Mazda 626 GD 2.0 90 KM FE 1989r.
Hamulce tylne nadal nie hamują . Jednak to nie kwestia dotarcia.
Na razie hamulce poszły w odstawkę bo nadszedł czas na wymianę wszystkich tulejek w zawieszeniu.
Jak dotąd został zmieniony przód. Trochę było gimnastyki żeby odkręcić śruby od wahacza, które oczywiście nie były ruszane od nowości . Łącznik stabilizatora oczywiście się urwał ale na tokarce szybko dorobiłem identyczny .
Został jeszcze tył czyli trochę więcej roboty. I właśnie tutaj mam pytanie. Czy przy odkręcaniu wahacza wzdłużnego należy odkręcić też zbiornik paliwa czy ta śruba mocująca wahacz wyjdzie jakimś magicznym sposobem . Trochę mi się nie uśmiecha demontowanie zbiornika.
A dodaję zdjęcie wydruku ze stacji diagnostycznej i kilku drobiazgów do zawieszenia .
Na razie hamulce poszły w odstawkę bo nadszedł czas na wymianę wszystkich tulejek w zawieszeniu.
Jak dotąd został zmieniony przód. Trochę było gimnastyki żeby odkręcić śruby od wahacza, które oczywiście nie były ruszane od nowości . Łącznik stabilizatora oczywiście się urwał ale na tokarce szybko dorobiłem identyczny .
Został jeszcze tył czyli trochę więcej roboty. I właśnie tutaj mam pytanie. Czy przy odkręcaniu wahacza wzdłużnego należy odkręcić też zbiornik paliwa czy ta śruba mocująca wahacz wyjdzie jakimś magicznym sposobem . Trochę mi się nie uśmiecha demontowanie zbiornika.
A dodaję zdjęcie wydruku ze stacji diagnostycznej i kilku drobiazgów do zawieszenia .
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
Gumki są z firmy Tedgum zamawiane bezpośrednio u nich na stronie.
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
W maździe od tygodnia jeżdżą już nowe gumki zawieszenia. Śruba od wahacza wzdłużnego wyszła gładko obok zbiornika paliwa ale jak się okazało gorzej było z śrubą od wahacza poprzecznego. Teraz po ponownym montażu śruba ta została odwrócona i jest wkładana od drugiej strony. Po naprawie mazda stała się sztywniejsza i jeździ jak po sznurku.
Dzisiaj przyszła paczka z zestawem naprawczym do szyby i kilkoma innymi drobiazgami. Na przedniej szybie mam pęknięcie, które spróbuję zakleić. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Mazda słabo zaczęła chodzić na gazie i strasznie traci obroty przy hamowaniu. Chyba trzeba będzie wybrać się do gazownika na regulację.
Dzisiaj przyszła paczka z zestawem naprawczym do szyby i kilkoma innymi drobiazgami. Na przedniej szybie mam pęknięcie, które spróbuję zakleić. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Mazda słabo zaczęła chodzić na gazie i strasznie traci obroty przy hamowaniu. Chyba trzeba będzie wybrać się do gazownika na regulację.
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
W domu mam uniwersalny sterownik centralnego zamka i wpadłem na pomysł żeby go podłączyć do mazdy. Czytałem na forum, że to nie takie proste jak w innych samochodach gdzie sterowanie zamkiem odbywa się masą lub plusem. Jak to zrobić, żeby wszystko działało z fabrycznym centralnym zamkiem
Szyba została naprawiona. Nie jestem zadowolony z efektu . Może temperatura była za niska lub coś innego wpłynęło na efekt końcowy.
Poniżej zdjęcia. Przed i Po.
Szyba została naprawiona. Nie jestem zadowolony z efektu . Może temperatura była za niska lub coś innego wpłynęło na efekt końcowy.
Poniżej zdjęcia. Przed i Po.
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
Powolutku rozglądam się za felgami .
viewtopic.php?f=14&t=191786
viewtopic.php?f=14&t=191786
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
Ciężko będzie
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Chodzi mi o takie. Wiem, że będzie trudno znaleźć ale może się uda . Jak nie to będę musiał zadowolić się innymi. Chociaż nie ukrywam, że takie felgi marzą mi się od początku.
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
Nawet ładne, ale jestem nastawiony na tamte od GT . Z oryginalnych tylko one mi się podobają.
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
A ja mam Zendery , tylko jedna ma pęknięty rant
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
No i poszukiwania felg dobiegły końca.
Podziękowania dla PDJta, który odsprzedał mi naprawdę ładne felgi.
Podziękowania należą się też dla Payoreza, który dał mi cynk do kogo mam się zwrócić.
Kilka szybkich zdjęć jak prezentują się na Maździe
Podziękowania dla PDJta, który odsprzedał mi naprawdę ładne felgi.
Podziękowania należą się też dla Payoreza, który dał mi cynk do kogo mam się zwrócić.
Kilka szybkich zdjęć jak prezentują się na Maździe
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
Fajne te felgi. Super na nich Mazda wygląda
Payorez napisał(a):Ja bym je na polerowane alu zrobił <3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości