Mazda 626 GE FS '92

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Adoz » 17 gru 2015, 17:12

Jakie tablice :D przypadek ? czy wybór zamierzony ? Powodzenia w kontynuacji projektu.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 517 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez Eklerek323f » 17 gru 2015, 17:23

Znajomości w urzędzie albo puścił oczko do pani w okienku :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Dominator » 17 gru 2015, 20:35

Pajko, Twoja mazda na skrecanym kole miazdzyla suty, to swietny egzemplarz. Sam mialem ochote na taki samochod, bylby bardziej funkcjonalny od bylej mx6. Ale ze wzgledu na brak bezpiecznej mozliwosci garazowania i brak garazu w poblizu miejsca zamieszkania, pomysl spalil na panewce. Dzialaj, bo warto. To piekny samochod, tym bardziej z dodatkami efini <faja>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Pajko » 4 lut 2016, 14:17

Żeby nie było że znów siadłem na laurach to wrzucam kilka fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I nawet wideło

https://www.youtube.com/watch?v=j7QZdsDHV_U

Pierwszy odpał po 4,5 roku .

Dużo jeszcze do zrobienia , na chwile obecną walczę z :

– podświetleniem deski rozdzielczej i nie działającymi zegarami
– zwarciu – cały czas działają silniczki od lusterek
– zlokalizowaniu przekaźnika od pompy paliwa
– poszukiwaniu schematu podpięcia "kabli itp" od przepustnicy

Może ktoś jest w stanie pomóc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Eklerek323f » 4 lut 2016, 18:02

We wnętrzu też coś było grzebane? Co się dzieje z pompą ze szukasz przekaźnika?

Pajko napisał(a):– podświetleniem deski rozdzielczej i nie działającymi zegarami

Pajko napisał(a):– zwarciu – cały czas działają silniczki od lusterek

Wpięty masz regulator podswietlenia wnętrza? jak jest wpięty to te dwa punkty bym podpiął pod brak masy na desce rozdzielczej,

A jeśli instalacja była wypinana też z deski to na wysokości kolumny kierowniczej we wnętrzu sa 2 tak samo zbudowane kostki odpowiadające za inne czynności życiowe
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Pajko » 4 lut 2016, 21:55

Deska była sciągana bo wymieniałem nagrzewnice i dmuchawę .
Brak masy – tak podejrzewałem , jak auto wróci do mnie do garażu będę grzebał te wtyczki też wezmę pod uwagę dzieki za wskazówki

Co do przekaźnika chyba padł , bo pompa działa tylko na zworce w fp i gnd .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Eklerek323f » 4 lut 2016, 23:54

No to co do pompy robiąc zworkę powinien cykac przekaźnik – tak go zlokalizuj, ale prawdopodobnie jest w fuse boxie pod maską

Powodzenia, nie moge się doczekac kiedy wyjedzie na drogi <czarodziej>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Gib » 6 lut 2016, 00:48

Nie myślałeś wrzucić tam KLa jednak? Przy tej xujni co teraz jeździ po drogach ładny klang V6 trochę by urozmaicił szarą rzeczywistość, nawet jeśli miałby 140 KM :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pajko » 6 lut 2016, 09:47

Eklerek bardzo dziękuję za podpowiedź odnośnie kostek . Faktycznie były wpięte na odwrót teraz jest OK .
Pompa paliwa też już działa bez zwory .

Teraz mam problem z "woda" w przepustnicy . Czy ktoś może mi zrobić zdjęcie jak mają iść węże na przepustnice ?
Wydaje mi się że miałem je zapięte na odwrót teraz jest tak że za termostatem wąż idzie na "górę" przepustnicy . Wydaje mi się że to jest odpowiednie podłączenie.

Gib był plan na KL albo KLZE ale po 5 latach stania w garażu poprostu chcę nią już wyjechać . Może za kilka sezonów stwerdzę że czas na KL . Auto i tak będzie bardzo mało używane typowa zabawka . Do jazdy na codzień mam wygodne duże kombi .
Po za tym nie wiem czy synowi będzie się podobać jazda taka taczką z betonowym zawiasem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Eklerek323f » 6 lut 2016, 17:59

Ciesze się, że mogłem pomóc <faja> Zamawiam kiedyś wspólne fotki <spoko>

Co do przepustnicy znalazlem pare zdjec swojego fp ale nic nie widac, po szperaniu w necie mam to
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez misiak89-89 » 8 lut 2016, 22:16

Gumisiowa komora jest mega!
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Pajko » 10 lut 2016, 01:15

Wszystko szło bardzo ładnie i sprawnie , montarz kompletnych hamulców P i T odpowietrzenie ich i sprzęgła .

I teraz pojawiły się problemy .

Auto odpala tylko na wciśniętym sprzęgle , przy wrzuceniu jakiego kolwiek biegu ( na wciśniętym sprzęgle ) auto gaśnie tak samo przy puszczeniu sprzęgła na luzie .

Na samym zapłonie zauważyłem że przy wyciśniętym sprzęgle przygasają kontrolki i gaśnie zegarek .

Pompa dalej działa tylko na zworce .

Wiem że to zwarcie tylko gdzie go szukać ? Wiązki na silniku 5 lat temu były jeszcze raz izolowane ( pewnie to był mój błąd ) . Szukać zwarcia czy szukać wiązki używanej , tylko pytanie czy uda mi się ją wymienić jeżeli silnik jest w komorze ?

Nie wiem czy ktoś to w cale czyta , może jak raz ktoś coś podpowie . Bo jestem w kropce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez oblivion » 10 lut 2016, 11:51

Ja czytam ale nie podpowiem, bo mechanik ze mnie cienki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez chmielu_KL » 10 lut 2016, 13:56

Jak silnik na miejscu to może byc ciężko.
Aczkolwiek nie pamiętam ile tam jest miejsca. :D
Jak coś to mam wszystkie wiązki <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Pajko » 16 lut 2016, 10:58

No i stało się

https://www.youtube.com/watch?v=KEn66w8qHYk

Wymiana wiązki z silnikiem na miejscu nie jest najmniejszym problemem :)
Auto już jeździ dalej trzyma wysokie obroty ale podejrzewam że TPS i krokowy do zrobienia i będzie miód malina :)

Jedyny problem to że dalej auto odpala tylko na zworce od pompy , po odpaleniu można ją wyciągnąć i nie gaśnie działa w 100% i tu moje pytanie czy 626 nie ma gdzieś czujnika wstrząsowego ? <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pajko » 8 mar 2016, 14:46

https://www.youtube.com/watch?v=1eGhlWGfLL0

Koła na ten sezon prezentują się jak wyżej

8,5 et 6 195/40/17 i 9,5" et 15-17 205/40/17

Juz nawet jakieś przymiarki były

Obrazek

Do finalnej wersji jeszcze daleka droga
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez oblivion » 8 mar 2016, 14:55

Fajne,
też mnie kiedyś zainteresowały takie stalóweczki ale kupiłem chomika na wiejskich alusach i zostały na zimę, a na lato mam OZety, tylko jakiś kolor muszę opracować, bo srebrne mi się przejadły ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Dominator » 8 mar 2016, 15:18

Pajko, jak Ci sie znudzi, zawsze bedziesz mogl kolpaki zalozyc hahaha
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Pajko » 8 mar 2016, 15:32

Dokładnie tak , tak jak pisałem kiedyś nie będzie w to auto już pakowane tyle siana co kiedyś , więc skręcanego koła raczej też już nie zobaczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez oblivion » 8 mar 2016, 15:49

ale te blachy w kolorze są fajne ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy