Mazda 626 GE FS 2.0 16v 1996r.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Bolmyk » 22 mar 2016, 21:36

Witam wszystkich. Po 2 latach wkońcu zmotywowałem się, żeby wystawić auto na forum. Mianowicie Mazda w moim posiadaniu 2 lata odkupiłem od brata, a on miał ją od 2011 roku, którą sam sprowadził od swojego szefa w niemczech rodziny z przebiegiem najprawdopodobniej 115 tyś. km :D Ja przejełem auto w 2014 roku z przebiegiem 153 tyś do dnia dzisiejszego 197 tyś. km. W aucie silnik 2.0 16v 115km seria i lepszego wyboru nie mogło być. Każdy chwali te v6, ale mi nie podeszło. W niemczech na autobahnie rozwinełem prędkość 220km/h na orginalnyych kołach, gdzie producent podaje 196 km/h . <co?> W aucie wiadomo el. szyby, lusterka, antena od radia, centralny zamek na klucz ( i pilota dodatkowo założone), szyberdach, W każdym razie wszystko oprócz klimy. :( W zeszłym roku doszło parę drobnych modyfikacji, a mianowicie:
Felgi Borbety 9j16h + oponki federale SS595XL 195/45 ( złe nie są jak kazdy podaje) :P ,
Czerwone sprężyny obniżające (nie pamiętam ile ale całkiem sporo od serii obniżyły) :] ,
Dokładki nadkola +5cm,
Dystanse 3cm + szpilki dłuższe,
Poduszki amortyzatorów przód + łożyska Kayaby (w tym modelu to osobno występuje nie razem),
Akumulator nowy na zimę mocniejszy,
Ledy pod nogami (było całe podwozie no, ale wiadomo chwila nie uwagi i po dowodzie prawie było) <glupek2> (Wszystko to trochę przewyższyło koszt samego zakupu, ale było warto auto jest przyklejone do drogi) .
To na tyle z takich ekstra rzeczy, pewnie o czymś zapomniałem <co?> , wiadomo klocki itd wymieniane na bierząco. Rozrząd wymieniony przy 170tys. km. Niestety auto przyjeżdzając z Niemiec było poobijane trochę, czyli tzw. "parkingówki" mi to nie przeszkadza no, ale niestety jest. Blacharsko-lakierniczo jest trochę do roboty ( bez wymiany tylnego zderzaka się nie obejdzie), ale moim zdanie wymienic tylko progi ( na wulkanizacji źle ustawili i trochę w gnietli) i całą ofoliować na jakiś ciekawy kolor. Tańszy sposób i przede wszystkim na zimę dobry sposób konserwacji. Były plany własnie wymiany progów, ofoliowanie, przyciemnienie szyb i parę drobiazgów ale niestety auto idzie na sprzedaż (2 auta mam a szkoda, żeby stało). Chociaż na ostatnią chwilę chciałem pokazać wam swoje auto. :D
Załączniki
DSC00792gfjh.JPG
DSC00832sdx.JPG
DSC00802asd.JPG
DSC00810dscsd.JPG
DSC00817sax.JPG
DSC00820sxa.JPG
DSC00823cd.JPG
Ostatnio edytowano 23 mar 2016, 00:20 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Bolmyk
 

Postprzez B0TTLE » 24 mar 2016, 16:41

Caaały czas się zastanawiałem jak by to poczciwe Ge wyglądało z tymi dokładkami nadkoli i proszę :D Jak z tyłu wygląda to ładnie tak z przodu zrobiłbym inaczej. Dłuższą część od samego początku nadkola zderzaka i zakończył tak jak z tyłu, ale i tak "propsuję" za odważny projekt! Szczerze widziałbym coś podobnego w swojej tylko z przodu węższe ;)
Brakuje tylko dokładki przód i starego grilla
Załączniki
DSC00817sax.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2014, 23:29
Posty: 128 (1/0)
Skąd: DDZ
Auto: Mazda 626 GE FP 96'

Postprzez Bolmyk » 27 mar 2016, 00:20

Nie można patrzeć tylko na wygląd. To miało być przydatne na niemieckie autostrady. Opor powietrza by byl wiekszy bo chcialem zrobic jak myslisz . Wgl byl plan szersze felgi i negatywy zrobić no ale kto inny może zrobi... w przyszłym tygodniu auto bd wystawione już.
Bolmyk
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy