Mazda Xedos 6 CA KF '93 2,0 V6
270tys. – remont zawieszenia.
4 x sprężyny Jamex
2 x amortyzatory przód Kayaba
2 x tulejki drążka stabilizatora
lewy drążek kierowniczy + końcówka drążka
poduszka sprężyny lewy tył.
Osłony + odboje przód
4 x sprężyny Jamex
2 x amortyzatory przód Kayaba
2 x tulejki drążka stabilizatora
lewy drążek kierowniczy + końcówka drążka
poduszka sprężyny lewy tył.
Osłony + odboje przód
- Od: 22 mar 2014, 14:56
- Posty: 146
- Skąd: Pruchnik
- Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.
Teraz życzę szczęścia w użytkowaniu... żeby seryjne amorki wytrzymały pracę w tym zakresie
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Emmett napisał(a):maciekzx napisał(a):lewy drążek kierowniczy + końcówka drążka.
Nie lepiej było wymienić obie strona na raz?
Prawa była w bardzo dobrym stanie, poprzedni właściciel widocznie wymieniał stronami...
Na lewej był delikatny luz, diagnosta powiedział że jeszcze da się jeździć, ale jak już auto było rozebrane to zrobiłem
Dopisano 21 gru 2014, 13:52:
deejay27 napisał(a):Autko siadło jak powinno, teraz jak koledzy wyżej piszą dobra felga na lato i miód malina:)
Marzą się felgi od RX8, ale chyba zrezygnuje z tego pomysłu bo jednak troszkę za duże.
Ktoś wie czy wchodzą na P&P czy trzeba jakieś dystanse.
I podstawowe pytanie – czy da się na tym jeździć...
- Od: 22 mar 2014, 14:56
- Posty: 146
- Skąd: Pruchnik
- Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.
Myślę, że na 205/40 lub 205/35 spokojnie, nawet 215 na niskim profilu nie powinna sprawić problemów... tylko to już nie są opony, a okleiny na felgę, no i będzie stety niestety naciąg. Dystansów nie potrzebujesz, wszystko pasi. Mi jeden wulkanizator nie chciał naciągnąć 205/45/r17 na felgę z M6 ze względu na ten naciąg właśnie.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Widze ze kolega tez caly zawias robi,u siebie tez robilem od a do z, A kolega wymienial tez poduszke z łozyskiem do amorow??? u mnie byly masakryczne i musialem zmienic
maciekzx napisał(a):Samochód dostał nowe amortyzatory na tył + odboje + osłony.
powiedz mi te odboje to po co są na amorkach?
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Zeby Ci tłok amora nie wylazl druga strona Szczegolnie po obnizeniu Ale i tak wg mnie najlepiej wziasc amor to tokarza i skrocic tloka, nowy gwint , zeby jedna ten amor pracowal jak na seri
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości