Mazda MX-6 GE KL-DE 1995 Heble K sport str.7 :)

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez julek » 13 mar 2017, 19:35

A orientujesz się Kamil jakie koszta? W tym momencie jest na smt6 i powiedzmy dol fajny srodek sredni i gora naprawdę git. Zastanaiwalem się nad wystrojeniem świni.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Piotr_ » 13 mar 2017, 20:03

Mam gdzieś mapy mojej kl-ze z smt6

Dopisano 13 mar 2017, 20:05:

Byś tylko wgrał i latał, u mnie kreski pokazały 192km
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez julek » 13 mar 2017, 21:04

To szukaj chetnie przygarnę ;)
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez mx-3lover » 13 mar 2017, 21:14

Dodam coś od siebie odnośnie KL-ZE.
Żadne fabryczne MX-6 z KL-ZE nie wypluje serii. Mazda zawyżyła te wartości.
ZE trzeba dłubnąć konkretnie aby wypluło 190+.
ZE to taki sam farfocel jak Z5 czy B6 tylko tyle, że ma większą pojemność.
Porównywanie "sportowego" ZE do sportowego b18, czy K20 to jak porównywanie Najmana do Fernando Rodrigues Jr.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez rafał88 » 13 mar 2017, 21:32

Tak dla przypomnienia ,ze to nie silnik z mazdy ;) Ty mnie tu Z5 nie obrażaj <rotfl> hahaha Przynajmniej fabryke trzyma w porowaniu do V'ek :P <lol>
Załączniki
WP_20170310_14_34_58_Pro.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez julek » 14 mar 2017, 13:19

mx-3lover napisał(a):Dodam coś od siebie odnośnie KL-ZE.
Żadne fabryczne MX-6 z KL-ZE nie wypluje serii. Mazda zawyżyła te wartości.
ZE trzeba dłubnąć konkretnie aby wypluło 190+.
ZE to taki sam farfocel jak Z5 czy B6 tylko tyle, że ma większą pojemność.
Porównywanie "sportowego" ZE do sportowego b18, czy K20 to jak porównywanie Najmana do Fernando Rodrigues Jr.


Powiem tak. Raczej nie jezdziles nowym j specem wiec nie wiesz jaka ten silnik mial moc jakbyl nowy... Teraz te silniki maja minimalnie 20lat wiec czego oczekujesz musi troche mocy stracić szczególnie ze sa mocno katowane... Czy ja wiem czy ZE to farfocel nie zgodzę sie... Nikt go tutaj nie porównuje do k20 czy innych silników to nie jest super sportowy samochod klze wkladam bo chce miec ten silnik i tyle z nikim nie rywalizuje ile koni wypluje tyle bedzie nie ma to dla mnie większego znaczenia. Mówisz konkretnie pomodzic???? Weź założenie kolektorów 6 2 1 przelotu dolotu i zmiana dawki bym nie nazwał poważnymi modyfikacjami... Tylko w temacie
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez mx-3lover » 14 mar 2017, 22:15

Julku mam świeżo wyremontowane ZE i nie mam klap na oczach i nie patrze tylko na Mazdy. Nie raz konsultowałem się z człowiekiem, który miał ponad 200 konne ZE w Polsce jako pierwszy i jedyny i co nie co wiem. ;)
Nie hejtuje twojego wyboru, bo sam wybrałem ZE zamiast europejskiego odpowiednika ale warto wiedzieć na czym się stoi.
Konkretnie – czytaj mocno doinwestowane.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez julek » 14 mar 2017, 22:29

maliniaka klze nie remontowane 25letnie bez dolotu bez wydechu bez kolektorow 6 2 1 z seryjnym sterownikiem przy 30 stopniowym upale wyplulo 180km i 214nm wiec tutaj za bardzo nie ma reguly :) jak jest zdrowy dobrze poskladany silnik to raczej moc bedzie mial... na 200 nie licze jak bedzie 190 dla mnie ok :)
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez kamilwlkp » 15 mar 2017, 00:22

julek napisał(a):A orientujesz się Kamil jakie koszta? W tym momencie jest na smt6 i powiedzmy dol fajny srodek sredni i gora naprawdę git. Zastanaiwalem się nad wystrojeniem świni.

http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... lus-detail
Koszta strojenia takie same jak przy DET3 itp, jedynie to, że więcej dłubania przy wiązce ale instrukcja jest dość łopatologicznie napisana. Gdzieś kiedyś przewinął mi się temat x6 z KLZE, które po dwóch strojeniach na DET3 nie ogarniało nawet 185KM, a po wrzuceniu EasyEcu wypluło ponad 195. Pamiętaj, że na standalone jesteś w stanie naprawdę wszystko dograć pod siebie o ile masz od kogo pożyczyć szerokopasmówkę :D wtedy odchodzą ci koszta strojenia.
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 11 sty 2011, 00:49
Posty: 263 (11/28)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Postprzez julek » 15 mar 2017, 11:40

Dzieki Kamil bede mial to na uwadze narazie najcięższe rzeczy czyli przekladka i remoncik ze. A teraz z nowości w sumie moze nie dla was bo juz lamp j speca na mxie mialem z 3 komplety ciągle je sprzedawalem bo myślałem ze znajdę kolejne... W zeszłym roku pozyczalem od kolegi Jarka przez rok próbowałem znalezc lampy i nie mogłem sobie darować sprzedaży ostatniego kompletu aż tu nagle w pl wystawila sie zwykla mx6 2.0 r4 z lampami j speca bez zastanowienia telefon i jazda do sprzedającego lampy wyrwane :] za bardzo dobre pieniążki sprzedający byl w szoku ze mu tyle zaproponowałem bo chyba nie wiedział co ma :D niżej foto
Załączniki
WP_20170315_10_22_15_Pro.jpg
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez kobe31 » 15 mar 2017, 11:49

Po raz kolejny mnie uprzedziles co do zakupow gratow do mx6 :| Tez mialem te lampy na oku
Czyli co robisz pelna przekladke z czerwonej do szarej budy?
Powodzenia w dzialaniach papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2012, 21:23
Posty: 166
Skąd: Suwałki
Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94

Postprzez julek » 15 mar 2017, 12:09

Kurde no nie mogłem odpuścić a ze on 60km ode mnie to chwili sie nie zastanawiałem ;D ale przeciez ty masz lampy to co kolekcje zbierasz? :D szary to dawca dla czerwonej :) dzieki na pewno się przyda!!
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez julek » 19 mar 2017, 18:07

Lampy się regenerują + przeróbka na lhd :) Odbłyśniki do galwanizacji mam nadzieje, że efekt będzie zacny :D
Załączniki
image1.JPG
image2 (1).JPG
image3.JPG
image4.JPG
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez rafał88 » 19 mar 2017, 18:10

Ojjj bedzie kosa :D <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez jarek43_16 » 20 mar 2017, 13:12

Też wczoraj zacząłem przerabiać :D
Z pierwszą się sporo bawiłem, a dziś drugą w godzinę prawie zrobiłem, tylko ten szary uszczelniacz na nowy wymienię, więc pewnie dopiero pod koniec tygodnia dokończę.
http://allegro.pl/show_item.php?item=59 ... ZmZTE2NA== taki sobie zamówiłem, miałem czarny ale źle wyglądało i czyściłem to po tym bardzo długo :D
Soczewki powyciągaj, trochę tam szkła tam pewnie nakruszonego.
Odbłyśniki na szczęście u mnie ok, wystarczyło przetrzeć, tylko widać, że japońce niechlujnie ten te odbłyśniki zrobili, bo tak jakby piasek był, czy kurz się dostał podczas schnięcia.
A na przesłony to taśmę izolacyjną dla zachowania linii i na szlifierkę stołową, na koniec delikatnie pilniczkiem i jest ok :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2013, 22:50
Posty: 167 (0/2)
Skąd: Lisów, Lubartów
Auto: Mazda MX-6 GE FS 2.0 94'

Postprzez lucky-luciano » 20 mar 2017, 14:12

No i dobrze uszczelnić na koniec. U mnie jedna wyszła dobrze, ale druga czasem trochę paruje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2013, 02:00
Posty: 249 (0/2)
Skąd: Gdynia
Auto: MX-6 KL-DE

Postprzez julek » 20 mar 2017, 15:31

Powinien być spoko efekt :D Teraz tylko myśle jak upchnąć 9j do tyłu czy w ogóle będzie sie w miare jezdzilo jak nie to chyba będę próbował je przerobić na 8j... Albo znowu poszukiwania godnego kola...

Dopisano 20 mar 2017, 15:39:

Ps. Jarek ty to może zamiast lampy regenerować to wreszcie zacznij szukać mxa <oczy> bo jeszcze troche i będzie strasznie ciężko z zakupem przyzwoitej sztuki a gratów już masz konkretną kolekcje <spoko>
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez julek » 31 mar 2017, 13:10

Początki prac na sezon 2017:) Silnik out i oczekiwanie na klze;p ale to troche potrwa bo jeszcze remont itd. Kola tymczasowe az przyjda nowe :D
Załączniki
17622296_1809042372750126_2057143407_o.jpg
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez rafał88 » 31 mar 2017, 20:35

Brzydal :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marcinowozniako » 6 kwi 2017, 12:16

mx-3lover napisał(a):Porównywanie "sportowego" ZE do sportowego b18, czy K20 to jak porównywanie Najmana do Fernando Rodrigues Jr.


Już nie dramatyzuj. Wszystko zależy od budy w jakiej te silniki siedzą. Klze w mx3 daję radę sobie spokojnie np z k20 w civic 7 więc wiesz. Ze starszymi civicami byłby już może większy problem chociaż też bym nie przesadzal. A przecież mx6 z skrzynią z mx3 również będzie jechać bardzo podobnie zatem te silniki wcale nie są jakieś super słabe.

Co do Maliniaka Klze to owszem wyplul prawie 180KM jednak przebieg krzywej mocy i momentu jest troszkę inny niż u mx3lovera i nawet jakby do Maliniaka mx6 włożyć skrzynie z mx3 to i tak dostałby baty. Kreski to nie wszystko liczy się jak jedzie auto.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy