Mazda 626 GE FP 95r.
Adoz napisał(a):była na sprzedaż z 2.0 benzyną
I niestety 4WD tylko z FSem wychodziły
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Wiem o tym panowie, że wychodziły takie i sam się na nią grzałem bo to jednak napęd na 4 buty ale mam wrażenie, że jest nie do dostania w PL nigdy nie widziałem na aukcji jak była jakiś czas temu za psie pieniądze to bym brał :p blachę można zrobić a napędu już nie Chyba że Vałke wzdłużnie ustawić przy swapie Tylko problem powstaje jak wykombinować napęd, a raczej z czego Nie ma co żyć marzeniami które się nie spełnią
Dopisano 28 wrz 2017, 20:43:
Mimo, że nie widać żadnych postępów to cały czas coś kupuje do 626 albo ogarniam żeby kupić i się dogaduje Po prostu zbieram żeby po kolei w wolnym czasie to wszystko po montować, znowu spędzę cały dzień przy aucie jak nie lepiej Ale wiem, że warto i to lubię Tyle, że moja dziewczyna woli jak robię maks kilka godzin a nie cały dzień A więc tak z rzeczy już zakupionych:
– Halogeny niestety bez ramek chromowanych
– Ramki do halogenów udało się znaleźć jedyne na olx niestety nie są chromowane tylko szare, więc zobaczę co tam z nimi zrobię (sprzedawca powiedział, że między 30.09 a 03.10 wyśle)
– Przełącznik do halogenów
– Przełącznik do sterowania lusterkami (mój obecny jest połamany że chowa się do środka deski da się ustawiać ale jak będę już to miał rozebrane to wymienię
– Kierownica trójramienna multifunkcyjna od M6, wentylowana nawet było napisane w aukcji ale są takie? nie wiem na czym by miało to polegać (już do mnie jedzie)
– Dokładki od V6 (czekam jeszcze na foty i ogólnie też wysyłkę później ale co do ceny jestem dogadany)
Niedługo zabiorę się za montaż to będę wszystko wstawiał Tu macie fotki, nie najlepszej jakości (kiery zdjęcie to jedno z allegro )
Reszty zdjęć nie mam, wszystko będzie na bieżąco później
Dopisano 28 wrz 2017, 20:43:
Mimo, że nie widać żadnych postępów to cały czas coś kupuje do 626 albo ogarniam żeby kupić i się dogaduje Po prostu zbieram żeby po kolei w wolnym czasie to wszystko po montować, znowu spędzę cały dzień przy aucie jak nie lepiej Ale wiem, że warto i to lubię Tyle, że moja dziewczyna woli jak robię maks kilka godzin a nie cały dzień A więc tak z rzeczy już zakupionych:
– Halogeny niestety bez ramek chromowanych
– Ramki do halogenów udało się znaleźć jedyne na olx niestety nie są chromowane tylko szare, więc zobaczę co tam z nimi zrobię (sprzedawca powiedział, że między 30.09 a 03.10 wyśle)
– Przełącznik do halogenów
– Przełącznik do sterowania lusterkami (mój obecny jest połamany że chowa się do środka deski da się ustawiać ale jak będę już to miał rozebrane to wymienię
– Kierownica trójramienna multifunkcyjna od M6, wentylowana nawet było napisane w aukcji ale są takie? nie wiem na czym by miało to polegać (już do mnie jedzie)
– Dokładki od V6 (czekam jeszcze na foty i ogólnie też wysyłkę później ale co do ceny jestem dogadany)
Niedługo zabiorę się za montaż to będę wszystko wstawiał Tu macie fotki, nie najlepszej jakości (kiery zdjęcie to jedno z allegro )
Reszty zdjęć nie mam, wszystko będzie na bieżąco później
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Widzę znowu małe zainteresowanie tematem ale to nic W sobotę tyle ile mogłem to podłubałem przy autku, udało się wymienić kierownice na tą z M6 Chciałem też podłączyć halogeny ale najpierw muszę skleić ramki do halogenów bo są połamane mocowania plastikowe w halogenach No i muszę też wsadzić w konsole przycisk do halogenów a szczerze powiedziawszy nie wiem jak rozebrać ten plastik od dechy bo widziałem, że tunel środkowy go trzyma a środkowy z kolei nie wiem jak zdjąć także robią się schody bo ja jak mam plastiki w maździe ściągać to jestem chory i zabieram się za to miesiąc bo boje się, że coś połamie Myślę, że niedługo to ogarnę bo pogoda coraz gorsza Nadal czekam też na zdjęcia dokładek więc kiedy je kupię, nie wiem Wracając do kiery elektryk ze mnie również marny także wiedziałem, że coś zrobię źle (cieszę się jak mam do zrobienia mechanikę bo to umiem ) Kierownica jak ściągałem była prosto koła również ale jednak jak złożyłem wszystko do kupy to okazało się, że jadąc prosto mam kierownice krzywo No i mruga mi kontrolka airbagu Ale nie ma się co załamywać na błędach się człowiek uczy i trzeba je popełniać! Także poprawie to na dniach kierownice zrobię na prosto a mrugająca kontrolka jest pewnie przez złe zlutowanie albo coś, sprawdzę połączenia albo zrobię je na nowo i zobaczymy co będzie A tu mogę dać taką małą foto relacje jakby ktoś też chciał w GE wymienić kiere na tą z M6 Multifunkcja podobno mogłaby działać gdyby użyło się taśmę kierownicy z M6 ale dla mnie to już za duży próg do przeskoczenia na ten moment No i stwierdziłem, że pobawię się w taką operacje jak zrobię swapa i będę miał tempomat to przy okazji wykorzystam wszystkie funkcje steru No a więc do rzeczy bo znowu wyszło wypracowanie
1. Pierwszy krok to wiadomo odłączenie akumulatora, zdjęcia nie mam bo chyba każdy umie to wykonać
2. Odkręcacie 4 śrubki od poduszki które znajdują się z tyłu kierownicy (dwie zaznaczone na zdjęciu, dwie kolejne z drugiej strony)
3. Wyciągacie lekko poduszkę i odczepiacie kostki od klaksonu i poduszki
4. Następnie trzeba odkręcić nakrętkę trzymającą kierownicę, jest mocno przykręcona więc dobrze trzeba się zaprzeć albo poprosić kogoś o przytrzymanie, ja to robiłem sam więc chwilę się męczyłem
5. Jak to zrobicie będzie widoczna taśma kierownicy z 626 którą zostawiacie (jeśli zależy wam tylko na samej kierownicy a jeśli na wszystkich jej funkcjach to trzeba już bardziej na rzeźbić i podłączyć wszystko z taśmą od M6) Niebieska kostka od poduchy, pomarańczowa od klaksonu a biała nie wiem od czego ale podejrzewam, że od tempomatu
6. Taśma i poduszka od M6
7. Trzeba uciąć starą wtyczkę od poduchy i klaksonu od kolumny kierowniczej i połączyć z jedną kostką od poduchy z M6, ja połączyłem pomarańczową bo podobno ma silniejszy wystrzał od żółtej. Wtyczke od klaksonu też ucinacie zarabiacie konektorek i podłączacie w miejsce pokazane strzałką w nowej kierownicy
8. Kierownica z M6 różni się mocowaniem od tej z 626 co jest pokazane na zdjęciu. Trzeba wywiercić dwie dziurki w zaznaczonych miejscach ( zaznaczone poglądowo! kiera od 626 do góry, M6 na dole)
Po prostu musi wejść na te dwa "bolce" żeby odbijały kierunkowskazy
9. Po tym wszystkim nakładacie kierownice, dokręcacie ją mocno byle by taśma była na znakach prosto i kierownica również, potem podpinacie wszystkie wtyczki, skręcacie poduchę już tylko na dwie śrubki, podłączacie aku i cieszycie się nowym widokiem
Podsumowując: Jak dla mnie kierownica z 626 do ładnych nie należy a ta z M6 moim zdaniem wręcz odmładza wizualnie wnętrze tego samochodu. Po prostu bardziej mi się widzi Jest na pewno sporo lżejsza pomimo, że ma identyczny wymiar a myślałem, że jest mniejsza to dodatkowo miałem wrażenie, że łatwiej mi się nią kręci ale może to tylko mi się wydaje bo nie wiem czy to możliwe skoro ma takie same wymiary Pomimo, że muszę co nieco poprawić to i tak uważam mod za udany
1. Pierwszy krok to wiadomo odłączenie akumulatora, zdjęcia nie mam bo chyba każdy umie to wykonać
2. Odkręcacie 4 śrubki od poduszki które znajdują się z tyłu kierownicy (dwie zaznaczone na zdjęciu, dwie kolejne z drugiej strony)
3. Wyciągacie lekko poduszkę i odczepiacie kostki od klaksonu i poduszki
4. Następnie trzeba odkręcić nakrętkę trzymającą kierownicę, jest mocno przykręcona więc dobrze trzeba się zaprzeć albo poprosić kogoś o przytrzymanie, ja to robiłem sam więc chwilę się męczyłem
5. Jak to zrobicie będzie widoczna taśma kierownicy z 626 którą zostawiacie (jeśli zależy wam tylko na samej kierownicy a jeśli na wszystkich jej funkcjach to trzeba już bardziej na rzeźbić i podłączyć wszystko z taśmą od M6) Niebieska kostka od poduchy, pomarańczowa od klaksonu a biała nie wiem od czego ale podejrzewam, że od tempomatu
6. Taśma i poduszka od M6
7. Trzeba uciąć starą wtyczkę od poduchy i klaksonu od kolumny kierowniczej i połączyć z jedną kostką od poduchy z M6, ja połączyłem pomarańczową bo podobno ma silniejszy wystrzał od żółtej. Wtyczke od klaksonu też ucinacie zarabiacie konektorek i podłączacie w miejsce pokazane strzałką w nowej kierownicy
8. Kierownica z M6 różni się mocowaniem od tej z 626 co jest pokazane na zdjęciu. Trzeba wywiercić dwie dziurki w zaznaczonych miejscach ( zaznaczone poglądowo! kiera od 626 do góry, M6 na dole)
Po prostu musi wejść na te dwa "bolce" żeby odbijały kierunkowskazy
9. Po tym wszystkim nakładacie kierownice, dokręcacie ją mocno byle by taśma była na znakach prosto i kierownica również, potem podpinacie wszystkie wtyczki, skręcacie poduchę już tylko na dwie śrubki, podłączacie aku i cieszycie się nowym widokiem
Podsumowując: Jak dla mnie kierownica z 626 do ładnych nie należy a ta z M6 moim zdaniem wręcz odmładza wizualnie wnętrze tego samochodu. Po prostu bardziej mi się widzi Jest na pewno sporo lżejsza pomimo, że ma identyczny wymiar a myślałem, że jest mniejsza to dodatkowo miałem wrażenie, że łatwiej mi się nią kręci ale może to tylko mi się wydaje bo nie wiem czy to możliwe skoro ma takie same wymiary Pomimo, że muszę co nieco poprawić to i tak uważam mod za udany
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Gandol napisał(a):No i muszę też wsadzić w konsole przycisk do halogenów a szczerze powiedziawszy nie wiem jak rozebrać ten plastik od dechy bo widziałem, że tunel środkowy go trzyma a środkowy z kolei nie wiem jak zdjąć także robią się schody bo ja jak mam plastiki w maździe ściągać to jestem chory i zabieram się za to miesiąc bo boje się, że coś połamie
Zaczynasz od otwarcia drzwi, zdejmujesz zaślepke deski od boku, nastepny leci plastik spod kierownicy (pod nim sa 2 śrubki od tego dużego czarnego elementu) trzyma się na kilku spinkach i dwóch śrubkach krzyżakowych i linka od maski, dalej tunel srodkowy pod którym są kolejne 2 śrubki od całego elementu, reszta to same spinki jak dobrze pamiętam
A co do kiery to nie widzi mi się, szacun za robote ale jakoś bardziej do tego wnętrza mi lezy oryginal skórzany
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Gandol napisał(a):Ok, wszystko zdemontowałem oprócz tunelu środkowego bo właśnie nie wiedziałem jak się go zdejmuje
Odkręcasz gałke i reszta jest na zatrzaskach, żeby to tych śrubek dojść wystarczy tylko ten panel zdjąć, z fotelem jest ciężko dosyć i trzeba pod sufit łape zaciągac ale wychodzi
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Za halogeny zabiorę się w przyszłym tygodniu, bardziej pasuje mi zmiana w pracy będę miał po prostu więcej czasu na spokojne ogarnięcie tematu Jutro Jeśli pogoda pozwoli to umyję w końcu porządnie autko osusze i nawoskuje twardym woskiem którego używałem również przed zlotem i byłem mega zadowolony z efektu Taki skromny zestawik wleciał:
– Twardy wosk Soft99 Fusso Dark Coat
– Rękawica do mycia ADBL
– Dwa chłonne ręczniki WaxPro Perfect Fluffy
– Gratis duża szmatka z mikrofibry
Wszystko kupione w Autonablask.pl blisko i pod ręką stąd wybór Mają spory wybór, nie wiem jak cenowo wychodzi z innymi sklepami bo nie sprawdzałem (Przez internet też sprzedają)
– Twardy wosk Soft99 Fusso Dark Coat
– Rękawica do mycia ADBL
– Dwa chłonne ręczniki WaxPro Perfect Fluffy
– Gratis duża szmatka z mikrofibry
Wszystko kupione w Autonablask.pl blisko i pod ręką stąd wybór Mają spory wybór, nie wiem jak cenowo wychodzi z innymi sklepami bo nie sprawdzałem (Przez internet też sprzedają)
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Wosk ponoć daje super efekt ale trzeba uważać z nakładaniem, nie przetrzymywać zbyt długo przed polerowaniem i Boże bruń na ciepłym!!!
Wosk na aucie, szczerze się przyznam że zużyłem chyba go trochę za dużo albo ta puszka jest taka mała bo dobiłem się leciutko do dna Ale co tam jak jest to się nie oszczędza ważne żeby efekt był A efekt moim zdaniem jest znakomity Wiadomo znajdą się koneserzy itd którzy stwierdzą, że jest... średnio Ale na mnie robi wrażenie i oby tylko utrzymywał się jak najdłużej, z tego co czytałem do 3 miesięcy daję rade chociaż na pudełku mowa o 12 Właśnie wybrałem sobie nie najcieplejszy dzień bo wiem, że wosku na ciepło się nie nakłada ale niestety robiłem to po przyjeździe z pracy więc ciepło od silnika minimalnie jeszcze trzymało maskę i trzymałem tam krócej wosk myśląc, że będzie ok niestety nie do końca było ok bo jak się przyjrzeć to są smugi no ale trudno Filmiku w sumie nie nagrałem, zapomniałem o tym może coś nagram Nie wiem co w tym fajnego ale jak jadę w deszczu lub po i takie małe kropelki latają mi po masce to się jaram jak szczerbaty na paczkę sucharków No i popełniłem kolosalny błąd którego żałuje Pomyślałem sobie, że jak to wosk to może nałożę go delikatnie również na szyby i też będzie ładnie spływać? Niestety to tak nie działa w sumie nie wiem czemu, może ktoś mądrzejszy mi wytłumaczy Może kropelki delikatnie lepiej spływają ale to jakie są smugi w słońcu to masakra i jak się przeciera wycieraczkami szyby to też taki sam efekt także nie polecam spróbuje jeszcze je umyć dokładnie może to coś da
Zrobiłem zdjęcie mojej zmory ma aucie której mam nadzieje pozbędę się na wiosnę chodzi o klar:
Umyta, przed woskowaniem:
A oto efekty wosku:
Coś pięknego
Zrobiłem zdjęcie mojej zmory ma aucie której mam nadzieje pozbędę się na wiosnę chodzi o klar:
Umyta, przed woskowaniem:
A oto efekty wosku:
Coś pięknego
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Jest !
Teraz ja muszę zrobić fotkę z kropelkami i zobaczymy komu się układają bardziej okrągłe
Kurde, faktycznie tylna klapa nie fajnie już wygląda.
Teraz ja muszę zrobić fotkę z kropelkami i zobaczymy komu się układają bardziej okrągłe
Kurde, faktycznie tylna klapa nie fajnie już wygląda.
Ja czołowej nigdy nie woskowałem i nie nakładałem na nią niewidzialnej wycieraczki bo to co sie później dzieje to masakra...
Na mojej bordowej też klar schodzi, ale to zawsze można ogarnąć
Super wygląda po wosku aż mi się za swoją tęskni
Na mojej bordowej też klar schodzi, ale to zawsze można ogarnąć
Super wygląda po wosku aż mi się za swoją tęskni
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Ja czołowej nigdy nie woskowałem i nie nakładałem na nią niewidzialnej wycieraczki bo to co sie później dzieje to masakra...
Co się niby dzieje po "niewidzialnej"?
jurand napisał(a):Co się niby dzieje po "niewidzialnej"?
kropelkowanie "mgiełka" i smugi po przetarciu wycieraczki
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):jurand napisał(a):Co się niby dzieje po "niewidzialnej"?
kropelkowanie "mgiełka" i smugi po przetarciu wycieraczki
Chyba jakiejś innej używałeś albo coś nie tak z położeniem jej.
Stosowałem we wszystkich autach tylko jak wymacałem ten środek i nic takiego nie stwierdziłem.
Kładłeś to na naprawdę czystą szybę i potem polerowałeś do sucha i połysku?
Eklerek323f napisał(a):Ja czołowej nigdy nie woskowałem i nie nakładałem na nią niewidzialnej wycieraczki bo to co sie później dzieje to masakra...
jurand napisał(a):Stosowałem we wszystkich autach tylko jak wymacałem ten środek i nic takiego nie stwierdziłem.
Kładłeś to na naprawdę czystą szybę i potem polerowałeś do sucha i połysku?
j.w, widziałem i obserwowałem w innych autach i to co widziałem wystarczyło mi do tego, zeby tego nie użyć na czołowej w którymkolwiek ze swoich aut
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości