Mazda MX-6 GE KL '93 Srebrna

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez luksu » 17 maja 2017, 12:32

Witam,

Nabylem oto tak Mazde MX-6 GE KL '93 2.5 V6. Nabylem ja na interntowej aukcji i jade ja dzisiaj odebrac. Jutro ma isc do przegladu, bo stary sie konczy i zobaczymy jakie kwiatki z tego wynikna. Podobno wszystko dziala, tylko jakas zarowka przepalona i w klima dobrze nie chlodzi, wiec pewnie jest jakis wyciek. Na zdjeciach wyglada ladnie. Juz wkrotce pewnie bede sie dopytywal co i jak ....

Nie mam zadnego doswiadczenia z tym samochodem, ale mnie zauroczyla i postanowilem, ze sprobuje w ciemno. Moze nie bedzie tak zle.

Przepraszam za brak polskich liter, ale takie tu mamy komputery.

Pozdrawiam wszystkich

Lukasz
Załączniki
63e6ad54-fd72-4ed5-b42a-17a8fa83c1c1-large--r-0.jpg
5110a077-f845-4b06-ad06-22c452098c04-large--r-0.jpg
34566fad-61dc-43c6-aa38-5ee0cfb359a0-large--r-0.jpg
20527469-bdd5-4bc4-a535-33c1d709fa7b-large--r-0.jpg
e5105daa-db3c-4442-b849-058305ebecdb-large--r-0.jpg
f7628eac-04b4-4e25-b013-036e9de6b159-large--r-0.jpg
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2013, 00:26
Posty: 9 (2/0)
Auto: Mazda 3 BL HB 1,6 MZ-CD 2010

Postprzez julek » 17 maja 2017, 15:26

Autko wygląda nawet fajnie :) jak dojedzie popatrz jak blacha nadkola progi podloga bo to jest najważniejsze jakbyś potrzebowal jakiś informacji na temat tego auta dawaj znać:)
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez chmielu_KL » 17 maja 2017, 16:28

Wygląda całkiem nieźle, chwal się szybko co dalej w temacie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez luksu » 17 maja 2017, 23:18

No i dojechalem bez problemu do domu ok. 60km. Autko na zdjeciach prezentuje sie lepiej niz w rzeczywistosci, ale wiecej bede wiedzial jutro, bo auto jedzie na przeglad, no i zobaczymy czy wyjda kwiatki. Jesli jutro nie przejdzie przegladu, to bedzie uziemione az do naprawy usterek, wiec ide sie zaraz modlic o to zeby sie udalo. Najfajniejsze jest, ze w tym aucie wszystko dziala. Kazdy przycisk i lampka.

Wizualnie najwiekszy problem to szyberdach, poniewaz uszczelka sie odkleila i opadla i krawedzie sa troche pordzewiale. Jutro wrzuce zdjecia. Czy moze ktos wie gdzie dostac nowa i czy demontaz szyberdachu to duzy problem??? Mechanizm jest chyba bardzo zabrudzony, bo trzeba popchnac troche aby szyber sie otworzyl.

Oprocz tego przednia szyba jest peknieta, ale w razie czego ogarne to pozniej, bo nie powinno miec to wplywu przy przegladzie.

Jest jakis przedmuch chyba na srodkowym tlumiku i auto sciaga lekko w prawo + przy hamowaniu troche mocniej.

Silownik bagaznika jest do wymiany. Dzwignia od klapy wleu paliwa jest troche ulamana. Nie wiem jeszcze jak z klima, ogrzewanie dziala, tempomat dziala. Silnik ciagnie ladnie od dolu.

Zobaczymy co wyjdzie jutro. Czy ktos wie mniej wiecej ile takie auto jest warte w PL???
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2013, 00:26
Posty: 9 (2/0)
Auto: Mazda 3 BL HB 1,6 MZ-CD 2010

Postprzez chmielu_KL » 17 maja 2017, 23:55

Zależy gdzie jest to pęknięcie na szybie, w PL ciężko powiedzieć ile wart.

