Strona 8 z 8

PostNapisane: 7 lis 2017, 21:21
przez ArteK
Co to za springi?

PostNapisane: 7 lis 2017, 23:14
przez Majk500
Zwykłe MTS ;)

Re: Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild

PostNapisane: 19 lis 2017, 22:24
przez Majk500
Uzupełniłem oświetlenie w kabinie i teraz widzę wszystkie przyciski. Do tego wpadły porządne stołki :]
A trzeci dziadowski stop wyleciał do śmieci...

PostNapisane: 22 lis 2017, 20:03
przez zemoj
Piękne fotele, ale trzeba szukać reszty do kompletu, bo teraz to niestety nie wygląda ;)

Re: Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild

PostNapisane: 9 sty 2018, 21:21
przez Majk500
Ja całe kompletne wnętrze mam, ale nie będę wszystkiego przekładał jak i tak muszę całe auto rozebrać...
Tymczasem auto jeździ całkiem spoko, wszystko grało i huczało ale na przeglądzie wyszło że wahacze przednie mają luz i jak wyjąłem je z auta to okazało się że całkiem spory xD Wymieniłem wszystkie gumy i sworznie i jest git. Jeszcze tylko zbieżność i można ujeżdżać <czarodziej>

Re: Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild

PostNapisane: 11 sty 2018, 01:41
przez Majk500
Dziś wymieniłem tarcze i klocki z przodu, bo przy hamowaniach z prędkości 160+ do zera powodowało straszny smród i dym z hamulcy. Co więcej trzeba było chwilę poczekać aż ostygną żeby dalej jechać w drogę :P
Do tego przepompowałem cały płyn hamulcowy na świeży :)

Re: Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild

PostNapisane: 11 sty 2018, 12:00
przez oblivion
No przy takiej prędkości to rejczel norma <lol>

PostNapisane: 12 sty 2018, 23:02
przez Payorez
Nie wiem jak to jest, ale ja miałem wahacz krzywy o 1cm plus do tego tuleje wybite, a GD jechała jak po sznurku ;p. Z resztą mam nowy-używany wahacz od Ciebie :D

PostNapisane: 12 sty 2018, 23:54
przez Bo_Lo
Powiecie mi panowie czy vj11 które siedzi w F2T pasuje też na kolektor BP26 z Bpt?
Z tego co czytałem to jest to najmniej wydajna turbina z tych co wychodziły w mazdach(niecałe 150hp w 2.2 szału nie robi) .Ile można wyciągnąć z seryjnego F2t po wydechu ,dolocie i programie? Pytam,bo jak tjuner nawali to będę robił na seryjnym kolektorze bpt w 1.8 ale ihi vj20 które tam występowało jest nie do dostania.

PostNapisane: 15 sty 2018, 01:07
przez Payorez
facebook.com/probe12vt/

Tutaj "kolega miłośnik" modzi F2T, polecam poczytać, na PW służy też dobrymi radami zapewne :)

PostNapisane: 15 sty 2018, 22:15
przez Majk500
Wiem, to ja pisałem na FB ;)

PostNapisane: 16 lut 2018, 16:37
przez elfeti
jeszcze trochę i z mojej byłej niewiele zostanie :P

PostNapisane: 2 mar 2018, 20:43
przez qczarq
Te czerwone fotele to się przewinęły przez wiele modeli w apończykach.

Re: Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild

PostNapisane: 12 maja 2018, 20:12
przez Majk500
Auto jeździ... czyli w sumie najważniejsze info :P
Jakiś czas temu przestała działać dmuchawa. Zacząłem szukać to bezpieczniki, to rezystor, może przełączniki, może gdzieś kabel przerwany...? No i znalazłem- przy przekaźnikach upalił się konektor. Cała deska rozebrana w poszukiwaniach a tu taka pierdoła była przyczyną :|
20180322_182758.jpg

W ostatnim czasie zajrzałem do rozrządu. Jest całkiem świeży więc nie dotykam. Za to układ zapłonowy chyba od nowości tam siedział. Świece wyglądały jak przedpotopowe...
20180505_182919.jpg

20180505_182941.jpg

Po wymianie kompletnego zapłonu auto nadal jeździ- nie!! nic nie zepsułem :P
Poza tym autem jeżdżę więc na razie nie będzie przygotowywane do jakichkolwiek prac w kierunku MX-6.

Re: Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild

PostNapisane: 12 maja 2018, 21:19
przez Gib
taki to już urok 30 letnich wiązek, są niebieskie w środku.