Mazda 626 GD FE '89
1, 2
Cześć,
Od dwóch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 626 GD z 1989 roku w wersji LX. Sedan, kolor jak na zdjęciu, wersja dosyć podstawowa, posiada wspomaganie kierownicy i radio. Silnik dwulitrowy, na gaźniku wspomagany LPG.
Kupiłem ją w zastępstwie mojej Cariny, która jest w garażu i dlubie do sobie przy niej. Znalazłem ją przypadkiem, spodobał mi się jej stan i to że ma lpg. Praktycznie nie ma rdzy z wyjątkiem lewego tylnego nadkola ale jest to powierzchniowy wyprysk. W ciągu dwóch miesięcy wymieniłem tarcze z przodu bo było bicie i tylne amortyzatory, delikatnie cieknie olej z skrzyni ale nie jest to poważne. Auto jeździ, hamuje, trąbi, jest frajda. Podobają mi się felgi Exip, nie jestem pewien czy to oryginalne akcesorium czy nie ale są cool. Planów jako takich nie mam, chciałbym z niej zrobić bogatsza wersje, trochę więcej elektrycznych bajerów
Tak auto się prezentuje.
Ps. Czy ktoś wie czemu z dnia na dzień przestał działać zegarek i brzęczyk od świateł?
Od dwóch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 626 GD z 1989 roku w wersji LX. Sedan, kolor jak na zdjęciu, wersja dosyć podstawowa, posiada wspomaganie kierownicy i radio. Silnik dwulitrowy, na gaźniku wspomagany LPG.
Kupiłem ją w zastępstwie mojej Cariny, która jest w garażu i dlubie do sobie przy niej. Znalazłem ją przypadkiem, spodobał mi się jej stan i to że ma lpg. Praktycznie nie ma rdzy z wyjątkiem lewego tylnego nadkola ale jest to powierzchniowy wyprysk. W ciągu dwóch miesięcy wymieniłem tarcze z przodu bo było bicie i tylne amortyzatory, delikatnie cieknie olej z skrzyni ale nie jest to poważne. Auto jeździ, hamuje, trąbi, jest frajda. Podobają mi się felgi Exip, nie jestem pewien czy to oryginalne akcesorium czy nie ale są cool. Planów jako takich nie mam, chciałbym z niej zrobić bogatsza wersje, trochę więcej elektrycznych bajerów
Tak auto się prezentuje.
Ps. Czy ktoś wie czemu z dnia na dzień przestał działać zegarek i brzęczyk od świateł?
Ostatnio edytowano 31 lip 2016, 11:24 przez sruciok, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 cze 2016, 10:16
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 2.0 1989
Witamy w dziale Nasze Mazdy Prosiłbym dodać zdjęcia na serwer MS (opis w poradniku viewtopic.php?f=321&t=177089), uchroni je to przed zniknięciem w przyszłości
Siema, siema ArteK. Toyota czeka na wspawanie szyberdachu
PDJ, Ciężko mi w okolicy znaleźć taką Mazde na części. Czarne zderzaki są o tyle dobre, gdy ktoś mi przytrze zderzak, a dzieje się to często to kupuje spraya i zacieram uszkodzenia.
W jaki sposób obniżyłes swoją Mazde? Też mi się marzy środek jaki pamiętam z przejażdżek wujkowa 626, miał wszytko.
PDJ, Ciężko mi w okolicy znaleźć taką Mazde na części. Czarne zderzaki są o tyle dobre, gdy ktoś mi przytrze zderzak, a dzieje się to często to kupuje spraya i zacieram uszkodzenia.
W jaki sposób obniżyłes swoją Mazde? Też mi się marzy środek jaki pamiętam z przejażdżek wujkowa 626, miał wszytko.
- Od: 5 cze 2016, 10:16
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 2.0 1989
Haha, na ten moment mam tylko coś takiego.
Dorwałem licznik digital ale mam problem. Po podłączeniu kostek nie mam nie wyświetla mi się wskaźnik od temperatury wody oraz pewien zakres obrotów jest non stop podświetlony. Ma ktoś jakieś schematy co i jak dokładnie podłączyć?
Dorwałem licznik digital ale mam problem. Po podłączeniu kostek nie mam nie wyświetla mi się wskaźnik od temperatury wody oraz pewien zakres obrotów jest non stop podświetlony. Ma ktoś jakieś schematy co i jak dokładnie podłączyć?
- Od: 5 cze 2016, 10:16
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 2.0 1989
Zobacz tutaj viewtopic.php?f=128&t=58405
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
88-89 miały inny układ kabli i kostek w digitalach niż 90-91
większość kabli ma ten sam kolor i wystarczy pozamieniać miejscami
niestety cześć sygnałów przechodzi przez CPU odpowiedzialne za podświetlenie stacyjki
piszczenia o pozostawionych kluczykach czy ściemnianiu światła w środku(i inne w różnych wersjach)
i warto żeby było do kompletu z digitalami z jednej bryki
ps: taka duża biała kostka nad bezpiecznikami we wnetrzu
większość kabli ma ten sam kolor i wystarczy pozamieniać miejscami
niestety cześć sygnałów przechodzi przez CPU odpowiedzialne za podświetlenie stacyjki
piszczenia o pozostawionych kluczykach czy ściemnianiu światła w środku(i inne w różnych wersjach)
i warto żeby było do kompletu z digitalami z jednej bryki
ps: taka duża biała kostka nad bezpiecznikami we wnetrzu
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Ja bym cały moduł nad bezpiecznikami zostawił oryginalny z auta. Dla przykładu w szczupaku wersja USA ma komplet połączeń do wszystkiego co tylko mazda wypuściła w tym aucie, a wersja z silnikiem 2.0 16V miała praktycznie nic i po podłączeniu tej puszki od 2.0 w aucie działał tylko silnik i nic poza tym. nie działała klima, przełączniki od nawiewów, pasy elektryczne, światła nie działały prawidłowo.... masakra.
Moja rada jest taka, żeby poprzemieniać tylko kable w kostkach przy liczniku i gotowe. Jeśli coś potrzebne to może mam schematy elektryki (muszę poszukać).
Moja rada jest taka, żeby poprzemieniać tylko kable w kostkach przy liczniku i gotowe. Jeśli coś potrzebne to może mam schematy elektryki (muszę poszukać).
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Elo, Mazda żyje, ma się dobrze, dzielnie pokonuje kolejne kilometry. Zderzaki zostały pomalowane w kolor nadwozia, w tamtym roku pojawiły się elektryczne szyby i brązowe boczki, które dostałem od kolegi Łukasza z Tarnowa.
Dorwałem też blendę na kwadratową tablicę rejestracyjną, samą tablice już mam dorobioną i wygląda cool ale jakoś nie mam czasu i chęci na montaż. Plastik jest też trochę popękany, jakieś rady jak to złapać by to wyglądało w miarę dobrze? Jak na razie pokryłem to folią ale średnio jestem zadowolony.
- Od: 5 cze 2016, 10:16
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 2.0 1989
HI LIVES!!!
Dywanik pod pedałami wymiata
Dawaj dokładne zdjęcie tych spękalin na plastiku i będziem myśleć.
Dywanik pod pedałami wymiata
Dawaj dokładne zdjęcie tych spękalin na plastiku i będziem myśleć.
No tak, dywaniki DIY ze starego chodniczka. Udało mi się dorwać kolejną blendę, ale tym razem pasująca do obecnego stylu lamp więc chce sprzedać ten zestaw ze zdjęć powyżej.
Poza tym Mazda dostała konserwację ale za późno bo po zimie pod spodem ukazały się dwie dziurki w podłodze i leci końcówka prawego progu więc trzeba szukać magika xD
Poza tym Mazda dostała konserwację ale za późno bo po zimie pod spodem ukazały się dwie dziurki w podłodze i leci końcówka prawego progu więc trzeba szukać magika xD
- Od: 5 cze 2016, 10:16
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 2.0 1989
No stary, ostatnia fota, teraz to masz plecy na samej górze!
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości