Mazda 626 GD 2.2 Turbo '89 Hatchback
Spodobało mi się słowo gownolit, usłyszane chyba tu na forum i się mi skojarzyło Wiem że lubiles szybko jezdzic a te opony z pewnością nie są do tego stworzone. Choć trzeba zaznaczyć że nie wszystkie są jednakowe. Były produkowane jako Made in Tajwan i Made in china. Te pierwsze lepsze o dziwo. I co by nie bylo że wszystko co droższe to lepsze. Jeździłem na jakichś oponach firmy mabor i lepiej się mi uzytkowalo niż bridgestone chodzi o warunki trakcyjne na mokrym.
Takie postepy. Hamulce i zawiecha gotowe
Dopisano 29 kwi 2016 8:42:
Aa i jeszcze założyłem blow off'a. Trochę jest za głośny jak dla mnie ale zobaczymy może zostanie.
Wczoraj okazało się że w zbiorniczku od wspomy nie ma płynu. Podczas dolewania okazało się że jest gdzieś wyciek i mam nadzieje że jak to zlokalizuje i naprawie to wspomaganie zacznie działać bo z tą małą kierownicą to dramat bez wspomy
A tu filmik :
https://youtu.be/bThSlCRCAwk
Dopisano 29 kwi 2016 8:42:
Aa i jeszcze założyłem blow off'a. Trochę jest za głośny jak dla mnie ale zobaczymy może zostanie.
Wczoraj okazało się że w zbiorniczku od wspomy nie ma płynu. Podczas dolewania okazało się że jest gdzieś wyciek i mam nadzieje że jak to zlokalizuje i naprawie to wspomaganie zacznie działać bo z tą małą kierownicą to dramat bez wspomy
A tu filmik :
https://youtu.be/bThSlCRCAwk
Przód hamulce super ale z tyłu tarcza to raczej już do wymiany !
Ogólnie auto mega kozak
Zawór nie jest taki głośny zamkniesz maskę i w kabinie bedzie go ledwo słychać .
Patryk robi super sprzęt jeśli chodzi o Pssttt
Ogólnie auto mega kozak
Zawór nie jest taki głośny zamkniesz maskę i w kabinie bedzie go ledwo słychać .
Patryk robi super sprzęt jeśli chodzi o Pssttt
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Dzieki Daro za dobre slowo tarcza z tylu jest ok. Tylko wyglada nie najlepiej. Ford probe z ktorego pochodzi cala tylna os stalo ok 4-5 lat i zrobily sie male wzery ale po kilku dniach jazdy jak sie klocek z tarcza ulozy bedzie ok a jak nie bedzie to wymienie
PS. To jest low budget projekt
PS. To jest low budget projekt
Koledzy z GD familii, szukam mocowania tylnego zderzaka. Mojego sie nie da uratowac...
W poniedziałek zacząłem nierówną walkę ze wspomaganiem. Od włożenia silnika był z nim problem. Z niewiadomych przyczyn na powrocie z listwy wspomagania robiło się ciśnienie i zrzucalo węże. W poniedzialek wymieniłem pompe. Lipa. We wtorek wymieniłem listwe. Od GE miała pasować ale minimalnie się różniła. Dało się ją założyć ale na dwa razy i mi się to nie podobało. Pozatym dalej bylo to samo. Ręce mi opadły. Nawet zamieniłem węże na odwrót ale dalej nic. Dziś postanowiłem spowrotem założyć starą listwe i jak to zrobiłem to wytargalem wszystkie węże. Okazało się że krótki wężyk pod zbiorniczkiem ma w środku zaworek zwrotny który się zatkał. To była przyczyna niedzialajacego wspomagania. Teraz wszystko działa
Jutro wymiana wszystkich elementów w przednim zawieszeniu. Wahacze już ściągnięte. Sworznie, tuleje, końcówki drążków kierowniczych oraz łączniki stabilizatora oraz nowa poduszka silnika z przodu.
Chciałbym też jutro zrobić kompletny dolot od turba do przepustnicy. Od filtra do turbiny zostanie seria. Łączniki i rury już mam. Opaski też blow off pójdzie w inne miejsce. Narazie tyle. Pozdrawiam
Jutro wymiana wszystkich elementów w przednim zawieszeniu. Wahacze już ściągnięte. Sworznie, tuleje, końcówki drążków kierowniczych oraz łączniki stabilizatora oraz nowa poduszka silnika z przodu.
Chciałbym też jutro zrobić kompletny dolot od turba do przepustnicy. Od filtra do turbiny zostanie seria. Łączniki i rury już mam. Opaski też blow off pójdzie w inne miejsce. Narazie tyle. Pozdrawiam
A ja mam takie pytanie – co to jest to za tylnym lewym kołem, otwór niemal pod wlewem paliwa ? jakieś odwodnienie ?
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
To jest taki otwór wentylacyjny z gumką jako klapką jak zamykasz bagaźnik to nadmiar powietrza ulatuje
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Zibi tak jak pudzian napisal to jest taki swego rodzaju blow off. Nadmiar powietrza podczas zamykania drzwi lub bagaznika tam uchodzi tylko nie robi pssss
A dzis dokończyłem wymianę zawieszenia i jutro jade na zbieznosc i przeglad zrobic. Ale zanim tam pojade czeka mnie wymiana przelacznika zespolonego bo sie swiatla nie wlaczaja i zdiagnozowany jest przelacznik. Pasuje tez poskladac plastiki pod kierownica zanim pojade.
Oprocz zawieszenia zrobilem dolot i blow offa dalem w inne miejsce. Zdjecia ponizej
Malymi kroczkami ale do przodu.
A dzis dokończyłem wymianę zawieszenia i jutro jade na zbieznosc i przeglad zrobic. Ale zanim tam pojade czeka mnie wymiana przelacznika zespolonego bo sie swiatla nie wlaczaja i zdiagnozowany jest przelacznik. Pasuje tez poskladac plastiki pod kierownica zanim pojade.
Oprocz zawieszenia zrobilem dolot i blow offa dalem w inne miejsce. Zdjecia ponizej
Malymi kroczkami ale do przodu.
Daleko od obudowy kolektora sio jak najdalej. I dobrze owinąć sreberkiem lub bandażem.
Mój faworyt ma jezdzic a nie borykać się z usterkami.
Mój faworyt ma jezdzic a nie borykać się z usterkami.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Dzięki za komentarze czarna rura będzie wymieniana tylko okazało się że z turbiny wychodzi inna średnica i musze domówić jedną redukcję. A za blisko nie jest raczej. Powinno byc ok. Bandaz mam tylko musze go zalozyc.
Ps. Może jest lekko przygieta ta czarna rura ale uwierz mi że jak tam dmucha to ją prostuje
Ps. Może jest lekko przygieta ta czarna rura ale uwierz mi że jak tam dmucha to ją prostuje
Przyszla redukcja silikonowa wiec jutro postaram sie skonczyc dolot i zmienic ten kawalek czarnej rury.
Juz na 100% wiem ze padnieta jest grucha przy turbinie, dlatego łapie overboosta. Jutro jak sie uda bedzie wymieniona ale do wymiany trzeba sciagnac wydech i kolektor. Oby wszystko poszlo gładko. Do tego mam w planie zalozenie mbc, zegara zeby wiedziec ile pompuje i cos tam pokrecic doladowaniem. Mam tez wlutowana podstawke ale narazie jezdze na oryginalnym chipie(z powodu overboosta).
Wpadla wkladka filtra powietrza k&n
Zobaczymy co sie uda zrobic
Pozdrawiam
Dopisano 18 maja 2016 22:17:
Ps. Dzieki Patryk za komputerek diagnostyczny. Dzieki niemu wylapalem błędy i je skasowalem.
Ps2. Do ustawienia zostal zapłon i zaslepienie EGRa
Juz na 100% wiem ze padnieta jest grucha przy turbinie, dlatego łapie overboosta. Jutro jak sie uda bedzie wymieniona ale do wymiany trzeba sciagnac wydech i kolektor. Oby wszystko poszlo gładko. Do tego mam w planie zalozenie mbc, zegara zeby wiedziec ile pompuje i cos tam pokrecic doladowaniem. Mam tez wlutowana podstawke ale narazie jezdze na oryginalnym chipie(z powodu overboosta).
Wpadla wkladka filtra powietrza k&n
Zobaczymy co sie uda zrobic
Pozdrawiam
Dopisano 18 maja 2016 22:17:
Ps. Dzieki Patryk za komputerek diagnostyczny. Dzieki niemu wylapalem błędy i je skasowalem.
Ps2. Do ustawienia zostal zapłon i zaslepienie EGRa
Miałem okazje zobaczyć na żywo i nawet przejechać się na tylnej kanapie , auto zrobiło na mnie naprawdę ogromne wrażanie (pięknie robi psss ) , widać ze dużo pracy zostało włożone , nie mogę doczekać się końca projektu bo czuje jedną z najlepszych GD w PL.
Te na lampach przednich tej Mazdy? Bo tam ich ma pod dostatkiem
A tak poważniej, na szczęście też mi było dane przyjrzeć się z bliska i pomacać tego furaja, i mogę śmiało powiedzieć, że ma w sobie to coś, no i te ruchome nawiewy – poezja
Ciekaw jestem co w niej zobaczymy na następnym spocie
Powodzonka w modach! ^^
A tak poważniej, na szczęście też mi było dane przyjrzeć się z bliska i pomacać tego furaja, i mogę śmiało powiedzieć, że ma w sobie to coś, no i te ruchome nawiewy – poezja
Ciekaw jestem co w niej zobaczymy na następnym spocie
Powodzonka w modach! ^^
- Od: 1 lip 2015, 14:25
- Posty: 81
- Skąd: Tarnów
- Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95
Dzięki chłopaki
PS. Mam nadzieję że na następnym spocie auto będzie skończone
Dopisano 24 maja 2016 22:27:
PS2. Nie pisalem ale od ostatniego razu zostala wymieniona grucha przy turbie. Musialem zrzucic wydech, kolektor z turbo i polowe komory
Zaowocowalo to powrotem do serii. Czyli mozna cisnąć na maxa bez overboosta. Dokończyłem też kawałek dolotu i zniknela ta czarna seryjna rura Zalozylem wkladke k&n (z kl'a – pasuje prawie idealnie )
Efekt jest taki ze pompuje ok 10-11psi (wskaznik mam z usa wiec wyskalowany w psi)
PS. Mam nadzieję że na następnym spocie auto będzie skończone
Dopisano 24 maja 2016 22:27:
PS2. Nie pisalem ale od ostatniego razu zostala wymieniona grucha przy turbie. Musialem zrzucic wydech, kolektor z turbo i polowe komory
Zaowocowalo to powrotem do serii. Czyli mozna cisnąć na maxa bez overboosta. Dokończyłem też kawałek dolotu i zniknela ta czarna seryjna rura Zalozylem wkladke k&n (z kl'a – pasuje prawie idealnie )
Efekt jest taki ze pompuje ok 10-11psi (wskaznik mam z usa wiec wyskalowany w psi)
Wczoraj próbowałem spasowac przod, niestety listwa pod lampy jest w slabym stanie i kiepsko leży. Założyłem też atrape. W najblizszym czasie zostanie pomalowana na czarny kolor. Zamontowalem tez zegary na słupek. Podpiety jest jedynie "boost". Reszte zostawiam na pozniej. Nie bylo czasu
Postanowiłem tez na jakis czas powrócić do seryjnych zegarow wskazowkowych.
No a dzis byłem na hamowni. Wynik mnie zadowala
Seryjny chip, seryjne doladowanie, uwolniony wydech, wiekszy ic i orurowanie. Jest ok
Postanowiłem tez na jakis czas powrócić do seryjnych zegarow wskazowkowych.
No a dzis byłem na hamowni. Wynik mnie zadowala
Seryjny chip, seryjne doladowanie, uwolniony wydech, wiekszy ic i orurowanie. Jest ok
zadowolony ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości