Mazda MX-6 GE KL-DE 1995 Heble K sport str.7 :)

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez rafał88 » 10 mar 2017, 20:38

Niezle ;) <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 10 mar 2017, 22:55

I wyjdzie tyle kuni jak u Piotr89 <lol> <lol> nie no żart oby nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez rafał88 » 11 mar 2017, 07:32

Take wlasnie sa te v6 mazdy ;p Dzwiek fajny a moc ma fabryczna co 10 jednostka ;p
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez julek » 11 mar 2017, 08:09

Raczej nie :D silnik przejdzie generalny remont przed rykami kolektory 6 2 1 wydech przelot strojenie ecu masterem wiec na 190+ liczę :D w tym momencie na smt6 w probe wykrecil 6.8s który jest cięższy od mxa o ponad 100kg wiec panowie wstydu nie bedzie :D. A tak btw tutaj foto kolejnego dawcy dla mxa... Czasu robi sie Malo a pracy ogrom:\
Załączniki
WP_20170310_14_57_31_Pro.jpg
WP_20170310_14_57_47_Pro.jpg
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez rafał88 » 11 mar 2017, 08:38

Eee to jak bedzei strojnie to i kunie bedooo i moment ;) Takie podejscie sie mi podoba <spoko> To mowisz ,ze na rykach pojezdzimy <czarodziej> <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2017, 11:01

Kolejny optymista :D :P Lubię to <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez julek » 11 mar 2017, 11:19

oj tam przeciez trzeba miec marzenia :D
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez chmielu_KL » 11 mar 2017, 12:11

Jest sens pakować się w ZE ? KL – DE po remoncie odzyskuje sporo mocy zbliżonej do seryjnej bądź nawet więcej. ZE wypada słabiej ratuje ecu i strojenie. Pamiętając Julek twój wynik DE to po remoncie ZE i kilkunastu stojeniach zyskasz ile ? 30-40 koni nie no zawsze coś, ale koszta przyrostu tych koni trochę kosztują jak już Wspominał Setritus. Nie odbieraj tego jako atak czy krytykę z mojej strony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez rafał88 » 11 mar 2017, 12:30

Jak ktos chce miec rarytasa to koszta sie nie liczą :D a 30-40 koni wg mnie to spora roznica jak NA ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2017, 13:12

Jeździłem już wieloma ZE i DE i uważam, że w pieniądzach które się pakuje w ZE lepiej uturbić DE na korbach z Mili :D
Będzie ponad trzysta koni w podobnych pieniądzach, ale każdy robi co chce ze swoim autem <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez rafał88 » 11 mar 2017, 14:02

Aaa skad wiesz ile dał ?? :P Znajac Julka była to okazja :D <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2017, 16:08

Nie zaglądam mu do portfela ;) Mówiłem tylko co ja bym zrobił :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez rafał88 » 11 mar 2017, 16:25

<oczko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Maliniak » 11 mar 2017, 19:09

Majac silnik za free ciekawe czy byscie nie montowali? :P a pozatym Julkowi raczej nie chodzi o jakies super moce a o samo posiadanie KLZE :)
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez rafał88 » 11 mar 2017, 19:14

Maliniak napisał(a):Majac silnik za free ciekawe czy byscie nie montowali? :P


Czemu mnie to nie dziwi <rotfl> <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Maliniak » 11 mar 2017, 19:18

Takie życie <czarodziej>
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez julek » 11 mar 2017, 20:36

Powiem tak. Piotr jesli chodzi o turba itd myslalem o tym, ale mx jak wiekszosc mazd ma napęd na przód wiec tez wiele by zabawy z tych 250koni nie bylo. Pozatym mazdowki kl to nie jest zbyt mocna konstrukcja i moim zdaniem srednio wytrzymuje turbo a dla mnie auto ma jeździć i byc zbliżone do serii. Odnośnie dodatków mocy to przy klze nawet jak ma te 180koni jest zupełnie inna bajka niż zwykly kl ma dużo lepszy dol od kla. Silnik przejdzie generalny remont nie rozumiem po co kilkadziesiąt strojen bedzie wystrojony i tyle ile wyjdzie tyle wyjdzie. Silnik ogarnolem za smieszna kase wiec sie nie martwię ze da mi 30km więcej to bede zadowolony:) i fakt posiadania klze mi styknie.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2017, 22:19

<spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Piotr89 » 13 mar 2017, 11:13

chmielu_KL napisał(a):I wyjdzie tyle kuni jak u Piotr89 <lol> <lol> nie no żart oby nie.

Śmiejcie się śmiejcie, pragnę dodać że pomiar robiony był na dwóch uszkodzonych sondach lambda i dwóch uszkodzonych solenoidach od Vrisów, których nie ogarnąłem przed zlotem.
Spokojnie niebawem będzie auto hamowane, wykresem się pochwalę.
Maliniak napisał(a):Majac silnik za free ciekawe czy byscie nie montowali? :P a pozatym Julkowi raczej nie chodzi o jakies super moce a o samo posiadanie KLZE :)

I takie podejście jest dobre, samo posiadanie ZE których jest mało powoduje banan na gębie.
Julku chętnie pomogę przy przekładce <spoko>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez kamilwlkp » 13 mar 2017, 18:06

Jedyne co mogę poradzić to wystrojenie tego na czymś porządnym np. standalone Polskiej firmy EasyEcu :)
6 garków na DET3 to strata mocy :P
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 10 sty 2011, 23:49
Posty: 263 (11/28)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy