Mazda 626 GF DiTD '98 (Sesja 3x 626, GD, GE, GF)

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez sebekle » 23 lis 2014, 11:28

jeśli na trzecim nie ma przyczepności to czas za oponami się rozejrzeć. przy obecnej mocy nie powinno tak być. 8 tysięcy.... za 8 tysiecy zrobiłby chyba takie coś http://darrenjlobb.blogspot.com. siedzą tam dwie turbiny-jakaś malutka i wielka jak łeb konia i kompresor i żeby aż tak nudno nie było to HDi z common rail przerobione na manualną pompę wtryskową. i jeszcze jedno-bardzo nieodpowiedni kolor do modzonego diesla :D prawa strona klapy wiecznie czarna będzie
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez xawer » 23 lis 2014, 12:04

Dowcipne :P Opony są w porządku (fakt to tylko 15 195) ale są roczne i kosztowały 300zl za sztukę wiec nie jest to jakiś chiński badziew (szwagier przy mnie kupował).8 tys to bardzo mało jak przeliczysz (licze jak wyszlo mojego kumpla e46):
turbosprerzarka hybryda 2k
program pisany od 0 2K
IC jakies 500/600zl (co najmniej nieorientowaniem się dokładnie jak sprawa z orurowaniem wygląda)
Wydech (znajomy robi dla mnie jakies 500zl pi razy oko)
I zostaje układ paliwowy i ewentualne usterki wiec nie jest to wcale dużo.

Pytanie do ludzi bardziej w temacie jak wygląda sprawa bi turbo ? (dorzucenie 2 turbo sprężarki takiej samej jak mam teraz (nie mam pojęcia na ten temat) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez sebekle » 23 lis 2014, 12:25

brak trakcji na 3 biegu przy mocy około 100-115 koni nie powinien się zdarzyć nawet na mokrym. no chyba że w koleinach pełnych wody, skręconych kołach czy kopnięciu ze sprzęgła
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez xawer » 23 lis 2014, 12:28

Przy szybkiej zmianie biegu :) , dzisiaj jest sucho nagram filmik jak przyspiesza sobie normalnie od 0.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez PeKa » 23 lis 2014, 16:33

Co to za opony?

Send by Taptalk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2014, 23:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez xawer » 25 lis 2014, 10:09

O ile pamiętam Kleber Quadraxer 15" 195 na 65

Jak już jesteśmy przy oponach ktoś testował nexeny ?? myślę kupić na 17 na lato cenne maja dobra a opinie tez są bardzo pozytywne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez sebekle » 25 lis 2014, 18:31

Parę kółek po torze i potrafią pękać na bokach i zewnętrzny bieżnik odpada. Ale do normalnej jazdy się nadają. Miałem okazję w deszczu omegą 2.6 śmigać na nexenach i żadnych niespodziewanych sytuacji nie było. 235 na 17 calach

jak będziesz miał swój od 0-120 to będzie można porównać :D
https://www.youtube.com/watch?v=qOBey7c ... e=youtu.be
polecam ściszyć bo ja tego nie zrobiłem
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez xawer » 26 lis 2014, 08:33

Poczekam jak ustawie zawory i będzie sucho,bo albo jest deszcz albo ja czasu ostano znaleźć nie mogę
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez sebekle » 29 lis 2014, 12:03

no ja nie musiałem mieć dodatkowego operatora bo jedna ręka wolna. dobra pogoda na kręcenie przyspieszeń bo zimno jest. poczekaj też na mgłę to urwiesz trochę z czasu :P
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez xawer » 2 gru 2014, 10:17

Rozmawiałem wczoraj z magikiem jest drobny przełom w DiTD jest osoba która zrobi mu program :) (koszt około 1500zl.) Jeżeli ktoś miałby ochotę na taka modyfikacje u siebie może pisać na pw,chętnie dam namiary (Magik jest w okolicach Tarnowa) , ja osobiście sam podrąże temat jeszcze (studiuje programistkę i dowiedziałem się ze jeden z mgr. ma zajawkę i się bawi takimi rzeczami :).

Zapomniał bym pytanko do osób ustawiających zawory w DiTD (u mechanika) ile mniej więcej was to wyniosło ? Mi powiedział mechanik 250zl przy szlifowaniu płytek (nie wiadomo czy się uda) i 500zl przy wymianie jest to w miarę normalna cenna za taka usługę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez smile » 2 gru 2014, 20:12

Jakie szlifowanie płytek?! Szczelinomierz, klucz 10 i nowa uszczelka pod dekiel zaworów. Regulacja jest na gwint... jak się do tego tak zabierają to lepiej sobie odpuść tych magików.

Jest fotorelacja na forum z ustawiania.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez MegaZmiya » 2 gru 2014, 21:31

Chcę zobaczyć jak będzie chodzić po wirusie. Jeżeli to zadziała to jestem przekonany, że dieslowa brać oszaleje. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2012, 16:40
Posty: 110 (4/1)
Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00

Postprzez xawer » 3 gru 2014, 00:52

Ja u siebie się nie decyduje na pewno na samego wirusa jak już mam robić to nowa turbina + do tego wirus <faja> .
Dziękuję za pomoc , samemu nie chce się za to zabrać bo się troszkę boje.
Ciekawostka zadzwoniłem do aso mazdy w Krakowie krzyknęli 1500zl <rotfl> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez xawer » 20 gru 2015, 16:26

Dawno mnie tutaj nie było a w Madzi troszkę się pozmieniało :)
Podsumowując Sezon 2015 :
Zostały założone nowe Aluski 17 z oponami michelin primacy 3 oraz continental super contact 3
Dołożyłem do Alusow nakrętki Niebieskie ,do tego nakrętki na wentyli mazda :)
Zostały pomalowane zaciski w niebieski kolor do nakrętek.
Wymieniłem żarówki na osram cool blue hyper (Polecam każdemu fajny efekt :) )
Została wykonana pełna konserwacja podwozia wraz z profilami , poprawione zostały nadkola (oczyszczone do blachy i pomalowane na nowo). Oraz (ponoć bolączka GF`ek) pod Maska pod kielichem pasażera pojawiło się rude zło które również wymagało interwencji lakiernika. (Madzia jest wypełni wolna od rudej :D )
Grill został oklejony na czarny połysk .
Oraz Madzia dostała wydech przelotowy o zwiększonej średnicy z 1 tłumikiem (końcowy) z podwójna końcówka buzzer`a.
Zostały wymienione głośniki z przodu na lanzar mx573.
Oraz na zimę dostała oponki Michelin Alpine 3 .

Niżej dodaje zdjęcia z Jesiennej sesji :)
Załączniki
IMG_5004.JPG
IMG_5008.JPG
IMG_5017.JPG
IMG_4983.JPG
IMG_5011.JPG
IMG_5013.JPG
IMG_4985.JPG
IMG_5030.JPG
IMG_5019.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez zibi626 » 21 gru 2015, 11:36

Ładna bestia,felgi +...nakrętki robią robotę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 18:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez romexik » 21 gru 2015, 12:11

Piękna Madzia, sesja w liściach super :) zaciski ładnie prezentują się z nakładkami na śruby
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2015, 18:43
Posty: 251 (2/2)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 V 2.0 diesel

Postprzez slisman » 21 gru 2015, 15:24

A coś się ruszyło w kwestiach zwiększania mocy? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 14:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez xawer » 21 gru 2015, 17:36

Tylko został wydech zrobiony (pełen przelot z jednym tłumikiem ) , niestety miałem wypadek losowy i kasy na mody uciekło :( . Aktualnie kombinuje z Intercoolerem (wszystkie podpowiedzi sugestie mile widziane).
Myślałem o zamontowaniu IC z Saaba 9-3 (jednostronny) jednak , pierwszy problem który widzę jest miejsce (obawiam się, że będzie haczył o skraplacz od Klimy) . Zostaje kwestia również orurowania i tego ze niestety nie potrafię spawać i muszę to komuś zlecić.

Co do samej modyfikacji wydechu polecam każdemu dźwięk DiTD jest bardzo przyjemny na wolnym wydechu i niemeczący w trasie (Postaram się nagrać w końcu jakieś wideo), co do osiągów wydaje mi się ze auto lepiej idzie :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 16:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez Neonixos666 » 22 gru 2015, 19:54

Moim zdaniem po paru modyfikacjach można uzyskać realne 150KM (trudniej w RF2A niż w RF4F). Jeśli chcemy myśleć o czymś więcej to najlepszą opcją jest przejść na zasilanie CR, daje to już spore możliwości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Acha88 » 22 gru 2015, 20:42

Auto bardzo ładne :) A pokaż środek jak wygląda?

Założyłeś większe hamulce z M6?

Szkoda, że z większej mocy nici..
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2015, 08:10
Posty: 42
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Xedos 6 2.0 V6 KF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy