Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6
Jak kiedys cos malowales to wiesz ,ze tym sie odtłuszcza podklad i go nie sciaga. Sam u siebie probowalem i nic sie nie dzieje pozniej wosk i tak musisz dac bo mega wysusza lakier.
Chyba ,ze cos innego ktos poleci i tez działa to juz Twoja decyzja co wybierzesz.
Chyba ,ze cos innego ktos poleci i tez działa to juz Twoja decyzja co wybierzesz.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kolejne nowości, wymieniłem tylną lewą piastę, także w tyłu mam już obie nówki no i w końcu jest błoga cisza zregenerowałem też tylne zaciski, od razu czuć różnicę w hamowaniu, ręczny łapie aż ta lala :d trzeba go jedynie podciągnąć co by bokiem zarzucać
Na chwilę obecną zostały jakieś pierdoły, typu oklejenie kierunków itp, oraz coś stuka z tylnego zawieszenia, lecz na stacji nic nie znaleziono, obstawiam klocki lecz, są po dwie blaszki, oraz dołożyłem po dwie sprężynki na zacisk lecz nadal klupie...
Na chwilę obecną zostały jakieś pierdoły, typu oklejenie kierunków itp, oraz coś stuka z tylnego zawieszenia, lecz na stacji nic nie znaleziono, obstawiam klocki lecz, są po dwie blaszki, oraz dołożyłem po dwie sprężynki na zacisk lecz nadal klupie...
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Chyba już wszystko, masz na pierwszej stronie wszystkie wymiany itp, ja już nie pamiętam i już tracę do tego siły nic nie znaleziono, a napier..... jak głupie.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Czytam czytam i amory chyba nie były zmienione?? Czesta przyczyna juz wytłuczone amory, wiem co mialem u siebie i tez szału dostawałem co to moze byc aaabooo nie fiem
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
04.02.2017 – nowe: amortyzatory przód, tył KAYABA, poduszki amortyzatorów przód z łożyskiem KAYABA, osłony z poliuretanowym odbojem KAYABA
muszę sam sobie posprawdzać, bo te stacje diagnostyczne to można w
muszę sam sobie posprawdzać, bo te stacje diagnostyczne to można w
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Zazdroszczę tego ręcznego bo ja regenerowałem zaciski u siebie od A do Z i dało tylko tyle, że zacisk odbija a nie trzyma ale hamulec ręczny jest strasznie słaby A co do twojego pukania z tyłu to zależy w jakich sytuacjach wali i jaki to dźwięk Może gumy od wydechu masz już wyciągnięte i wali jak głupie? U mnie tak waliło jak porąbane jak na koleinach skręcałem i się głowiłem co to może być bo wszystko sprawdziłem breszką i dupa, żadnych luzów i sobie poruszyłem wydechem prawo lewo i usłyszałem ten straszny dźwięk, wymieniłem jedną gumę która była wywalona i chyba 3 miesiące miałem spokój ale teraz chyba kolejna odmówiła posłuszeństwa bo znowu tak uderza Albo coś ze stabilizatorem, końcówki albo gumy tak jak wspomniał Rafał
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
o to to, tam chyba jest na imbus śrubeczka w środku po tym jak odkrecisz 12stke na zacisku jesli dobrze pamiętam
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
ręki sobie nie dam uciąć bo już nie pamiętam, ale tam jest chyba 14stka, ona zakrywa dostęp do regulacji tłoczka, sama regulacja na imbus
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Wiem o tej regulacji bo w niej grzebałem ale jak dokręciłem tą jedną tak żeby był dobry ręczny to hamowało mi koło :/ a druga jak rozebrałem to jest tylko połowa zębów bo jest zmielone ale też coś tam ustawiłem i dupa Tą zime przepękam bo jest trochę lepiej ale przyszły sezon bede miał do wymiany tarcze to już zainwestuje i kupie po prostu większe + większe zaciski Przynajmniej jak będę coś robił z mocą to heble będą odpowiednie
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
U mnie nie było tej regulacji w jednym zacisku, a w drugim była połowa zębów. Na szczęście miałem drugi komplet zaciskow także udało się coś zrobić, może jeszcze trochę podciagne ten ręczny i wjade na stację zobaczyc jak się sprawuje. Sam hamulec nożny był kiedyś, teraz czuję jak hamuje cały tył
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Wróciliśmy cali i zdrowi.
Trasa łącznie wyszła 530km, i to tyle dobrych wiadomości.
Samochód nie brał w niczym udziału, stał cały dzień. Rano sprawdzam olej i co ? ledwo minimum, cała trasa na spokojnie może dwa razy przekroczyłem 100km/h – najlepsze, że na torze po 2h stania sprawdziłem poziom i był prawie na full, do ośrodka jechałem też spokojnie nie przekroczyłem 110km/h, wycieku brak. silnik na przyszłe lato robi wyjazd...
Nagranie z brzmienia na otwartej przestrzeni – brak katalizatora, reszta seria – jak dla mnie ładnie mruczy, nie tak jak w hundach itp jak niektórzy pisali
Trasa łącznie wyszła 530km, i to tyle dobrych wiadomości.
Samochód nie brał w niczym udziału, stał cały dzień. Rano sprawdzam olej i co ? ledwo minimum, cała trasa na spokojnie może dwa razy przekroczyłem 100km/h – najlepsze, że na torze po 2h stania sprawdziłem poziom i był prawie na full, do ośrodka jechałem też spokojnie nie przekroczyłem 110km/h, wycieku brak. silnik na przyszłe lato robi wyjazd...
Nagranie z brzmienia na otwartej przestrzeni – brak katalizatora, reszta seria – jak dla mnie ładnie mruczy, nie tak jak w hundach itp jak niektórzy pisali
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
rafał88 napisał(a):Wolalbym robic to niz brac nastepny nie pewny. Ale jak kto co woli
Będzie ściągany silnik, a nie kupowany od ''mirka'' z Polski.
Też bym chciał robić, ale jak bym już go otworzył to bez sensu wymieniać uszczelniacze i pierścienie, to nie jest remont, a imitacja ... osobiście wziąłbym się za wszystko, ale to już są koszta :p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jechałem dzisiaj za Tobą, jak już wiesz i dźwięk faktycznie może się podobać. Straszne jest to o czym piszesz odnośnie oleju, jak mi rzygał silnik z głowicy na zewnątrz, to znacznie więcej mogłem przejechać niż Ty piszesz, że Ci go pali. Życzę powodzenia w ogarnianiu i szerokich oraz równych asfaltów. Jak już będę miał jakieś foto, to podrzucę. Jeszcze raz powodzenia
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Rozeznam się jakie są koszta, zatrzymania apetytu silnika na olej w moim przypadku i podejmę decyzję
Powiedz mi czy czułeś coś za mną może ? i jak dźwięk z tyłu ? bo w sumie to ja już go nie słyszę
Powiedz mi czy czułeś coś za mną może ? i jak dźwięk z tyłu ? bo w sumie to ja już go nie słyszę
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
No pisałem, że dzwięk jest całkiem spoko. Nie drażni ucha w czasie jazdy, ale też podkreśla wyścigowy zapał użytkownika. Nos mój natomiast nie wyłapał żadnych niepokojących zapachów, ale wiesz, filtry węglowe etc. etc. Na pewno nie widziałem dymu, bo wtedy bym zwrócił uwagę.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości