Strona 1 z 12

Mazda 626 GF 1.8 97'

PostNapisane: 3 lut 2008, 18:39
przez Mieczyslaw
Witam
Moja przygoda z Mazda zaczela sie poltora misiaca temu kiedy to zakupilem egzemplarz. jest to 62szostka. jestem z niej strasznie zadowolony, nic nie stuka nic nie puka tylko tyle ze jest porysowana ale jak bedzie cieplo zrobie woskowanie polerke itd i te mniejsze rysy zgina (mam nadzieje :P) a znalazlem ja na otomoto.

Dane techniczne:
Pojemność : 1840 cm3
Silnik: 16V
Moc: 90KM
Kolor: miedziany
Katalizator
Przebieg: obecnie 196 000

Wyposazenie:
klimatyzacja
elektryka szyb
elektryka lusterek
wspomaganie kierownicy
centralny
ABS
radio kaseciak :D + kaseta mp3 :D
felgi 15''
plasikowe drewno

Zmiany wlasne:
Audio
jednostka sterujaca pionier (nie pamietam jaki :P )
tuba z glosnikiem Audiona 300W
wzmacniacz Kenwood 340W RMS

Instalacja podtlenku gazu
STAG 300+
wtryski Magic Jet
reduktor chyba alaska :P

aluramki na zegarach
boczne kierunki dymione
chromowana koncowka tlumika
felgi DEZENT RE 16''
opony KUMHO ECSTA 205\50R16


jeszcze na niemieckich blachach, ktore teraz sa w pokoju na scianie :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

no doczekaliscie sie. zdjecia zrobione przez wielu ludzi na zlotach ;) patrzcie podziwiajcie oceniajcie

I Zlot Ziemi Piotrkowskiej, zdjecie ktorego nie moglo zabraknac :P obok GFka kolegow z Łodzi
Obrazek
II Zlot Ziemi Piotrkowskiej
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I Przysuski Rajd Samochodow Zabytkowych
z GFka Janusza626, pozdrowka bracie ;P
Obrazek
od lewej: Sylwia z Janusz626, Globy, Grzyby z kobieta, Disar i ja na dole ze tak powiem :P
Obrazek
Obrazek
i reszta:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i zrobione dzisiaj :D by: SE W580i
Obrazek

edit ;)
Obrazek
Obrazek

i przy okazji

Obrazek

PostNapisane: 3 lut 2008, 21:05
przez Lukano
FOtka nie działa. Zrób nowe i wstaw. Na forum gdzieś jest instrukcja jak to się robi. Jak by co to napisz do mnie na gg. Pozdrawiam rodaka :)

PostNapisane: 4 lut 2008, 00:39
przez Marco7
:)

PostNapisane: 4 lut 2008, 01:00
przez Mev
Ale fajny kolor :D

PostNapisane: 4 lut 2008, 03:45
przez kaczmar52
No kolorek to ma piękny, tylko troszke mocy mało jak na taka budę...Ale naprawde fajne auto

PostNapisane: 4 lut 2008, 07:19
przez Lukano
Ładna sztuka, ślicznie wygląda. Śliczny kolorek. Może nie długo będę miał okazję zobaczyć na żywo. A na pewno 1 marca na zlocie w Radomiu. Pozdrawiam i do zobaczenia.

PostNapisane: 4 lut 2008, 10:16
przez Mieczyslaw
nie wiem jak Ci sie to udalo Marco7 i skad masz zdjecia mojej perly ale dzieki, skopiowalem co trzeba i sie udalo :D

PostNapisane: 4 lut 2008, 10:38
przez Lukano
Mieczyslaw napisał(a):Marco7 i skad masz zdjecia mojej perly ale dzieki

Skopiował z Twojego pierwszego posta pewnie ;) I troszeczkę zmienił ;) Do zobaczenia w Radomiu :)

A jaki to kolor ??Brązowy ?? Świetnie wygląda.

PostNapisane: 4 lut 2008, 11:41
przez Green
ladniutki egzemplarz i kolorek tez niesamowicie na niej wyglada i do zobaczenia na radomskim spocie

PostNapisane: 4 lut 2008, 13:02
przez Marco7
Mieczyslaw napisał(a):nie wiem jak Ci sie to udalo Marco7 i skad masz zdjecia mojej perly ale dzieki, skopiowalem co trzeba i sie udalo :D


Czary mary <czarodziej>

PostNapisane: 4 lut 2008, 14:59
przez Mieczyslaw
A jaki to kolor ??Brązowy ?? Świetnie wygląda.


kolor taki jak i ja, rudy :D tylko widac go bardzo dobrze zaraz po myciu ale piekny jest

Marco7 napisał(a):Czary mary <czarodziej>


magiku :P dzieki

Green napisał(a):ladniutki egzemplarz i kolorek tez niesamowicie na niej wyglada i do zobaczenia na radomskim spocie


bede na pewno

PostNapisane: 4 lut 2008, 15:47
przez Mako
Wyglada bardzo ladnie, czysto i zadbanie, kolor tez fajny, ciezko spotkac w moich stronach z takim lakierem, gratulacje zakupu, niech sie dobrze wozi madzia


moj "tesciu" (moze przyszly) ma taka sama, moc wystarczajaca do spokojnego przemieszczania sie, jak na tak duza kaste to ten silnik bardzo malo pali w trasie, nie wiem jak w miescie bo nim nie jezdze (co innego trasa). jakbym potrzebowal duzego samochodu to na pewno kupilbym gf z tym silnikiem a tak mam mala bj :)

PostNapisane: 4 lut 2008, 17:18
przez Mieczyslaw
u nas jezdza tylko srebrne i ciemno zielone ale rudej nie ma na pewno :) wozi sie dobrze jak narazie tylko za duzo pali. a madzia Twojego "przyszlego tescia" ile pali? tak z ciekawosci i jaki motor ma?

PostNapisane: 4 lut 2008, 18:32
przez Mako
ma ten sam motor co Ty tylko jest granatowa :) , na najdluzszej trasie jaka robilem czyli poznan-warszawa-poznan. srednio wyszlo mi troche ponad 6,5 l przy predkosci 90-110 km/h z wlaczona klima. wiem ze wydaje sie to niemozliwe ale jednak mialo miejsce, w miescie z tego co tesciu mowi to juz troche sobie lubi spalic

PostNapisane: 4 lut 2008, 18:35
przez Mieczyslaw
po trasie pali tyle samo tylko po miescie dramatycznie wzrasta spalanie i wir w baku :P jakos ot bedzie hehe. trzeba dbac. jutro wizyta u lekarza z nia

PostNapisane: 4 lut 2008, 19:51
przez Disar
Fajna, fajna! Ladnie sie prezentuje. Ale jak dla mnie za maly silniczek, w swojej BA mam tez 90 kucy i jest zdecydowanie za malo :P
Zobacze ja juz niedlugo – pewnie w sobote :D
Miciu a gdzie ja zabierasz do lekarza? :)

PostNapisane: 4 lut 2008, 19:58
przez Kammi
ooo nowa Gfka jak miło.A ten silnik ma 90 koni????

PostNapisane: 4 lut 2008, 20:01
przez Disar
Kammi napisał(a):A ten silnik ma 90 koni????


z tego co widze, to tak.

PostNapisane: 4 lut 2008, 20:15
przez lucas_ka
Po roku eksploatacji moge powiedziec ze nigdy to auto mi nie spaliło wiecej niz 10 litrów, a przez ostatnie kilka miesiecy jezdze tylko po miescie. Spalanie Zimą to miasto 9,5-10 l. Trasa nie wiem. Lato trasa 6,2-7,5, misato 8-9. Silnik ma 90 km i widac to tylko po przyspieszeniu, bo dzieki wysokiemu mom. obr. przy niskich obrotach jest bardzo elastyczny. Przez rok eksplatacji( jak kupiłem przebieg miała ponizej 100 kkm.) ma przebieg 115 tys km i przepaliły sie tylko dwie zarówki. Życze miłej eksploatacji.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=35213

PostNapisane: 4 lut 2008, 21:29
przez Mieczyslaw
Disar napisał(a):Fajna, fajna! Ladnie sie prezentuje. Ale jak dla mnie za maly silniczek, w swojej BA mam tez 90 kucy i jest zdecydowanie za malo :P
Zobacze ja juz niedlugo – pewnie w sobote :D
Miciu a gdzie ja zabierasz do lekarza? :)


troche malo ale mi wystarcza :D w ta sobote bo ja to juz sie pogubilem :P do siraka na wolanowskiej

Kammi napisał(a):ooo nowa Gfka jak miło.A ten silnik ma 90 koni????


tak, to jest 1.8i 90KM 66kW

lucas_ka napisał(a):Po roku eksploatacji moge powiedziec ze nigdy to auto mi nie spaliło wiecej niz 10 litrów


dlatego jade z nia jutro zobaczyc co jest nie tak a powinna palic tyle wlasnie co mowisz

no ale oprocz tego spalanie wszystko jest gitara a zwlaszcza ten kolor :D rzuca sie w oczy, jeszcze ylko ladna felga potrzebna