Strona 2 z 5

PostNapisane: 23 lis 2014, 12:28
przez sebekle
jeśli na trzecim nie ma przyczepności to czas za oponami się rozejrzeć. przy obecnej mocy nie powinno tak być. 8 tysięcy.... za 8 tysiecy zrobiłby chyba takie coś http://darrenjlobb.blogspot.com. siedzą tam dwie turbiny-jakaś malutka i wielka jak łeb konia i kompresor i żeby aż tak nudno nie było to HDi z common rail przerobione na manualną pompę wtryskową. i jeszcze jedno-bardzo nieodpowiedni kolor do modzonego diesla :D prawa strona klapy wiecznie czarna będzie

PostNapisane: 23 lis 2014, 13:04
przez xawer
Dowcipne :P Opony są w porządku (fakt to tylko 15 195) ale są roczne i kosztowały 300zl za sztukę wiec nie jest to jakiś chiński badziew (szwagier przy mnie kupował).8 tys to bardzo mało jak przeliczysz (licze jak wyszlo mojego kumpla e46):
turbosprerzarka hybryda 2k
program pisany od 0 2K
IC jakies 500/600zl (co najmniej nieorientowaniem się dokładnie jak sprawa z orurowaniem wygląda)
Wydech (znajomy robi dla mnie jakies 500zl pi razy oko)
I zostaje układ paliwowy i ewentualne usterki wiec nie jest to wcale dużo.

Pytanie do ludzi bardziej w temacie jak wygląda sprawa bi turbo ? (dorzucenie 2 turbo sprężarki takiej samej jak mam teraz (nie mam pojęcia na ten temat) )

PostNapisane: 23 lis 2014, 13:25
przez sebekle
brak trakcji na 3 biegu przy mocy około 100-115 koni nie powinien się zdarzyć nawet na mokrym. no chyba że w koleinach pełnych wody, skręconych kołach czy kopnięciu ze sprzęgła

PostNapisane: 23 lis 2014, 13:28
przez xawer
Przy szybkiej zmianie biegu :) , dzisiaj jest sucho nagram filmik jak przyspiesza sobie normalnie od 0.

Re: Mazda 626 GF DiTD '98

PostNapisane: 23 lis 2014, 17:33
przez PeKa
Co to za opony?

Send by Taptalk

PostNapisane: 25 lis 2014, 11:09
przez xawer
O ile pamiętam Kleber Quadraxer 15" 195 na 65

Jak już jesteśmy przy oponach ktoś testował nexeny ?? myślę kupić na 17 na lato cenne maja dobra a opinie tez są bardzo pozytywne.

PostNapisane: 25 lis 2014, 19:31
przez sebekle
Parę kółek po torze i potrafią pękać na bokach i zewnętrzny bieżnik odpada. Ale do normalnej jazdy się nadają. Miałem okazję w deszczu omegą 2.6 śmigać na nexenach i żadnych niespodziewanych sytuacji nie było. 235 na 17 calach

jak będziesz miał swój od 0-120 to będzie można porównać :D
https://www.youtube.com/watch?v=qOBey7c ... e=youtu.be
polecam ściszyć bo ja tego nie zrobiłem

PostNapisane: 26 lis 2014, 09:33
przez xawer
Poczekam jak ustawie zawory i będzie sucho,bo albo jest deszcz albo ja czasu ostano znaleźć nie mogę
.

PostNapisane: 29 lis 2014, 13:03
przez sebekle
no ja nie musiałem mieć dodatkowego operatora bo jedna ręka wolna. dobra pogoda na kręcenie przyspieszeń bo zimno jest. poczekaj też na mgłę to urwiesz trochę z czasu :P

PostNapisane: 2 gru 2014, 11:17
przez xawer
Rozmawiałem wczoraj z magikiem jest drobny przełom w DiTD jest osoba która zrobi mu program :) (koszt około 1500zl.) Jeżeli ktoś miałby ochotę na taka modyfikacje u siebie może pisać na pw,chętnie dam namiary (Magik jest w okolicach Tarnowa) , ja osobiście sam podrąże temat jeszcze (studiuje programistkę i dowiedziałem się ze jeden z mgr. ma zajawkę i się bawi takimi rzeczami :).

Zapomniał bym pytanko do osób ustawiających zawory w DiTD (u mechanika) ile mniej więcej was to wyniosło ? Mi powiedział mechanik 250zl przy szlifowaniu płytek (nie wiadomo czy się uda) i 500zl przy wymianie jest to w miarę normalna cenna za taka usługę?

Re: Mazda 626 GF DiTD '98

PostNapisane: 2 gru 2014, 21:12
przez smile
Jakie szlifowanie płytek?! Szczelinomierz, klucz 10 i nowa uszczelka pod dekiel zaworów. Regulacja jest na gwint... jak się do tego tak zabierają to lepiej sobie odpuść tych magików.

Jest fotorelacja na forum z ustawiania.

PostNapisane: 2 gru 2014, 22:31
przez MegaZmiya
Chcę zobaczyć jak będzie chodzić po wirusie. Jeżeli to zadziała to jestem przekonany, że dieslowa brać oszaleje. :D

PostNapisane: 3 gru 2014, 01:52
przez xawer
Ja u siebie się nie decyduje na pewno na samego wirusa jak już mam robić to nowa turbina + do tego wirus <faja> .
Dziękuję za pomoc , samemu nie chce się za to zabrać bo się troszkę boje.
Ciekawostka zadzwoniłem do aso mazdy w Krakowie krzyknęli 1500zl <rotfl> .

Re: Mazda 626 GF DiTD '98

PostNapisane: 20 gru 2015, 17:26
przez xawer
Dawno mnie tutaj nie było a w Madzi troszkę się pozmieniało :)
Podsumowując Sezon 2015 :
Zostały założone nowe Aluski 17 z oponami michelin primacy 3 oraz continental super contact 3
Dołożyłem do Alusow nakrętki Niebieskie ,do tego nakrętki na wentyli mazda :)
Zostały pomalowane zaciski w niebieski kolor do nakrętek.
Wymieniłem żarówki na osram cool blue hyper (Polecam każdemu fajny efekt :) )
Została wykonana pełna konserwacja podwozia wraz z profilami , poprawione zostały nadkola (oczyszczone do blachy i pomalowane na nowo). Oraz (ponoć bolączka GF`ek) pod Maska pod kielichem pasażera pojawiło się rude zło które również wymagało interwencji lakiernika. (Madzia jest wypełni wolna od rudej :D )
Grill został oklejony na czarny połysk .
Oraz Madzia dostała wydech przelotowy o zwiększonej średnicy z 1 tłumikiem (końcowy) z podwójna końcówka buzzer`a.
Zostały wymienione głośniki z przodu na lanzar mx573.
Oraz na zimę dostała oponki Michelin Alpine 3 .

Niżej dodaje zdjęcia z Jesiennej sesji :)

Re: Mazda 626 GF DiTD '98

PostNapisane: 21 gru 2015, 12:36
przez zibi626
Ładna bestia,felgi +...nakrętki robią robotę :)

Re: Mazda 626 GF DiTD '98

PostNapisane: 21 gru 2015, 13:11
przez romexik
Piękna Madzia, sesja w liściach super :) zaciski ładnie prezentują się z nakładkami na śruby

PostNapisane: 21 gru 2015, 16:24
przez slisman
A coś się ruszyło w kwestiach zwiększania mocy? :)

PostNapisane: 21 gru 2015, 18:36
przez xawer
Tylko został wydech zrobiony (pełen przelot z jednym tłumikiem ) , niestety miałem wypadek losowy i kasy na mody uciekło :( . Aktualnie kombinuje z Intercoolerem (wszystkie podpowiedzi sugestie mile widziane).
Myślałem o zamontowaniu IC z Saaba 9-3 (jednostronny) jednak , pierwszy problem który widzę jest miejsce (obawiam się, że będzie haczył o skraplacz od Klimy) . Zostaje kwestia również orurowania i tego ze niestety nie potrafię spawać i muszę to komuś zlecić.

Co do samej modyfikacji wydechu polecam każdemu dźwięk DiTD jest bardzo przyjemny na wolnym wydechu i niemeczący w trasie (Postaram się nagrać w końcu jakieś wideo), co do osiągów wydaje mi się ze auto lepiej idzie :).

Re: Mazda 626 GF DiTD '98

PostNapisane: 22 gru 2015, 20:54
przez Neonixos666
Moim zdaniem po paru modyfikacjach można uzyskać realne 150KM (trudniej w RF2A niż w RF4F). Jeśli chcemy myśleć o czymś więcej to najlepszą opcją jest przejść na zasilanie CR, daje to już spore możliwości.

PostNapisane: 22 gru 2015, 21:42
przez Acha88
Auto bardzo ładne :) A pokaż środek jak wygląda?

Założyłeś większe hamulce z M6?

Szkoda, że z większej mocy nici..