Mazda Xedos 6 CA KF '94
Napisane: 1 lis 2016, 17:06
Witam,
Po roku czasu od zakupu Xedosa postanowiłem zamieścić go na forum.
Prezentowany model to Mazda Xedos CA 2.0 v6 KF11 144km.
Xedosa kupiłem jako zwykłe auto do poprawek lakierniczych, w xedosie został wymieniony silnik z KF 140km (głodny oleju) na KF 144km z automatu, w 2014 została zamontowana instalacja LPG, swap tylnych hamulców z Mazdy 6 i sprężyny obniżające -30mm. Mazda zostala sprowadzona z Włoch w 2006r. Tyle wiedziałem od gościa od którego kupowałem Mazde, jej największym problemem był łupiący się bezbarwny prawie z każdego elementu samochodu, na aucie praktycznie brak korozji(malutki parch na kancie błotnika) jak na swoje lata.
Podstawowe dane:
– rok produkcji: 1994
– silnik: 2.0 V6 KF + LPG
– moc: 144 KM,
– kraj pochodzenia: Włochy
– skrzynia: manual
– kolor: Stormy Blue
– przebieg: 260 000 km
Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna
– welurowa tapicerka
– rozpórki OEM
– światła przeciwmgielne (dokładane)
– podgrzewane, elektryczne lusterka
– centralny zamek drzwi (pilot)
– poduszka powietrzna kierowcy
– ABS
– kierownica, mieszek i dźwignia hamulca ręcznego pokryte skórą
– wersja jedna z uboższych, podstawy podstaw
Naprawy:
– amortyzatory tył
– osłony przegubów
– świece zapłonowe NGK
– filtry i olej 10W40 MOTUL
– podświetlenie licznika itp.
Plany:
-pomalowanie całego auta w ori kolor
-pomalowanie dołów zderzaków, progów, chlapaczy, obrysówek drzwi, obramówek halogenów, grilla, obramówek lusterek na czarny połysk
-usuniecie emblematów(przód i tył)
-usuniecie otwierania klapy z zewnątrz i przerobienie na otwieranie z środka
-przyciemnienie szyb i halogenów
-usuniecie anteny
-założenie kół 18" 8j OEM RX-8
-założenie gwintu
-zmiana foteli i kanapy
Galeria:
Sorry za jakość :/
Po roku czasu od zakupu Xedosa postanowiłem zamieścić go na forum.
Prezentowany model to Mazda Xedos CA 2.0 v6 KF11 144km.
Xedosa kupiłem jako zwykłe auto do poprawek lakierniczych, w xedosie został wymieniony silnik z KF 140km (głodny oleju) na KF 144km z automatu, w 2014 została zamontowana instalacja LPG, swap tylnych hamulców z Mazdy 6 i sprężyny obniżające -30mm. Mazda zostala sprowadzona z Włoch w 2006r. Tyle wiedziałem od gościa od którego kupowałem Mazde, jej największym problemem był łupiący się bezbarwny prawie z każdego elementu samochodu, na aucie praktycznie brak korozji(malutki parch na kancie błotnika) jak na swoje lata.
Podstawowe dane:
– rok produkcji: 1994
– silnik: 2.0 V6 KF + LPG
– moc: 144 KM,
– kraj pochodzenia: Włochy
– skrzynia: manual
– kolor: Stormy Blue
– przebieg: 260 000 km
Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna
– welurowa tapicerka
– rozpórki OEM
– światła przeciwmgielne (dokładane)
– podgrzewane, elektryczne lusterka
– centralny zamek drzwi (pilot)
– poduszka powietrzna kierowcy
– ABS
– kierownica, mieszek i dźwignia hamulca ręcznego pokryte skórą
– wersja jedna z uboższych, podstawy podstaw
Naprawy:
– amortyzatory tył
– osłony przegubów
– świece zapłonowe NGK
– filtry i olej 10W40 MOTUL
– podświetlenie licznika itp.
Plany:
-pomalowanie całego auta w ori kolor
-pomalowanie dołów zderzaków, progów, chlapaczy, obrysówek drzwi, obramówek halogenów, grilla, obramówek lusterek na czarny połysk
-usuniecie emblematów(przód i tył)
-usuniecie otwierania klapy z zewnątrz i przerobienie na otwieranie z środka
-przyciemnienie szyb i halogenów
-usuniecie anteny
-założenie kół 18" 8j OEM RX-8
-założenie gwintu
-zmiana foteli i kanapy
Galeria:
Sorry za jakość :/