kilka sezonów stwerdzę że czas na KL . Auto i tak będzie bardzo mało używane typowa zabawka . Do jazdy na codzień mam wygodne duże kombi .
Po za tym nie wiem czy synowi będzie się podobać jazda taka taczką z betonowym zawiasem
Pompa paliwa też już działa bez zwory .
Teraz mam problem z "woda" w przepustnicy . Czy ktoś może mi zrobić zdjęcie jak mają iść węże na przepustnice ?
Wydaje mi się że miałem je zapięte na odwrót teraz jest tak że za termostatem wąż idzie na "górę" przepustnicy . Wydaje mi się że to jest odpowiednie podłączenie.
Gib był plan na KL albo KLZE ale po 5 latach stania w garażu poprostu chcę nią już wyjechać . Może za kilka sezonów stwerdzę że czas na KL . Auto i tak będzie bardzo mało używane typowa zabawka . Do jazdy na codzień mam wygodne duże kombi .
Po za tym nie wiem czy synowi będzie się podobać jazda taka taczką z betonowym zawiasem
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Ciesze się, że mogłem pomóc Zamawiam kiedyś wspólne fotki
Co do przepustnicy znalazlem pare zdjec swojego fp ale nic nie widac, po szperaniu w necie mam to
Co do przepustnicy znalazlem pare zdjec swojego fp ale nic nie widac, po szperaniu w necie mam to
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Gumisiowa komora jest mega!
Wszystko szło bardzo ładnie i sprawnie , montarz kompletnych hamulców P i T odpowietrzenie ich i sprzęgła .
I teraz pojawiły się problemy .
Auto odpala tylko na wciśniętym sprzęgle , przy wrzuceniu jakiego kolwiek biegu ( na wciśniętym sprzęgle ) auto gaśnie tak samo przy puszczeniu sprzęgła na luzie .
Na samym zapłonie zauważyłem że przy wyciśniętym sprzęgle przygasają kontrolki i gaśnie zegarek .
Pompa dalej działa tylko na zworce .
Wiem że to zwarcie tylko gdzie go szukać ? Wiązki na silniku 5 lat temu były jeszcze raz izolowane ( pewnie to był mój błąd ) . Szukać zwarcia czy szukać wiązki używanej , tylko pytanie czy uda mi się ją wymienić jeżeli silnik jest w komorze ?
Nie wiem czy ktoś to w cale czyta , może jak raz ktoś coś podpowie . Bo jestem w kropce
I teraz pojawiły się problemy .
Auto odpala tylko na wciśniętym sprzęgle , przy wrzuceniu jakiego kolwiek biegu ( na wciśniętym sprzęgle ) auto gaśnie tak samo przy puszczeniu sprzęgła na luzie .
Na samym zapłonie zauważyłem że przy wyciśniętym sprzęgle przygasają kontrolki i gaśnie zegarek .
Pompa dalej działa tylko na zworce .
Wiem że to zwarcie tylko gdzie go szukać ? Wiązki na silniku 5 lat temu były jeszcze raz izolowane ( pewnie to był mój błąd ) . Szukać zwarcia czy szukać wiązki używanej , tylko pytanie czy uda mi się ją wymienić jeżeli silnik jest w komorze ?
Nie wiem czy ktoś to w cale czyta , może jak raz ktoś coś podpowie . Bo jestem w kropce
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Ja czytam ale nie podpowiem, bo mechanik ze mnie cienki
Jak silnik na miejscu to może byc ciężko.
Aczkolwiek nie pamiętam ile tam jest miejsca.
Jak coś to mam wszystkie wiązki
Aczkolwiek nie pamiętam ile tam jest miejsca.
Jak coś to mam wszystkie wiązki
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
No i stało się
https://www.youtube.com/watch?v=KEn66w8qHYk
Wymiana wiązki z silnikiem na miejscu nie jest najmniejszym problemem
Auto już jeździ dalej trzyma wysokie obroty ale podejrzewam że TPS i krokowy do zrobienia i będzie miód malina
Jedyny problem to że dalej auto odpala tylko na zworce od pompy , po odpaleniu można ją wyciągnąć i nie gaśnie działa w 100% i tu moje pytanie czy 626 nie ma gdzieś czujnika wstrząsowego ?
https://www.youtube.com/watch?v=KEn66w8qHYk
Wymiana wiązki z silnikiem na miejscu nie jest najmniejszym problemem
Auto już jeździ dalej trzyma wysokie obroty ale podejrzewam że TPS i krokowy do zrobienia i będzie miód malina
Jedyny problem to że dalej auto odpala tylko na zworce od pompy , po odpaleniu można ją wyciągnąć i nie gaśnie działa w 100% i tu moje pytanie czy 626 nie ma gdzieś czujnika wstrząsowego ?
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
https://www.youtube.com/watch?v=1eGhlWGfLL0
Koła na ten sezon prezentują się jak wyżej
8,5 et 6 195/40/17 i 9,5" et 15-17 205/40/17
Juz nawet jakieś przymiarki były
Do finalnej wersji jeszcze daleka droga
Koła na ten sezon prezentują się jak wyżej
8,5 et 6 195/40/17 i 9,5" et 15-17 205/40/17
Juz nawet jakieś przymiarki były
Do finalnej wersji jeszcze daleka droga
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Fajne,
też mnie kiedyś zainteresowały takie stalóweczki ale kupiłem chomika na wiejskich alusach i zostały na zimę, a na lato mam OZety, tylko jakiś kolor muszę opracować, bo srebrne mi się przejadły
też mnie kiedyś zainteresowały takie stalóweczki ale kupiłem chomika na wiejskich alusach i zostały na zimę, a na lato mam OZety, tylko jakiś kolor muszę opracować, bo srebrne mi się przejadły
ale te blachy w kolorze są fajne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości