Mazda 626 cronos, 2.0 GE FS 95r.
Napisane: 5 gru 2007, 19:55
... to ptak! ...to samolot! ...to cronos!
Witam.
Od 2006 roku jestem właścicielem pięknej limuzyny:
Mazda 626 cronos, 2.0 benz MTX
rocznik 1995,
kolor Hunter Green Pearl Metallic
wersja DX:
– klima + swing,
– wspomaganie kierownicy,
– 2x airbag,
– centralny zamek,
– immobiliser,
– alarm,
– przebieg 215 000,
– diodowe podświetlenie deski rozdzielczej i wnętrza,
– aluramki na zegarach,
– drzwi wytłumione gąbką akustyczną+folia,
– alufelgi polerowane,
– obrysówki typu clear
– przyciemnione szybki
upgrade 22.11.2008:
– wytłumione nadkola i komora silnika
– pełna konserwacja podwozia, profili z. i wszystkiego co dało się zakonserwować
upgrade 24.01.2009
– usunięcie pomarańczowego plastiku z kierunków
– nowe, dużo jaśniejsze diody w zegarach
– żarówki Osram Night Breaker
upgrade 25.02.2009
– białe diody w postojówkach i w obrysówkach
– wymienione tylne zawieszenie – wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora
upgrade 30.03.2009
– wymienione przednie zawieszenie – kompletne wahacze, łączniki stabilizatora
– założone obrysówki typu clear
upgrade 05.2009
– alufelgi 16' z mazdy 6
upgrade 10.2009
– nowa rura kolektorowa, tłumik środkowy i końcowy
upgrade 02.2010
– wymiana przednich amortyzatorów na Magnum Technology+osłony i poliuretanowe odboje
upgrade 08.2010
– przyciemnienie szyb
– dodatkowe wytłumienie drzwi matami bitumicznymi
– dedykowana do 626 podkładka pod przednią tablicę
– wyprany kokpit, pasy itp
upgrade 09.10
– pioneer DEH 2220ubb
W kolejce nadal czekają:
– rozglądam się za fajną "gałą biegów",
itp
po wymianie różnych części zawieszenia, kpl rozrządu, pompy wody, paska alt itp
podziękowania dla Wieśka z Dębicy za profesjonalną obsługę
08.2010
07.07.09
Każdy ma tyle koni na ile zasłużył
mój "cronowóz" w zimowych butach
nocna sesyjka koło Kałlandu z kolegą blitzem 15.04.09
i bling!
31.03.09
Starsze slajdy 01.08.08
Witam.
Od 2006 roku jestem właścicielem pięknej limuzyny:
Mazda 626 cronos, 2.0 benz MTX
rocznik 1995,
kolor Hunter Green Pearl Metallic
wersja DX:
– klima + swing,
– wspomaganie kierownicy,
– 2x airbag,
– centralny zamek,
– immobiliser,
– alarm,
– przebieg 215 000,
– diodowe podświetlenie deski rozdzielczej i wnętrza,
– aluramki na zegarach,
– drzwi wytłumione gąbką akustyczną+folia,
– alufelgi polerowane,
– obrysówki typu clear
– przyciemnione szybki
upgrade 22.11.2008:
– wytłumione nadkola i komora silnika
– pełna konserwacja podwozia, profili z. i wszystkiego co dało się zakonserwować
upgrade 24.01.2009
– usunięcie pomarańczowego plastiku z kierunków
– nowe, dużo jaśniejsze diody w zegarach
– żarówki Osram Night Breaker
upgrade 25.02.2009
– białe diody w postojówkach i w obrysówkach
– wymienione tylne zawieszenie – wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora
upgrade 30.03.2009
– wymienione przednie zawieszenie – kompletne wahacze, łączniki stabilizatora
– założone obrysówki typu clear
upgrade 05.2009
– alufelgi 16' z mazdy 6
upgrade 10.2009
– nowa rura kolektorowa, tłumik środkowy i końcowy
upgrade 02.2010
– wymiana przednich amortyzatorów na Magnum Technology+osłony i poliuretanowe odboje
upgrade 08.2010
– przyciemnienie szyb
– dodatkowe wytłumienie drzwi matami bitumicznymi
– dedykowana do 626 podkładka pod przednią tablicę
– wyprany kokpit, pasy itp
upgrade 09.10
– pioneer DEH 2220ubb
W kolejce nadal czekają:
– rozglądam się za fajną "gałą biegów",
itp
po wymianie różnych części zawieszenia, kpl rozrządu, pompy wody, paska alt itp
podziękowania dla Wieśka z Dębicy za profesjonalną obsługę
08.2010
07.07.09
Każdy ma tyle koni na ile zasłużył
mój "cronowóz" w zimowych butach
nocna sesyjka koło Kałlandu z kolegą blitzem 15.04.09
i bling!
31.03.09
Starsze slajdy 01.08.08