Napisane: 29 gru 2017, 12:38
Tendencja obecna na forum jest teraz taka, że silniki KL to badziewie. Padają, remonty drogie, nie trzymają seryjnych mocy.
A wg mnie to wszystko wyolbrzymianie. To jest zwykły silnik, sprawa jest prosta, mamy cylindry, tłoki, pierścienie, uszczelniacze. Wszystko trzeba dokładnie pomierzyć, zeszlifowac jak będzie trzeba i dobierać odpowiednie pierścienie itd. Przy odpowiednim podejściu, zgodnym ze sztuką, zastosowaniu dobrej jakości odpowiednich gratów nie ma opcji by operacja się nie udała. To nie jest rocket science.
@Chmielu rób remont, przy okazji zetnij trochę bardziej główki, doprez silnik, a przed montażem podrzucić głowice na porting do SP garage i będzie [tiiit].
A wg mnie to wszystko wyolbrzymianie. To jest zwykły silnik, sprawa jest prosta, mamy cylindry, tłoki, pierścienie, uszczelniacze. Wszystko trzeba dokładnie pomierzyć, zeszlifowac jak będzie trzeba i dobierać odpowiednie pierścienie itd. Przy odpowiednim podejściu, zgodnym ze sztuką, zastosowaniu dobrej jakości odpowiednich gratów nie ma opcji by operacja się nie udała. To nie jest rocket science.
@Chmielu rób remont, przy okazji zetnij trochę bardziej główki, doprez silnik, a przed montażem podrzucić głowice na porting do SP garage i będzie [tiiit].