Za '' super pro elo '' sztuki wołają nawet po 15k <lol> , ale tak naprawdę ciężko znaleźć coś zadbanego dużo wystawionych na sprzedaż ma wygórowaną cenę. Myślę że tak do 6-7 tyś znajdzie się coś naprawdę godnego uwagi, ale nie ukrywajmy ludzie patrzą na przebieg i rocznik <glupek2> nie ważne że masz stos dokumentów co robił w aucie poprzedni właściciel, a potem Ty.
Myślę że jak auto nie wymaga dużych kosztów to lepiej zrobić co trzeba i zostawić. Auto zaraz będzie klasykiem, a na drogach wgl tego nie widać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez luksu » 18 maja 2017, 14:03

Mazda przeszla przeglad bez zadnych uwag, co bylo nawet zaskoczeniem dla mnie. Potem wrzuce dokladniejsze zdjecia. Czy ktos wie z jakiego modelu mazdy mozna by dac szklany szyberdach???
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2013, 00:26
Posty: 9 (2/0)
Auto: Mazda 3 BL HB 1,6 MZ-CD 2010

Postprzez chmielu_KL » 18 maja 2017, 19:23

To szyberdach nadaje się do wymiany ? zacina się co dokładniej ? może wystarczy go ogarnąć, te miejsca po których się przesuwa, u mnie nazbierało się trochę syfu i też muszę ręką pomagać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez luksu » 18 maja 2017, 22:08

Tu troche zdjec z usterkami.

Dopisano 18 maja 2017, 22:15:

Moze tu lepiej widac ten szyberdach. Uszczelka szyberdachu jest zupelnie luzna i nie przylega do szyberdachu. Moze i daloby sie ja jakos przykleic, ale krawedz szyberdachu jest pordzewiala i najpierw trzeba by naprawic powierzchnie tak aby miala do czego ta uszczelka przylegac (byc przyklejona). Latwiejszym rozwiazaniem moze jest montaz nowego szyberdachu.

Dopisano 18 maja 2017, 22:21:

We wnetrzu dosc mocny zapach stechlizny + plesn w okolicach kola zapasowego, ale zaskakujaco malo rdzy. Hamulce ok, silnik ciagnie ladnie, zawieszenie ok, ale juz lekko wybite. Mysle, ze wyciagne wiekszosc elementow wnetrza i bagaznika, zeby to wszystko podsuszyc i wyprac. Zaladuje duzo zwirku dla kota z zawartoscia krzemu i zobaczymy czy sie dosuszy. Tak myslalem czy nie zakleic szyberdachu czyms do czasu kiedy bede mial czas na odstawienie samochodu do napraw blacharskich i malowania.

Dopisano 18 maja 2017, 22:22:

Czy jest ktos na forum kto bylby w stanie ten caly temat ogarnac blacharsko + uzupelnienie i naprawa detali. Tak aby auto bylo szczelne na zime.
Załączniki
20170518_203856.jpg
20170518_203905.jpg
20170518_203912.jpg
20170518_203918.jpg
20170518_203933.jpg
20170518_204000.jpg
20170518_204009.jpg
20170518_204019.jpg
20170518_204036.jpg
20170518_204050.jpg
20170518_204258.jpg
20170518_203846.jpg
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2013, 00:26
Posty: 9 (2/0)
Auto: Mazda 3 BL HB 1,6 MZ-CD 2010

Postprzez lucky-luciano » 19 maja 2017, 07:11

Twoje zdjęcia dość mocno różnią się od tych z aukcji, tamte retuszowane, czy te obdrapania to teraz się stały? MX wygląda całkiem nieźle, jest nad czym pracować. Pleśń w bagażniku przez zbierająca się wodę, norma. Sprawdź uchwyty lamp tylnych, tam przeważnie cieknie. Wystarczy pod kołki dać silikon i uszczelnić. Druga opcja to źle przylegający bagażnik do uszczelki. Działaj, warto dbać o te auta, powodzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2013, 02:00
Posty: 249 (0/2)
Skąd: Gdynia
Auto: MX-6 KL-DE

Postprzez luksu » 19 maja 2017, 09:21

Tez mysle, ze zdjecia byly retuszowane troche. Ok, sprawdze te lampy. Zastanawialem sie czy dac auto do ozonowania, ale chyba najpierw wyjme wiekszosc wnetrza i sprobuje wyprac, no i uszczelnie wszystko co sie da.
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2013, 00:26
Posty: 9 (2/0)
Auto: Mazda 3 BL HB 1,6 MZ-CD 2010

Postprzez chmielu_KL » 19 maja 2017, 09:48

Właśnie teraz zauważyłem, np. rysa na zderzaku. Sam bym był troszkę zły za takie oszustwo tak więc zbijałbym cenę czy coś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez julek » 19 maja 2017, 11:51

chmielu_KL napisał(a):Zależy gdzie jest to pęknięcie na szybie, w PL ciężko powiedzieć ile wart.

Za '' super pro elo '' sztuki wołają nawet po 15k <lol> , ale tak naprawdę ciężko znaleźć coś zadbanego dużo wystawionych na sprzedaż ma wygórowaną cenę. Myślę że tak do 6-7 tyś znajdzie się coś naprawdę godnego uwagi, ale nie ukrywajmy ludzie patrzą na przebieg i rocznik <glupek2> nie ważne że masz stos dokumentów co robił w aucie poprzedni właściciel, a potem Ty.
Myślę że jak auto nie wymaga dużych kosztów to lepiej zrobić co trzeba i zostawić. Auto zaraz będzie klasykiem, a na drogach wgl tego nie widać.


Chmielu bez przesady;p Powiem ci szczerze, ze jakby ktos sprzedawal super pro elo sztuke z klze z orginalna buda nie lepiona to bez wahania bym zaplacil za nia 15k :) Zapomnij zebys za 6-7k znalazl cos naprawde godnego uwagi;p Za 6 kupisz mx6 powiedzmy w stanie ok raczej nie bedzie to nic dobrego... Zeby kupic naprawde fajna mx6 w serii trzeba sie liczyc z wydatkiem 10-11k. Za super egzemplarze jakich jest moze 3-4 sztuki w Polsce Mozna nawet liczyc koło 20k.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez chmielu_KL » 19 maja 2017, 12:18

julek, żyj w tym swoim świecie. MX'6 nie jest ze złota to że kogoś słońce pogrzało i liczy sobie nie wiadomo ile to szuka jelenia kilka miesięcy zbijając cenę, takie przypadki już widziałem i znam z tego forum ;)

Sam oglądałem z kolegą ze 3 sztuki jak szukałem dla siebie mx'a.
Gość chciał 9.000 za 96 rok, KL-DE, 2 właściciel w PL nie mówię że był pro elo super, ale gdyby był na forum to byłby drugi, trzeci? pod względem stanu jak i części które były z górnej półki, razem z fakturami na wszystko zdjęcia. Gość miał proboszcza KL'ze i jakieś audi. Wszystko działo, przejrzany dość głęboko, same oględziny zajęły nam ponad 2h, Owszem miał jakieś ryski, ale minimalne że mogę śmiało twierdzić że w takim stanie w jakim był, na naszym forum może widziałem ze dwie sztuki. Tak więc da się tylko trzeba się liczyć z tym że prawie wszystkie to ulpey, a ten akurat nie miał nic do ukrycia mogliśmy coś zdemontować i obejrzeć sprzedający nic nie krył, poza wymianą nadkoli, i poszyć progów nie miał rdzy, nie licząc jakiś nalotów co normalne. Nie zapatruj się na Szukmiego że niby miał pro elo super sztukę, a tak naprawdę okazał się ulepem, cenę miał z kosmosu szybko zszedł na ziemię, chyba dotarło do niego że chciał wcisnąć coś za co ktoś normalny za takiego ulepa nie da. Niestety nawet na tym forum ludzie zatają prawdę i szczerze to boli mnie do dziś że mój budżet był trochę mniejszy bo już by stał u mnie. 3h po naszym odjeździe sprzedał go za 8.5tyś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez julek » 19 maja 2017, 12:31

chmielu_KL napisał(a):julek, żyj w tym swoim świecie. MX'6 nie jest ze złota to że kogoś słońce pogrzało i liczy sobie nie wiadomo ile to szuka jelenia kilka miesięcy zbijając cenę, takie przypadki już widziałem i znam z tego forum ;)

Sam oglądałem z kolegą ze 3 sztuki jak szukałem dla siebie mx'a.
Gość chciał 9.000 za 96 rok, KL-DE, 2 właściciel w PL nie mówię że był pro elo super, ale gdyby był na forum to byłby drugi, trzeci? pod względem stanu jak i części które były z górnej półki, razem z fakturami na wszystko zdjęcia. Gość miał proboszcza KL'ze i jakieś audi. Wszystko działo, przejrzany dość głęboko, same oględziny zajęły nam ponad 2h, Owszem miał jakieś ryski, ale minimalne że mogę śmiało twierdzić że w takim stanie w jakim był, na naszym forum może widziałem ze dwie sztuki. Tak więc da się tylko trzeba się liczyć z tym że prawie wszystkie to ulpey, a ten akurat nie miał nic do ukrycia mogliśmy coś zdemontować i obejrzeć sprzedający nic nie krył, poza wymianą nadkoli, i poszyć progów nie miał rdzy, nie licząc jakiś nalotów co normalne. Nie zapatruj się na Szukmiego że niby miał pro elo super sztukę, a tak naprawdę okazał się ulepem, cenę miał z kosmosu szybko zszedł na ziemię, chyba dotarło do niego że chciał wcisnąć coś za co ktoś normalny za takiego ulepa nie da. Niestety nawet na tym forum ludzie zatają prawdę i szczerze to boli mnie do dziś że mój budżet był trochę mniejszy bo już by stał u mnie. 3h po naszym odjeździe sprzedał go za 8.5tyś.


Szczerze uważam, że mam troche więcej doświadczenia z mx-6;p To piszesz nagle o aucie za 9k ktory mial juz wymieniane poszycia progow i nadkola i to jest pro stan? ja mowie o orginalnych egzemplarzach nie rzezbionych!! Kto sie zapatruje na Szumkiego >?????/ Znam te auto widzialem na zywo jezdzilem i moze mechanicznie auto bylo zadbane to buda byla slaba bo juz wyspawana plus jakies naloty;p Szumki mogl z palcem w nosie sprzedac spoiler do usa za 2000 jbc ktory dokladal do auta :D wiec wez to pod uwage. Jak uwazasz auto ktore mialo wstawiane poszycia progow i blotniki jako 2-3 auto na forum bo chyba malo mxow widziales;p I jak mowisz ze ceny z kosmosu to powiedz mi szczerze czy za auto Maliniaka nie dalbys np 20k ? Znam juz mocno rynek mxow widzialem ich dziesiatki i uwierz, ze mam pojecie za ile kupuje sie konkretne egzemplarze. Popatrz na auto Mariusza w jakim ma stanie:) Damiana mx6 moge dalej wymieniac ale nie ma to sensu.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez chmielu_KL » 19 maja 2017, 12:40

A kto tu mówi o proo stanie ? rozumiem że auto które miało wymieniane poszycia i nadkola jest dla Ciebie śmieciem które jest warte, 2 tyś ? No sorry, ale to raczej normalne zabiegi w końcu auto ma swoje lata.
Ten MX akurat był w najbogatszej wersji, wierz lub nie ostatnio gadałem z gościem od mx'6 z oryginalnym 2.0 V6 KF-ZE w mx6 i jak się nie mylę to też najbogatsza wersja, i jestem pewien że nie zawoła więcej jak 8 tyś za niego ;) a do zrobienia ma jeden kielich i jakieś drobnostki w zawieszeniu. :)
Masz rację nie ma sensu zaśmiecać tematu :) jest OT i to dość spore, za co przepraszam Cię luksu
trzeba będzie zrobić porządek :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez kobe31 » 19 maja 2017, 12:48

Na wstepie gratuluje zakupu auta. To juz w tej chwili klasyk i nie ma ich za duzo na drogach.
Stan coz nie rzuca na kolana ale jest calkiem fajna baza zeby doprowadzic go do odpowiedniego stanu.
luksu napisał(a):Silownik bagaznika jest do wymiany. Dzwignia od klapy wleu paliwa jest troche ulamana. Nie wiem jeszcze jak z klima, ogrzewanie dziala, tempomat dziala. Silnik ciagnie ladnie od dolu.

Silownik najlepiej kup z Citroena do maski. Ma praktycznie takie same parametry I sprawdza sie wysmienicie,
luksu napisał(a):Wizualnie najwiekszy problem to szyberdach, poniewaz uszczelka sie odkleila i opadla i krawedzie sa troche pordzewiale. Jutro wrzuce zdjecia. Czy moze ktos wie gdzie dostac nowa i czy demontaz szyberdachu to duzy problem??? Mechanizm jest chyba bardzo zabrudzony, bo trzeba popchnac troche aby szyber sie otworzyl.

Co do szyberdachu nie ma co sie bawic tylko kupic kompletny z prowadnicami, pomalowac i wymienic.
chmielu_KL napisał(a):julek, żyj w tym swoim świecie. MX'6 nie jest ze złota to że kogoś słońce pogrzało i liczy sobie nie wiadomo ile to szuka jelenia kilka miesięcy zbijając cenę, takie przypadki już widziałem i znam z tego forum Sam oglądałem z kolegą ze 3 sztuki jak szukałem dla siebie mx'a.Gość chciał 9.000 za 96 rok, KL-DE, 2 właściciel w PL nie mówię że był pro elo super, ale gdyby był na forum to byłby drugi, trzeci? pod względem stanu jak i części które były z górnej półki, razem z fakturami na wszystko zdjęcia. Gość miał proboszcza KL'ze i jakieś audi. Wszystko działo, przejrzany dość głęboko, same oględziny zajęły nam ponad 2h, Owszem miał jakieś ryski, ale minimalne że mogę śmiało twierdzić że w takim stanie w jakim był, na naszym forum może widziałem ze dwie sztuki. Tak więc da się tylko trzeba się liczyć z tym że prawie wszystkie to ulpey, a ten akurat nie miał nic do ukrycia mogliśmy coś zdemontować i obejrzeć sprzedający nic nie krył, poza wymianą nadkoli, i poszyć progów nie miał rdzy, nie licząc jakiś nalotów co normalne. Nie zapatruj się na Szukmiego że niby miał pro elo super sztukę, a tak naprawdę okazał się ulepem, cenę miał z kosmosu szybko zszedł na ziemię, chyba dotarło do niego że chciał wcisnąć coś za co ktoś normalny za takiego ulepa nie da. Niestety nawet na tym forum ludzie zatają prawdę i szczerze to boli mnie do dziś że mój budżet był trochę mniejszy bo już by stał u mnie. 3h po naszym odjeździe sprzedał go za 8.5tyś.

W pelni popieram zdanie Julka. Nie ma opcji zeby kupic mx6 w bardzo dobrym stanie za mniej niz 12 tysi. A egzemplarz w stanie kolekcjonerskim tzn. w stanie fabrycznym + markowe dodatki to koszt co najmniej 20 tysi. Sam wpakowalem przez te wszystkie lata lekko 30 tysi.
Badzmy powazni nawet jesli buda jest zdrowa koszt nowej zawiechy, lakierowania, remont silnika, wymiany podzespolow eksploatacyjnych na OE, itd itd to co najmniej koszt zakupu zlomow ktore sa w ogloszeniach OLX czy allegro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2012, 21:23
Posty: 166
Skąd: Suwałki
Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94

Postprzez luksu » 19 maja 2017, 13:38

Dzieki Kobe, wlasnie bylem w sklepie z czesciami i prawie zamowilem nowe silowniki, ale sobie jeszcze odpuscilem, bo byly po 30 euro za szt., a z jakiego modelu Citroena pasuje??? Poza tym z jednej strony brakuje rowniez sruby mocowania teleskopu do klapy. Czy tu tez wystepuje jakis zamiennik.
Ogolnie tu gdzie mieszkam (Finlandia) to z czesciami do tej Mazdy moze byc ciezko, w wielkim sklepie z czesciami, w ktorym jest bardzo duzy wybor, to ten model mazdy nie wystepuje nawet w spisie modeli.

Kobe a czy wiesz jaki jest orientacyjny koszt malowania tego samochodu, oczywiscie z przygotowaniem blacharskim. Wiem, ze to zalezy od stanu auta, ale tu wyglada na to, ze jest w miare zdrowy.

A co dyskusji na temat cen samochodu, to dobrze wiedziec, bo sie caly czas glowie jaki sobie ustalic budzet na odnowienie, czy tez po prostu sprobowac sprzedac ten egzemplarz i poszukac czegos lepszego.

Chmielu, nie moglem zbic ceny, bo auto kupilem na aukcji internetowej bez ogladania.

Julek – mysle, ze kazdy komentarz jest wskazany, a ludzie zawsze beda miec rozne opinie, co jest w sumie dobre, bo daje dosc obszerny poglad na sytuacje.
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2013, 00:26
Posty: 9 (2/0)
Auto: Mazda 3 BL HB 1,6 MZ-CD 2010

Postprzez kobe31 » 19 maja 2017, 14:02

luksu napisał(a):Dzieki Kobe, wlasnie bylem w sklepie z czesciami i prawie zamowilem nowe silowniki, ale sobie jeszcze odpuscilem, bo byly po 30 euro za szt., a z jakiego modelu Citroena pasuje??? Poza tym z jednej strony brakuje rowniez sruby mocowania teleskopu do klapy. Czy tu tez wystepuje jakis zamiennik. Ogolnie tu gdzie mieszkam (Finlandia) to z czesciami do tej Mazdy moze byc ciezko, w wielkim sklepie z czesciami, w ktorym jest bardzo duzy wybor, to ten model mazdy nie wystepuje nawet w spisie modeli.

Idealnie pasują sprężyny gazowe przewidziane do Citroena C5 do przedniej maski (180N). Bez problemu są dostepne np. w IC,. producent FA Krosno, nr ref. KR23817. Cena z tego co pamietam 70-80 zl za pare. Polecam. Idealnie sie sprawuja u mnie.

luksu napisał(a):Kobe a czy wiesz jaki jest orientacyjny koszt malowania tego samochodu, oczywiscie z przygotowaniem blacharskim. Wiem, ze to zalezy od stanu auta, ale tu wyglada na to, ze jest w miare zdrowy.

Kazdy poda ci inna kwote i bedzie bezproduktywna dyskusja czemu tak tanio czy drogo.
W moim przypadku koszt lakierowania calego auta wyniosl okolo 8 tysi. Wez pod uwage ze u mnie stan wyjsciowy blacharki byl bdb.

luksu napisał(a):A co dyskusji na temat cen samochodu, to dobrze wiedziec, bo sie caly czas glowie jaki sobie ustalic budzet na odnowienie, czy tez po prostu sprobowac sprzedac ten egzemplarz i poszukac czegos lepszego.

Wszystko zalezy jakie masz oczekiwania co do auta, jego osiagow, wyposazenia i czy ma zostac z toba na dlugo. Czy planujesz zostac w wersji EU czy moze JDM, czy beda jakies modyfikacje?
Ja bym rozpatrywal koszta na w/w podstawie.
Duzo czesci dostaniesz z Carspeedu albo FOXa. Poczytaj watki mx'ow forumowiczow jak Malutka i Onyx, Damian mx6, KamilWlkp czy moj a znajdziesz tam multum przydatnych informacji..
Powodzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2012, 21:23
Posty: 166
Skąd: Suwałki
Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94

Postprzez julek » 19 maja 2017, 16:17

Zeby pomalowac auto w sensowny sposob oczywiscie bez zmiany koloru I spawania polowy auta trzeba srednio liczyc 5000. Mozna pomalowac I za 3 I za 10 ale wiadomo jakosc wykonania bedzie SIe roznic. Powiem CI szczerze ze jesli auto jest pognite nie ma raczej ekonomicznego sensu inwestowac w niego Bo koszta moga cie dobic. Ja wychodze z zalozenia ze lepiej zaplacic wiecej a pozniej miec spokoj z blacharka itd.

Chmielu tak uwazam ze jesli ktos chce budowac klasyka z mx6,I zatrzymac go na dluzej to egzemplarze ktore maja wstawiane progi kielichy czy tez elementy podlogowe raczej sie wykluczaja. To nie prawda ze 20letnie auto musi byc pognite.. Trzeba cierpliwie szukac a sie znajdzie godny egzemplarz.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez luksu » 25 maja 2017, 22:30

Maly update, juz raz go pisalem, ale na telefonie i gdy chcialem zamiescic post, to wyszedl mi time out i wszystko zniknelo. Z powodu duzej ilosci zajec ciezko znalezc czas na pisanie. Tak jak pisalem wczesniej w aucie byl dosc nieprzyjemny zapach, ktory dochodzil z bagaznika. Zdecydowalem sie wiec na wymontowanie wszystkich wykladzin i okladzin z bagaznika. Okazalo sie, ze stan blach jest nawek ok. Pare miejsc z ruda, ale nic powaznego. W zaglebieniu z lewej strony jest rdzawy nalot, ale to chyba dlatego, ze lewa lampa nie byla dobrze docisnieta do karoserii i wlatywala tam woda. Rowniez kolo zapasowe bylo w slabym stanie, poklejone i potluszczone i aluminium w plesni i jakies naloty na feldze.

Okazalo sie, ze pod mata bagaznika tam gdzie jest sklejka i mata wygluszajaca bylo cos smierdzacego, Nie mam pojecia co to bylo, ale mate bagaznika wypralem, sklejke odkleilem i mate wygluszajaca odprulem. Wytne nowe sklejki i dam nowa mate wygluszajaca. W aucie juz nie smierdzi.

Olej w silniku wymieniony, filtr powietrza wymieniony. Lekkie zapocenia pod na krawedzi miski olejowej, ale widze, ze trzeba to obserwowac. Nie znam sie na mechanice tak dobrze, ale to moze byc tez wyciek z tego walka ktory jest na dole silnika, tam gdzie jest najnizsza rolka paska klinowego.

Z innych pilnych rzeczy to klima jest do nabicia. Czy w waszych mazdach klima tez dziala tylko na 1 i 2 pozycji wiatraka? Nie uzywalem jej za bardzo bo nie wiem w jakim stanie jest, ale zauwazylem, ze swiatelko klimy gasnie przy wiatraku ustawionym na 3 i 4.

Prawa szyba sie nie otwiera, nie sprawdzalem jeszcze bezpiecznikow ani stykow. Czy ktos ma jakies dobre rady co do demontazu obicia drzwi pasazera? Czy to jest tylko na wciskanych klipsach czy jest jakas inna technika.

No i ten szyberdach, w Finlandii gdzie mieszkam, ciezko cos takiego znalez, wiec jakby ktos mial jakis dobry namiar na uzywany szyberdach w dobrym stanie to prosze o wiadomosc.

Po pierwszych 400km srednie zuzycie wyszlo 10.2l/100 km. Glownie trasa. Pare razy ostrejsza jazda.

Ogolnie jestem zadowolony, ale jest duzo do zrobienia aby ja doprowadzic do super stanu.

Zdjecia bagaznika po wymontowaniu tapicerki.

Dopisano 25 maja 2017, 22:32:

Oto efekt amatorskiego sodowania felgi.

Dopisano 25 maja 2017, 22:37:

Jeszcze pytanie, gdzie mozna kupic taka srube do mocowania amartyzatora bagaznika???

Jak zdjac amortyzator ze sruby??? Czy wytsarczy na sile pociagnac, czy jest jakas inna technika.

Dopisano 25 maja 2017, 22:39:

Czyszczenie tapicerki bagaznika

Dopisano 25 maja 2017, 22:42:

I jeszcze jedno zdjecie o zachodzie. Chyba juz ja zostawie bez spojlera. Podoba mi sie taki ksztalt.
Załączniki
20170519_191917.jpg
20170519_194236.jpg
20170519_194244.jpg
20170519_194248.jpg
20170521_175526.jpg
20170521_215607.jpg
20170521_220229.jpg
20170525_190521.jpg
20170525_192651.jpg
20170525_192805.jpg
20170525_193747.jpg
20170519_191908.jpg
20170521_175526.jpg
20170521_215607.jpg
20170521_220229.jpg
20170519_221716.jpg
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2013, 00:26
Posty: 9 (2/0)
Auto: Mazda 3 BL HB 1,6 MZ-CD 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy