Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap REPLIKA EUNOS 500
U mnie otwierają się na 4300 i 4800. Komp KF
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
U mnie też komp kf pierwsz otwiera przy 4200rpm a drugi dopiero przy 5300 jest to troszkę denerwujące dlatego wleci vris box
krzysek71 napisał(a):No i gitara a z tymi Vrisami może masz jak u mnie że pierwszy otwiera dopiero przy 4200rpm .A patrzyłeś jaki tam komp siedzi?
Na 100% ECU KF immo jest więc nik by nie rzeźbił. W wigilię coś zaczęło trzeć w lewym kole, więc nie wim czy pojeżdżę.
Rafał no mogę powiedzieć że się zbiera, nie chce mi się za bardzo przy nim grzebać jak ma iść na fanty lecz chyba będę zmuszony. Może jutro będę miał łącznik do niego to testy przebiegną inaczej.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
No kolejny kolejny, potrzeba kawałek kielicha przedniego, pewnie z niego silnik wskoczy i może jakieś pierdółki się przydadzą typu lampy z tyłu. Czekam jak Damian zjedzie do PL i będziemy mogli się zgadać na odbiór jeszcze zawiasu, chyba grilla ma u siebie bo w Xedzie go nie ma...no i na kawę
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
A no przyjade do ciebie w niedlugim czasie jak tylko poskladan atlasa ktorego ci pokazywalem ze kupilem moze mam gdzies jeszcze lacznik ale nic nie obiecuje- wiesz drogie rzeczy. A tam jest walniety stabilizator przedni- nie wiem czy widziales ( chyba ze mechaniki wymienily).
No i mam do sprzedania klamki chromowane
No i mam do sprzedania klamki chromowane
Klamki Damianku to ja mam w Xedosie 9 który nie długo będzie kończył swój żywot, bo jak do iego podchodzę to słyszę jak go ruda zjada coraz mocniej.
Staba wymienili chyba bo wyciągnąłem przedni w 2 częściach więc obstawiam że zdążyli go wymienić, łącznik kupiłem więc pewnie w weekend go zamontuję. Montuj Atlas i albo dawaj do mnie albo ja podjadę do Ciebie, bo jeszcze nie byłem u Ciebie na wizytacji
Dodał bym zdjęcia prac lecz nadal serwer chyba nie działa jak należy.Wczoraj byłem na wyciąganiu opiłka z oka więc Xedos dał mi w oko A i przyszedł licznik od Jędrzeja więc mam nadzieję że będzie to pierwszy X6 z takim licznikiem.
Staba wymienili chyba bo wyciągnąłem przedni w 2 częściach więc obstawiam że zdążyli go wymienić, łącznik kupiłem więc pewnie w weekend go zamontuję. Montuj Atlas i albo dawaj do mnie albo ja podjadę do Ciebie, bo jeszcze nie byłem u Ciebie na wizytacji
Dodał bym zdjęcia prac lecz nadal serwer chyba nie działa jak należy.Wczoraj byłem na wyciąganiu opiłka z oka więc Xedos dał mi w oko A i przyszedł licznik od Jędrzeja więc mam nadzieję że będzie to pierwszy X6 z takim licznikiem.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Tak dokładnie, włożyć licznik z Lifta do tego zrobić podświetlenie reszty deski w biały. Licznik się ogarnie, na chwilę obecną robię blacharkę, jak mi się uda dodać foty to tak ok 14 zdjęć już czeka. Później muszę rozgryźć BOSSe z Mazdy 6 więc i elektryka mnie czeka
Dopisano 02 sty 2017 19:14:
Ok zdjęcia jak obiecałem, prawy błotnik to pierwsze spawy, więc nie do końca pięknie to wygląda ale, najważniejsze że linia się zgadza, resztę się wypełni cyną i wygładzi szpachlą z włóknem, lewy wyszedł już lepiej więc pomału idzie coraz lepiej. Po tyle, wyciągam deskę rozdzielczą i wycinam szybę czołową i biorę się za słupki A, po słupkach poduszka pod silnikiem... i rozbiórka reszty....Spoko krytykę też przyjmę na klatę, zaznaczam że to pierwsze naprawy blacharskie w moim życiu i dla tego robię to na swoim samochodzie
Dopisano 02 sty 2017 19:14:
Ok zdjęcia jak obiecałem, prawy błotnik to pierwsze spawy, więc nie do końca pięknie to wygląda ale, najważniejsze że linia się zgadza, resztę się wypełni cyną i wygładzi szpachlą z włóknem, lewy wyszedł już lepiej więc pomału idzie coraz lepiej. Po tyle, wyciągam deskę rozdzielczą i wycinam szybę czołową i biorę się za słupki A, po słupkach poduszka pod silnikiem... i rozbiórka reszty....Spoko krytykę też przyjmę na klatę, zaznaczam że to pierwsze naprawy blacharskie w moim życiu i dla tego robię to na swoim samochodzie
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Błotniki w kwestii spawania skończone, miałem na myśli dzisiaj cynowanie ale że na dworze -17....to muszę to przełożyć na inny trochę cieplejszy dzień, bo nawet mój piec zwany Turbo kozą tego nie ogarnie. Po zacynowaniu błotników, muszę jeszcze uszczelnić rany nadkoli tak aby tam się nie dostawało błoto oraz woda. Po tych zabiegach biorę się za rozebranie reszty tyłu i przechodzę na przód samochodu.
Ostatnie foty wstawek:
Pozdrawiam
Ostatnie foty wstawek:
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ciąg dalszy nastąpił, a więc w piątek miałem gościa, klubowicza michalk, płukaliśmy nagrzewnicę w jego MXie ponieważ w ogóle nie grzała, zeszło nam jakoś do 3 rano, ale grzeje jak szalona – tak relacjonuje sam Michał.
Ale do sedna, dzisiaj wycynowałem prawie cały błotnik lewy tylny, tak to wyglądało:
I wykończenie
Zacząłem demontaż listwy progowej, nie ocalały 4 spinki, po czym niestety ujrzałem to czego nie chciałem ujrzeć :
Więc stwierdziłem że zdemontuję błotnik do naprawy :
Postanowiłem, dalej rozbierać samochód, rozebrałem prawie całe obicie bagażnika, tylną półkę powyciągałem plastiki z słupków, oraz zacząłem demontować deskę:
W miejsce deski, założę samo wzmocnienie z kokpitu, dostałem drugą dechę od Damiana więc już wzmocnienie czeka na włożenie, a to tylko po to żeby kierownica się trzymała jak należy.
Ale do sedna, dzisiaj wycynowałem prawie cały błotnik lewy tylny, tak to wyglądało:
I wykończenie
Zacząłem demontaż listwy progowej, nie ocalały 4 spinki, po czym niestety ujrzałem to czego nie chciałem ujrzeć :
Więc stwierdziłem że zdemontuję błotnik do naprawy :
Postanowiłem, dalej rozbierać samochód, rozebrałem prawie całe obicie bagażnika, tylną półkę powyciągałem plastiki z słupków, oraz zacząłem demontować deskę:
W miejsce deski, założę samo wzmocnienie z kokpitu, dostałem drugą dechę od Damiana więc już wzmocnienie czeka na włożenie, a to tylko po to żeby kierownica się trzymała jak należy.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Troche ruda zzarla tego xedosika ;p Szykuje sie dluuuuuga reanimacja ale zawsze jeden xedos wiecej na drodze
Widzę, że robota wre. Aż miło się patrzy na taką reanimację:) Filmik z przyspieszenia wzbudza pozytywne emocje tak jak z Probe, przed zdekompletowaniem poszaleć jeszcze można, a nawet trzeba^^
No przyjacielu, szacun za taką robotę. Widać, że jeszcze dużo pracy przed Tobą, ale stopniowo i systematycznie prace idą do przodu. Podziwiam
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
julek napisał(a):Troche ruda zzarla tego xedosika ;p Szykuje sie dluuuuuga reanimacja ale zawsze jeden xedos wiecej na drodze
Powiem tak, wydawało mi się już znacznie wcześniej że coś z tym progiem jest nie tak ale nie byłem pewny do końca ponieważ myślałem że zagiął sie tylko rant do lewarka, lecz jak widać miałem nosa. Pracy jest, ale mnie to sprawia frajdę/przyjemność a przy okazji nabieram nowych doświadczeń
Matthew90 napisał(a):Widzę, że robota wre. Aż miło się patrzy na taką reanimację:)
Dzięki Mateusz,robota musi się poruszać do przodu bo już i tak swoje się nastała a na wiosnę będzie chwila przestoju, bo jeszcze nie skończyłem wszystkiego co miałem do zrobienia przy warsztatach. Mam nadzieję że zajrzysz to pooglądasz na żywo No i wreszcie robota ruszyła i u Ciebie
jedrzej07 napisał(a):No przyjacielu, szacun za taką robotę. Widać, że jeszcze dużo pracy przed Tobą, ale stopniowo i systematycznie prace idą do przodu. Podziwiam
Heh, tak jak pisałem, autko się już nastało ale sentyment mam, bo Xedos 6 to była moja pierwsza mazda, a teraz człowiek umie znacznie więcej i może więcej, więc postanowiłem że będzie projekt
A dzisiaj postanowiłem poświęcić godzinkę i zdemontować deskę oraz założyć wzmocnienie, jeszcze tylko elektrykę zepnę i auto dalej sprawne
P.S. Mój pierwszy Xedos którego wspominam naprawdę dobrze (95 KF MT):
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Nie nie, cyną możesz pokryć tak naprawdę całe auto, ja cyną wyłożyłem prawie cały sierp, prawie ponieważ jeszcze nie zszedłem do samego dołu. Po cynowaniu aby to wygładzić używa się szpachli już w małej ilości.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
No cyna to najlepszy sposób na naprawę blacharską i najstarsza. Szpachla chłonie wodę jak wściekła więc załatanie korozji szpachlą....i tak ruda wróci, po cynie, doświadczyłem na swoich oczach, po 4latach...ani śladu.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości