Mazda MX-6 GE KL-DE '91

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Harry85 » 30 paź 2014, 22:31

Wtryskiwacze już na swoim miejscu, dzięki błyskawicznej pomocy kolegi z piekła rodem – Mira, który szybko wysłał potrzebny towar. W weekend jakieś strojenie będzie i się okaże co zmajstrowałem.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez sewo » 30 paź 2014, 23:06

media panie media! :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez weede » 13 lis 2014, 23:40

dobre!
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 15:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Piotr_ » 14 lis 2014, 11:50

Bardzo ciekawy temat <spoko>
Gratuluję i bedę obserwował :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Bo_Lo » 23 lis 2014, 16:05

<tuptup> :)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Harry85 » 23 lis 2014, 22:40

Wiem, wiem, media będą dopiero jak przyjdzie walbro, tymczasem takie coś, sam zrobiłem!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I nie jest to okleina

Dopisano 24 lis 2014, 19:35:

Dziś przyszła pompa Walbro, w Maździe powinna być GSS342, a ja mam GSS341, ponieważ dostawca nie miał, a różnią się jedynie umiejscowieniem króćca ssącego

Obrazek

a to moja, nówka, mam nadzieję, że dłużej pochodzi
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Harry85 » 10 sty 2015, 14:00

Puki co pogoda nie sprzyja w ogóle i z jazdy nici,
trzeba robić coś innego

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Pudzian84 » 22 mar 2015, 22:50

Fajny projekcik ;)
Jakieś postępy nowe ??
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Harry85 » 4 mar 2018, 20:27

Cześć Wam, dawno mnie nie było, na dzień dzisiejszy Magda wygląda pod maską tak:
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Bo_Lo » 5 mar 2018, 17:58

;P LOOL Panie co tu się odtarabaniło? COPy,doloty...pisz szybko co to za mody sie porobiły i ile szmocy dały <serduszka>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez sewo » 5 mar 2018, 18:45

Itb?
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Neonixos666 » 5 mar 2018, 19:42

Widzę zapłon inaczej sterowany, cewki nad świecami, kolektor customowy bez przepływki i na sporej przepustnicy. Fajnie to wygląda <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcinowozniako » 5 mar 2018, 20:10

Właśnie, było Turbo a na tym Foto turbo już nie widzę :D Czyli mody N/A, tak jak koledzy wyżej piszą chwal sie co tam zmajstrowałeś :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bo_Lo » 5 mar 2018, 20:58

Na moje to wywalone vrisy i max uproszczony kolektor plus COPy(cewki) plus strojonko na SA które ogarnia 6 cylindrów powinno w końcu pokazać potencjal tego silnika w N/A,ale niech się wypowie właściciel .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez dam92 » 5 mar 2018, 21:12

Ładnie, również jestem ciekawy jakie to kreski pokaże :D , krótki dolot, krótszy kolektor ssący..
Czy pokaże potencjał <co?> napewno wyciągnie górę kosztem dołu, brak vrisów to brak wykorzystania zjawisk falowych podczas przepływu powietrza w układzie dolotowym..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2011, 21:57
Posty: 194 (0/3)
Skąd: Tychy
Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'

Postprzez Szyna » 5 mar 2018, 21:15

Itb to to nie jest, przynajmniej nie takie jak chciał zrobić Capazo ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Mr_Bartek » 5 mar 2018, 21:22

Zdjęcia nie zostały wrzucone na serwer MS (więc pewnie kiedyś znikną) ale za to można podejrzeć więcej materiałów z konta na Fotosiku: https://www.fotosik.pl/u/harry85
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez marcinowozniako » 5 mar 2018, 22:01

Bo_Lo napisał(a):powinno w końcu pokazać potencjal tego silnika w N/A,ale niech się wypowie właściciel .


A ten jak wiemy jest i to całkiem sporawy.


dam92 napisał(a):brak vrisów to brak wykorzystania zjawisk falowych podczas przepływu powietrza w układzie dolotowym


Ale tu jest customowy kolektor i raczej nie robiony na widzimisie tylko w jakiś sposób policzony więc vrisy tutaj do niczego nie potrzebne.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Neonixos666 » 5 mar 2018, 22:13

Ciekawi mnie w jaki sposób policzony :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Harry85 » 5 mar 2018, 23:43

Więc tak, ITB bardzo chciałem zrobić, ale na planowaniu się skończyło, może w przyszłym roku. Kolektor nie jest niestety policzony, chciałem przerobić OEM'owy KL-ZE prosty, ale w owym czasie nie było dostępnego. Dalej jak zauważyliście są COP'sy z hondy K20 połączone z EASYECU 3+. Czujnik fabryczny współpracuje z kołem 36-1
Obrazek

Wtryskiwacze seryjne, pompa seryjna, a sam słupek jest doprężony przez tłoki KL-ZE i splanowane głowice o 1mm
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy