Mazda 626 GW FS '98 Chappie – 17" na pokładzie

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez dansomi » 6 sty 2017, 10:21

Madzia już zalana nową oliwą, po wymianie tulejek wahaczy przód i wzdłużnych tył, przegubów, przednie tarcze stoczone bo miały lekkie bicie, tarcze tył przygotowane ale założę za jakiś czas jak zregeneruje zaciski tył bo stoją praktycznie w jednym miejscu ale hamują i ręczny trzyma, coś zaczęło mi stukać w lewym kole jakby coś niedokręcone było ale 2 razy sprawdzaliśmy i wszystko jest ok, mam nadzieję że na zbieżności coś się dowiem bo zaczęło stukać kilka dni po wymianie przegubu i tuleji, łączniki są nowe w wakacje zakładane chyba że amortyzator stuka mimo że miał 76% sprawności na przeglądzie początkiem grudnia.

Wskoczyło nowe radio pod kolor + Wymiana żarówek oświetlenia klimatronika(nie widać dokładnie na zdj ale wszystko się świeci jak w fabryce


PicsArt_01-06-10.00.02.jpg


Przed świętami madzia dostała myju myju a po powrocie do domu wygląda jak jedno wielkie błoto :D

PicsArt_01-06-09.53.47.jpg


PicsArt_01-06-09.55.18.jpg


I wskoczył pewien modzik – oklejony gryll taśmą carbon, wyszło słabo bo folia była za wąska bo tylko taką miałem w domu a że czekałem na wigilie to z młodszym bratem zabraliśmy się do roboty i wyglądowo nie jest najgorzej, jak będzie ciepło to albo malowanko albo kupię porządną folię :)

PicsArt_01-06-09.59.19.jpg


PicsArt_01-06-09.57.34.jpg


Jak to każdy student kasy brak a pomysłów wiele, muszę załapać jakąś robotę i wtedy czas myśleć o jakiś letnich 16(z M3) bądź 17(z M6) a te co są docelowo będą zimówkami bo są w słabym stanie(lakier odchodzi, wyżłobienia, jedna na aucie+zapas do prostowania)

Pierwsze będą pewnie i tak zrobione zaciski tył :)
A w wrocku czekają na mnie już tungsramy megalight + philips w5w white vision, na razie jeżdżę od września na zwykłych w5w i żarówkach bottari superwhite ale chyba nie świecą już tak mocno jak na początku :) bottari pójdą pewnie w halogen a na mijania tungsramy

Obecnie japonia zimuje pod domem, w niedziele będzie ożywiona w drogę :)

PicsArt_01-06-10.32.38.jpg


Przebieg na tą chwilę około 310500km :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez dansomi » 22 lut 2017, 00:57

Mały albo duży upik :)

Madzia wczoraj przeszła regeneracje zacisków + wymiana tarcz i klocków z nowym zestawem montażowym – ręczny trzyma duuuuuużo mocniej – kiedyś zapomniałem że go zaciągłem i przypomniałem sobie jak zaczęło śmierdzieć <glupek2>

Dodatkowo co mnie bardzo cieszy – przybył do mnie kluczyk scyzoryk z chin i ku mojej radości zacząłem robić druciarstwo i takim sposobem mam scyzoryk do 626, przyciski działają a w środku jest upchany pilot z uniwersalnej centralki(wystarczyło go odpowiednio zamontować, nic nie przycinałem) – jeśli będą chęci to mogę zrobić małą fotorelacje z tego druciarstwa ale za to wygoda i wygląd – bajeczne!
20170215_192912.jpg


W między czasie wpadł nowy akumulator Centra Futura 64Ah, stary dawał jeszcze radę ale już troszke niedomagał, dodatkowo albo mam problem z przekaźnikiem rozrusznika albo z kostką stacyjki.

Dodatkowo kupiłem interfejs na BT elm327 i podpiąłem się pod mazdowskie gniazdo – mogę odczytywać i kasować błędy, sprawdzać parametry na bieżąco i pare innych tricków :)

A żeby nie było tak cudownie, niestety nadal mam błąd czujnika położenia wałka rozrządu,
Screenshot_2017-01-16-17-37-36.png

ujawnił się gdy mechanik wymienił mi silnik – po wymianie podpiął sie car man scan lite zeby sprawdzic czy wszystko OK. Jako ze jestem w stronach rodzinnych i kuzyn mojego kolegi a zarazem mojego mechanika ma GF'ke w sedanie to i tam się podpiąłem pod komputer, posprawdzałem jak silnik chodzi z wypiętym czujnikiem, porobiłem parę pomiarów. I niestety problem jest u mnie ale nie z czujnikiem bo jest on OK, tylko najgorsza rzecz – kable :( W sobotę dobrałem się do ECU silnika i brzęczykiem sprawdzałem połączenie i nic, cisza <cisza>
Wziąłem się za rozklejanie kabli i mam pewność że usterka była od początku a nie powstała przy wymianie silnika – taki widok się pojawił:
20170218_175654.jpg
20170218_175738.jpg


Ppczątkowo się ucieszyłem że pewnie coś sknocone jest i wystarczy odwinąć izolacje która swoje lata już miała a tam się pojawią rozwalone kable które wystarczy zlutować ale nie, doszedłem do oryginalnej izolacji którą też częściowo rozciąłem ale wszystko tam jest OK wiec albo zostaje mi szukać schematów do ECU(jak ktoś ma byłbym wdzięczny bo ciężko coś znaleźć) i dać nowy kabel 2 żyłowy prosto z ECU do czujnika(nqjbardziej mi się ta opcja podoba) albo brnąć coraz dalej w wiązce do samego ECU i albo znajde gdzieś tam przerwę albo puszcze nowy kabel tą drogą albo sam nie wiem <płacze>

Chyba ze ktoś ma pomysł od czego to mogło wystąpić?

Przebieg w okolicach 313k km i ciągle do przodu :)

W planach sensowne osadzenie CB radia, ogarnąć czujnik położenia wałka rozrządu oraz opłacić OC bo za miesiąc stuknie rok mojej przygody z magdą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez Niron » 22 lut 2017, 02:50

Mi się bardziej podobał grill chromowany, ale to kwestia gustu, kluczy bardzo fajny mod, u mnie w kucyku jest mimo, więc podobny zabieg nie przejdzie a szkoda, muszę się nosić oddzielnie z kurczakiem i pilotem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 853 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez dansomi » 22 lut 2017, 03:23

Tutaj tez jest immo, tylko przelozylem pastylke z klucza(jest miejsce w środku). Jako ze auto kupilem z 1 oryg kluczykiem to dorobilem 2 z immo(kosztowal mnie 99zl) i miałem o tyle łatwiej że pastylka była łatwo dostępna, jak się ma 2-3 oryg klucze to wystarczy jeden rozciąć i wyciągnąć pastylke i włożyć do scyzoryka, tymbardziej że koszta to niecałe 30zł za scyzoryk + 20zł za docięcie grota, potem ułożenie pilota, poskręcanie i gotowe, już tydzień go używam i nadal działa także przeróbka się udała :)

Teraz jak wszystko napisałem to zauważyłem że masz xedosa, immo masz w kluczyku czy jako breloczek? mój kolega-mechanior miał x9 z 1995r i mial immo na breloczku.

Ogólnie ten scyzoryk jest do M6 i pewnie pochodnych, wkłada się oryginalny pilot centralnego, docina grot i przeklada immo – wszystko p&p :)

wygrzebałem jeszcze zdjęcia brudasa po zimowej trasie <faja>
PicsArt_02-22-03.34.07.jpg
20170109_001353.jpg


No i różnica między zwykłymi w5w i h7 z auchana firmy grand prix typu superwhite(16zł komplet)
Screenshot_2017-01-09-20-34-21~01.png


A philips w5w white vision i tungsram megalight +120, oczywiście na tungsramach dużo lepiej oświetla jednak są troche mniej białe jak grandprixy
20170109_212924.jpg
PicsArt_02-22-03.38.11.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez Niron » 22 lut 2017, 15:58

Raczej w kluczyku nie sądzę żeby było w pilocie centralnego, nic innego u mnie nie ma, pomyślimy zobaczymy za tem :) białe światło zawsze lepsze od żółtego :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 853 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez chmielu_KL » 22 lut 2017, 22:48

Kluczyk scyzoryk na duuuuży + <spoko> sam o tym myślałem od baaardzo dawna, lecz jakoś nie mogę się zebrać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez dansomi » 22 lut 2017, 23:33

Tungsramy są na pograniczu żółtego i białego więc idealny kompromis :)

Z scyzorykiem też sie długo zbierałem aż zamówiłem bo stwierdziłem że jak nie będzie pasować to na pewno ktoś z klubu odkupi bo p&p do M6. <oczko>

Może się zbiorę i zrobię poradnik tylko boje się krytyki – użyty tam jest kawałek klocka lego, trochę płytki plastikowej, taśmy dwustronnej i klej na gorąco(z względu na inne wymiary płytki i rozmieszczenia poszczególnych podzespołów na pcb uniwersalnego pilota) – po prostu większe druciarstwo niż robi wazzup <rotfl>

Upchana tam jest elektronika z tego pilota:
Obrazek

a i immo na breloczku, miałem na myśli to że znajomy musiał taki breloczek jakby przyłożyć do czytnika immo i dopiero odpalać, nie miał pastylki w kluczu a czytnika w stacyjce tylko gdzieś tam gdzieś tam <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez dansomi » 22 maja 2017, 14:53

Tak więc po za kilometrami na liczniku i wymianą filtra powietrza nic się nie działo. Ostatnio zmieniłem zimowe 185/65/15 na wielosezonowe 195/65/15 które były na aucie w dniu zakupu, są w dobrym stanie więc trzeba dojechać je do końca, zadowolony z wymiany zapakowałem madzie po brzegi ludźmi i bagażem i wyruszyłem w trasę, zadowolenie szybko minęło ponieważ zaczęło przycierać opony na wybojach i zakrętach czy rondach

20170403_163139~01.jpg


Z racji braku funduszy na blacharza, braku możliwości i chęć dalszej doszedłem z znajomym do wniosku że poszerzamy nadkole – druciarsko :D dokładnie jak w tym filmiku: minuta 17 sekund 15 – przesunąć jak ktoś chce zobaczyć metodykę :)



Oczywiście wszystko potem elegancko wyczyszczone i położony został BOLL żeby rudej nie zapraszać ;)

Wracając po świętach wielkanocnych spotkałem śnieg który ciągnął się od Krakowa, przez Śląsk aż po Opole:

20170418_223717~01.jpg


w między czasie zjechałem na majówkę do domu i kolega pochwalił się swoimi świeżo zakupionymi 17 do volvo, grzech było nie przyłożyć do madzi:

20170412_224322.jpg


W rzeczywistości wyglądało lepiej niż na zdjęciu, także rozpocząłem poszukiwania.

Coś się podziało z wydechem, flansza zaraz za katalizatorem przerdzewiała i puszczała i pierdziała, niewygodnie się jeździło, głośno na trasie a auto w mieście brzmiało jakby to był ostatni gruz, także wiele się nie zastanawiając objechałem paru tłumnikarzy i wybrałem tego jednego co mi wymienił tłumnik środkowy i końcowy bo końcowy już się rozszczelniał a mocowanie między środkowym a końcowym było wycięte i wspawana była rurka. Także wymienione:
PicsArt_05-21-09.45.13.jpg




Poszukiwania trwały dość sporo, zbliżał się okres wymiany oleju, filtrów gazu itp także zjechałem w tym celu w rodzinne strony, po drodze zabrałem siostrę a niedaleko niej znalazłem ciekawe koła, wystarczyło że założyłem jedno na tył i okazało się że koła się mieszczą, $$ wyskoczyły z portfela a do bagażnika wskoczyły nowe felunki:

20170520_021100.jpg


Zakup był około północy a 2 godziny później zajechałem pod swój dom. Z samego rana pognałem na przegląd instalacji gazowej a następnie do znajomego gumiarza u którego dowiedziałem się że gumy na felgach są OK, felunki proste także wystarczyło wyważyć i wio na samochód:
PicsArt_05-21-09.46.30.jpg

PicsArt_05-21-09.47.39.jpg


Radości mojej nie było końca, madzia dostała nowe świeczki a wieczorem wjechała na kanał na wymianę oleju i filtru oleju, właściciel jak i samochód zadowolony:
PicsArt_05-21-09.48.37.jpg


Generalnie wzór prawie taki sam, ale w felgach jednak rozmiar ma znaczenie:
PicsArt_05-22-03.43.15.jpg


Na tą chwilę należała się myjnia i madzia stoi bo za niedługo kolejne kilometry będą lecieć
PicsArt_05-22-02.59.09.jpg


Przebieg przekroczył już magiczne 320 tyś km, w planach wymiana filtru kabinowego i przegląd klimy bo coraz cieplej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez Niron » 23 maja 2017, 22:09

no teraz to wygląda dużo lepiej niż wcześniej <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 853 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez xawer » 24 maja 2017, 18:45

Fajna GW, 17 dużo jej dały. Teraz zostało ją trochę opuścić w dół :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez dansomi » 26 maja 2017, 10:17

Był taki pomysł żeby wsadzić coś twardszego co by przyczepność była lepsza, niestety maździocha jak większość ma typowy charakter użytkowy a nie <dupa>-wozu.

Poza tym że wali sporo kilometrów(około 30k rocznie) czasem zdarza się pojechać z przyczepką czy jakieś sprawy na mieście
PicsArt_05-26-11.05.30.jpg


Filtr kabinowy z węglem zamówiony, przegląd klimy zakupiony na grouponie(do dzisiaj tj 26.05 jest 15% rabatu na grouponie na lokalne oferty z kodem rabatowym MAMA), w pierwszej kolejności, przed zawiasem trzeba będzie zainwestować w jakieś nowe oponki, mimo że te są fajne i nie są jakoś szczególnie stare, na suchym trzymają a jak ostatnio popadało to miałem wrażenie że mogę zarzucać tyłem bez ręcznego – chyba że tylko tak mi się wydaje i wywołane to jest przez tak niski profil – siedzi 215/45 <cisza>

A do piękności jej brakuje, kupiłem ją z pewnymi usterkami lakierniczymi i przyznam że ostatnio jak manewrowałem z przyczepką to lekko obtarłem zderzak a był świeżo malowany :(

I tu mam dylemat czy kupować używane w dobrym stanie, nie przejmować się czy może malować. Może jakieś lakiery/zaprawki ale wyjdzie fuszerka :D A jak wiadomo, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $$ <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez matidop » 27 maja 2017, 17:54

Jak szerokie masz felgi i jakie ET? Pamiętasz model? Jeżeli to org. Mazda to sory, ale na telefonie nie widać tak dobrze :)

U mnie progress, widzę ze u Ciebie tez i jesteśmy na podobnym etapie. Klimatyzacja ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2017, 16:28
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:
Clio II 1.9 dTi

Było:
Mazda 626 V Station Wagon GW '98 2.0 FS DOHC 116KM + LPG

Postprzez dansomi » 29 maja 2017, 07:30

Kapeć 215/45, Felgi 17" 7J, et jest dosłownie wytarte(chyba od upływu czasu, jakby wyblakło) i nie idzie odczytać ale jest w granicach 50-55 przy czym jestem bardziej skłonny wartości 55, jest palec miejsca miedzy oponą a amorkiem, między oponą a kielichem amortyzatora i miedzy opona/felgą a nadkolem

Z tego co wiem jest to OEM mazda z 6 2gen, na felgach wytłoczone Radius made in italy, w necie znalazłem że to chyba radius italy sport.

Etap może podobny ale u mnie to trwa już ponad rok <spoko>

Po prostu fundusze studenta nie pozwalają szlaleć a auto lata głównie trasy, za ten rok wyszło mi 30tyś km dlatego eksploatacja droższa, częściej oliwa, świece, filtry, żarówki, hamulce czy nawet samo paliwo kosztuje.

Klima u mnie działa paradoksalnie chyba od października aż miałem czas i kasę żeby się za to zabrać, teraz dobrze by było zrobić płukanie i nowy czynnik bo już czuć że czasem słabo chłodzi a i zakład co mi nabijał klimę nie był jakimś pewniakiem(jedymy w moim mieście którzy podpinają się i robią szczelność próżniową, jeśli maszyna nabije to płace, jeśli nie bd szczelne to nie płace nic, inne firmy za sama szczelność chciały nawet 50zł)

No i kabinówkę wymienić bo jak robiłem klime to na miejscu były tylko zwykłe filtry za około 40zł, z węglem po 100 i więcej a że kasy nie było to wziąłem zwykły bo stary wołał o pomstę do nieba a ten już czasem czuje jakby wilgoć wpuszcza, taki nieprzyjemny zapach jak klima wyłączona.

A Madzia juz po weekendowej trasie Wrocław-Łódź-Wrocław, przeleciało juz 321k km a tu foto z lekkiego postoju jak ją mocno pogoniłem na expresie <ok>

20170528_215532~01.jpg


W planach czekanie na filtr kabinowy, umówić się na nabicie klimy i zaliczyć ten semestr, potem powrót do domu i może wezme się za pierdoły typu zamontować jakoś elegancko cb, mega czyszczenie i moze jakis "poltrip", start z całkowitego południa polski, warszawa, polskie morze, łódź, kato i do domciu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez amazer323 » 8 cze 2017, 16:40

Czy to doległość każdej GW, że przód jest wyżej niż tył? :P
u siebie mam to samo i mnie to z lekka denerwuje
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2015, 19:36
Posty: 52
Auto: Mazda 626 1.8 90km+gaz
1998r.

Postprzez dj4xm » 19 sie 2017, 08:17

amazer323 napisał(a):Czy to doległość każdej GW, że przód jest wyżej niż tył? :P
u siebie mam to samo i mnie to z lekka denerwuje


nie tylko GW ale ogólnie Mazd – i mnie też to drażni ale już inaczej nie będzie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2015, 18:24
Posty: 260 (88/3)
Skąd: Konin (wielkopolska)
Auto: Mazda 626 GW 2.0 FS 115KM, B + LPG

Postprzez jurand » 19 sie 2017, 10:53

dj4xm napisał(a):
amazer323 napisał(a):Czy to doległość każdej GW, że przód jest wyżej niż tył? :P
u siebie mam to samo i mnie to z lekka denerwuje


nie tylko GW ale ogólnie Mazd – i mnie też to drażni ale już inaczej nie będzie :P


Serio? U mnie: Xedos – <dupa> wysoko!
Premacy – <dupa> wysoko!

U syna w Galancie kombi też nisko tył stał i myślę, że to przez to iż kombiaki nie tylko u nas często są przeciążane albo służą jako ciężarówki. Każdy materiał ulega zmęczeniu!
A czyż <dupa> wyżej w każdej sytuacji nie wygląda bardziej atrakcyjnie? <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez dansomi » 19 sie 2017, 12:59

Z ciekawości poszedłem zmierzyć, wydaje mi się że to placebo a z przodu jest tylko wycięty wyżej błotnik niż z tyłu(jakieś 5cm różnicy), przy mierzeniu odległości od podłoża do progu wychodzą tskie same pomiary :) trzeba pomierzyć jeszcze wysokość mocowania amortyzatorów bo wielkościowo są chyba takie same, z przodu widzimy po prostu więcej mcperhsona :)

Co do madzi, nie ma czasu na robienie updejtów, prace idą ciągle do przodu, na tą chwile wskoczyły ledowe żarówki na światła drogowe(długie) – bardzo dobry bajer <spoko>

Dodatkowo zamieniłem te ochydnie brzmiące klaksony na klaksony 2 tonowe od Mazdy 6 – odrazu zrobiło się poważniej na drodze <diabełek>

Odwiedziłem też warszawską śliwkę bo stoi rozbita niedaleko mnie, podjumałem halogeny i już jest wymieniony.

Ogarnięte też podświetlenie przycisków po lewej stronie i ściemniacza – teraz każdy przycisk jest podświetlony jak w fabryce.

Powróciły plany odnośnie tableta w wnętrzu, tylko nie wiem czy będzie zabudowany czy tylko "dokładany" od potrzeby :)

Jakieś biedackie zdjęcia bo nie mam zbytnio czasu bo robota goni :)

PicsArt_08-19-01.47.18.jpg


20170719_222904.jpg


I porównanie na aucie, 15 vs 17 :)

20170708_133521.jpg


Wrzucam jeszcze "moc" ledów w wnętrzu
20170816_204257.jpg


I takie focisko z sprayowania uniaka w galerii :D
PicsArt_08-19-02.00.09.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez dj4xm » 20 sie 2017, 05:52

[quote="dansomi"]Z ciekawości poszedłem zmierzyć, wydaje mi się że to placebo a z przodu jest tylko wycięty wyżej błotnik niż z tyłu(jakieś 5cm różnicy), przy mierzeniu odległości od podłoża do progu wychodzą tskie same pomiary :) trzeba pomierzyć jeszcze wysokość mocowania amortyzatorów bo wielkościowo są chyba takie same, z przodu widzimy po prostu więcej mcperhsona :)

dokładnie o to mi chodziło z moim tekstem, że madzie tak mają – nie, że dupa zarwana a przód wysoko, tylko po prostu w przodzie większa dziura jest wycięta a z tyłu bardziej zakryte ;)
Citroeny też podobnie robili te stare :D np CV ale tam to w ogóle pół koła zakryte z tyłu :P

Porównanie 17vs15 wygląda jak w need for speed gdy się felgi wybierało i potem rozmiar – i tak fajnie "rosły" :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2015, 18:24
Posty: 260 (88/3)
Skąd: Konin (wielkopolska)
Auto: Mazda 626 GW 2.0 FS 115KM, B + LPG

Postprzez dansomi » 20 sie 2017, 13:55

Chyba wiekszosc aut tak ma ze tylne nadkola jakby bardziej okrywaja koła, moze to wynikać z tego ze tylne koło nie jest osią skrętną i nie potrzeba tyle miejsca, może chodzi o coś innego :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez dj4xm » 21 sie 2017, 10:44

dansomi napisał(a):Chyba wiekszosc aut tak ma ze tylne nadkola jakby bardziej okrywaja koła, moze to wynikać z tego ze tylne koło nie jest osią skrętną i nie potrzeba tyle miejsca, może chodzi o coś innego :)


Masz rację, ale akurat w Madziach bardziej to widać jakby (nie pomyśleli o estetyce ;/) przód żeby nie haczyły koła jest bardzo wycięty, tył za to zakryty i pewnie mniej chlapie z kół :P trzeba 17 założyć i będzie elegancko jak u Ciebie :D :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2015, 18:24
Posty: 260 (88/3)
Skąd: Konin (wielkopolska)
Auto: Mazda 626 GW 2.0 FS 115KM, B + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy