(Koniec historii) Mazda Xedos 6 CA "Calafiornia"

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez krzysek71 » 18 cze 2015, 09:53

Będziesz sprzedawał w całości czy na graty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Setritus » 18 cze 2015, 11:28

Nie masz czasem Maksiu nakładek chromowanych w tym aucie których chciałbyś sie pozbyć? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Maksiu921 » 18 cze 2015, 20:08

Jesli sprzedam auto to tylko w calosci. Najpierw je naprawie :p

Setritus o czym mowisz? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez Setritus » 18 cze 2015, 22:14

Niklowane nakładki progowe z napisem XEDOS :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez krzysek71 » 27 cze 2015, 16:42

Jakieś postępy ???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Maksiu921 » 27 cze 2015, 16:48

Krzysiu, przypuszczam ze tak jak i Ty oczekuje telefonu od mechanika od wczorajszego wieczoru....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez Majk500 » 29 cze 2015, 23:51

Maksiu921 napisał(a):uszczelki 240zl, plan glowic 120zl, (blok docieralismy sami kostka, ale koszt okolo 100) sruby zalozylem stare, nowe kosztowalyby mnie 400zl... + robocizna, ale to raczej nie duze pieniądze. Chyba wszystko napisalem ;>

Dopisano 25 lut 2015, o 23:01:

Kompresja jest taka ze tlumik caly latal od prawej do lewej i nie wiem ile to mogło byc barow :D niech sam Nightfall sie wypowie na ten temat :D


Przeczytałem temat, bo Longbow niedawno mi o tym temacie wspomniał (ja również mam auto od niego, z tym że ja wziąłem pod uwagę że auto jest używane, a nie z salonu). I powiem Ci szczerze że na prawdę po przeczytaniu całego tematu nie dowierzam... docieranie bloku kostką??? łodafak kuźwa <co?>
Ludzie Ci tu piszą o miganiu błędów, a Ty czekasz aż mechanik łopatologicznie obmaca auto i podmucha w wężyki żeby znaleźć usterkę :|
Co więcej:
-skąd wiesz że pierścienie były dobre? jeśli nie wyjąłeś tłoków to g... wiesz, a jeśli wyjąłeś to pierścienie nie kosztują majątku
-jeśli ściągałeś i planowałeś głowice to gdzie są koszta chociażby nowych uszczelniaczy zaworowych?? ori na wszystko to ponad pól tysia, a zamienniki klękają po kilkunastu-dziesięciu tysiącach km
-skoro rozebrałeś silnik i "prostowałeś blok"? gdzie obróbka w profesjonalnym warsztacie, honowanie cylindrów itp?

Wydaje mi się, że albo coś kręcisz, albo nie do końca wiesz co było robione, albo Twój mechanik "zrobił Cię w balona"
I na koniec: "wydech latał od prawej do lewej" co to do chole*y ma wspólnego z ciśnieniem w cylindrach? Jeśli z czymś to ma związek to ze starymi wieszakami do wydechu.

Takie auta robi się samemu albo przy pomocy kolegów z forum lub tego co tu jest zawarte, bo mechaników którzy odpowiednio się zajmą takim pojazdem jest na prawdę jak na lekarstwo.

No i: "Tesciu mial 10 lat i NIC sie nie dzialo". Wielu ludzi tak mówi o różnych autach, w zależności na jaką sztukę trafili. Obyś nie trafił inaczej bo chyba zaczniesz jeździć rowerem <glupek2>

PS: proszę nie odbierać tej wypowiedzi jako jakikolwiek atak lub obrazę, a jedynie jako wyrażenie mojej własnej opinii.
pozdro :)
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Maksiu921 » 30 cze 2015, 02:53

Spokojnie, wiem o co Ci chodzi. Oddalem samochod w zle rece, silnik przed naprawa chodzil lepiej niz pp niej. Nie ma o czym teraz mówić, to ja dalem ciala. Zamiast szukac czegos na swapa, chcialem zanizyc koszty i sluchalem mechanika. A co do bledow, to uwierz mi ze jak pp tygodniu wracam do domu, to nawet nie chcialoby mi sie za to zabierac. Takze tego, przyznaje sie. To ja dalem ciala z tym silnikiem. Tylko mnie nie bijcie :(



PS. Wierze ze longbow dbal o auto, ale drugi wlasciciel je zaniedbal w takim stopniu, ze ciezko mu bylo wymienic nawet przeguby, ktore kosztuja w okolicy 100.....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez Majk500 » 30 cze 2015, 07:03

Luz, ale nie znajdziesz nigdzie takiej sztuki w którą nie trzeba ładować kasy. Nawet gdyby kosztował 15 tysi to i tak będzie w nim coś do zrobienia z napraw bieżących. Przejrzyj tematy xedosów 6 i 9, każdy coś w nich wymienia zaraz po kupnie chociażby.
No właśnie, co do słuchania mechanika to tutaj nie raz dostałeś odpowiedź forumowiczów. Tutaj każdy się stara pomóc w miarę swojej wiedzy, zawsze watro brać te opinie pod uwagę :]
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Maksiu921 » 30 cze 2015, 07:07

Zobaczymy jak bedzie z moim Xedem.

A co do czujnika walu, okazalo sie jednak ze to nie to.... I mechanik szuka dalej....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez krzysek71 » 30 cze 2015, 07:30

Ten cały mechanik to widzę z twoich opisów to totalna porażka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Maksiu921 » 30 cze 2015, 07:40

Nieee, ja zmienilem mechanika. Ten jest ogarniety. Ten ktory zajmowal sie silnikiem dal pupy. Ten mi powiedzial co bedzie wymieniac, ale juz zapomnialem :D (moze dlatego ze ja sie zajmuje budowlanka a nie mechanika).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez Piotr89 » 30 cze 2015, 13:00

Współczuję mechaników... coś z cyklu" spalona żarówka... Panie kochaniutki tu trzeba silnik wymienić"
Tak jak Majk napisał, posłuchaj czasem rad na forum i spróbuj niektórych rzeczy samemu się podjąć. Błędy myślę że 2letnie dziecko by wymrygało, gorzej z interpretacja ich by miało ;)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez freezoneq » 2 lip 2015, 00:09

Ale nikt nawet ich nie próbował migać a być może komputer tego auta ma wam do przekazania co go gryzie... chyba warto zacząć od tego niż od wybebeszania połowy komory silnika i dodania sobie pracy dodatkowymi problemami, które być może stworzycie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Maksiu921 » 2 lip 2015, 06:08

No jak nie.. Byl facet i stwierdził blad czujnika walu.

Dobra, powiem tak: Wiem juz co jest z moim autem.

Okazuje sie ze poprzedni mechanik ch...a sie znal, silnik nie ma prawie w ogole kompresji, a pierscienie sie zapiekaja. Wymieniac pierścienii nie zamierzam, sprzedawac auta za bezcen tez nie bede. Koniec lipca/sierpien zamierzam kupic drugi silnik. Plany z Volvo "ulegly zniszczeniu" ;p Dalszych planow nie chce zdradzać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez rafał88 » 2 lip 2015, 06:20

Maksiu921 napisał(a):uszczelki 240zl, plan glowic 120zl, (blok docieralismy sami kostka, ale koszt okolo 100) sruby zalozylem stare, nowe kosztowalyby mnie 400zl... + robocizna, ale to raczej nie duze pieniądze. Chyba wszystko napisalem ;>

Dopisano 25 lut 2015, o 23:01:

Kompresja jest taka ze tlumik caly latal od prawej do lewej i nie wiem ile to mogło byc barow :D niech sam Nightfall sie wypowie na ten temat :D


A tu taka kompresja byla :P Dla mnie troche to wszystko dziwne.. :| Skad ten nagly brak kompresji skoro wczesniej pracowal normlanie i sie dobrze zbieral. ALe jak myslisz robic to bardzo dobrze <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Maksiu921 » 2 lip 2015, 06:37

Sam nie wiem o co chodzi, zapytaj Nightfalla, jaka auto mialo moc po tamtych robotach, calkiem inne auto niz to ktore kupilem... Nie zrobilem tego o czym mi Crenshaw mowil... Nie wymienilem pierścieni... Teraz sie ciesze bo mam ochote na KLa :p wiem ze jak zmienie silnik to auto zostanie u mnie na 100%
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez rafał88 » 2 lip 2015, 06:40

He :P To wlasnie mialem na mysli :P Ale tez moze ogolem cos nie tak z samym silnikiem jest nie teges, skoro stracil kompresje nagle...
Noo to jak wsadzisz KL i najlepiej z kompem odrazu do niego banan z michy CI nie zejdzie ;) <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Maksiu921 » 2 lip 2015, 06:45

Zrobie to, zrobie blache i... ;) Jutro wracajac do Gorzowa mam zajechac do warsztatu i zobaczyc jak z autem. Ale kompa przecież moge miec od KFa??


Ps. Pytanie do tych co swapowali, czy wiazka od KF jest ta sama co do KL???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez chmielu_KL » 2 lip 2015, 06:49

Maksiu921 napisał(a):Ps. Pytanie do tych co swapowali, czy wiazka od KF jest ta sama co do KL???

Chętnie bym doradził, ale ja miałem wszystko od KL'a :D
Coś mi się kiedyś o uszy obiło że wiązka od KF'a z KL'em jeździła, ale pewności nie mam nie chcę Cię wprowadzić w błąd. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy