Mazda 626 GD 2.2 Turbo '89 Hatchback
DARO MAZDA 323 napisał(a):zadowolony ?
Jasne że tak
Payorez napisał(a):ps. grill sam wycinałeś ?
Grill założony żeby spasować przód. Wyszło tak sobie Grill bedzie czarny.
Senior napisał(a):Kawałek dobrej roboty
Świetna maszynka
Szerokości bezawaryjnej
Dzięki, oby po skończeniu prac było bezawaryjnie
PS. https://www.youtube.com/watch?v=JIE6erks1c4
Co ona taka "zimna"?Pierzaktar napisał(a):PS. https://www.youtube.com/watch?v=JIE6erks1c4
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Dominator napisał(a):Fajnie się to odpycha
Dzieki, bedzie jeszcze troche lepiej mam nadzieje
ArteK86 napisał(a):Co ona taka "zimna"?Pierzaktar napisał(a):PS. https://www.youtube.com/watch?v=JIE6erks1c4
Pewnie termostat. Nastepne prace przy mazdzie to wymiana oleju (na ) oraz rozrząd wiec wymieni sie tez termostat. Potem mazda musi odwiedzic jakiegos w miare chetnego elektryka co by poszperał jeszcze w kablach i pousuwał bolączki. Wszystko początkiem lipca jak bede namiejscu.
Pozdr
W Jparts mają motula 5w40 x-cess za 154zl (5l) Polecam Ci jest on przeznaczony do trochę mocniejszej jazdy (sam go obecnie stosuje), ewentualnie 300v do typowo do sportowej, jak chcesz to podrzucę Ci katalogi motul`a na spocie.
Chwile mnie tu nie było ale to oczywiście wina mojej pracy. Ale jak juz jestem to opisze co od ostatniego razu sie zmieniło.
Najwazniejsza rzecz to ogarnięcie elektryki. Mozna powiedziec że wszystko działa. Jedynie nawiewy czasem nie działają i nikt nie wie czemu. Zrobi się
Założony zostal centralny na pilota, zrobione światła, podswietlenia itp.
Udało się też założyć zderzak tylny, jednak zostaje jeszcze dopasowanie go a raczej wyciągnięcie tylnego pasa gdyz prawdopodobnie auto mialo kiedys wypadek i tylna lampa od strony pasażera i cały bagaznik po tej stronie jest wbite do srodka ok 1-1.5cm. Przyszly tydzien bedzie zrobione.
Na klapę wpadl spojler ktory zostaje czarny. Taką mam wizje
Poskladalem tez przednie plastiki i nadkola, cały środek tez jest wyskladany, zmienione wszystkie glosniki itp.
W poniedzialek mam wizyte w auto-spa. Srodek bedzie jak nowy. Pelne profesjonalne pranie tapicerki
19 sierpnia mam kolejną wizyte na polerowanie lakieru gdyz od polakierowania auto nie bylo polerowane.
Grill pomalowalem na czarny mat i halogeny poszly w kolor żółty (prosze o opinie czy zostawic zolty czy powrocic do bialego)
Udalo sie tez zdobyc półkę tylną, stan sredni ale nie polamana wiec cos z niej będzie
DO ZROBIENIA:
-Rozrząd, termostat, olej
-Zalozenie gazu(czeka juz caly nowy zestaw do 340km)
-Dopasowanie dokladki tylnego zderzaka i moze dokladek progów (wszystkie z hondy accord coupe)
-Obszycie oryginalnej kierownicy i naprawa fotela koerowcy
-Zarejestrowanie mazdy na "żółte blachy"
-Podpięcie "digitali" tak żeby działały
-Zrobienie hamulców (tył hamuje bardzo słabo)
A teraz zapraszam do galerii zdjęć:
Najwazniejsza rzecz to ogarnięcie elektryki. Mozna powiedziec że wszystko działa. Jedynie nawiewy czasem nie działają i nikt nie wie czemu. Zrobi się
Założony zostal centralny na pilota, zrobione światła, podswietlenia itp.
Udało się też założyć zderzak tylny, jednak zostaje jeszcze dopasowanie go a raczej wyciągnięcie tylnego pasa gdyz prawdopodobnie auto mialo kiedys wypadek i tylna lampa od strony pasażera i cały bagaznik po tej stronie jest wbite do srodka ok 1-1.5cm. Przyszly tydzien bedzie zrobione.
Na klapę wpadl spojler ktory zostaje czarny. Taką mam wizje
Poskladalem tez przednie plastiki i nadkola, cały środek tez jest wyskladany, zmienione wszystkie glosniki itp.
W poniedzialek mam wizyte w auto-spa. Srodek bedzie jak nowy. Pelne profesjonalne pranie tapicerki
19 sierpnia mam kolejną wizyte na polerowanie lakieru gdyz od polakierowania auto nie bylo polerowane.
Grill pomalowalem na czarny mat i halogeny poszly w kolor żółty (prosze o opinie czy zostawic zolty czy powrocic do bialego)
Udalo sie tez zdobyc półkę tylną, stan sredni ale nie polamana wiec cos z niej będzie
DO ZROBIENIA:
-Rozrząd, termostat, olej
-Zalozenie gazu(czeka juz caly nowy zestaw do 340km)
-Dopasowanie dokladki tylnego zderzaka i moze dokladek progów (wszystkie z hondy accord coupe)
-Obszycie oryginalnej kierownicy i naprawa fotela koerowcy
-Zarejestrowanie mazdy na "żółte blachy"
-Podpięcie "digitali" tak żeby działały
-Zrobienie hamulców (tył hamuje bardzo słabo)
A teraz zapraszam do galerii zdjęć:
Po tych zdjęciach, które dodałeś chyba też zdecyduję się na przyciemnienie szyb w mojej maździe .
Halogeny według mnie białe .
Halogeny według mnie białe .
- Od: 2 kwi 2015, 20:46
- Posty: 52
- Skąd: Barwice
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 FE hatchback 1989r. automat
Dominator napisał(a):Co do halogenów, to zostawił bym w oryginale, czyli białe.
Jak wygląda sprawa żółtych blach vs instalacja lpg?
bez problemu. NIe masz tylko jednarozowego przeglądu, tylko co rok musisz robic
Wszystko elegansio, tylko do MOJEGO gustu coś ten spojler mi nie pasuje. Bardziej mi się podoba bez niego. Ewentualnie nie myślałeś może o jakimś małym LIP'ie na klapę? Może było by ciekawsze??
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Dzieki panowie za wszystkie sugestie. Kilka osob w sumie pytalo o halogeny wiec podjąłem decyzje – wracal do bialych.
Gaz w tym aucie jest chyba od 2005 roku. Wbity w dowodzie. Ja tylko założę nową, sprawną instalke. Problemu nie powinno byc. Gorzej jakbym chcial gaz zakladac do zarestrowanego zabytku.
PDJ to chyba zalezy od diagnosty w sumie na ile da przegląd. Nie ma jednoznacznych przepisow dotyczacych lpg w zabytkach. Ewentualnie podeslij jak masz takie info.
Mike spojler zostaje ten. Moglby byc zamontowany z 1.5cm do tylu ale nie bede juz wiercil kolejnych dziur. Mi sie w sumie podoba.
Zapomnialem jeszcze dodac ze chce obszyc oryginalna kierownicę. Najpierw musze ja jednak naprawic. Tylko jak i czym? Ewentualnie kupic taka samą tylko szarą. Idzie to dostać?
No i dzis dostalem od kolegi rozporke. Byla w probe pierwszej generacji (v6) sprowadzonej z holandii
Gaz w tym aucie jest chyba od 2005 roku. Wbity w dowodzie. Ja tylko założę nową, sprawną instalke. Problemu nie powinno byc. Gorzej jakbym chcial gaz zakladac do zarestrowanego zabytku.
PDJ to chyba zalezy od diagnosty w sumie na ile da przegląd. Nie ma jednoznacznych przepisow dotyczacych lpg w zabytkach. Ewentualnie podeslij jak masz takie info.
Mike spojler zostaje ten. Moglby byc zamontowany z 1.5cm do tylu ale nie bede juz wiercil kolejnych dziur. Mi sie w sumie podoba.
Zapomnialem jeszcze dodac ze chce obszyc oryginalna kierownicę. Najpierw musze ja jednak naprawic. Tylko jak i czym? Ewentualnie kupic taka samą tylko szarą. Idzie to dostać?
No i dzis dostalem od kolegi rozporke. Byla w probe pierwszej generacji (v6) sprowadzonej z holandii
Kierownica in progress...
Mazda dostala gruntowne pranie tapicerki w profesjonalnej firmie Auto Spa Tarnów. Przyjemnie sie zrobiło
Wylecialy tez żółte halogeny i są białe jak wczesniej lepiej
Mazda dostala gruntowne pranie tapicerki w profesjonalnej firmie Auto Spa Tarnów. Przyjemnie sie zrobiło
Wylecialy tez żółte halogeny i są białe jak wczesniej lepiej
Wnętrze w bajecznym kolorze – uwielbiam. Przednie dywany też by się przydały w takim
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
No w końcu spoiler założony coś mi przypomina i czarny dobrze wyglada
Co do kiery jak pamiętasz jak wyglądała to mam szarą jeszcze? troszku inna ale nie była w złym stanie
Co do kiery jak pamiętasz jak wyglądała to mam szarą jeszcze? troszku inna ale nie była w złym stanie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości