Mazda 626 GD FE3N '91 – amerykański szczupak
Na wstępie: "Nie, nie porzuciłem projektu MX-6, szukam dobrej kasty".
Ten tutaj "szczupak" to takie autko na co dzień które kupił brat, żeby odpychać tyłek tu i tam. Natomiast gdy zabierze mi xedosa na wyjazd to ja będę nim sobie podjeżdżał na zajęcia np. przy japońskim powiewie amerykańskiego luksusu z układu klimatyzacji
Szukaliśmy czegoś ciekawego na właśnie taki dupolot, i trafiło się od dziaduszka w podeszłym wieku, który był drugim właścicielem, miał go od 1998r i cały czas był garażowany. Prowadził zapiski zrobionych rzeczy
W drodze ze szczecina do poznania, jeszcze na obrzeżach szczecina chłodnica zaczęła sikać z plastikowej obudowy którą ów dziadek zalepił żywicą
No dobra, dane:
-silnik: jest zwykłe wolnossące F2 (zmienione na FE3N)
-koła jakieś takie byle jakie
-wspomaganie
-klimatyzacja
-elektryczne falowniki
-automatyczne pasy
-fotel z regulacją lędźwi i zaciskaniem boczków
-tempomat
-elektryczne lusterka
-4 elektryczne szyby
-elektryczny szyberdach
no i to chyba wszystko
Każdy element działa, no ale ma swoje lata, więc trzeba się zaopiekować, przeczyścić, przesmarować żeby lotało gładko
Poczyniliśmy już pierwsze zakupy do tego auta
oraz wymieniliśmy przełączniki zespolone z emiska dawcy i uporządkowaliśmy trochę kable. Dziaduszkowi padło włączanie świateł i jakiś jeb**y samozwańczy elektryk zrobił to na przełączniki nie wiem od nawet czego...
Na koniec kilka fotek poglądowych
zapraszam do komentowania, wyrażania opinii i przede wszystkim do oglądania.
Pozdrawiam
Ten tutaj "szczupak" to takie autko na co dzień które kupił brat, żeby odpychać tyłek tu i tam. Natomiast gdy zabierze mi xedosa na wyjazd to ja będę nim sobie podjeżdżał na zajęcia np. przy japońskim powiewie amerykańskiego luksusu z układu klimatyzacji
Szukaliśmy czegoś ciekawego na właśnie taki dupolot, i trafiło się od dziaduszka w podeszłym wieku, który był drugim właścicielem, miał go od 1998r i cały czas był garażowany. Prowadził zapiski zrobionych rzeczy
W drodze ze szczecina do poznania, jeszcze na obrzeżach szczecina chłodnica zaczęła sikać z plastikowej obudowy którą ów dziadek zalepił żywicą
No dobra, dane:
-silnik: jest zwykłe wolnossące F2 (zmienione na FE3N)
-koła jakieś takie byle jakie
-wspomaganie
-klimatyzacja
-elektryczne falowniki
-automatyczne pasy
-fotel z regulacją lędźwi i zaciskaniem boczków
-tempomat
-elektryczne lusterka
-4 elektryczne szyby
-elektryczny szyberdach
no i to chyba wszystko
Każdy element działa, no ale ma swoje lata, więc trzeba się zaopiekować, przeczyścić, przesmarować żeby lotało gładko
Poczyniliśmy już pierwsze zakupy do tego auta
oraz wymieniliśmy przełączniki zespolone z emiska dawcy i uporządkowaliśmy trochę kable. Dziaduszkowi padło włączanie świateł i jakiś jeb**y samozwańczy elektryk zrobił to na przełączniki nie wiem od nawet czego...
Na koniec kilka fotek poglądowych
zapraszam do komentowania, wyrażania opinii i przede wszystkim do oglądania.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 14 wrz 2015, 23:42 przez Majk500, łącznie edytowano 1 raz
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
co to są elektryczne falowniki ?:/ masz może na myśli funkcję swing znaną z wersji usdm w Cronosach ?
nie powiem...chciałbym mieć taką GDejke
nie powiem...chciałbym mieć taką GDejke
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Fajna ale sedan...
jakos nigdy nie bylem przekonany do sedanów
mam troche elementow wnetrza w tym kolorze jakbys cos potrzebował.
A skoro to wersja USA to brakuje lamp i kierunków – pewnie byla przygoda
Co do funkcji SWING to była juz znana duzo wczesniej zanim cronos powstał
jakos nigdy nie bylem przekonany do sedanów
mam troche elementow wnetrza w tym kolorze jakbys cos potrzebował.
A skoro to wersja USA to brakuje lamp i kierunków – pewnie byla przygoda
Co do funkcji SWING to była juz znana duzo wczesniej zanim cronos powstał
Payorez napisał(a):O tym samym myślałem, że nie ma lamp i kierunków USA, właśnie się wczoraj do Roxygenium zachwycałem na FB jaka sztuka się na allegro pojawiła
Ja to juz nawet wygrzebywałem zaskórniaki i przekonywałem żonkę....
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Nowe serducho coraz bliżej szczupaka Pytanko: co zrobić przy silniku lub sprawdzić przed włożeniem? Chodzi mi czy np luzy na zaworach, czy jest tu hydraulika? Bo poza tym chyba nic szczególnego. Nowe uszczelki które tego wymagają i tyle
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Zostaw sedana w spokoju. Bierz sie za MX'a
Najpierw trzeba zrobić żeby jeździło. Silnik już jest na swoim miejscu. I to tyle
-Umyty
-wymienione simmeringi wału i półosi w skrzyni(czy jakkolwiek się to pisze)
-sprzęgło i docisk i zamach od F2 (dziadziuś wymienił na nowe i przejechał tylko 15 tysi na nim)
-Nowe łożysko oporowe i na wale
Reszta pierdół później
Mam jeszcze zagwozdkę: instalacja się trochę różni między szczupakiem a coupe i chyba trzeba ją z komory i pod dechą całą przełożyć, co
No i zdjęcia
-Umyty
-wymienione simmeringi wału i półosi w skrzyni(czy jakkolwiek się to pisze)
-sprzęgło i docisk i zamach od F2 (dziadziuś wymienił na nowe i przejechał tylko 15 tysi na nim)
-Nowe łożysko oporowe i na wale
Reszta pierdół później
Mam jeszcze zagwozdkę: instalacja się trochę różni między szczupakiem a coupe i chyba trzeba ją z komory i pod dechą całą przełożyć, co
No i zdjęcia
Ostatnio edytowano 2 wrz 2015, 19:58 przez Majk500, łącznie edytowano 1 raz
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Fajny, klimatyczny sedanik A włączniki masz prościutko z deski rozdzielczej poloneza
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Się składa ulep Generalnie trzeba było wszystko przełożyć w komorze silnika i pod deską rozdzielczą, z tym że teraz nie działają automatyczne pasy, nie pasują liczniki USA i nie wiem co jeszcze... Czekamy na czarodzieja który ma nam to ogarnąć
Ale za to silnik pali i działa
No niestety, z lepieniem tak bywa
Ale za to silnik pali i działa
No niestety, z lepieniem tak bywa
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
OK, małe info. Póki co auto wygląda jak ulep, ale ogarnięty i dogadany jest już magik na wiązki Także przód cały mechanicznie poskładany, brakuje tylko zderzaka i lamp, ale za to trzeba rozebrać wnętrze... cała wiązka będzie prześwietlona, poprawiona, ulepszona a ABS i sterowanie twardością amortyzatorów.
Do tego przy okazji poczynione zostaną wyprawki w podłodze i zakonserwowane.
Wszystko ze spokojem, zdjęcia na pewno będą, informacje powolutku będę zamieszczał
Do tego przy okazji poczynione zostaną wyprawki w podłodze i zakonserwowane.
Wszystko ze spokojem, zdjęcia na pewno będą, informacje powolutku będę zamieszczał
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Co to jest ten funpack? Nigdy nie widziałem czegoś takiego i się z ciekawości pytam. Chociaż wygląda jak jakiś głośnik/syrena od alarmu?
To jest subwoofer, na resztę głośników moc idzie tylko z radia. Może nie jest to 30 cm głośnik który trzęsie całym autem, ale jak na lata 90 to i tak super bajer
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
OK, dziś pierwsza partia materiału wyleciała z auta. Tam gdzie nie ma tej warstwy bitumicznej to oderwałem ręką lub przy pomocy dużego śrubera resztę trzeba potraktować inaczej.
Porównując to auto do MX'a to jest na prawdę zdrowe, ale parę wyprawek musi zostać zrobionych.
Porównując to auto do MX'a to jest na prawdę zdrowe, ale parę wyprawek musi zostać zrobionych.
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości