Mazda MX-6 GE KL-DE '91 2.5 V6 PLATYNÓWA

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez julek » 30 kwi 2015, 23:35

a jaki zawias wlozyles? jakiś gwint czy springi?
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez KUZAJ » 1 maja 2015, 12:48

Amortyzatory Tokico i sprężyny Jamex 35mm

Edit:

Pare zdjęć, ja nie zauważam dużej różnicy :|
Załączniki
WP_20150501_005.jpg
WP_20150501_006.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Piotr_ » 1 maja 2015, 18:55

Nie.... wcale nie ma różnicy :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez jarek43_16 » 1 maja 2015, 20:04

A może masz amory od 626, a nie mx-6? <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2013, 22:50
Posty: 167 (0/2)
Skąd: Lisów, Lubartów
Auto: Mazda MX-6 GE FS 2.0 94'

Postprzez Dominator » 1 maja 2015, 21:33

Taka prawda, ze bez gwintu czy ciecia sprezyn, optymalnej wysokosci w mx6 nie osiagniesz. Mialem, siedzialem w temacie, cos wiem o tym.
Jak bedziesz miec pieniadze, obecny zawias bedzie sie sprawowal, to zmien te paskudne felgi, ktore nijak nie pasuja do mx6. Znaczy sie ja bym tak zrobil, bez obrazy oczywiscie. Ja juz kur*a chyba ponad pol roku nie mam mx6 i musze wylewac teraz zale po sprzedazy :|
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez julek » 1 maja 2015, 21:46

Siasc cos tam siadlo, moze jak koledzy wyzej kupiles amory od 626 :P Czesto w katalogach pisza 626/mx6 lecz to jedna wielka bujda :D Odnosnie felg <głaszcze> Wyrzuc je do smieci sa paskudne i psuje strasznie piekna linie mxa... Maja pewno po 8" szerokosci albo jakies pojebane ET...
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez KUZAJ » 2 maja 2015, 09:09

Zawieszenie na pewno jest od MX-6.
Ja tez uważam ze te felgi są ohydne, i szukam 16. Uważam ze 17 są wizualnie za duże do emiksa.
Priorytetem jest doprowadzenie auta do przyzwoitego stanu. :)
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Dominator » 2 maja 2015, 13:39

Mialem 17 calowe i wcale nie twierdze ze byly za duze, wrecz przeciwnie, 18 cali by bylo nawet ok, ale dobrze dobrane. Jednak jesli uzywasz mxa na codzien to rzeczywiscie 16 cali bedzie odpowiednie, wyglad wtedy ma mniejsze znaczenie. W kazdym badz razie najpierw ogarnij mechanike jak jest taka potrzeba <spoko>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez kamilwlkp » 2 maja 2015, 16:55

Zawias na 100% jest do Mx-6 i ma najechane może z 500km. Dajcie mu miesiąc i będzie si :)
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 11 sty 2011, 00:49
Posty: 263 (11/28)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Postprzez KUZAJ » 10 maja 2015, 22:24

Dzisiaj wleciał short shifter :D :D
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Pierzaktar » 11 maja 2015, 10:54

Tak jak Kamil pisze, daj im troche czasu i dojdą. Mialem jamexy na 626 i zaraz po zalozeniu pomyslalem ze moglo by byc nizej no ale trudno. Po jakims czasie mialem wrazenie ze jeszcze siadly takze spokojnie.
Co do felg to moze najpiekniejsze nie sa ale bez przesady. ET wyglada na dosyc dopasowane (mozesz dodac zdjecia boku auta zeby zobaczyc jak siedzą) przeciez nie wchodza do nadkola ani nie wystaja 3cm :)
Ja bym je wymalowal cale na srebrno a nie zakladal 16, wtedy napewno beda sie lepiej prezentowac, no chyba ze sa jakies pokrzywione czy mocno zuzyte/zaniedbane/spawane.
Patrzac na opony jak siedza na feldze mozna sie domyslac ze sa wezsze niz 8 cali ale to mozna sprawdzic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez KUZAJ » 11 maja 2015, 22:19

No i po 2h lutowania wpadł Vris Box. :D :D :D Teraz pozostało tylko sprzedać felgi i szukać czegoś innego ;)
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 23 maja 2015, 23:41

Dzisiaj po pracy znalazłem czas na ogarnięcie dolotu w moim KL-u
Podziękowania należą sie dla kamilawlkp.
W planach jest teraz ogarniecie elektryki oraz wjazd na hamownie.
Załączniki
WP_20150523_004.jpg
WP_20150523_005.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Piotr_ » 24 maja 2015, 16:47

Pomacam na żywca :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez jarek43_16 » 24 maja 2015, 17:48

Miałem stożek w prawie tym samym miejscu i nie polecam, kupa syfu leci, błota itp, szybko cały uwalony był, kup sobie osłonę z blachy, albo dorób, czy jak gdzieś znajdziesz 'skarpetę' na stożek. Dużo osób zakłada stożki, a nie wie że są do nich środki myjące i olejki. Wg mnie to przydało by się go czyścić max co 4-5tys. km. Ze stożka przeszedłem w oryginalny dolot, bo on nic nie daje poza lekko słyszalnym sykiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2013, 22:50
Posty: 167 (0/2)
Skąd: Lisów, Lubartów
Auto: Mazda MX-6 GE FS 2.0 94'

Postprzez KUZAJ » 24 maja 2015, 18:57

jarek43_16 napisał(a):Miałem stożek w prawie tym samym miejscu i nie polecam, kupa syfu leci, błota itp, szybko cały uwalony był, kup sobie osłonę z blachy, albo dorób, czy jak gdzieś znajdziesz 'skarpetę' na stożek. Dużo osób zakłada stożki, a nie wie że są do nich środki myjące i olejki. Wg mnie to przydało by się go czyścić max co 4-5tys. km. Ze stożka przeszedłem w oryginalny dolot, bo on nic nie daje poza lekko słyszalnym sykiem.


Środki do czyszczenia mam firmy K&N.
A co do osłon, stożek mam zamontowany nad otworem w osłonie silnika. Wątpię żeby jakiś większy syf złapał. :)
Może w FS jest tam jakiś słabo słyszalny syk, w V-ce jest milutkie mruczenie na niskich obrotach i darcie papy do odcięcia :D
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Crenshaw » 24 maja 2015, 20:15

dawaj videło jak gada :)
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Piotr_ » 24 maja 2015, 23:10

jarek43_16 napisał(a):bo on nic nie daje poza lekko słyszalnym sykiem


Zapraszam posłuchać moich fałek <diabełek>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez jarek43_16 » 24 maja 2015, 23:25

Ponad rok temu jak mazdę kupowałem, to oglądałem akurat kl-a ze stożkiem, po tym czasie widziałem, słyszałem 3 inne kl-e i tak w porównaniu to na kolana nie powalał ten stożek, już zwykła V ładnie brzmi.
A mocy coś dodaje ten stożek? Sprawdzał ktoś na hamowni? ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2013, 22:50
Posty: 167 (0/2)
Skąd: Lisów, Lubartów
Auto: Mazda MX-6 GE FS 2.0 94'

Postprzez Piotr_ » 24 maja 2015, 23:33

Nie hamowałem auta nigdy przed montażem dolotu ale po zawsze była zdrowa seria.
Po za moim obecnym xedem, ale tu mam problem z zapłonem i vris-ami ;)
Te kl-e które słyszałeś, musiały mieć coś spaprane bo różnica jest kolosalna w dźwięku, a jak dolot zasysa zimniejsze powietrze to i strat mocy nie będzie ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy