Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6
Imitacja mowisz.. Ciekawe ze mi po tej imitacji olej nje znika i silnik pracuje jak nalezy a lekko nie ma Zrob kl na oem gratach to zobaczysz ze ta imitacja srogo bedzie kosztowac ;p Wolalbym taaka imitacje niz kupic kolejny motor, chyba ze sie nie bedzuesz wiazal z autem na kolejne 3-5 lat. Dzwiek wg mnie tez spoko ,przyjemny dla ucha pewnie na zywi inaczej;)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Widocznie inaczej rozumiemy remont, w którym to robi się wszystko. Remont to remont, wywalasz wszystko, planujesz, szlifujesz itp. No nie bardzo chcę robić ten silnik bo chociażby mocą nie powala, a znam seryjne KL'e gdzie mają lekko 170km czekam na info odnośnie gratów do KL'a i zobaczymy.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Tylko jakbyś sie doinformował w mazdach honowania jako tako mnie mozna/nie wolno robic w cylindrach bo czyms to jest nasmawrowane powlekane i wątpie aby ktos w Pl to ogarniał Słuchaj ale tez po kiego tak robic skoro jednostka sie kreci?? Pierscinie i uszczelnie zrobic i tyle, skoro przejechała x kkm to przejdzie kolejne. Aaa to jak sie remont robi powinno robic kazdy raczej wie tylko czy masz 20 koła na taki remont??
Ale co ma kawał metalu do mocy?? Tutaj oczujnikowanie duzo moze zepsuć albo działanie czujnikow. Chyba,ze kompresja słaba no to jej nie bedzie , ale tak to te silniki widzisz jaka moc była katalogowo. A ze inni maja wiecej noo to widac dobrze trafili i własnie niektore z jednostek sa po imitacji remontu jak to nazwałes
Ale co ma kawał metalu do mocy?? Tutaj oczujnikowanie duzo moze zepsuć albo działanie czujnikow. Chyba,ze kompresja słaba no to jej nie bedzie , ale tak to te silniki widzisz jaka moc była katalogowo. A ze inni maja wiecej noo to widac dobrze trafili i własnie niektore z jednostek sa po imitacji remontu jak to nazwałes
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Odpowiedź co do części dostałem, myślałem że wyjdzie dużo więcej, jeżeli miałbym robić ten silnik to poleciałbym takim setupem:
– pierścienie nominalne
– uszczelniacze zaworowe
– uszczelki pod głowicę
– uszczelki pod pokrywy zaworów
– uszczelki kolektora ssącego
– uszczelki kolektora wydechowego
– uszczelniacze wałków rozrządu
– uszczelniacz przedni wału korbowego
– panewki korbowodowe
Wiadomo, że jak się rozbierze to się zobaczy czy coś jeszcze trzeba będzie zrobić, ale chciałbym na wyżej wymienionym zestawie zakończyć dłubanie w silniku.
Jeszcze kwestia oleju, po 1tyś od wymiany tych gratów zalałbym coś innego niż 10W40 – kwestia czy 5W30 – 5W40 – 5W50 ?
– pierścienie nominalne
– uszczelniacze zaworowe
– uszczelki pod głowicę
– uszczelki pod pokrywy zaworów
– uszczelki kolektora ssącego
– uszczelki kolektora wydechowego
– uszczelniacze wałków rozrządu
– uszczelniacz przedni wału korbowego
– panewki korbowodowe
Wiadomo, że jak się rozbierze to się zobaczy czy coś jeszcze trzeba będzie zrobić, ale chciałbym na wyżej wymienionym zestawie zakończyć dłubanie w silniku.
Jeszcze kwestia oleju, po 1tyś od wymiany tych gratów zalałbym coś innego niż 10W40 – kwestia czy 5W30 – 5W40 – 5W50 ?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Nooo i to wystarczy. Olej 5w30 a nie jakies wynalazki, ewentualnie 5w40 i tyle. I to nie wazne czy na "docierke" czy juz przy eksploatacji i wymianach co 10kkm. Leje sie jeden olej i tyle.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No właśnie piszą mi, że na pierwsze zalanie to 10W40 i po 1 tyś wymiana na docelowy 5W ...
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Nie wiem po co takie akrobacje skoro do mazdowskich silnikow 5w30 ma byc. I nie koniecznie po tysiaku zlewka, ja chyba 2 kkm zrobilem od remontu i dopiero zlewalem. I ciagle leje jedna i ta sama klase oleju,raz mnie poniesło z C3. Jak chcesz lej 10w40 zawsze to 20 zyla w kieszni zostaje Ale tak 5w30/40 lej i nic innego.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Po przespaniu się z różnymi myślami, oraz po długich rozmowach decyzja podjęta...
Marzec, miesiąc w którym silnik opuści budę i zostanie rozebrany do wymiany wszelkich uszczelniaczy, uszczelek, pierścieni i panewek.
Silnik ogólnie sprawuje się dobrze więc obstawiam, że obejdzie się bez szlifów itp... bo to już koszta które dla mnie są za duże i wtedy silnik wywalę.
Może ktoś mi wytłumaczy, jak to możliwe... że w drodze na zlot i ośrodek jadąc spokojnie bardzo spokojnie, sprawdzając rano na ośrodku bagnet był suchy, po dolaniu do pełna na bagnecie i jazdy do Łodzi troszkę agresywniej i szybciej po sprawdzeniu rano nie ubyło nic ?
Marzec, miesiąc w którym silnik opuści budę i zostanie rozebrany do wymiany wszelkich uszczelniaczy, uszczelek, pierścieni i panewek.
Silnik ogólnie sprawuje się dobrze więc obstawiam, że obejdzie się bez szlifów itp... bo to już koszta które dla mnie są za duże i wtedy silnik wywalę.
Może ktoś mi wytłumaczy, jak to możliwe... że w drodze na zlot i ośrodek jadąc spokojnie bardzo spokojnie, sprawdzając rano na ośrodku bagnet był suchy, po dolaniu do pełna na bagnecie i jazdy do Łodzi troszkę agresywniej i szybciej po sprawdzeniu rano nie ubyło nic ?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości