Mazda Xedos 6 CA KL 99 by Omen
Napisane: 9 kwi 2015, 13:48
Cześć mam na imię Rafał i jestem szczęśliwym posiadaczem ponadczasowego Xedosa 6
Teraz troszkę Historii moja przygoda z Mazdą zaczęła się w 2010r od modelu 323F (BA) motor standard Z5 po ponad roku wożenia się bez większego wkładu finansowego tylko sama eksploatacja w głowie zrodził mi się pomysł na zmianę oczywiście tylko na lepsze. Była już połowa 2011r i wtedy właśnie pierwszy raz ujrzałem X6 i od razu się i jedno co w tamtej chwili mi w głowie siedziało to dowiedzieć się jak najwięcej o tym modelu mazdy i po 6 ciężkich miesiącach poszukiwania swojego modelu dopiąłem swego
Mazda Xedos 6 CA KL 99r
Dane Techniczne
Model: XEDOS 6, CA69-EAL
Vin: JMZCA12B201220803
Rocznik: 1999
Data pierwszej rej w kraju: 03.03.2012r
Silnik
KF 2,0 V6 24v 140KM aktualnie w trakcie Swapu na KL-DE z Mx6
KL z X9 167km, 212Nm
KL-DE z MX6 2,5L V6 164hp 212nm
Przebieg przy zakupie: 174 000 km
obecnie 206 000 km
Przebieg: KL 210 000 km
Kolor: 12k Twilght Blue Mica
V max: 230
Spalanie miasto : dla silnika KF 10,11l 100km
Spalanie trasa: między 7 a 8,5l na 100km
Wyposażenie
wersja Business
– skrzynia Manual
– 2x AirBag
– centralny zamek
– alarm
– immobilizer
– ABS
– A/C automatyczna klimatyzacja
– tempomat
– 4x el szyby
– el lusterka i podgrzewane
– el wysuwana antena
– regulacja wysokości kierownicy
– Tapicerka alcantara
– Halogeny
– alufelgi 15 ori
Naprawy
2013
– Kpl Regeneracja zacisków prz i tył z malowaniem proszkowo w Colorex
– wymiana oleju Castrol Magnatec 10W40
– filtr paliwa Knecht
– filtr oleju Knecht
– filtr powietrza Knecht
– Kpl wymiana wahaczy przód Yamato
– wymiana gum stabilizatora prz i tył Japan Line
– wymiana łączników stabilizatora przód CTR
– wymiana piasty koła
– 2x sonda lambda NgK prz i tył
2014
– akumulator Bosch S5 za wysoki o 1cm
– wymiana Tarcz prz i tył Brembo
– wymiana klocków prz i tył brembo
– świece 6szt Denso k20TT
2015
– swap 2.5 KL/ w realizacji
– Kolektory Wydechowe 6-2-1 z Kwasówki –zrobione
– części do swapu dzięki nisstech –zrobione dzięki Crenshaw
– uszczelki pokryw prz i tył Erling
– uszczelki na kolektor ssący reinz
– olej Valvoline Max Life 10w40 5l
– olej Valvoline Max Life 5w30 5l
– płukanka do silnika Liquid Moly
– plyn do chłonic Presta 5l
– filtr oleju i paliwa Knecht
– Kpl sprzęgło Exedy –zrobione
– regeneracja reflektorów –zrobione
– malowanie pokryw farbą VHT engine Wrinkle plus i Kolektora ssącego VHT enamel –zrobione
– blacharka i doprowadzenie do stanu fabrycznego / w realizacji
– xenony 8000k
– stożek w airboxie –zrobione
– Jamex 35mm prz i tył
– akumulator sznajder 53AH 450A P+ silver,+ kurteczka na akumulator/zrobione dzięki risto77
– wymiana chłodnicy klimy –zrobione
Modyfikacje/ Plany
– wywalić kat i śr tłumik wstawić rure –zrobione
– Short shifter
– Kolektory wydechowe 6-2-1 z Kwasówki firmy Turboworks –zrobione
– cały wydech z kolektorami 2,5c z kwasówki
– sprężyny obniżające Jamex 35mm prz i tył
– xenony 8000k
– zaciski z M6 na Przód
– swap na 2.5 KL – w trakcie realizacji KL-De z X9 z 98r Dzięki Jendrzej07
– wywalić katalizatory z kolektorów wydechowych – zrobione
– stożek w airboxie –zrobione
– felgi 17
– blacharka i przywrócenie stanu fabrycznego, nadkola do poprawy i resztę niedociągnięć mazda ma
swoje lata
Chciałbym bardzo podziękować za bezinteresowną pomoc w stopniowym przywracaniu mojego xedosa do dawnej świetności chłopaki nie wiem co bez was bym zrobił Setritus, risto77, zawsze mogę na was liczyć Crenshaw,za szybka wysyłkę części Miru za fachową pomoc i porady , Jendrzej07 za silnik i innym których nie wymieniłem bo lista jest długa
Teraz troszkę Historii moja przygoda z Mazdą zaczęła się w 2010r od modelu 323F (BA) motor standard Z5 po ponad roku wożenia się bez większego wkładu finansowego tylko sama eksploatacja w głowie zrodził mi się pomysł na zmianę oczywiście tylko na lepsze. Była już połowa 2011r i wtedy właśnie pierwszy raz ujrzałem X6 i od razu się i jedno co w tamtej chwili mi w głowie siedziało to dowiedzieć się jak najwięcej o tym modelu mazdy i po 6 ciężkich miesiącach poszukiwania swojego modelu dopiąłem swego
Mazda Xedos 6 CA KL 99r
Dane Techniczne
Model: XEDOS 6, CA69-EAL
Vin: JMZCA12B201220803
Rocznik: 1999
Data pierwszej rej w kraju: 03.03.2012r
Silnik
KF 2,0 V6 24v 140KM aktualnie w trakcie Swapu na KL-DE z Mx6
KL z X9 167km, 212Nm
KL-DE z MX6 2,5L V6 164hp 212nm
Przebieg przy zakupie: 174 000 km
obecnie 206 000 km
Przebieg: KL 210 000 km
Kolor: 12k Twilght Blue Mica
V max: 230
Spalanie miasto : dla silnika KF 10,11l 100km
Spalanie trasa: między 7 a 8,5l na 100km
Wyposażenie
wersja Business
– skrzynia Manual
– 2x AirBag
– centralny zamek
– alarm
– immobilizer
– ABS
– A/C automatyczna klimatyzacja
– tempomat
– 4x el szyby
– el lusterka i podgrzewane
– el wysuwana antena
– regulacja wysokości kierownicy
– Tapicerka alcantara
– Halogeny
– alufelgi 15 ori
Naprawy
2013
– Kpl Regeneracja zacisków prz i tył z malowaniem proszkowo w Colorex
– wymiana oleju Castrol Magnatec 10W40
– filtr paliwa Knecht
– filtr oleju Knecht
– filtr powietrza Knecht
– Kpl wymiana wahaczy przód Yamato
– wymiana gum stabilizatora prz i tył Japan Line
– wymiana łączników stabilizatora przód CTR
– wymiana piasty koła
– 2x sonda lambda NgK prz i tył
2014
– akumulator Bosch S5 za wysoki o 1cm
– wymiana Tarcz prz i tył Brembo
– wymiana klocków prz i tył brembo
– świece 6szt Denso k20TT
2015
– swap 2.5 KL/ w realizacji
– Kolektory Wydechowe 6-2-1 z Kwasówki –zrobione
– części do swapu dzięki nisstech –zrobione dzięki Crenshaw
– uszczelki pokryw prz i tył Erling
– uszczelki na kolektor ssący reinz
– olej Valvoline Max Life 10w40 5l
– olej Valvoline Max Life 5w30 5l
– płukanka do silnika Liquid Moly
– plyn do chłonic Presta 5l
– filtr oleju i paliwa Knecht
– Kpl sprzęgło Exedy –zrobione
– regeneracja reflektorów –zrobione
– malowanie pokryw farbą VHT engine Wrinkle plus i Kolektora ssącego VHT enamel –zrobione
– blacharka i doprowadzenie do stanu fabrycznego / w realizacji
– xenony 8000k
– stożek w airboxie –zrobione
– Jamex 35mm prz i tył
– akumulator sznajder 53AH 450A P+ silver,+ kurteczka na akumulator/zrobione dzięki risto77
– wymiana chłodnicy klimy –zrobione
Modyfikacje/ Plany
– wywalić kat i śr tłumik wstawić rure –zrobione
– Short shifter
– Kolektory wydechowe 6-2-1 z Kwasówki firmy Turboworks –zrobione
– cały wydech z kolektorami 2,5c z kwasówki
– sprężyny obniżające Jamex 35mm prz i tył
– xenony 8000k
– zaciski z M6 na Przód
– swap na 2.5 KL – w trakcie realizacji KL-De z X9 z 98r Dzięki Jendrzej07
– wywalić katalizatory z kolektorów wydechowych – zrobione
– stożek w airboxie –zrobione
– felgi 17
– blacharka i przywrócenie stanu fabrycznego, nadkola do poprawy i resztę niedociągnięć mazda ma
swoje lata
Chciałbym bardzo podziękować za bezinteresowną pomoc w stopniowym przywracaniu mojego xedosa do dawnej świetności chłopaki nie wiem co bez was bym zrobił Setritus, risto77, zawsze mogę na was liczyć Crenshaw,za szybka wysyłkę części Miru za fachową pomoc i porady , Jendrzej07 za silnik i innym których nie wymieniłem bo lista jest długa