Mazda MX-6 GE KL-DE '91 2.5 V6 PLATYNÓWA

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez KUZAJ » 25 cze 2016, 14:58

Dziś zabrałem się za nadmierny luz silnika okazało sie ze przednia poduszka silnika jest oberwana. Robota szybka i przyjemna tylko jak juz na dworze jest 34C taka robota staje się męczarnią . <rotfl>
Załączniki
20160625_113441~2.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 9 lip 2016, 12:52

Pare spontanicznych fotek z dzisiejszego dnia :)
Załączniki
20160709_091629~2.jpg
20160709_091436~2.jpg
20160709_091559~2.jpg
20160709_091612~2.jpg
20160709_091532~2.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Bo_Lo » 9 lip 2016, 15:33

Sliczna jest.Dobrze widzę że wywalules w końcu tego WMa?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez KUZAJ » 10 lip 2016, 07:14

Tak wywalilem i wpadła seria. :D :D
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 17 lip 2016, 11:56

Dzisiaj zabrałem się za czyszczenie przepustnicy i silczka krokowego .Pojawiało się falowanie na jałowym a czasami tak spadały obroty ze gasl silnik. :)
Załączniki
20160717_110955.jpg
Kolektor ssący też do oczyszczenia
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 25 lip 2016, 19:32

Problem z falowaniem obrotów rozwiazany, wystarczylo porządnie wyczyścić przepustnice. :D
W ostatni weekend zajolem sie malowaniem chlapaczy. :)
Załączniki
20160725_202309~2.jpg
20160725_202339~2.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez julek » 25 lip 2016, 20:33

O co chodzi z maska ze tak odstaje przy szybie??
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez KUZAJ » 25 lip 2016, 21:14

julek napisał(a):O co chodzi z maska ze tak odstaje przy szybie??

Założony jest hood spancer :D
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 7 sie 2016, 20:46

No i kolejne 8tyś. km. przejechane czas na wymiane oleju, filtra, oraz świec przy okazji zdjęcie miski i jej wyczyszczenie. :D
Załączniki
20160806_124639~2.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 28 sie 2016, 22:57

No i po zlocie :D :D
Fura sprawiła się na medal. :D
Brak jakiegokolwiek zająknięcia w trasie jak i na miejscu.
Osiągi jak i wyniki zadowalajace, ale może być lepiej.
W OESie poszło mi słabo co innego na ćwiartkę.

III miejsce w swojej klasie z wynikami:
Najlepsze czasy
ET 15.488s
ET+RT 15.977s

Trochę mediów
Załączniki
20160828_233501.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez marcinowozniako » 29 sie 2016, 16:21

Wszystkich odpowiedzi nie znalazłem ale widzę wykres i podejrzewam że skoro silnik z probe to i ecu jest z probe czyli kl07 . Pytanie czy nadal używasz vrisboxa i jak masz to ustawionego bo wykres chyba niemal wzorcowy jeżeli chodzi o moment dla silnika z probe
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez KUZAJ » 29 sie 2016, 16:28

VrisBox byl juz przy silniku jak go kupiłem.
Wykres aktualnie może byc innym. Wtedy dolot był dłuższy i zakończony stożkiem. Teraz silnik dostaje wiecej powietrza lapacz w zderzaku i puszka simoty.
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez marcinowozniako » 29 sie 2016, 16:33

Ano widzisz czyli wykres nie jest teraz z tego roku nie robiłeś teraz pomiaru? Dobrze mówię że ecu to kl07? Jesteś pewny że więcej powietrza daje pozytywne wyniki a co z paliwem? Sprawdzałeś afr? Bo co ciekawe na twoim kl05 u mnie wyszła o wiele za uboga mieszanka.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez KUZAJ » 29 sie 2016, 16:38

marcinowozniako napisał(a):Ano widzisz czyli wykres nie jest teraz z tego roku nie robiłeś teraz pomiaru? Dobrze mówię że ecu to kl07? Jesteś pewny że więcej powietrza daje pozytywne wyniki a co z paliwem? Sprawdzałeś afr? Bo co ciekawe na twoim kl05 u mnie wyszła o wiele za uboga mieszanka.

Tak komp KL07.
W tym roku auta nie hamowalem.
Ten wykres byl robiony na innym dolocie i przy zajechanym sprzegle.
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez marcinowozniako » 29 sie 2016, 16:42

Próbowałeś odpinac vrisboxa i sprawdzać czy jest różnica w porównaniu do tego gdy działa? Nie odpowiedziałeś na resztę moich pytań :P. A osiągi 0-100 Sprawdzałeś?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez KUZAJ » 29 sie 2016, 17:22

marcinowozniako napisał(a):Próbowałeś odpinac vrisboxa i sprawdzać czy jest różnica w porównaniu do tego gdy działa? Nie odpowiedziałeś na resztę moich pytań :P. A osiągi 0-100 Sprawdzałeś?

VrisBoxa nie odpinalem, afr nie sprawdzalen i przyspieszebia od 0-100 również :D
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 6 lis 2016, 19:46

MX bezawaryjne polyka kolejne kilometry. :D
Na dniach wpadnie setup zimowy, oraz trzebaby sie zająć zawieszeniem bo sa wyczuwalne lekkie luzy na kierownicy.
Pare fotek z dzisiejszego dnia :)
Załączniki
20161106_182124~2.jpg
20161106_182140~2.jpg
20161106_182201~2.jpg
20161106_182225~2.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 18 lut 2017, 16:09

Dawno tu nie pisałem :D
Niestety znów wróciły problemy z wolnymi obrotami. Falowanie lub wskakiwanie na 1200, dopiero się stabilizowały gdy prze gazowałem do odcięcia lub po ponownym uruchomieniu silnika. <faja>
Błędy jakie wy mrugałem to 23,28,29,16,15,17. <faja>

No to postanowione wymieniam sondy oraz regulator ciśnienia paliwa.
Niestety nowy regulator kosztuje koło 900zł, pozostało szukać używany i tu z pomocą przyszedł ST Seba TD jeszcze raz dzięki.
Sondy wpadły Denso

Na ten moment wszystko działa.
Błędów żadnych. <spoko>

W najbliższym czasie zamierzam zainwestować w zestaw PDR i zająć się w gniotkami. :)
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez KUZAJ » 28 lut 2017, 21:51

Plan na najbliższe parę tygodni:
Wymiana oleju na Eneos Sustine 0W50
Wymiana tylnych tarcz i klocków (pewnie wpadną OYODO)
Pomalowanie i założenie spojlera z dodatkowym światłem STOP :D
Przygotowania na Tor Poznań :D
Załączniki
6945444_2_644x461_spojler-ze-swiatlem-stop-u-dodaj-zdjecia.jpg
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez ST Seba TD » 3 mar 2017, 08:57

Mam nadzieję,że działa? :)

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Serce wali jak dzwon, pompuje krew,
tętno rozsadza ci skroń, prześladuje pech,
czujesz nadchodzący zgon, sam byś już najchętniej zdechł,
ten kawałek to pomocna dłoń, do góry łeb!

Wyobraź sobie,że Twoje chomiki to mała armia.Poruszają Twój silnik swymi małymi nóżkami tak szybko jak tylko mogą,a maszyna sunie delikatnie po drodze.

Pozdrawiam wszystkich tych,którzy obrażają się za czyjeś opinie i poglądy na świat ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2012, 21:55
Posty: 1279 (8/11)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 PB+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy