Mazda 626 GF FS '98

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez przemo ostrowiec » 14 gru 2014, 18:29

Wreszcie mam jeden kolorek w aucie <faja>

Dopisano 14 gru 2014, 18:31:

jeszcze tylko musze zrobic świecące wskazówki bo te ledwo widac w nocy
Załączniki
WP_20141214_001.jpg
WP_20141214_002.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez MegaZmiya » 14 gru 2014, 20:16

Świetnie wygląda :) Mimo wszystko ja uznaję tylko zieleń :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2012, 17:40
Posty: 110 (4/1)
Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00

Postprzez Fudziu » 14 gru 2014, 20:47

Ładnie wyszło, jeszcze tylko wskazówki i będzie <spoko>
Dużo miałeś zabawy ze zmianą koloru (filtry, itd) ? U siebie też planuję małe zmiany kolorystyczne i jestem ciekaw
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2012, 23:36
Posty: 196 (0/5)
Skąd: Chrzanów - KCH
Auto: Jest:
Mazda6 GJ 12' 165KM
Volvo V70 T5 2.3T

Były:
Mazdy, Fordy, Audi, Volvo :)

Postprzez przemo ostrowiec » 14 gru 2014, 20:59

W realu wygląda owiele lepiej :D Nie było łatwo ale obyło sie bez zdejmowania wskazówek. Wykręciłem tylko tarcze a potem obracałem i drapałem :) Troche cierpliwości chęci i możemy mieć kolor jaki chcemy :D Przy okazji u żony w hondzie też zmieniałem podświetlenie tylko że tam to pikuś bo zmyłem filtry zmywaczem do paznokci ;P

Dopisano 14 gru 2014, 21:03:

Ma ktoś jakiś pomysł jak zrobić wskazówki???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez przemo ostrowiec » 21 sty 2015, 18:47

Witam. Ostatnio popsułem swoją mazdzine... <płacze> Jechałem rano do pracy i nagle zaczeła szarpac i gasnąć. Jak postoi to odpala ale po paru metrach gasnie i nie reaguje na gaz. Dodam że wczesniej czyściłem przepustnice ale nie sądze żeby to miało wpływ bo nie pierwszy raz to robiłem i zawsze było ok. Potem w domu jeszcze chciałem ją uruchomic więc wymieniłem świece bo były zalane odpaliłem chciałem ustawić obroty ale wtedy jak troche pochodziła to zaczeła sięgrzać ale wogóle w kabinie nie leciało ciepłe powietrze z nawiewów. pewnie i termostat padł. Normalnie jakaś masakra. Samochód dobrze się sprawował a tu nagle taki zonk <boje się> Ma ktos jakis pomysł o co tu chodzi...

Dopisano 21 sty 2015, 18:58:

Co sądzicie o takim wnetrzu?
Załączniki
20150110_104935.jpg
20150114_142233.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez sebekle » 21 sty 2015, 20:39

zapowietrzone chłodzenie? albo uszczelka pod głowicą się zepsuła
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez przemo ostrowiec » 21 sty 2015, 21:07

Ale wydaje mi się że jak by poszła uszczelka to nie paliła by na ciepłym silniku. A ona do tej pory normalnie paliła na ciepłym i na zimnym. A jak odpowietrzyc układ chłodzenia? Bo już kilka teorii słyszałem i tez słyszałem że sam się odpowietrza w tych mazdach... W co wątpie <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez sebekle » 23 sty 2015, 18:05

ja pomagam naciskając na gumowe węże i lejąc płyn w chłodnicę
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Roni » 23 sty 2015, 20:51

Te fotele sa od starsze 626 :)
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez PeKa » 23 sty 2015, 23:12

przemo ostrowiec napisał(a):A jak odpowietrzyc układ chłodzenia?


Odpalasz z odkręconym koreczkiem przy chłodnicy. Na chodzącym motorze zaobserwujesz czy powietrze ucieka (bąbelki). Jak się pojawią to czekasz i dolewasz płynu (bezpośrednio do chłodnicy) aż będzie full i powietrze nie będzie uciekało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez przemo ostrowiec » 24 sty 2015, 11:58

robiłem tak to mi płyn wywalało :( Wogóle chyba padł termostat bo nie leciało wogóle ciepłe powietrze do środka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez sebekle » 24 sty 2015, 12:26

termostat nie ma nic do ogrzewania. a nie grzeje bo jest powietrze. odkręć korek na zimnym, naciskając na wąż od chłodnicy (taki najgrubszy pod prawą ręką) dolewaj płynu. jeśli nie będzie opadać to odpal i zobacz co się dzieje. jeśli od razu zacznie wywalać duże ilości płynu to raczej głowica będzie do ściągnięcia. ale jeżeli będzie się od razu po odpaleniu tylko lekko przez pewien czas przelewać to odczekać chwilę. tak samo w miarę nagrzewania poziom będzie się podnosił i bez korka się będzie wylewać
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez przemo ostrowiec » 27 sty 2015, 12:53

No mysle że uszczelka pod głowicą jest ok bo nie znikał płyn chłodzący. Ale zrobie taki zabieg i zobacze co się będzie działo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez przemo ostrowiec » 16 lut 2015, 20:14

No i znalazła się przyczyna awarii. Pęknięta głowica... <nie> Tak więc chciał niechciał remont silnika. Nowa uszczelka pod głowice planowanie głowicy wymiana uszczelniaczy itd no i oczywiście musiałem kupić drógą głowice. Mam nadzieje że po złożeniu wszystko będzie dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez MegaZmiya » 16 lut 2015, 20:35

Przykre. :| Cierpliwości! Moja Madzia solidaryzuje się z Twoją, swoją zepsutą turbiną. <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2012, 17:40
Posty: 110 (4/1)
Auto: Mazda 626 GF, 2.0 DiTD 90 KM '00

Postprzez przemo ostrowiec » 16 lut 2015, 21:00

No już brakuje mi jej zapier... :D Ale mam nadzieje że już za pare dni zasiąde za sterami mażdzinki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez przemo ostrowiec » 21 mar 2015, 17:24

Witam. Wie ktoś jak odpowietrzyć układ chłodzenia?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez przemo ostrowiec » 2 kwi 2015, 13:51

Polecam. Gość robi super robote; tapicerostrowiec.cba.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez przemo ostrowiec » 18 wrz 2015, 14:47

Żyje ktoś jeszcze na tym forum? Tyle widze jeżdżących GF-ek a tu nic się nie dzieje... Co jest <nie>

Dopisano 18 wrz 2015, 14:51:

Jest na forum ktoś z ostrowca?

Dopisano 18 wrz 2015, 20:01:

A tu nowe podświetlenie zegarów diodami smd :D
Załączniki
20150918_143648.jpg
20150918_143636.jpg
20150918_143615.jpg
20150918_143559.jpg
20150918_194121.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez PeKa » 21 wrz 2015, 09:14

W rzeczywistości też tak nierówno świecą? Regulacja podświetlenia działa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy