Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Beny » 27 sie 2017, 10:28

Decabit kupisz w markecie.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez rafał88 » 27 sie 2017, 10:30

Jak kiedys cos malowales to wiesz ,ze tym sie odtłuszcza podklad i go nie sciaga. Sam u siebie probowalem i nic sie nie dzieje pozniej wosk i tak musisz dac bo mega wysusza lakier.

Chyba ,ze cos innego ktos poleci i tez działa to juz Twoja decyzja co wybierzesz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 28 sie 2017, 16:17

Kolejne nowości, wymieniłem tylną lewą piastę, także w tyłu mam już obie nówki no i w końcu jest błoga cisza <serduszka> zregenerowałem też tylne zaciski, od razu czuć różnicę w hamowaniu, ręczny łapie aż ta lala :d trzeba go jedynie podciągnąć co by bokiem zarzucać <cisza> hahaha
Na chwilę obecną zostały jakieś pierdoły, typu oklejenie kierunków itp, oraz coś stuka z tylnego zawieszenia, lecz na stacji nic nie znaleziono, obstawiam klocki lecz, są po dwie blaszki, oraz dołożyłem po dwie sprężynki na zacisk lecz nadal klupie... :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez rafał88 » 28 sie 2017, 16:33

Aaa gumy staba?? Co zmieniales w tylnym zawiasie ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 28 sie 2017, 16:35

Chyba już wszystko, masz na pierwszej stronie wszystkie wymiany itp, ja już nie pamiętam i już tracę do tego siły :( nic nie znaleziono, a napier..... jak głupie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez rafał88 » 28 sie 2017, 17:19

Czytam czytam i amory chyba nie były zmienione?? Czesta przyczyna juz wytłuczone amory, wiem co mialem u siebie i tez szału dostawałem co to moze byc aaabooo nie fiem :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 28 sie 2017, 17:22

04.02.2017 – nowe: amortyzatory przód, tył KAYABA, poduszki amortyzatorów przód z łożyskiem KAYABA, osłony z poliuretanowym odbojem KAYABA

muszę sam sobie posprawdzać, bo te stacje diagnostyczne to można w <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Adoz » 28 sie 2017, 22:09

Na szarpakach nie zawsze wszystko widać a nawet rzadko. Pewnie któraś tuleja już daje o sobie znać bo chyba one zazwyczaj są ciężkie do zweryfikowania.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 517 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez Gandol » 29 sie 2017, 10:10

Zazdroszczę tego ręcznego bo ja regenerowałem zaciski u siebie od A do Z i dało tylko tyle, że zacisk odbija a nie trzyma ale hamulec ręczny jest strasznie słaby :( A co do twojego pukania z tyłu to zależy w jakich sytuacjach wali i jaki to dźwięk :P Może gumy od wydechu masz już wyciągnięte i wali jak głupie? U mnie tak waliło jak porąbane jak na koleinach skręcałem i się głowiłem co to może być bo wszystko sprawdziłem breszką i dupa, żadnych luzów i sobie poruszyłem wydechem prawo lewo i usłyszałem ten straszny dźwięk, wymieniłem jedną gumę która była wywalona i chyba 3 miesiące miałem spokój ale teraz chyba kolejna odmówiła posłuszeństwa bo znowu tak uderza <lol> Albo coś ze stabilizatorem, końcówki albo gumy tak jak wspomniał Rafał ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Piotr_ » 29 sie 2017, 14:07

Gandol a śrubeczką z tyłu zacisk wyregulowaleś, bo jak nie, to ręcznego nigdy nie będzie ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez lukkil » 29 sie 2017, 14:54

o to to, tam chyba jest na imbus śrubeczka w środku po tym jak odkrecisz 12stke na zacisku jesli dobrze pamiętam :)
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez chmielu_KL » 29 sie 2017, 15:01

ręki sobie nie dam uciąć bo już nie pamiętam, ale tam jest chyba 14stka, ona zakrywa dostęp do regulacji tłoczka, sama regulacja na imbus :D <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 29 sie 2017, 21:09

Wiem o tej regulacji bo w niej grzebałem ale jak dokręciłem tą jedną tak żeby był dobry ręczny to hamowało mi koło :/ a druga jak rozebrałem to jest tylko połowa zębów bo jest zmielone ale też coś tam ustawiłem i dupa :( Tą zime przepękam bo jest trochę lepiej ale przyszły sezon bede miał do wymiany tarcze to już zainwestuje i kupie po prostu większe + większe zaciski :) Przynajmniej jak będę coś robił z mocą to heble będą odpowiednie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 29 sie 2017, 21:14

U mnie nie było tej regulacji w jednym zacisku, a w drugim była połowa zębów. Na szczęście miałem drugi komplet zaciskow także udało się coś zrobić, może jeszcze trochę podciagne ten ręczny i wjade na stację zobaczyc jak się sprawuje. Sam hamulec nożny był kiedyś, teraz czuję jak hamuje cały tył <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez chmielu_KL » 3 wrz 2017, 15:34

Wróciliśmy cali i zdrowi.
Trasa łącznie wyszła 530km, i to tyle dobrych wiadomości.

Samochód nie brał w niczym udziału, stał cały dzień. Rano sprawdzam olej i co ? <nie powiem> ledwo minimum, cała trasa na spokojnie może dwa razy przekroczyłem 100km/h – najlepsze, że na torze po 2h stania sprawdziłem poziom i był prawie na full, do ośrodka jechałem też spokojnie nie przekroczyłem 110km/h, wycieku brak. silnik na przyszłe lato robi wyjazd...

Nagranie z brzmienia na otwartej przestrzeni – brak katalizatora, reszta seria – jak dla mnie ładnie mruczy, nie tak jak w hundach itp jak niektórzy pisali <glupek2>


Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez rafał88 » 3 wrz 2017, 18:06

Wolalbym robic to niz brac nastepny nie pewny. Ale jak kto co woli ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 3 wrz 2017, 18:14

rafał88 napisał(a):Wolalbym robic to niz brac nastepny nie pewny. Ale jak kto co woli ;)


Będzie ściągany silnik, a nie kupowany od ''mirka'' z Polski.

Też bym chciał robić, ale jak bym już go otworzył to bez sensu wymieniać uszczelniacze i pierścienie, to nie jest remont, a imitacja ... osobiście wziąłbym się za wszystko, ale to już są koszta :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez francesco_franco » 3 wrz 2017, 18:29

Jechałem dzisiaj za Tobą, jak już wiesz i dźwięk faktycznie może się podobać. Straszne jest to o czym piszesz odnośnie oleju, jak mi rzygał silnik z głowicy na zewnątrz, to znacznie więcej mogłem przejechać niż Ty piszesz, że Ci go pali. Życzę powodzenia w ogarnianiu i szerokich oraz równych asfaltów. Jak już będę miał jakieś foto, to podrzucę. Jeszcze raz powodzenia :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez chmielu_KL » 3 wrz 2017, 18:34

Rozeznam się jakie są koszta, zatrzymania apetytu silnika na olej w moim przypadku i podejmę decyzję
Powiedz mi czy czułeś coś za mną może ? i jak dźwięk z tyłu ? bo w sumie to ja już go nie słyszę :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez francesco_franco » 3 wrz 2017, 18:49

No pisałem, że dzwięk jest całkiem spoko. Nie drażni ucha w czasie jazdy, ale też podkreśla wyścigowy zapał użytkownika. ;) Nos mój natomiast nie wyłapał żadnych niepokojących zapachów, ale wiesz, filtry węglowe etc. etc. Na pewno nie widziałem dymu, bo wtedy bym zwrócił uwagę. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy