Mazda Xedos 6 CA KL-DE '99
Tak jak Jamexy -35 powinny siąść...
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
Idzie idzie... ale efekty jak się Pietrek weźmie Najpierw niech skończy pukać w zawieszeniu
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
No to dobry modzik się szykuje.
Obniżenie w granicach rozsądku wiec nie będzie problemu w codziennym użytkowaniu
A na wyglądzie zyska i to dużo
Obniżenie w granicach rozsądku wiec nie będzie problemu w codziennym użytkowaniu
A na wyglądzie zyska i to dużo
Nightfallówna
Mi GE siadła więcej niz 4cm z przodu na tym fk, pierwszych kilka setek kilometrów było w granicach 35-40mm a teraz zauwazalnie niżej auto jest
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Zobaczymy ile faktycznie siądzie, ale pytanie czy nie będzie problemu na letnich 18"?
Bez obniżenia opona obcierała z jednej strony o nadkole (przez co wiadomo co w nadkolu powstało i będzie do zrobienia na wiosne);P , a niby amortyzatory 80% na przeglądzie wykazały
Z pewnością będzie lepiej wyglądać i lepiej będzie się trzymać drogi, bo teraz a nie jeżdżenie.
Bez obniżenia opona obcierała z jednej strony o nadkole (przez co wiadomo co w nadkolu powstało i będzie do zrobienia na wiosne);P , a niby amortyzatory 80% na przeglądzie wykazały
Z pewnością będzie lepiej wyglądać i lepiej będzie się trzymać drogi, bo teraz a nie jeżdżenie.
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
Go$ka29 napisał(a):Zobaczymy ile faktycznie siądzie, ale pytanie czy nie będzie problemu na letnich 18"?
Bez obniżenia opona obcierała z jednej strony o nadkole
To zalezy jak bardzo usztywni się auto, jak sama sztywność nie przyniesie efektów to trzeba będzie zdjąć amorki i zrobić z górnego mocowania amora do zwrotnicy fasolki na wiertarce stołowej robiąć minimalny camber
Ostatnio edytowano 22 lis 2016, 20:23 przez Eklerek323f, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Poczekamy, zobaczymy Przez zimę zrobi się pewnie ład z silnikiem, może jakieś malowanie pod maską .
Liczę, że przez zimę ogarnie się wymianę komputera i wiązek, ale to już nie ode mnie zależne
Liczę, że przez zimę ogarnie się wymianę komputera i wiązek, ale to już nie ode mnie zależne
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
Przede wszystkim nie ta szerokość do xedosa wałkowane już kilka razy.
po 2 sprawność amortyzatorów to tylko obiektywne badanie nie do końca pewnie.. bo to bada tylko charakterystykę a na obniżeniu już inaczej pracuje amortyzator... więc mogą być zużyte a pokazuje że sprawne, ale to najlepiej w jeździe czuć
Po ogarnięciu będzie miodzio
po 2 sprawność amortyzatorów to tylko obiektywne badanie nie do końca pewnie.. bo to bada tylko charakterystykę a na obniżeniu już inaczej pracuje amortyzator... więc mogą być zużyte a pokazuje że sprawne, ale to najlepiej w jeździe czuć
Po ogarnięciu będzie miodzio
DamianoV6 napisał(a):Przede wszystkim nie ta szerokość do xedosa wałkowane już kilka razy.
To jaka jak nie taka, z tego co patrzyłem to standardowa szerokość 18, zazwyczaj są już tylko szersze. Węższe są ciężko spotykane.
Jesli jest 80% na seri sprezynie to amory są jak najbardziej sprawne nawet mozna powiedziec ze jak nówki, a jakby na obnizajacych take cyrki pokazywało a auto skakało jak Sasha na Łysym z brazzers to wiadome ze jest nie sprawne
Nooo 245 czy 235 tam jest?? Wiem ,ze szeroko było ale nie wiem ile dokladnie ale kawał walca Zalecimy w czwartek to Ci obniznym Xeda
Nooo 245 czy 235 tam jest?? Wiem ,ze szeroko było ale nie wiem ile dokladnie ale kawał walca Zalecimy w czwartek to Ci obniznym Xeda
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a): Zalecimy w czwartek to Ci obniznym Xeda
A proszę bardzo nie będę protestować Nawet podstawię Wam na miejsce
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
rozumiem że temat Xeda został założony aby Piotrka motywować do Pracy
Ostatnio edytowano 23 lis 2016, 12:24 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Piotrka nie trzeba motywować do pracy On zawsze chętny do modów przy Madzi Pod warunkiem oczywiście, że ma czas
Dopisano 24 lis 2016, 11:16:
W planach mam założenie instalacji, ale narazie fundusze nie pozwalają
Dopisano 24 lis 2016, 11:16:
gt10r5 napisał(a):Witaj.
Planujesz zagazowanie xeda?
W planach mam założenie instalacji, ale narazie fundusze nie pozwalają
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
Co to za plany za moimi plecami, co? Będzie czas będzie się dłubało, teraz w głowie jest ukończenie "króliczka na sterydach"( wtajemniczeni wiedzą) , potem jak zimy wystarczy Xedos
Przy obecnych cenach gazu to nie wiem czy tak bardzo się opłaca zakładać instalację, aczkolwiek z drugiej strony teraz biała robi małe przebiegi a 626 i X6 ganiają kilometry, rocznie średnio 25 -30 kkm. Zakładając że benzyna kosztuje 4,3zł/l i średnie spalanie 11/100, gaz 2,5zł/l i spalanie 14/100 to na każdych 100km mamy 12,3zł oszczędności. Roczne oszczędności to 3690zł, koszt dobrej instalacji do vałki to 2500zł, dodatkowo serwis, regulacje itp to tych oszczędności może zrobić się zaledwie 500zł. Zawsze to coś, będzie na inne mody.
Wracając do tematu kół to... cóż 18" i gleba ze skróconymi amortyzatorami nie spowoduje pogorszenia komfortu. Przez myśl przeszła opcja przymiarki 17" z Toyoty i z 626. jeżeli będzie za szeroko i będzie tarło to przewiduję delikatny "roler coster " nadkoli. Nic nie będzie tarło i 235/40 będzie siedzieć jak należy... hipokryci i niewierni... na stos z wami
Przy obecnych cenach gazu to nie wiem czy tak bardzo się opłaca zakładać instalację, aczkolwiek z drugiej strony teraz biała robi małe przebiegi a 626 i X6 ganiają kilometry, rocznie średnio 25 -30 kkm. Zakładając że benzyna kosztuje 4,3zł/l i średnie spalanie 11/100, gaz 2,5zł/l i spalanie 14/100 to na każdych 100km mamy 12,3zł oszczędności. Roczne oszczędności to 3690zł, koszt dobrej instalacji do vałki to 2500zł, dodatkowo serwis, regulacje itp to tych oszczędności może zrobić się zaledwie 500zł. Zawsze to coś, będzie na inne mody.
Wracając do tematu kół to... cóż 18" i gleba ze skróconymi amortyzatorami nie spowoduje pogorszenia komfortu. Przez myśl przeszła opcja przymiarki 17" z Toyoty i z 626. jeżeli będzie za szeroko i będzie tarło to przewiduję delikatny "roler coster " nadkoli. Nic nie będzie tarło i 235/40 będzie siedzieć jak należy... hipokryci i niewierni... na stos z wami
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
rób steryda rób
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Też tak Pietrek myslalem i wyliczałem, przed założeniem gazu, zwłaszcza że samochód robił 10k w roku, to założenie gazu za 2000 wydawało się być czystą głupotą, ale się skusiłem i się okazało że zamiast wydawać na PB 300-400 zł miesięcznie wydawali się do 200 zł, to w kieszeni zostawało nie mało i było widać to na koncie a jak się okazało za tydzień mija rok od założenia gazu a tu na liczniku, zamiast standardowych 10k jak co roku przybyło 20k km tak że różnica jest przynajmniej dla mnie i to bardzo odczuwalna. Dla tego do X'a też będę gaz zakładał, jak już go ogarnę jako tako.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości