Mazda MX-6 GE KL-DE 1995 Heble K sport str.7 :)
A orientujesz się Kamil jakie koszta? W tym momencie jest na smt6 i powiedzmy dol fajny srodek sredni i gora naprawdę git. Zastanaiwalem się nad wystrojeniem świni.
Dodam coś od siebie odnośnie KL-ZE.
Żadne fabryczne MX-6 z KL-ZE nie wypluje serii. Mazda zawyżyła te wartości.
ZE trzeba dłubnąć konkretnie aby wypluło 190+.
ZE to taki sam farfocel jak Z5 czy B6 tylko tyle, że ma większą pojemność.
Porównywanie "sportowego" ZE do sportowego b18, czy K20 to jak porównywanie Najmana do Fernando Rodrigues Jr.
Żadne fabryczne MX-6 z KL-ZE nie wypluje serii. Mazda zawyżyła te wartości.
ZE trzeba dłubnąć konkretnie aby wypluło 190+.
ZE to taki sam farfocel jak Z5 czy B6 tylko tyle, że ma większą pojemność.
Porównywanie "sportowego" ZE do sportowego b18, czy K20 to jak porównywanie Najmana do Fernando Rodrigues Jr.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
mx-3lover napisał(a):Dodam coś od siebie odnośnie KL-ZE.
Żadne fabryczne MX-6 z KL-ZE nie wypluje serii. Mazda zawyżyła te wartości.
ZE trzeba dłubnąć konkretnie aby wypluło 190+.
ZE to taki sam farfocel jak Z5 czy B6 tylko tyle, że ma większą pojemność.
Porównywanie "sportowego" ZE do sportowego b18, czy K20 to jak porównywanie Najmana do Fernando Rodrigues Jr.
Powiem tak. Raczej nie jezdziles nowym j specem wiec nie wiesz jaka ten silnik mial moc jakbyl nowy... Teraz te silniki maja minimalnie 20lat wiec czego oczekujesz musi troche mocy stracić szczególnie ze sa mocno katowane... Czy ja wiem czy ZE to farfocel nie zgodzę sie... Nikt go tutaj nie porównuje do k20 czy innych silników to nie jest super sportowy samochod klze wkladam bo chce miec ten silnik i tyle z nikim nie rywalizuje ile koni wypluje tyle bedzie nie ma to dla mnie większego znaczenia. Mówisz konkretnie pomodzic???? Weź założenie kolektorów 6 2 1 przelotu dolotu i zmiana dawki bym nie nazwał poważnymi modyfikacjami... Tylko w temacie
Julku mam świeżo wyremontowane ZE i nie mam klap na oczach i nie patrze tylko na Mazdy. Nie raz konsultowałem się z człowiekiem, który miał ponad 200 konne ZE w Polsce jako pierwszy i jedyny i co nie co wiem.
Nie hejtuje twojego wyboru, bo sam wybrałem ZE zamiast europejskiego odpowiednika ale warto wiedzieć na czym się stoi.
Konkretnie – czytaj mocno doinwestowane.
Nie hejtuje twojego wyboru, bo sam wybrałem ZE zamiast europejskiego odpowiednika ale warto wiedzieć na czym się stoi.
Konkretnie – czytaj mocno doinwestowane.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
maliniaka klze nie remontowane 25letnie bez dolotu bez wydechu bez kolektorow 6 2 1 z seryjnym sterownikiem przy 30 stopniowym upale wyplulo 180km i 214nm wiec tutaj za bardzo nie ma reguly jak jest zdrowy dobrze poskladany silnik to raczej moc bedzie mial... na 200 nie licze jak bedzie 190 dla mnie ok
julek napisał(a):A orientujesz się Kamil jakie koszta? W tym momencie jest na smt6 i powiedzmy dol fajny srodek sredni i gora naprawdę git. Zastanaiwalem się nad wystrojeniem świni.
http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... lus-detail
Koszta strojenia takie same jak przy DET3 itp, jedynie to, że więcej dłubania przy wiązce ale instrukcja jest dość łopatologicznie napisana. Gdzieś kiedyś przewinął mi się temat x6 z KLZE, które po dwóch strojeniach na DET3 nie ogarniało nawet 185KM, a po wrzuceniu EasyEcu wypluło ponad 195. Pamiętaj, że na standalone jesteś w stanie naprawdę wszystko dograć pod siebie o ile masz od kogo pożyczyć szerokopasmówkę wtedy odchodzą ci koszta strojenia.
Coco Jumbo i do przodu...
Dzieki Kamil bede mial to na uwadze narazie najcięższe rzeczy czyli przekladka i remoncik ze. A teraz z nowości w sumie moze nie dla was bo juz lamp j speca na mxie mialem z 3 komplety ciągle je sprzedawalem bo myślałem ze znajdę kolejne... W zeszłym roku pozyczalem od kolegi Jarka przez rok próbowałem znalezc lampy i nie mogłem sobie darować sprzedaży ostatniego kompletu aż tu nagle w pl wystawila sie zwykla mx6 2.0 r4 z lampami j speca bez zastanowienia telefon i jazda do sprzedającego lampy wyrwane za bardzo dobre pieniążki sprzedający byl w szoku ze mu tyle zaproponowałem bo chyba nie wiedział co ma niżej foto
Po raz kolejny mnie uprzedziles co do zakupow gratow do mx6 Tez mialem te lampy na oku
Czyli co robisz pelna przekladke z czerwonej do szarej budy?
Powodzenia w dzialaniach
Czyli co robisz pelna przekladke z czerwonej do szarej budy?
Powodzenia w dzialaniach
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
Kurde no nie mogłem odpuścić a ze on 60km ode mnie to chwili sie nie zastanawiałem ;D ale przeciez ty masz lampy to co kolekcje zbierasz? szary to dawca dla czerwonej dzieki na pewno się przyda!!
Lampy się regenerują + przeróbka na lhd Odbłyśniki do galwanizacji mam nadzieje, że efekt będzie zacny
Też wczoraj zacząłem przerabiać
Z pierwszą się sporo bawiłem, a dziś drugą w godzinę prawie zrobiłem, tylko ten szary uszczelniacz na nowy wymienię, więc pewnie dopiero pod koniec tygodnia dokończę.
http://allegro.pl/show_item.php?item=59 ... ZmZTE2NA== taki sobie zamówiłem, miałem czarny ale źle wyglądało i czyściłem to po tym bardzo długo
Soczewki powyciągaj, trochę tam szkła tam pewnie nakruszonego.
Odbłyśniki na szczęście u mnie ok, wystarczyło przetrzeć, tylko widać, że japońce niechlujnie ten te odbłyśniki zrobili, bo tak jakby piasek był, czy kurz się dostał podczas schnięcia.
A na przesłony to taśmę izolacyjną dla zachowania linii i na szlifierkę stołową, na koniec delikatnie pilniczkiem i jest ok
Z pierwszą się sporo bawiłem, a dziś drugą w godzinę prawie zrobiłem, tylko ten szary uszczelniacz na nowy wymienię, więc pewnie dopiero pod koniec tygodnia dokończę.
http://allegro.pl/show_item.php?item=59 ... ZmZTE2NA== taki sobie zamówiłem, miałem czarny ale źle wyglądało i czyściłem to po tym bardzo długo
Soczewki powyciągaj, trochę tam szkła tam pewnie nakruszonego.
Odbłyśniki na szczęście u mnie ok, wystarczyło przetrzeć, tylko widać, że japońce niechlujnie ten te odbłyśniki zrobili, bo tak jakby piasek był, czy kurz się dostał podczas schnięcia.
A na przesłony to taśmę izolacyjną dla zachowania linii i na szlifierkę stołową, na koniec delikatnie pilniczkiem i jest ok
No i dobrze uszczelnić na koniec. U mnie jedna wyszła dobrze, ale druga czasem trochę paruje...
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Powinien być spoko efekt Teraz tylko myśle jak upchnąć 9j do tyłu czy w ogóle będzie sie w miare jezdzilo jak nie to chyba będę próbował je przerobić na 8j... Albo znowu poszukiwania godnego kola...
Dopisano 20 mar 2017, 15:39:
Ps. Jarek ty to może zamiast lampy regenerować to wreszcie zacznij szukać mxa bo jeszcze troche i będzie strasznie ciężko z zakupem przyzwoitej sztuki a gratów już masz konkretną kolekcje
Dopisano 20 mar 2017, 15:39:
Ps. Jarek ty to może zamiast lampy regenerować to wreszcie zacznij szukać mxa bo jeszcze troche i będzie strasznie ciężko z zakupem przyzwoitej sztuki a gratów już masz konkretną kolekcje
Początki prac na sezon 2017:) Silnik out i oczekiwanie na klze;p ale to troche potrwa bo jeszcze remont itd. Kola tymczasowe az przyjda nowe
mx-3lover napisał(a):Porównywanie "sportowego" ZE do sportowego b18, czy K20 to jak porównywanie Najmana do Fernando Rodrigues Jr.
Już nie dramatyzuj. Wszystko zależy od budy w jakiej te silniki siedzą. Klze w mx3 daję radę sobie spokojnie np z k20 w civic 7 więc wiesz. Ze starszymi civicami byłby już może większy problem chociaż też bym nie przesadzal. A przecież mx6 z skrzynią z mx3 również będzie jechać bardzo podobnie zatem te silniki wcale nie są jakieś super słabe.
Co do Maliniaka Klze to owszem wyplul prawie 180KM jednak przebieg krzywej mocy i momentu jest troszkę inny niż u mx3lovera i nawet jakby do Maliniaka mx6 włożyć skrzynie z mx3 to i tak dostałby baty. Kreski to nie wszystko liczy się jak jedzie auto.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości