Mazda MX-6 GE KL-DE '91 2.5 V6 PLATYNÓWA
Napisane: 19 kwi 2015, 13:43
Witam nadszedł czas abym i ja pochwalił się swoim MX-em
Auto zakupiłem 17.09.2014r w Śremie.
Mazda została sprowadzona z Niemiec w 2006r i jestem jej 3 właścicielem w Polsce.
Dane:
Mazda MX-6 GE
Rok produkcji: 1991r.
Silnik: 2.5 V6 KL-DE
Moc: 163.3KM
Masa: 1225kg
Wyposażenie: <czytaj>
– elektryczne szyby,
-elektryczne lusterka,
– elektryczny szyberdach,
– centralny zamek,
– tempomat,
– instalacja LPG ZENIT
– halogeny,
Naprawy
– swap silnika na jednostkę 2.5 V6 KL-DE z Forda Probe ( w starym silniku obróciła się panewka)
– wymiana kolektorów wydechowych,
– wymiana oleju na Eneos 5W30 SUSTINA
– wymiana aparatu zapłonowego
– montaż elektrycznej anteny z Mazdy 626
-wymiana mechanizmu prawej szyby
-montarz mocowania akumulatora
-wymiana przedniej lewej szyby (stara była porysana)
– naprawy blacharskie ([jaki?] prawy błotnik, poszycie prawego progu)
– lakierowanie tylnego prawego błotnika, prawego progu, tylnego zderzaka, spojlera)
– wymiana elementów mocujacych tapicerke
-nowy mieszek wybieraka
– wymiana pompy wspomagania
-wymiana przedniej szyby
Modyfikacje/ Zmiany
Silnik i napęd
– koło zamachowe z Mazdy MX-3 K8 stoczone na 4.8kg,
-skrzynia biegów z K8
_ dolot Air Box Simota
_ VRIS-box
_ short shifter
– sprzeglo obite kevlarem
Elektronika
ECU Master DET3 tryb FI
Zawieszenie i Hamulce
-zawieszenie gwintowane K-Sport
-belki usztywniające przód i tył
– przednie zaciski z Mazdy 6 GY + tarczę 282.5mm OYODO+ klocki OYODO
– tylny stabilizator z Forda Cougara
-dystanse 22mm
Wydech:
-wycięcie katalizatora
Wygląd:
– felgi z Mazdy RX7 FD
– Opony Yokohama A11A 205/50/16
– kute nakrętki kół D1Speck
-dokładka przedniego zderzaka z Laguny I przed lift
– nakładki progów z Mazdy MX-3
-przyciemnione tylne szyby
-xenony 8000K
-wnętrze z polifta+czarna podsufitka
– gałka zmiany biegów Skun2
Trochę mediów.
Auto zakupiłem 17.09.2014r w Śremie.
Mazda została sprowadzona z Niemiec w 2006r i jestem jej 3 właścicielem w Polsce.
Dane:
Mazda MX-6 GE
Rok produkcji: 1991r.
Silnik: 2.5 V6 KL-DE
Moc: 163.3KM
Masa: 1225kg
Wyposażenie: <czytaj>
– elektryczne szyby,
-elektryczne lusterka,
– elektryczny szyberdach,
– centralny zamek,
– tempomat,
– instalacja LPG ZENIT
– halogeny,
Naprawy
– swap silnika na jednostkę 2.5 V6 KL-DE z Forda Probe ( w starym silniku obróciła się panewka)
– wymiana kolektorów wydechowych,
– wymiana oleju na Eneos 5W30 SUSTINA
– wymiana aparatu zapłonowego
– montaż elektrycznej anteny z Mazdy 626
-wymiana mechanizmu prawej szyby
-montarz mocowania akumulatora
-wymiana przedniej lewej szyby (stara była porysana)
– naprawy blacharskie ([jaki?] prawy błotnik, poszycie prawego progu)
– lakierowanie tylnego prawego błotnika, prawego progu, tylnego zderzaka, spojlera)
– wymiana elementów mocujacych tapicerke
-nowy mieszek wybieraka
– wymiana pompy wspomagania
-wymiana przedniej szyby
Modyfikacje/ Zmiany
Silnik i napęd
– koło zamachowe z Mazdy MX-3 K8 stoczone na 4.8kg,
-skrzynia biegów z K8
_ dolot Air Box Simota
_ VRIS-box
_ short shifter
– sprzeglo obite kevlarem
Elektronika
ECU Master DET3 tryb FI
Zawieszenie i Hamulce
-zawieszenie gwintowane K-Sport
-belki usztywniające przód i tył
– przednie zaciski z Mazdy 6 GY + tarczę 282.5mm OYODO+ klocki OYODO
– tylny stabilizator z Forda Cougara
-dystanse 22mm
Wydech:
-wycięcie katalizatora
Wygląd:
– felgi z Mazdy RX7 FD
– Opony Yokohama A11A 205/50/16
– kute nakrętki kół D1Speck
-dokładka przedniego zderzaka z Laguny I przed lift
– nakładki progów z Mazdy MX-3
-przyciemnione tylne szyby
-xenony 8000K
-wnętrze z polifta+czarna podsufitka
– gałka zmiany biegów Skun2
Trochę mediów.