Mazda 626 GD 2.2 Turbo '89 Hatchback

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez julek » 30 mar 2015, 19:52

Super autko realizacji w dalszych planach

Dopisano 30 mar 2015, 20:51:

ps rajdowy kierowca zlokalizowany haha :D https://www.youtube.com/watch?v=sgR7DhEiTSg
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Pierzaktar » 31 mar 2015, 08:26

DEX, julek dzieki za mile slowo :)

PS. Jaki tam rajdowiec, "poprostu lubie za.pier.da.lac" :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Pierzaktar » 2 kwi 2015, 14:44

Kompletowanie gratów ciąg dalszy...

Wpadły kompletne hamulce przód oraz tył z Mazdy 6 z 2004r. (jarzma, zaciski, tarcze, klocki)
Mam nadzieje ze bedą pasowac bez przeróbek ale najprawdopobniej są p&p :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez mark.87 » 2 kwi 2015, 14:54

Pasuja ale tyl trzeba lewy zacisk na prawe kolo a prawy zacisk na lewe kolo no i linka od recznego pewnie bedzie za krotka czyli nie bedziesz mial recznego, dodatkowo minimum felga 15cali
od siebie powiem tyle ze skoro rozdzial sily jest 70/30 na przod, zakladac wieksze hamulce na tyl niema sensu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Pierzaktar » 2 kwi 2015, 15:24

mark.87 o zmianie z tylu gdzies czytalem a teraz to mi gwozdzia zabiles czy wogole to robic.


PS. Felga to nie problem bo bedzie 17" a mam tez drugie 16" to bedzie na zime :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Piotr89 » 2 kwi 2015, 15:38

Kolego jarzma od GW i zacisk standard, klocki i tarcza od GW i będzie dobrze <spoko>
W GE tak da się zrobić to i w GD napewno też ;)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Pierzaktar » 2 kwi 2015, 15:55

Dzieki za podpowiedz ale decyzja zapadla i zakupiony zostal zestaw od M6 :)

PS. Roznica miedzy GE a GW jest chyba niewielka wiec ktos to robi wogole? Bo duzo osob do GE/Xedos wklada hamulce od M6 a nie od GW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez mark.87 » 2 kwi 2015, 16:44

ja u siebie mam przod od 6 a tyl ori i z przodu klocki zmienialem a z tylu sa jak nowe,wiec uwazam ten mod z tylem za zbyteczny., poza tym dorobienie nowej linki recznego to koszt pewnie z 200-300zl, ktos dorabial na forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Pierzaktar » 2 kwi 2015, 17:55

Ok. Cenna porada. Zaoszczedzi mi sporo pracy i troche pieniedzy :) "a skoro nie widac roznicy to po co przeplacac" :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez adam626 » 4 kwi 2015, 00:34

Efekt praktycznie braku hamowania tyłem jest spowodowany korektorem hamowania. Urządzenie to jest banalnie proste i niedostępne. W sieci mazdy nie pytałem ale spodziewam się sporej ceny może od KIA byłoby taniej . w zależności czy układ z ABS czy bez zastępuje się to ustrojstwo dwoma trójnikami przewodów hamulcowych lub trójnikiem i łącznikiem. Wtedy pojawia się hamowanie z tyłu. Obawiać się nie ma czego bo sama średnica tłoczków jak i wielkość powierzchni ciernej klocków zapewnia większą efektywność hamowania przodu. Kombinacja ta jest niezbędna aby zachować diagonalny układ hamowania. Korektor jest jednocześnie rozdzielaczem obu układów na poszczególne koła.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Pierzaktar » 5 maja 2015, 07:57

Cos sie w temacie dzieje mimo ze malo tu pisze.
Termin odbioru wylakierowanego auta to koniec przyszlego tygodnia. Niestety z racji pracy za granica nie bede przy odbiorze. Ale to nic. Jest ktos kto sie tym zajmie :)
Pare szczegolow. Zrobione reperaturki tylnych blotnikow, progi i doslownie kilka mankamentow typu 3 dziurki w podlodze, wneki w bagazniku. Zalozone inne przednie blotniki bo tamte byly za bardzo zjedzone :) wyeliminowana rdza spod przedniej szyby, wymieniony przedni pas bo byl po przejsciach i juz pordzewialy. Oraz drobne ogniska na masce i drzwiach. Zdjecia z calej operacji dostane przy odbiorze auta.
Zostaje tylko kilka poprawek od spodu auta i konserwacja.
No i wklejanie szyb, skladanie calej wiazki elektrycznej i cala reszta :)
Z racji moich wyjazdow nie naciskam i nie gonie, nie spieszy mi sie az tak ale na lipiec planuje testy drogowe :)
Dzieki wszystkim za odwiedziny tu w temacie i komentarze/opinie.
Pozdrawiam
Załączniki
rps20150505_074239.jpg
rps20150505_074219.jpg
rps20150505_074200.jpg
rps20150505_074136.jpg
rps20150505_074104.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Pudzian84 » 5 maja 2015, 17:29

A gdzie boczne kierunki ??
Coraz bliżej końca hehe ;)
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Pierzaktar » 5 maja 2015, 21:31

Nie zapominaj ze jest to wersja USA i kierunkow w blotnikach nie ma :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Payorez » 6 maja 2015, 18:48

W zderzakach są chyba, o ile to nie odblask. Ja niedługo biorę się za polerkę swojej, tylko muszę kupić gąbki i glinkę reszta sprzętu jest + najpierw nauka na paru innych nieprzydatnych elementach karoserii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez pietia82 » 7 maja 2015, 22:01

Prace widzę postępują <spoko>
A to w lipcu czekam ma jazdę próbna :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Pierzaktar » 8 maja 2015, 21:14

Sie rozumie Pietia :)

Zbieranie gratow ciag dalszy :)
Dzis po przejsciach odebralem paczke.
Digital i chip zombie z podstawka.
Digital moglby byc w lepszym stanie ale nie narzekam. Brakuje zaslepki w okolicach przyciskow ale cos sie dorobi :)

Dopisano 09 maja 2015 14:48:

A dzis korzystajac z chwili wolnej kiedy synek ma drzemke poludniową zabralem sie nareszcie za szyby.
Tylna zostala zawieziona do przyciemnienia bo sam sie nie podejme :) ale za to zrobilem te male trojkątne oraz szyby z przednich drzwi :D Te z tylnych drzwi zrobie po niedzieli i szybki beda gotowe do wklejania i zakladania na auto :D
PS. Folia to nie ta za 9zł z allegro :D tylko raczej taka lepsza. zakupiony mialem komplet do passata b5 kombi ale postanowilem ze ja uzyje do mazdy :D Bedzie ciemno :D
PS2. Folia kupiona w sklepie margotjg.com Polecam
Załączniki
rps20150508_210818.jpg
rps20150508_210805.jpg
rps20150509_145051.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Pierzaktar » 11 maja 2015, 21:17

:) ciemnosc
Załączniki
rps20150511_211636.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Payorez » 12 maja 2015, 20:35

Nie dotykaj czipu gołymi palcami, można łatwo spalić elektronikę ładunkiem zebranym na sobie
( nawet 40kV).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Szyna » 12 maja 2015, 21:51

Ciekawe co na tą ciemność powie policja :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Payorez » 12 maja 2015, 22:50

ja wiem co powie: prawo jazdy, dowód rejestracyjny, OC pojazdu, gaśnica, trójkąt. :D hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy