Mazda 626 GE FP 95r.
Jak zwykle kiepski odbiór ale i tak wstawiam Chociażby dla siebie W weekend zabrałem się za wygłuszanie drzwi, trochę to zajęło bo nie ściągałem nigdy boczków i jeszcze robiłem to po pracy więc jakoś czas zleciał Nakleiłem mate butylową na blachę w środku drzwi a na to dodatkowo nakleiłem gąbkę wygłuszającą Chciałem dać ją na boczek od środka ale za grubą kupiłem i na pewno bym tego nie spasował ale efekt jest niesamowity jak dla mnie, głośniki o wiele lepiej grają a z racji, że z tyłu mam subwoofer to jak jest wygłuszenie to jakoś lepiej odczuwa się ten bass no i co najważniejsze teraz jak się jedzie na zamkniętych szybach to nie słychać szumów tylko silnik szkoda, że nie siedzi tam V6 bo jeździłbym bez radia no ale niestety jest 1.8 więc nie ma co słuchać silnika Ogólnie wkurzałem się przy tej robocie i nie chciało mi się ale nie żałuję bo efekt jak dla mnie miazga Pewnie w czwartek zabiorę się za mechanikę którą trzeba zrobić o ile pogoda dopisze
Tak wyglądało przed operacją
Po naklejeniu maty butylowej
No i po uzupełnieniu tego gąbką
No i końcowy efekt, drzwi wygłuszone vs nie wygłuszone
Tak wyglądało przed operacją
Po naklejeniu maty butylowej
No i po uzupełnieniu tego gąbką
No i końcowy efekt, drzwi wygłuszone vs nie wygłuszone
Ostatnio edytowano 14 cze 2017, 22:41 przez Gandol, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
mała podpowiedź
[youtube] axfFT5d2yWw [/youtube]
Ja nie wiem co Wy macie z tym wygłuszaniem :p
u mnie cichutko jak nie wiem co więc nie cuduję w tym temacie
[youtube] axfFT5d2yWw [/youtube]
Ja nie wiem co Wy macie z tym wygłuszaniem :p
u mnie cichutko jak nie wiem co więc nie cuduję w tym temacie
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Ja nie wiem co Wy macie z tym wygłuszaniem :p
u mnie cichutko jak nie wiem co więc nie cuduję w tym temacie
Ta jak w GE jest cicho to ja dziękuje
Zazdrość mocno
ja się już kupe czasu za to zabieram, nawet wsadziłem odseparowany zestaw na przód ale nie ma jak zagrac bo nie ma komory
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
chmielu_KL napisał(a):mała podpowiedź
[youtube] axfFT5d2yWw [/youtube]
Co to za podpowiedź panie moderator? Nie paniemaju po ruskiemu
chmielu_KL napisał(a): Ja nie wiem co Wy macie z tym wygłuszaniem :p
u mnie cichutko jak nie wiem co więc nie cuduję w tym temacie
W GE cicho? :O może ktoś przed Tobą grzebał? ja jak jechałem 100km/h to był taki szum, że ciężko było pogadać z pasażerem więc nie wiem czy to cicho
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Gandol napisał(a):W GE cicho? :O może ktoś przed Tobą grzebał? ja jak jechałem 100km/h to był taki szum, że ciężko było pogadać z pasażerem więc nie wiem czy to cicho
W sedanie jest zdecydowanie ciszej, niż w liftbacku ale dalej bym tego ciszą nie nazwał
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Zazdrość mocno
ja się już kupe czasu za to zabieram, nawet wsadziłem odseparowany zestaw na przód ale nie ma jak zagrac bo nie ma komory
Uciążliwa praca ale na prawdę warto jeszcze myślałem żeby grodź silnika wygłuszyć ale to już za dużo zabawy Przybliż dokładnie o jaki zestaw chodzi bo nie do końca kumam
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Odseparowany zestaw to glosnik 165mm (woofer) który przez zwrotnice dostaje srednie/niskie tony a wysokie leca z tweetera który sie montuje "gdzieś na wierzchu" zeby graly w Twoim kierunku a nie tam an dole, roznica dzwieku jest bardzo duża, na plus oczywiscie
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Jakiś czas temu wymieniłem klocki hamulcowe z przodu, niestety nadal piszczą i w dodatku mocno pylą a kupiłem Ferrodo czy jak to się zwie bo słyszałem, że to w miarę dobra półka ale na pewno drugi raz ich nie kupię :/ wymieniłem i odpowietrzyłem cały układ hamulcowy oraz zregenerowałem tylne zaciski przy pomocy fotorelacji użytkownika Qbass przy swojej maździe mx-6 Hamulce oprócz piszczenia i pylenia hamują o niebo lepiej, jak nie to auto więc ogromny plus a w przypadku zacisków nie jest tak kolorowo bo faktycznie regeneracja zacisków pomogła bo odbijają i się nie klinują hamulce ale niestety ten ręczny nadal nie jest za mocny, i przy większej górce samochód cały skrzypi ale i tak zjeżdża także nie wiem co jest przyczyną bo regulacja jest dociągnięta na maksa Także daję kilka fotek bo fotorelacja jest już na forum A z nowości to Madzia dzisiaj trafiła do mechanika głównie na sworzeń wahacza oraz wyciek oleju przy rozdzielaczu zapłonu i przy okazji ma sprawdzić co z tym ręcznym, może on coś wykombinuje
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
A założyłeś blaszki i sprężynki, które powinny być w zacisku ? może stare już są ''wybite''
U siebie wymieniłem na nowe TRW i cisza momentalna co do ręcznego to może już linka wyciągnięta jest i czas na jej wymianę.
U siebie wymieniłem na nowe TRW i cisza momentalna co do ręcznego to może już linka wyciągnięta jest i czas na jej wymianę.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Tak, wszystko jest na miejscu chociaż zdziwiło mnie, że nie dają w klockach nowych blaszek bo zawsze jak robiłem klocki to były nowe blaszki no ale nie wiem może jakiś błąd w produkcji, w każdym razie nie jestem z klocków zadowolony więc na pewno przy następnej wymianie ich nie wybiorę A piszczenie się nasila jak hamulce się rozgrzeją. Muszę pamiętać o tych TRW bo te to tragedia No właściwie chyba tylko ta linka mi zostaje, jeśli to nie to, to się poddaje
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Ostatnio wymieniałem klocki w obecnym aucie (toyota yaris) i wsadziłem ATE i niestety też piszczą po mocnym rozgrzaniu. Także może to nie jest wina klocków ? tylko może poprsotu jak już dużo im w kość się da to tak mają ?
Co prawda mi piszczą z tyłu i to klocki ABE, ale to raczej przez to że jest ich już mało.
Niestety klocków narobią tyle, że człowiek głupieje. Mam z przodu TWR pylą jak głupie, a po 3 mocnych hamowaniach po wciśnięciu hamulca auto nie hamuje... zaraz czeka mnie wymiana klocków przód + tył i ciężko się zastanawiam co wybrać...
Niestety klocków narobią tyle, że człowiek głupieje. Mam z przodu TWR pylą jak głupie, a po 3 mocnych hamowaniach po wciśnięciu hamulca auto nie hamuje... zaraz czeka mnie wymiana klocków przód + tył i ciężko się zastanawiam co wybrać...
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
No właśnie jest tego teraz tyle, że nie wiadomo co wybrać Ja co prawda na jakość hamowania nie mogę narzekać nawet na rozgrzanych hamulcach ale to pylenie i piszczenie to tragedia jak dla mnie :/ Na szczęście dzisiaj już Madzia stoi pod domem bo właśnie odebrałem ją od mechanika, sworzeń wymieniony Chociaż chyba jeszcze gumy na stabilizatorze czekają na wymianę bo nie są w najlepszej kondycji, ale to już sam sobie ogarnę
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Znowu jakiś czas nic się nie dzieje, urlop, weekendowe wyjazdy więc brak czasu na robienie czegokolwiek przy aucie Przez ten czas na szczęście bez awaryjnie Na ten moment w planach:
– Zakup nowych przednich foteli pół kubełkowych, kierowcy sterowany elektrycznie ( jadę po nie 26-tego )
– Zakup plastiku okalającego licznik, ponieważ mój był już w tak słabej kondycji że wyciągałem go w kawałkach
– Wymiana półosi długiej
– Malowanie felg zimowych na biało
– Jakby udało się dorwać halogeny w rozsądnej cenie lub dokładek z pakietu v6
– No i to czego chcę najbardziej czyli malowanie maski, błotników przednich, zderzaka, grilla, dachu i lotki z tyłu no i przy okazji fajnie by było zrobić tylne nadkola żeby dwa razy nie dawać do lakiernika
– Muszę zlokalizować skąd leci mi woda na podłogę u pasażera w czasie duużych ulew
Zobaczymy czy wszystko uda mi się zrobić do końca roku, jeśli tak to będę mega zadowolony Ryki sobie odpuszczam, bo wolę trochę pieniędzy zainwestować w samochód...
– Zakup nowych przednich foteli pół kubełkowych, kierowcy sterowany elektrycznie ( jadę po nie 26-tego )
– Zakup plastiku okalającego licznik, ponieważ mój był już w tak słabej kondycji że wyciągałem go w kawałkach
– Wymiana półosi długiej
– Malowanie felg zimowych na biało
– Jakby udało się dorwać halogeny w rozsądnej cenie lub dokładek z pakietu v6
– No i to czego chcę najbardziej czyli malowanie maski, błotników przednich, zderzaka, grilla, dachu i lotki z tyłu no i przy okazji fajnie by było zrobić tylne nadkola żeby dwa razy nie dawać do lakiernika
– Muszę zlokalizować skąd leci mi woda na podłogę u pasażera w czasie duużych ulew
Zobaczymy czy wszystko uda mi się zrobić do końca roku, jeśli tak to będę mega zadowolony Ryki sobie odpuszczam, bo wolę trochę pieniędzy zainwestować w samochód...
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Jak nie masz szyberdziury to pewnie jak u mnie, odkleiła się szyba od budy i woda splywa sobie po rancie leci na słupek i na podłoge, pod nogami kierowcy pod dywanem tez mozesz mieć mokro Szybe możesz sprawdzić probując ją "wypychać" paluchami na zewnatrz jak będzie się ruszala to masz winowajce
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Szyberdachu nie mam więc może być tak jak mówisz, że od szyby bo w sumie na narożniku mi uszczelka dość mocno odchodzi ale wydaje mi się, że tak było i to po prostu ktoś źle wkleił ale może jednak tamtędy puszcza :/ Dzięki za podpowiedź bo w sumie nie brałem tego pod uwagę Proponowali mi również zajrzeć do kanalików na podszybiu bo podobno jak się zapchają to może lecieć nawiewem tyle, że ja mam mokro zawsze blisko drzwi więc raczej ten nawiew bym odpuścił ale też sprawdzę kanaliki no chyba, że dziura w podłodze... chociaż niby od spodu jest zakonserwowana
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
2 tygodnie bez wnetrza jezdzilem jak sie suszyło u mnie tubka kleju i uzupelnienie braków wystarczyło
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości