Mazda MX6 GE KL 1993r. black – (poprzednie auto)
Wiem, ze długo nie ma nic ale pojawił się problem, mianowicie, w desce spaliły mi się już dwie diody i stąd wszystko się opóźnia, teraz czekam na inne żeby je sprawdzić A nie chcę polecać LEDów, które spalą się po jakimś czasie.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
anonimka napisała: jedyny słuszny kolor
Najlepszy kolor dla modeli mx na bank [/b]
Najlepszy kolor dla modeli mx na bank [/b]
- Od: 18 lut 2008, 23:53
- Posty: 41
- Skąd: Suwałki
- Auto: mx3 1.6 16v
Auteczko widzialem na żywo.Ładniutkie.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Dawno tu nie zaglądałem czas dorzucić chociaż jedną fotkę
Tak to jest, okres przed wakacjami, potem wakacje i nagle prawie koniec roku, ciągłe spoty, mnóstwo innych zdjęć w dziale regionalnym, stąd takie zaniedbanie tematu.
Kilka zdjęć ze spotów:
Na tym zdjęciu obok 6stki Gromuska
A tutaj na tle..... po prostu taka sobie fotka
Mazda jak widać dalej jeździ – zdjęcie z dziś. Tuningu nie ma żadnego – oprócz tego co było.
Dzisiaj specjalnie na prośbę kolegi Gromuska, urządziliśmy ścinkę z jego drugim samochodem, czyli seatem 1.8 Turbo 170KM. Hmm, jakby to powiedzieć, seat był drugi
Tak to jest, okres przed wakacjami, potem wakacje i nagle prawie koniec roku, ciągłe spoty, mnóstwo innych zdjęć w dziale regionalnym, stąd takie zaniedbanie tematu.
Kilka zdjęć ze spotów:
Na tym zdjęciu obok 6stki Gromuska
A tutaj na tle..... po prostu taka sobie fotka
Mazda jak widać dalej jeździ – zdjęcie z dziś. Tuningu nie ma żadnego – oprócz tego co było.
Dzisiaj specjalnie na prośbę kolegi Gromuska, urządziliśmy ścinkę z jego drugim samochodem, czyli seatem 1.8 Turbo 170KM. Hmm, jakby to powiedzieć, seat był drugi
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
ładne auto
Vy 73 de Juliusz, SQ2JUL Do uslyszenia w eterze
Vy 73 de Juliusz, SQ2JUL Do uslyszenia w eterze
Minął kolejny rok jeżdżenia moją czarną MX6stką. Ten rok nie był już taki dobry dla autka. Trzeba było co nieco w nim wymienić. Ciągle obstaję przy tym, że Mazdy są bezawaryjne. To co musiałem wymienić to zwykłe (lub niezwykłe) elementy, które się zużyły.
Co zostało zmienione:
1. Tylne amortyzatory – teraz są najtańsze magnumy jakie mogłem od ręki dostać w IC. Jeżdżą pół roku i oby dalej tak się trzymały.
2. Autko zostało wzbogacone o oryginalną klikmę z MXa. W chwili obecnej pstryka jeszcze sprężarka ale montujący to kolega obiecał ją wymienić na sprawną. Nie śpieszy mi się z tym Mam czas do kwietnia, zanim zrobi się ciepło. Teraz klima działa dość dobrze, tylko wkurza pstrykaniem sprężarki. Napełniłem to wszystko sam korzystając z produktów firmy DeepCool. 100zł i napełnienie starej klimy na czynnik R12. Polecam, jak ktoś ma jeszcze starą klimę.
3. Przed klimą autko dostało nową chłodnicę. W starej poleciał zbiornik od strony pasażera. Pękł na dole. Nowa chłodnica, więc jednocześnie nowe rurki. Wymieniłem rurę wychodzącą z bloku do chłodnicy (sklep z częściami do skody – 19zł – rurka górna chłodnicy skody felicji 1.3, lub jak ktoś ma bliżej sklep agroma to można użyć też rurki od ursusa C330, dolna rura chłodnicy w nim – cena 11zł). Wymieniłem też rurkę od wody poniżej alternatora – rozeszła się ze starości. Dodatkowo wyczyściłem zbiornik wyrównawczy i wymieniłem rurkę biegnącą do niego. Cały układ chłodzenia przepłukałem detergentem, rozpuszczalnikiem i na koniec wodą – to wszytko tak na zapas, żeby tego nie robić później.
4. Mazda gubila też olej, więc najpierw została wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów, ta z tyłu, bliżej grodzi. Po wymianie okazało się, że dalej się leje olej. Po zdjęciu rozrządu winowajcą okazał się uszczelniacz wału. Więc też został wymieniony. Obecnie nic nie cieknie i jest tak jak powinno być.
5. Tak się złożyło, że również w tym roku posłuszeństwa odmówił akumulator. Dostał zwarcia i przestał działać Konieczne wiec było kupienie drugiego. Włożyłem mu znowu nasz polski wyrób, nie pamiętam tylko czy centrę czy piasta (a nie chce mi się schodzić patrzeć:) .
6. Ostatnia wymiana dotyczy koła na wale z którego idą dwa paski, na pompę wody i na alternator. Niestety stare kółko się zepsuło i paski zaczęły się rwać. Więc jest nowe, równe, przy okazji nowe paski.
I to tyle napraw i dodatków usprawniających w tym roku, dość dużo ale teraz nie powinno być dalszych problemów.
Żeby sobie poprawić humor to zmieniłem wycieraczki na miękkie, wrzuciłem nakładkę na kierownicę (bo mam wytartą skórę na niej) i dodałem sobie nową wajchę biegów
A i zapomniałbym, wymieniłem tylne głośniki żeby lepiej grały. I tez nie napiszęfirmy, bo to było w marcu i nie pamiętam już. Ważne, że grają całkiem znośnie. Chociaż przez nie też mnie coś mało nie strzeliło, gdyż zaczęła trzeszczeć tylna półka. Ale system czarnych gąbek powklejanych tu i ówdzie rozwiązał sprawę
Kilka zdjęć w kolejnym poście.
A co planuje jeszcze zmienić:
1. Wymienić radio z obecnego JVC na jakieś nowsze z USB i dużym LCD kolorowym.
2. Pomalować szyberdach, gdyż delikatnie pomarszczyła się farba w jednym miejscu przy uszczelce.
3. Wymienić rozrząd.
4. Jak mi jeszcze zostaną jakieś pieniążki, to może wreszcie kupię felgi 17stki i opony do nich, bo i tak muszę kupować nowe opony na kolejny letni sezon .
Co zostało zmienione:
1. Tylne amortyzatory – teraz są najtańsze magnumy jakie mogłem od ręki dostać w IC. Jeżdżą pół roku i oby dalej tak się trzymały.
2. Autko zostało wzbogacone o oryginalną klikmę z MXa. W chwili obecnej pstryka jeszcze sprężarka ale montujący to kolega obiecał ją wymienić na sprawną. Nie śpieszy mi się z tym Mam czas do kwietnia, zanim zrobi się ciepło. Teraz klima działa dość dobrze, tylko wkurza pstrykaniem sprężarki. Napełniłem to wszystko sam korzystając z produktów firmy DeepCool. 100zł i napełnienie starej klimy na czynnik R12. Polecam, jak ktoś ma jeszcze starą klimę.
3. Przed klimą autko dostało nową chłodnicę. W starej poleciał zbiornik od strony pasażera. Pękł na dole. Nowa chłodnica, więc jednocześnie nowe rurki. Wymieniłem rurę wychodzącą z bloku do chłodnicy (sklep z częściami do skody – 19zł – rurka górna chłodnicy skody felicji 1.3, lub jak ktoś ma bliżej sklep agroma to można użyć też rurki od ursusa C330, dolna rura chłodnicy w nim – cena 11zł). Wymieniłem też rurkę od wody poniżej alternatora – rozeszła się ze starości. Dodatkowo wyczyściłem zbiornik wyrównawczy i wymieniłem rurkę biegnącą do niego. Cały układ chłodzenia przepłukałem detergentem, rozpuszczalnikiem i na koniec wodą – to wszytko tak na zapas, żeby tego nie robić później.
4. Mazda gubila też olej, więc najpierw została wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów, ta z tyłu, bliżej grodzi. Po wymianie okazało się, że dalej się leje olej. Po zdjęciu rozrządu winowajcą okazał się uszczelniacz wału. Więc też został wymieniony. Obecnie nic nie cieknie i jest tak jak powinno być.
5. Tak się złożyło, że również w tym roku posłuszeństwa odmówił akumulator. Dostał zwarcia i przestał działać Konieczne wiec było kupienie drugiego. Włożyłem mu znowu nasz polski wyrób, nie pamiętam tylko czy centrę czy piasta (a nie chce mi się schodzić patrzeć:) .
6. Ostatnia wymiana dotyczy koła na wale z którego idą dwa paski, na pompę wody i na alternator. Niestety stare kółko się zepsuło i paski zaczęły się rwać. Więc jest nowe, równe, przy okazji nowe paski.
I to tyle napraw i dodatków usprawniających w tym roku, dość dużo ale teraz nie powinno być dalszych problemów.
Żeby sobie poprawić humor to zmieniłem wycieraczki na miękkie, wrzuciłem nakładkę na kierownicę (bo mam wytartą skórę na niej) i dodałem sobie nową wajchę biegów
A i zapomniałbym, wymieniłem tylne głośniki żeby lepiej grały. I tez nie napiszęfirmy, bo to było w marcu i nie pamiętam już. Ważne, że grają całkiem znośnie. Chociaż przez nie też mnie coś mało nie strzeliło, gdyż zaczęła trzeszczeć tylna półka. Ale system czarnych gąbek powklejanych tu i ówdzie rozwiązał sprawę
Kilka zdjęć w kolejnym poście.
A co planuje jeszcze zmienić:
1. Wymienić radio z obecnego JVC na jakieś nowsze z USB i dużym LCD kolorowym.
2. Pomalować szyberdach, gdyż delikatnie pomarszczyła się farba w jednym miejscu przy uszczelce.
3. Wymienić rozrząd.
4. Jak mi jeszcze zostaną jakieś pieniążki, to może wreszcie kupię felgi 17stki i opony do nich, bo i tak muszę kupować nowe opony na kolejny letni sezon .
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Nie zapomnialem, po prostu testuję nową diodę kupioną w TME kilka dni temu. Tym raze 2W i ciepła biel 3000K. I ta pójdzie do oświetlania wnętrza. Ma ładne światło. Przetwornica juz gotowa jest, dioda też, pewnie jutro nastąpi włożenie do samochodu.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Topaz napisał(a):gdyż zaczęła trzeszczeć tylna półka
ja tylną półke wygłuszyłem matami bez wygłuszenia troche to gra jak w remizie:P także polecam, a radio z LCD duuuuuuużym i koliorowym JVC są ładne ale podobno mają słabą jakość .
Sprzedam 323f BG na części!
- Od: 9 lis 2007, 00:26
- Posty: 372
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda MX6
Topaz, seryjna i zadbana – super Planujesz jakieś zmiany wizualne lub mechaniczne jeszcze wprowadzić?
pawelMX6, z jedynych wizualnych zmian to planuję kupić ładne felgi.
A z nie wizualnych, to mam w planie pozmieniać z tyłu żarówki na LEDy (już dawno to sobie obiecałem). Dorzucę sterownik wycieraczek, w którym ich prędkość będzie połączona z prędkością jazdy. Pewnie dodam domykanie szyb po zamknięciu i mam nadzieję, przed zimą wymienić zestaw sterownia z pilotem i tak jak ma kolega Janux dodam odpalanie silnika z pilota. To takie plany mam na dzień dzisiejszy. Co z nich wyjdzie – nie mam pojęcia – czas pokaże.
A z nie wizualnych, to mam w planie pozmieniać z tyłu żarówki na LEDy (już dawno to sobie obiecałem). Dorzucę sterownik wycieraczek, w którym ich prędkość będzie połączona z prędkością jazdy. Pewnie dodam domykanie szyb po zamknięciu i mam nadzieję, przed zimą wymienić zestaw sterownia z pilotem i tak jak ma kolega Janux dodam odpalanie silnika z pilota. To takie plany mam na dzień dzisiejszy. Co z nich wyjdzie – nie mam pojęcia – czas pokaże.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
bardzo ładna i zadbana mx6, czarna, silnik KL czego więcej chcieć powodzenia i bezawaryjności życzę!
No i stało się
Co prawda nic złego ale moj poczciwy MX6 niedlugo nie bedzie juz moj. Stąd czas zakończyć ten temat. Za kilka dni pojawi się kolejny z moją nową mazdą, tym razem "szóstka" w kolorze srebrnym Niby nic specjalnego ale zawsze to odmiana
A tak przy okazji, jesli ktos jest zainteresowany samochodem z tego tematu, to jeszcze nie zdazylem nawet wystawic na otomoto.pl Chwilowo jestem zajety nowym autkiem i dopiero za kilka dni to zrobie , czyli MX 6 czarny z oryginalnym 16stoletnim lakierem, jest ciagle do kupienia. (za dosc male pieniadze). W stanie takim jak opisany w temacie. Lekko poobijany hehehe, w sensie, ze ma dziurke w tylnym zderzaku i drobne otarcia.
Dziekuje wszystkim za posty w tym temacie.
Pozdrawiam
Darek/Topaz (dawniej: SP4UBW)
Co prawda nic złego ale moj poczciwy MX6 niedlugo nie bedzie juz moj. Stąd czas zakończyć ten temat. Za kilka dni pojawi się kolejny z moją nową mazdą, tym razem "szóstka" w kolorze srebrnym Niby nic specjalnego ale zawsze to odmiana
A tak przy okazji, jesli ktos jest zainteresowany samochodem z tego tematu, to jeszcze nie zdazylem nawet wystawic na otomoto.pl Chwilowo jestem zajety nowym autkiem i dopiero za kilka dni to zrobie , czyli MX 6 czarny z oryginalnym 16stoletnim lakierem, jest ciagle do kupienia. (za dosc male pieniadze). W stanie takim jak opisany w temacie. Lekko poobijany hehehe, w sensie, ze ma dziurke w tylnym zderzaku i drobne otarcia.
Dziekuje wszystkim za posty w tym temacie.
Pozdrawiam
Darek/Topaz (dawniej: SP4UBW)
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Topaz daj cynk jak auto sie sprzeda – zamkniemy temat
No i mozna zamknac temat... Tyle, ze teraz to chyba sam moge go zamknac
EDIT: Mazda ma się dalej dobrze, zostało w niej wymienione sprzęgło i jezdzi nią teraz kolega Łukasz, którego być może namówię na kontynuację tematu w swoim wątku.
A temat odblokowuję, żeby można się było wypowiadać.
EDIT: Mazda ma się dalej dobrze, zostało w niej wymienione sprzęgło i jezdzi nią teraz kolega Łukasz, którego być może namówię na kontynuację tematu w swoim wątku.
A temat odblokowuję, żeby można się było wypowiadać.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości