Mazda 626 GF FS '98 136KM – Nathanowóz :)
Napisane: 13 lis 2014, 21:47
Witam w wątku poświęconym mojej Mazdzie.
2 miesiące temu stwierdziliśmy z żoną, że jakiś pojazd bardzo by nam się przydał. Pożyczania samochodu od rodziców już mieliśmy dosyć, a z dzieckiem w perspektywie przedszkola własne auto znacznie ułatwiło by życie. Więc zaczęło się przeglądanie ogłoszeń, telefony, objazdy po komisach. Jedna wyprawa nawet kilkadziesiąt kilometrów, żeby zobaczyć Alfę 156, której silnik okazał się porażką.
Kolejny objazd po komisach, tym razem w okolicach Wodzisław – Rybnik. W Rybniku znaleźliśmy Audi A4 (B5) w kombi 1.8 z gazem. Jazda próbna i wszystko ok. Problem był taki, że sporo poprawek lakierniczych i zasyfiona tapicerka. Wracaliśmy do Jastrzębia zastanawiając się, kupować, czy nie i żona stwierdziła, żeby objechać jeszcze komisy w naszym mieście. Dzień wcześniej objeżdżałem, ale jeden był zamknięty. Tam też się udaliśmy. Mazdę wypatrzyła moja żona. Trochę przekraczała nasz założony budżet, ale to była miłość od pierwszego spojrzenia.
Odebraliśmy ją 9.10.2014 i dzień później bezproblemowo zaliczyła trasę 350 km. Wygodne fajne auto
Historia: auto z Berlina, jeden właściciel, data pierwszej rejestracji 5.01.1998, serwisowane do 188 000 km (w dniu zakupu 200126), wszystkie wpisy w książkę, wymiany na czas (olej, świece, filtry, klocki), rozrząd zrobiony przy 178 000. Gaz (stargas) założony w 2010 roku. Sprzedawca zrobił homologację butli.
Aktualny stan na 13.11 201390 km
Dane techniczne:
– Mazda 626 GF
– data produkcji: 30.10.1997 (według VIN)
– silnik: 2.0 fs 136KM + LPG
– kolor: szampański (4f argent champagne mica)
– nadwozie: pięciodrzwiowy hatchback
Wyposażenie:
– 4 poduszki powietrzne
– ABS + TCS
– klimatronik
– wspomaganie kierownicy
– szyberdach
– tempomat
– 4 el. szyby
– el. i podgrzewane lusterka
– tapicerka welurowa
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– centralny zamek
– alufelgi Rial 15''
Zrobione:
– wymiana świec – wymienione na denso k20tt (13.01.2015, stan 202300)
– wymiana filtrów – wymieniony filtr powietrza Knecht LX 542 (13.01.2013, stan 202300)
– przednie klocki hamulcowe ferodo + blaszki i sprężynki TRW – (21.02.2015 stan 202800)
– zamontowany sterownik zamka centralnego Carprotect BX70s (23.03.2015)
– wymiana bocznych kierunków na dymione
– przeczyszczenie przepustnicy
– wymiana przednich kierunkowskazów
– nowe siłowniki klapy bagażnika FA Krosno.
– wymiana oleju (Valvoline maxlife 5w40, lipiec 2015 stan 205000) plus filtr oleju Knecht
– wymiana oleju (Valvoline maxlife 5w40, sierpień 2016 stan 215000) plus filtr oleju Knecht
– wymienione uszczelki lewy przedni zacisk hamulcowy po zapieczeniu (03.2016 stan 213000)
– nowy akumulator BOSCH SILVER S4 004 – 60Ah 540 (październik 2016)
– wymiana tarcz i klocków tył – Textar, blaszki i sprężynki Quick Brake (lipiec 2017 stan 223000)
– regeneracja rozrusznika i wymiana kostki stacyjki (lipiec 2017 stan 223000)
– nowe kable WN – NGK RC-ZX49 (lipiec 2017 stan 223000)
– kompletny remont silnika, nowe sprzęgło VALEO, nowy rozrząd (Mazda oem) z pompą wody (Aisin) (16.10.2017 stan 225500)
– pierwsza po remoncie wymiana oleju (Valvoline Max life 5w40), filtra oleju i filtra powietrza (25.01.2018 stan 227200)
Zdjęcia: (przydomowe z telefonu, jak będzie okazja zrobię jakąś sesję )
Przyjechała:
Aktualnie:
2 miesiące temu stwierdziliśmy z żoną, że jakiś pojazd bardzo by nam się przydał. Pożyczania samochodu od rodziców już mieliśmy dosyć, a z dzieckiem w perspektywie przedszkola własne auto znacznie ułatwiło by życie. Więc zaczęło się przeglądanie ogłoszeń, telefony, objazdy po komisach. Jedna wyprawa nawet kilkadziesiąt kilometrów, żeby zobaczyć Alfę 156, której silnik okazał się porażką.
Kolejny objazd po komisach, tym razem w okolicach Wodzisław – Rybnik. W Rybniku znaleźliśmy Audi A4 (B5) w kombi 1.8 z gazem. Jazda próbna i wszystko ok. Problem był taki, że sporo poprawek lakierniczych i zasyfiona tapicerka. Wracaliśmy do Jastrzębia zastanawiając się, kupować, czy nie i żona stwierdziła, żeby objechać jeszcze komisy w naszym mieście. Dzień wcześniej objeżdżałem, ale jeden był zamknięty. Tam też się udaliśmy. Mazdę wypatrzyła moja żona. Trochę przekraczała nasz założony budżet, ale to była miłość od pierwszego spojrzenia.
Odebraliśmy ją 9.10.2014 i dzień później bezproblemowo zaliczyła trasę 350 km. Wygodne fajne auto
Historia: auto z Berlina, jeden właściciel, data pierwszej rejestracji 5.01.1998, serwisowane do 188 000 km (w dniu zakupu 200126), wszystkie wpisy w książkę, wymiany na czas (olej, świece, filtry, klocki), rozrząd zrobiony przy 178 000. Gaz (stargas) założony w 2010 roku. Sprzedawca zrobił homologację butli.
Aktualny stan na 13.11 201390 km
Dane techniczne:
– Mazda 626 GF
– data produkcji: 30.10.1997 (według VIN)
– silnik: 2.0 fs 136KM + LPG
– kolor: szampański (4f argent champagne mica)
– nadwozie: pięciodrzwiowy hatchback
Wyposażenie:
– 4 poduszki powietrzne
– ABS + TCS
– klimatronik
– wspomaganie kierownicy
– szyberdach
– tempomat
– 4 el. szyby
– el. i podgrzewane lusterka
– tapicerka welurowa
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– centralny zamek
– alufelgi Rial 15''
Zrobione:
– wymiana świec – wymienione na denso k20tt (13.01.2015, stan 202300)
– wymiana filtrów – wymieniony filtr powietrza Knecht LX 542 (13.01.2013, stan 202300)
– przednie klocki hamulcowe ferodo + blaszki i sprężynki TRW – (21.02.2015 stan 202800)
– zamontowany sterownik zamka centralnego Carprotect BX70s (23.03.2015)
– wymiana bocznych kierunków na dymione
– przeczyszczenie przepustnicy
– wymiana przednich kierunkowskazów
– nowe siłowniki klapy bagażnika FA Krosno.
– wymiana oleju (Valvoline maxlife 5w40, lipiec 2015 stan 205000) plus filtr oleju Knecht
– wymiana oleju (Valvoline maxlife 5w40, sierpień 2016 stan 215000) plus filtr oleju Knecht
– wymienione uszczelki lewy przedni zacisk hamulcowy po zapieczeniu (03.2016 stan 213000)
– nowy akumulator BOSCH SILVER S4 004 – 60Ah 540 (październik 2016)
– wymiana tarcz i klocków tył – Textar, blaszki i sprężynki Quick Brake (lipiec 2017 stan 223000)
– regeneracja rozrusznika i wymiana kostki stacyjki (lipiec 2017 stan 223000)
– nowe kable WN – NGK RC-ZX49 (lipiec 2017 stan 223000)
– kompletny remont silnika, nowe sprzęgło VALEO, nowy rozrząd (Mazda oem) z pompą wody (Aisin) (16.10.2017 stan 225500)
– pierwsza po remoncie wymiana oleju (Valvoline Max life 5w40), filtra oleju i filtra powietrza (25.01.2018 stan 227200)
Zdjęcia: (przydomowe z telefonu, jak będzie okazja zrobię jakąś sesję )
Przyjechała:
Aktualnie: