Mazda MX-6 KL-ZE '93 A-spec
Chciałbym Wam zaprezentowac prace nad moim drugim autem. Mx-6 z silnikem 2.5v6 z 1993 roku w wersji USA został przezemnie kupiony 3lata temu w Warszawie za cene złomu z mysla rozebrania i rozsprzedania na czesci ponieważ miała uszkodzona skrzynie A/T. Po dokładniejszych ogledzinach okazało sie że karoseria chociaż miała kiedyś przygode i przód auta był naszpikowany kitem była wolna od rdzy, więc postanowiłem dać madzi szanse no i tak zaczeła sie zabawa. Na poczatek przerobiłem mxa na manual po czym jezdziłem nim około dwóch miesiecy jako auto przejsciowe, a przez ten czas zacząłem kompletowac czesci do reanimaci. Znalazłem nawet silnik KL-ZE za który wpłaciłem połowe kasy lecz sprzedający forumowicz zrobił mnie w balona i sprzedał motorownie komuś innemu a ja w tym momencie sprzedałem silnik ze swojego auta, no i tak zostałem bez serducha. Z pomoca też przyszedł Fasola który dostarczył mi do Ryk przedni pas wraz z belka dolna w idealnym stanie, gorszym problemem okazało sie znalezienie przedniego zderzaka w wersji USA i po paru miesiacach poszukiwań udało mi sie taki zakupic lecz z małym ubytkiem.Reszte prac zobaczycie na fotkach, niestety nie posiadam zdjec jak auto było jeszcze w całosci ponieważ padł mi dysk wiec musicie sie zadowolic tym co jest
Wyposażenie;
-wspomaganie kierownicy
-ABS
-centralny zamek+pilot
-el. szyby
-el. szyberdach
-klimatyzacja
Plany;
– doprowadzenie auta do jak najlepszego stanu
– obniżenie -40
– felgi 17 cali
– montaż skorzanej tapicerki
a teraz troche fotek
Wyposażenie;
-wspomaganie kierownicy
-ABS
-centralny zamek+pilot
-el. szyby
-el. szyberdach
-klimatyzacja
Plany;
– doprowadzenie auta do jak najlepszego stanu
– obniżenie -40
– felgi 17 cali
– montaż skorzanej tapicerki
a teraz troche fotek
- Załączniki
Ostatnio edytowano 21 sie 2016, 12:59 przez Maliniak, łącznie edytowano 1 raz
No w koncu sie doczekala tematu czekamy na dalsze efekty;)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Ciekawie się zapowiada Będę śledził temat:) Powodzenia
- Od: 19 maja 2010, 22:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Byłem, widziałem, macałem
Piękna soczysta czerwień.
Mocno dopinguję i czekam na dalszy postęp prac
Może będzie mi dane zarezerwować miejsce na fotelu pasażera na małą przejażdżkę
Piękna soczysta czerwień.
Mocno dopinguję i czekam na dalszy postęp prac
Może będzie mi dane zarezerwować miejsce na fotelu pasażera na małą przejażdżkę
-
Benzin im Blut
- Od: 19 sty 2011, 23:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Ciag dalszy niebawem, jak tylko odbiore ostatnie elementy układanki od lakiernika. Strasznie powoli mi idzie poniewaz mam problemy z czasem i chce dopracować wszystko jak najlepiej sie da
i nie tylko na miejscu pasażera, ale to jeszcze długa historia więc cierpliwości
Piotr89 napisał(a):Może będzie mi dane zarezerwować miejsce na fotelu pasażera na małą przejażdżkę
i nie tylko na miejscu pasażera, ale to jeszcze długa historia więc cierpliwości
no nie wierze w to co widze haha To ja cie tak zainspirowalem do pisania tych tematow? Kolorek naprawde kosa na zywo sie mega prezentuje. Mam nadzieje ze jakos cie nawiedze to podzialamy cos przy mazdzioszkach:)
Przyjade to po chwili bedzie zlozona haha musza swoja doprowadzic do ladu;p
Piękny kolorek <3 powodzenia w dalszych pracach już nie mogę się doczekać efektu
końcowego.
końcowego.
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Powodzenia w reanimacji, im więcej uratowanych MX-6, tym lepiej
ps. lampy JDM nie pasują plug&play do pasa A-spec, weź mi je sprzedaj lepiej
ps. lampy JDM nie pasują plug&play do pasa A-spec, weź mi je sprzedaj lepiej
- Od: 24 lis 2013, 01:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Nie oddawaj ;d rarytas
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Są halogeny do kompletu
- Od: 19 maja 2010, 22:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Same halogeny sa fajniejsze
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
To jeszcze zależy od stylu w jakim auto będzie zrobione, ale moim zdaniem halogeny j-spec są pasowne tyle ze w mojej skromnej opinii przy nich zbędne są kierunki w błotnikach (tak np. Zrobił Pajko w swojej GE) ale wiadomo ze wygląd projektuje właściciel autka W każdym bądź razie fajnie się zapowiada ta odbudowa
- Od: 19 maja 2010, 22:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Co tam się z autkiem dzieje?
Napisałeś kiedyś, że wkładasz silnik od xeda, a 2 dni temu wystawiłeś taki na sprzedaż, czyżby jakiś kl-ze wpadł w ręce?
Napisałeś kiedyś, że wkładasz silnik od xeda, a 2 dni temu wystawiłeś taki na sprzedaż, czyżby jakiś kl-ze wpadł w ręce?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości