Mazda 626 GE FS '92

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Loczek » 23 gru 2009, 20:58

Mnie zakup KFZE kosztował 0 zł. Wszystkie elementy które sprzedałem zwróciły mi cały zakup. A trzeba dodać ze zostałyt najwartościowsze rzeczy: silnik, skrzynia, wiazka komp, zawiecha i heble.

Takze a bym myslał o vałce. Przeciez ją zawsze mozna uturbic :d
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Adaś » 23 gru 2009, 21:41

Pajko napisał(a):Korci Mnie na FS-T ale to raczej ciężki temat do samodzielnego ogarnięcia .

Pajko kupuj V-kę. Może i blow-off robi większe wrażenie od dźwięku V, ale ile przy tym problemów eksploatacyjnych :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pajko » 23 gru 2009, 23:03

Narazie nie myślę o SWAP'ach , Turbinach itp . Narazie muszę skończyć plan działań na sezon 2010 a może jeszcze coś więcej ale narazie 0 mechaniki .
Adaś napisał(a):ale ile przy tym problemów eksploatacyjnych

właśnie to Mnie bardziej kieruje w stronę V'łki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez virus99 » 25 gru 2009, 13:33

Faktem jest ze Fałka ma super dzwiek ale ten zastrzyk z turbo~~ i pssst tez jest fajne ale jakby to polaczyc:P imo byloby super ~~

Ktos pytal jak sie jezdzi na takim zawiasie nie wiem jak na D2 ale na K-Sporcie calkiem przyjenie troche twardawe ale w zakretach super sie trzyma i zawsze mozna pod siebie ustawic
626 2.5 V6 Cronos B-)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 23:49
Posty: 46
Skąd: Nowa Ruda
Auto: 626 Cronos 2.5V6

Postprzez sq2jul » 26 gru 2009, 02:40

ee tam Panowie – V'ke turbo juz mamy :) Ja czekam na powiew swierzosci w tym temacie, a FST niewatpliwie bylby czyms takim :) Co do tej elektroniki, wtryskow itd to chyba przesadzacie (jezeli mowimy o zasilaniu paliwem + sterowanie) ;) Mysle, ze na poczatek, aby sprawdzic czy to wszystko w ogole bedzie chcialo zagrac wystarczy FMU, wydajniejsza pompa paliwa i nieduze doladowanie a i tak przyrost mocy bedzie dosyc znaczny w stosunku do tego co oferuja cherlawe FS N/A :) No i to bylby taki TURBO STAGE I.

A zeby nie bylo offtopu to powiem Ci Pajko, ze zamiatasz ta 626 ;) Zawsze mi sie wydawalo, ze 626 to nie ciekawy rodzinny dupowoz ;) Teraz wiem, ze sie mylilem :)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez People_Hate_Me » 26 gru 2009, 13:31

sq2jul niestety mylisz sie :P jak juz robic T to pożadnie bez oszczedzania na czymkolwiek :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pajko » 26 gru 2009, 14:18

Wpadł Mi nowy pomysł do głowy , wsadzę poczciwe Z5 hehe :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 26 gru 2009, 14:27

Za dużo myślisz ostatnimi czasy... <lol>

IMO nie baw się w turbo do FS'a tylko kup sobie zdrową 626 GE KL na SWAP i przełóż silnik i osprzęt. To będzie najmniej kłopotliwe, a rezultat śmiem twierdzic, że będzie bardzo porównywalny do nisko-budżetowego turbo. Przy okazji zostanie Ci trochę wyposażenia (KL'ki były zazwyczaj dobrze doposażane) na dowartościowanie projektu. Stoi nawet na allegro jedna taka srebrna szczała z dobrym wypasem ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 26 gru 2009, 15:37

Lukas007 napisał(a):IMO nie baw się w turbo do FS'a tylko kup sobie zdrową 626 GE KL na SWAP i przełóż silnik i osprzęt. To będzie najmniej kłopotliwe,

Dokładnie .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Beny » 26 gru 2009, 15:48

Pajko napisał(a):wsadzę poczciwe Z5 hehe język

co masz do Zy 5 :P widziałes jak Buczosowe do Konina wymiatało :D

Gratuluje zaparcia w tworzeniu mazdy,no a KL jak piszą koledzy było by niezłym dopełnieniem jakże już dopieszczonej calości ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez dyszel » 26 gru 2009, 22:04

Aleście natrzaskali stron w Pajkowym temacie <lol> Dodam od siebie że nic tak nie pasuje do 626, jak najwspanialsza muzyka wydobywająca się z oryginalnej dwururki zdrowego Kaela :] ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez Pajko » 26 gru 2009, 22:16

Wracając do planów obecnych . Lakier na rotory zamówiony , po nowym roku felgi będą gotowe . Pozostało zamówić opony , założyć gwint na który czekam i auto do sezonu gotowe . Choć kto wie czy przy dobrych wiatrach nie będzie coś ekstra zrobione dla wygody i oka .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez sq2jul » 26 gru 2009, 22:27

People_Hate_Me napisał(a):sq2jul niestety mylisz sie :P jak juz robic T to pożadnie bez oszczedzania na czymkolwiek :D


a co jest 'nieporzadnego' w FMU? Five tak na poczatku jezdzil i jakos nie narzekal. Oczywiscie wiadomo, ze jest to stage I i mozna jeszcze duzo z tego wyciagnac. Ja osobiscie jezeli pchalbym sie w tubo to na pewno bym zaczal od FMU.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez People_Hate_Me » 28 gru 2009, 12:23

sq2jul ja bym zaczął odrazu od MS'a FMU za mocno przelewa bez doładowania :D (ale to zalezy od osoby :P) dobra nie oftopujmy tutaj u Pajka :P
Pajko dobry pomysł z KL'em zawsze reszte mozna pchnąć :P czekam na efekt koncowy z felgami :D bo sie juz doczekac nie moge :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pyton162 » 28 gru 2009, 12:25

kl pod maske , skrzynia i zamach od k8 , zrobic wydech , dolot i juz będzie to jechać bardzo przyzwoicie
Pyton162
 

Postprzez Marcin1mazda » 2 sty 2010, 17:05

Pajko A może F2T z Proboszcza GT ? jednostka prosta. Tylko swap i drut elektroniki :P i jest Turbo :) a probe GT można za 1500zł kupić.
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Gib » 2 sty 2010, 17:16

Marcin1mazda Łapy i półosie pasują?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Marcin1mazda » 2 sty 2010, 17:41

Gibsong napisał(a):Marcin1mazda Łapy i półosie pasują?

Myślę, że skoro pasują do 626 GD to i do GE też spasują :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Pajko » 4 sty 2010, 11:34

Wystarczy że auto już jest stare a wkładać starszy silnik , nie bardzo Mi się to widzi . A pozatym nie chcę drut-patentów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pajko » 13 sty 2010, 23:32

Felgi odebrane z malowania i jedną złożyłem , efekt na zdjęciu nie oddaje w pełni efektu na żywo , jutro postaram się zrobić w świetle dziennym gdzie lepiej widać kolor :]
Tak wygląda :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy