Mazda 626 GE FS '92
Mnie zakup KFZE kosztował 0 zł. Wszystkie elementy które sprzedałem zwróciły mi cały zakup. A trzeba dodać ze zostałyt najwartościowsze rzeczy: silnik, skrzynia, wiazka komp, zawiecha i heble.
Takze a bym myslał o vałce. Przeciez ją zawsze mozna uturbic :d
Takze a bym myslał o vałce. Przeciez ją zawsze mozna uturbic :d
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Pajko napisał(a):Korci Mnie na FS-T ale to raczej ciężki temat do samodzielnego ogarnięcia .
Pajko kupuj V-kę. Może i blow-off robi większe wrażenie od dźwięku V, ale ile przy tym problemów eksploatacyjnych
Narazie nie myślę o SWAP'ach , Turbinach itp . Narazie muszę skończyć plan działań na sezon 2010 a może jeszcze coś więcej ale narazie 0 mechaniki .
właśnie to Mnie bardziej kieruje w stronę V'łki
Adaś napisał(a):ale ile przy tym problemów eksploatacyjnych
właśnie to Mnie bardziej kieruje w stronę V'łki
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Faktem jest ze Fałka ma super dzwiek ale ten zastrzyk z turbo~~ i pssst tez jest fajne ale jakby to polaczyc:P imo byloby super ~~
Ktos pytal jak sie jezdzi na takim zawiasie nie wiem jak na D2 ale na K-Sporcie calkiem przyjenie troche twardawe ale w zakretach super sie trzyma i zawsze mozna pod siebie ustawic
Ktos pytal jak sie jezdzi na takim zawiasie nie wiem jak na D2 ale na K-Sporcie calkiem przyjenie troche twardawe ale w zakretach super sie trzyma i zawsze mozna pod siebie ustawic
626 2.5 V6 Cronos B-)
- Od: 7 mar 2008, 23:49
- Posty: 46
- Skąd: Nowa Ruda
- Auto: 626 Cronos 2.5V6
ee tam Panowie – V'ke turbo juz mamy Ja czekam na powiew swierzosci w tym temacie, a FST niewatpliwie bylby czyms takim Co do tej elektroniki, wtryskow itd to chyba przesadzacie (jezeli mowimy o zasilaniu paliwem + sterowanie) Mysle, ze na poczatek, aby sprawdzic czy to wszystko w ogole bedzie chcialo zagrac wystarczy FMU, wydajniejsza pompa paliwa i nieduze doladowanie a i tak przyrost mocy bedzie dosyc znaczny w stosunku do tego co oferuja cherlawe FS N/A No i to bylby taki TURBO STAGE I.
A zeby nie bylo offtopu to powiem Ci Pajko, ze zamiatasz ta 626 Zawsze mi sie wydawalo, ze 626 to nie ciekawy rodzinny dupowoz Teraz wiem, ze sie mylilem
A zeby nie bylo offtopu to powiem Ci Pajko, ze zamiatasz ta 626 Zawsze mi sie wydawalo, ze 626 to nie ciekawy rodzinny dupowoz Teraz wiem, ze sie mylilem
sq2jul niestety mylisz sie jak juz robic T to pożadnie bez oszczedzania na czymkolwiek
Za dużo myślisz ostatnimi czasy...
IMO nie baw się w turbo do FS'a tylko kup sobie zdrową 626 GE KL na SWAP i przełóż silnik i osprzęt. To będzie najmniej kłopotliwe, a rezultat śmiem twierdzic, że będzie bardzo porównywalny do nisko-budżetowego turbo. Przy okazji zostanie Ci trochę wyposażenia (KL'ki były zazwyczaj dobrze doposażane) na dowartościowanie projektu. Stoi nawet na allegro jedna taka srebrna szczała z dobrym wypasem ...
IMO nie baw się w turbo do FS'a tylko kup sobie zdrową 626 GE KL na SWAP i przełóż silnik i osprzęt. To będzie najmniej kłopotliwe, a rezultat śmiem twierdzic, że będzie bardzo porównywalny do nisko-budżetowego turbo. Przy okazji zostanie Ci trochę wyposażenia (KL'ki były zazwyczaj dobrze doposażane) na dowartościowanie projektu. Stoi nawet na allegro jedna taka srebrna szczała z dobrym wypasem ...
Pajko napisał(a):wsadzę poczciwe Z5 hehe język
co masz do Zy 5 widziałes jak Buczosowe do Konina wymiatało
Gratuluje zaparcia w tworzeniu mazdy,no a KL jak piszą koledzy było by niezłym dopełnieniem jakże już dopieszczonej calości
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Aleście natrzaskali stron w Pajkowym temacie Dodam od siebie że nic tak nie pasuje do 626, jak najwspanialsza muzyka wydobywająca się z oryginalnej dwururki zdrowego Kaela
Wracając do planów obecnych . Lakier na rotory zamówiony , po nowym roku felgi będą gotowe . Pozostało zamówić opony , założyć gwint na który czekam i auto do sezonu gotowe . Choć kto wie czy przy dobrych wiatrach nie będzie coś ekstra zrobione dla wygody i oka .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
People_Hate_Me napisał(a):sq2jul niestety mylisz sie jak juz robic T to pożadnie bez oszczedzania na czymkolwiek
a co jest 'nieporzadnego' w FMU? Five tak na poczatku jezdzil i jakos nie narzekal. Oczywiscie wiadomo, ze jest to stage I i mozna jeszcze duzo z tego wyciagnac. Ja osobiscie jezeli pchalbym sie w tubo to na pewno bym zaczal od FMU.
sq2jul ja bym zaczął odrazu od MS'a FMU za mocno przelewa bez doładowania (ale to zalezy od osoby ) dobra nie oftopujmy tutaj u Pajka
Pajko dobry pomysł z KL'em zawsze reszte mozna pchnąć czekam na efekt koncowy z felgami bo sie juz doczekac nie moge
Pajko dobry pomysł z KL'em zawsze reszte mozna pchnąć czekam na efekt koncowy z felgami bo sie juz doczekac nie moge
kl pod maske , skrzynia i zamach od k8 , zrobic wydech , dolot i juz będzie to jechać bardzo przyzwoicie
-
Pyton162
Pajko A może F2T z Proboszcza GT ? jednostka prosta. Tylko swap i drut elektroniki i jest Turbo a probe GT można za 1500zł kupić.
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Gibsong napisał(a):Marcin1mazda Łapy i półosie pasują?
Myślę, że skoro pasują do 626 GD to i do GE też spasują
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości