Mazda 626 GF DiTD '00 – Krokodyl
1, 2
Witajcie drodzy maniacy Chciałbym wam pokazać swoją Madzię! Auto jest obecne w domu od 2008 roku. Produkcja – 4.07.2000r. Jedyny słuszny kolor Dbam najbardziej jak tylko jestem w stanie.
OPIS
• dwulitrowy diesel 90KM
• 169 tys. km przebiegu (11.2016)
• Kolor karoserii – 18J Grace Green Mica
• Kolor wnętrza – GH4 Gray
• automatyczna klimatyzacja
• radio Sony CDX-G3000UV
• elektryczne i podgrzewane lusterka
• 4 szyby elektryczne
ZROBIONE
2014:
• wymieniona chłodnica klimatyzacji, eliminacja wycieków, nabita klimatyzacja
• naprawiony hamulec ręczny
• naprawione tylne hamulce
• naprawiony prawy przedni hamulec
• naprawa dolotu i uszczelnienia silnika
• naprawione oświetlenie rejestracji z tyłu
• wymieniony filtr powietrza
• wymienione turbo
2016:
• wymiana uszczelek w silniku
• wymiana rozrządu (oryginalny)
• światła mijania – Osram Night Breaker
• oklejenie lamp
DO ZROBIENIA
• wymiana głośnika lewy tył
• wygłuszenie drzwi
• tuleje poliuretanowe
• alufelgi 17" i nowe opony letnie
• nowy prawy przedni reflektor
• retrofit
• lotka na klapę
• nowa antena
Sesja pierwsza
OPIS
• dwulitrowy diesel 90KM
• 169 tys. km przebiegu (11.2016)
• Kolor karoserii – 18J Grace Green Mica
• Kolor wnętrza – GH4 Gray
• automatyczna klimatyzacja
• radio Sony CDX-G3000UV
• elektryczne i podgrzewane lusterka
• 4 szyby elektryczne
ZROBIONE
2014:
• wymieniona chłodnica klimatyzacji, eliminacja wycieków, nabita klimatyzacja
• naprawiony hamulec ręczny
• naprawione tylne hamulce
• naprawiony prawy przedni hamulec
• naprawa dolotu i uszczelnienia silnika
• naprawione oświetlenie rejestracji z tyłu
• wymieniony filtr powietrza
• wymienione turbo
2016:
• wymiana uszczelek w silniku
• wymiana rozrządu (oryginalny)
• światła mijania – Osram Night Breaker
• oklejenie lamp
DO ZROBIENIA
• wymiana głośnika lewy tył
• wygłuszenie drzwi
• tuleje poliuretanowe
• alufelgi 17" i nowe opony letnie
• nowy prawy przedni reflektor
• retrofit
• lotka na klapę
• nowa antena
Sesja pierwsza
Ostatnio edytowano 20 lis 2016, 20:45 przez MegaZmiya, łącznie edytowano 11 razy
- Od: 30 wrz 2012, 17:40
- Posty: 110 (4/1)
- Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00
Witamy w dziale Nasze Mazdy Prosiłbym o wrzucenie większej ilości zdjęć i wrzucenie ich na serwer MS (opcja załącznik na górze podczas edycji posta), uchroni to je przed zniknięciem w przyszłości
No i dzisiaj Magdalena została oddana do mechanika. Dopiero w piątek się okaże co i jak Lista rzeczy do zrobienia pozostawiona – do wymiany uszczelka dekla zaworowego, podkładki pod przelewy i wtryski, sprawdzenie dolotu i wyczyszczenie intercoolera. Teraz pozostaje tylko uzbierać na lewy klosz przedniego kierunkowskazu, czarną folię przyciemniającą i znalezienie bocznych kierunków. Przeźroczystych. Póki co to mało mnie szlag nie trafił, bo wszędzie są te "chropowate" a nigdzie nie ma prawdziwych clearów –.–
- Od: 30 wrz 2012, 17:40
- Posty: 110 (4/1)
- Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00
Gratuluje nowego nabytku, słuszny kolor , życzę bezawaryjności
Ja kupowałem tu: http://www.mtuning.pl/
MegaZmiya napisał(a):i znalezienie bocznych kierunków. Przeźroczystych. Póki co to mało mnie szlag nie trafił, bo wszędzie są te "chropowate" a nigdzie nie ma prawdziwych clearów –.–
Ja kupowałem tu: http://www.mtuning.pl/
Czyżby to ten model? http://mtuning.pl/en/shop/lighting/side-markers/crystal/biale-kierunkowskazy-mazda-626-1992.html Dzięki wielkie za pomoc
- Od: 30 wrz 2012, 17:40
- Posty: 110 (4/1)
- Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00
I tak o to nastał werdykt. Proszę państwa... uszkodzony dolot. I to jak.
Trzeba było kupić nowe kolanko. No ale teraz powinna chodzić jak marzenie. Przy okazji pozyskałem lewy kierunkowskaz, nie będzie mnie już raził ten obtarty.
I podziękowania!
HENCAR
Roman Kędzierski
Emanuelina 13
98-310 Czarnożyły
tel.: 606927950
tel.: 888373509
Świetny gość, naprawdę polecam jeżeli ktoś potrzebuje części do swojej Mazdy. Gość zna się na rzeczy i przede wszystkim nie oszukuje, daje w 100% sprawny towar
Trzeba było kupić nowe kolanko. No ale teraz powinna chodzić jak marzenie. Przy okazji pozyskałem lewy kierunkowskaz, nie będzie mnie już raził ten obtarty.
I podziękowania!
HENCAR
Roman Kędzierski
Emanuelina 13
98-310 Czarnożyły
tel.: 606927950
tel.: 888373509
Świetny gość, naprawdę polecam jeżeli ktoś potrzebuje części do swojej Mazdy. Gość zna się na rzeczy i przede wszystkim nie oszukuje, daje w 100% sprawny towar
- Od: 30 wrz 2012, 17:40
- Posty: 110 (4/1)
- Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00
No i po naprawie Mazda wróciła do prawidłowego stanu! Jedyne co mi teraz pozostało to zmienić filtr powietrza na ten "prawdziwy", bo oczywiście mam ten z benzyniaka, a jakże. Także myślę, że moc auta zostanie przywrócona w pełni
Tak jak wcześniej wspominałem, kupiłem lewy kierunkowskaz a to oznacza, że niedługo kupuję folię i biorę się za przyciemnianie reflektorów Do tego dojdą boczne cleary (w końcu!) które też zostaną przyciemnione. Ponadto na jeden rzut planuję wymianę żarówek. Na pewno wiem, że światła mijania to będą Osram Night Breaker. Nie wiem jak zrobić z długimi i halogenami. Tak w ogóle to halogeny z tej Mazdzie to H3?
Tak jak wcześniej wspominałem, kupiłem lewy kierunkowskaz a to oznacza, że niedługo kupuję folię i biorę się za przyciemnianie reflektorów Do tego dojdą boczne cleary (w końcu!) które też zostaną przyciemnione. Ponadto na jeden rzut planuję wymianę żarówek. Na pewno wiem, że światła mijania to będą Osram Night Breaker. Nie wiem jak zrobić z długimi i halogenami. Tak w ogóle to halogeny z tej Mazdzie to H3?
- Od: 30 wrz 2012, 17:40
- Posty: 110 (4/1)
- Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00
MegaZmiya napisał(a):(...)a to oznacza, że niedługo kupuję folię i biorę się za przyciemnianie reflektorów
Nie.....
MegaZmiya napisał(a):Tak w ogóle to halogeny z tej Mazdzie to H3?
Tak
Dokładnie dzisiaj wysprzątałem samochód i przy okazji opracowałem plan modyfikacji nagłośnienia. Bardzo cenię sobie dużą ilość przestrzeni bagażowej (którą zresztą Madzia ma zaskakująco ogromną jak na lifta/sedana) i nie mogę sobie pozwolić na suba w bagażniku. Wpadłem więc na następujący pomysł. Z przodu pozostawię fabryczne głośniki, grają bardzo dobrze, nie ma potrzeby by je wymieniać. "W lusterka" mam plan umieszczenia twitterów, coś jak w Madzi danmazda (o takie!). Z tyłu w drzwi chciałbym wrzucić głośniki niskotonowe. Póki co jak testowałem układ z głośnikami tylko na przód to jest w porządku ale chyba jednak czegoś brakuje. I tu w sumie się zastanawiam czy by nie dorzucić jakiś dodatkowych głośników (małych) na słupki z tyłu. Co myślicie?
- Od: 30 wrz 2012, 17:40
- Posty: 110 (4/1)
- Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00
Sprawa prosta – nie kombinuj, poczytaj dzial car audio i zatosuj się do utartego schematu – wzmacniacz (nawet Malý) i odseparowany zestaw TYLKO na przód. Do tego wygluszenie drzwi. Wystarczy, będzie gralo super a ludzie będą pytali gdzie schowales skrzynie :p naprawdę, to daje rade. A na inne kombinacje szkoda kasy:)
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 6030X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 6030X przy użyciu Tapatalka
Ja u siebie mam wzmacniacz Helix DB4, głośniki Morel Tempo 6 i wygłuszenie (słabo zrobione, do poprawy: P) i gra super. O subie nie myślę, jest zupełnie niepotrzebny Przeczytaj poradnik: FAQ Car Audio Bartka NAzara (czy jakoś tak, wpisz w google, jest w pdf). Wszystko fajnie i jasno objaśnione.
jeśli mogę delikatnie podpowiedzieć to dałbym sobie spokój z używaniem folii do przyciemniania lamp tylko zrobił tak jak to powinno być zrobione, czyli ściągnął klosze i pomalował wkłady na czarno. Co do użycia folii to tylko i wyłącznie do kierunkowskazów/halogenów :}
No i Magdalena została po raz drugi zalana pod korek, tym razem jednak normalna jazda ekonomiczna i sprawdzanie spalania paliwa. Paliwo tanieje (pomimo nowych akcyz ) więc można sobie na takie coś pozwolić. Tata znowu się na auto wścieka i mówi, że chce w lato sprzedać ale ja będę walczył
Po ostatnich naprawach silnik jest suchy, nie ma żadnych wycieków, auto przyśpiesza prawidłowo i nie mam nic do zarzucenia W wakacje zarobię troszkę kasy to i zainwestuję w nią – w planach odseparowany zestaw na przód i lotka na tylną klapę oraz alu na lato (docelowo 205/45/17). Póki co doszły nowe rzeczy do naprawy – wymiana wycieraczek z przodu i z tyłu oraz nie działający czujnik drzwi kierowcy. Coraz bardziej też myślę nad alu ramkami na zegary. Ale póki co czekają mnie ważniejsze rzeczy do zrobienia
Po ostatnich naprawach silnik jest suchy, nie ma żadnych wycieków, auto przyśpiesza prawidłowo i nie mam nic do zarzucenia W wakacje zarobię troszkę kasy to i zainwestuję w nią – w planach odseparowany zestaw na przód i lotka na tylną klapę oraz alu na lato (docelowo 205/45/17). Póki co doszły nowe rzeczy do naprawy – wymiana wycieraczek z przodu i z tyłu oraz nie działający czujnik drzwi kierowcy. Coraz bardziej też myślę nad alu ramkami na zegary. Ale póki co czekają mnie ważniejsze rzeczy do zrobienia
- Od: 30 wrz 2012, 17:40
- Posty: 110 (4/1)
- Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00
MegaZmiya napisał(a): nie działający czujnik drzwi kierowcy
Mówisz o krańcówce? Sprawdź najpierw czy po prostu kabelki idące do krańcówki nie urwały się – tak było u mnie. Odkręcasz śrubki ,wyciągasz krancówkę i widzisz. Jeśli np, wypadła wtyczka – to ją podłączasz i powinno być znowu ok. Jeśli masz przecięte/urwane kabelki (ja tak miałem), to od drugiej strony zdejmujesz plastik i masz dobry dostęp. Wtedy trzeba trochę polutować, zaizolować i znowu działa Oczywiście powyższa sprawa to jeden z możliwych wariantów – jeśli masz walniętą samą krancówkę, a nie kable do niej idące – to na allegro chodzą po parę zł/szt.
MegaZmiya napisał(a):Coraz bardziej też myślę nad alu ramkami na zegary. Ale póki co czekają mnie ważniejsze rzeczy do zrobienia
Miałem to samo. Wygląda fajnie, ale póki co zawsze znajdzie się coś o większym priorytecie – to warto zrobić jak już wszystko dopieścisz. Lepiej chociażby najpierw zrobić zestaw odseparowany (nie będziesz żałować!) i wygłuszyć drzwi (o tym nie zapomnij! ) i wpakować kasę w coś, co daje wymierną przyjemność....bo alu ramki są, ładnie wyglądają i na tym się kończy ich funkcjonalność:P
Dziękuję bardzo za tipa o krańcówce, na pewno się przyda! Co do odseparowanego to nie ma co się martwić, ok 15-20km od Bełchatowa jest dB-max. Gościu zna się na car audio i jestem pewien, że wystarczy mu tylko powiedzieć co się chce a resztą zajmuje się on Miałem z nim raz do czynienia jak znajomy robił suba do Volvo S40.
- Od: 30 wrz 2012, 17:40
- Posty: 110 (4/1)
- Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości