Mazda 626 GD RF7 '91r 2.0D sedan
Dzisiejszy DynoDay we Wrocku załatwiony przez DaroMazda323
podsumowanie: motor 24lata +320tyś km, trzyma serię a nawet jest dwa KM więcej, 626 GD miała ory 60 lub 64, różnie źródła podają.
silnik zakręcił prawie do 5 tysi
ps. dolewałem dzisiaj olej i wychodzi na to, że mazda bierze mi go mniej. Przez ostatnie 2800km zjadła ok. 0,5 litra. A wcześniej było około to 0,5l. na 2000-2200 km.
Niedługo wymiana i postanowiłem, że kupię płukankę do silnika 0,5 litra liqui moly. Może coś pomoże na pierścienie o ile są zapieczone, a nie coś innego.
podsumowanie: motor 24lata +320tyś km, trzyma serię a nawet jest dwa KM więcej, 626 GD miała ory 60 lub 64, różnie źródła podają.
silnik zakręcił prawie do 5 tysi
ps. dolewałem dzisiaj olej i wychodzi na to, że mazda bierze mi go mniej. Przez ostatnie 2800km zjadła ok. 0,5 litra. A wcześniej było około to 0,5l. na 2000-2200 km.
Niedługo wymiana i postanowiłem, że kupię płukankę do silnika 0,5 litra liqui moly. Może coś pomoże na pierścienie o ile są zapieczone, a nie coś innego.
Ostatnio edytowano 21 kwi 2015, 22:34 przez Payorez, łącznie edytowano 4 razy
Gratulacje. U mnie wyszło poniżej oczekiwań.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Po poczytaniu opinii w internetach oraz za namową Roxygenium, wybór padł na oliwę Motula. Do tego płukanka silnika jakiejś tam niemieckiej firmy. Uwaga bo po necie/allegro krążą podrobione Motule, facet w hurtowni oliwy mówił, że nawet miał tydzień temu kontrolę z urzędu celnego w właśnie w tej sprawie.
ps. Łożysko alternatora się kończy.. ale w poniedziałek do mechanika
ps2. zaleta 626 GD w dieslu... wchodzi równo 6 litrów oleju
ps. Łożysko alternatora się kończy.. ale w poniedziałek do mechanika
ps2. zaleta 626 GD w dieslu... wchodzi równo 6 litrów oleju
Payorez napisał(a):zaleta 626 GD w dieslu... wchodzi równo 6 litrów oleju
Ale chyba 'na sucho'. Normalnie pewnie 5-5,5 wejdzie ale się nie upieram!!
Ja zawsze wlewam trochę mniej i dolewam później te 0,5 dla spokoju.
Motul, jak oryginalny cena/jakość jest super. Co prawda ja teraz bym kupił Millersa albo Penrite, ale one są juz troche droższe.
Z tymi 'lewymi' Motulami to niestety prawda
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
hehe trzeba było poczytać w końcu te naklejki
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
roxygenium napisał(a):
Z tymi 'lewymi' Motulami to niestety prawda
Jak odróżnić oryginalny od podróbki
Oryginał po otwarciu butelki pachnie wodą kolońską Podróbka takim zwykłym olejem jak każdy inny.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Z pomocą $ mojego Taty wpadł nowy rozrząd z pompą wody. Już nic nie szumi. Mój mechanik pokazał mi jaki luz miała rolka od napinacza i rolka w pompie wody. Przeguby zewnętrzne też zostały wymienione. Już nic nie strzela przy skręcaniu. Mało tego wpadłem na to jak usztywnić poduszkę silnika, bo można było ruszać silnikiem ręką w zakresie dobrego centymetra . Wyciąłem dwa kawałki gumy i za pomocą brechy wsadziłem je między poduchę, a jej mocowanie. Efekt? o wiele mniejsze szarpanie po odpuszczeniu gazu oraz po jego nagłym dodaniu z pozycji niewciśniętej Mały minus operacji. Niewielki rezonans plastików i kierownicy przy obrotach trochę wyższych niż jałowe. Ale myślę, że to kwestia dopasowania odpowiedniej grubości włożonych gum.
co do wymienionego oleju z Mobila2000 na Motul 6100 oraz zastosowaniu płukanki przy wymianie, po 250kilometrach olej jest mniej czarny niż przedtem tzn bardziej klarowy. Może tylko mi się wydaje
foto poduchy niżej
co do wymienionego oleju z Mobila2000 na Motul 6100 oraz zastosowaniu płukanki przy wymianie, po 250kilometrach olej jest mniej czarny niż przedtem tzn bardziej klarowy. Może tylko mi się wydaje
foto poduchy niżej
Pomysłowo i koniecznie pochwal się ile ten patent wytrzyma Prowizorki czasem potrafią dłużej od oryginału
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Ta poduszka jest już wyrwana... ona tak nie powinna chodzić a jeździ po tym trzpieniu jak po suwnicy. Ale teraz te gumy ją usztywniły. Są na wcisk włożone więc nie ma opcji żeby wypadły Jak będzie kasa i wolne auto, to odstawie moje, wymontuje ją i wyśle do tedgum'a na regenerację. O ile dobrą cenę krzykną.
Payorez napisał(a):o 250kilometrach olej jest mniej czarny niż przedtem tzn bardziej klarowy. Może tylko mi się wydaje
Nie wydaje Ci się
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Tedgum chce za regeneracje 380zl
Póki co Czarny napisał, że poszuka czy ma używkę w dobrym stanie. A jak nie to spróbuję patentu z "internetów" czyli zalanie poduszki klejem do luster
Póki co Czarny napisał, że poszuka czy ma używkę w dobrym stanie. A jak nie to spróbuję patentu z "internetów" czyli zalanie poduszki klejem do luster
Wyslij mi jeszcze raz parametry auta na fejsie ja jutro zapytam za ile bym miał poduchy do Ciebie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Nie jestem pewien, ale nie może być dużych elementów metalowych w tle zdjęcia a tu masz tablicę.
Pewnie i tak nie wygrasz, bo oni powiedzą, że ONI wiedzą które auto (Twoje) jechało za szybko
Ciebie za to wcale nie widać
Pewnie i tak nie wygrasz, bo oni powiedzą, że ONI wiedzą które auto (Twoje) jechało za szybko
Ciebie za to wcale nie widać
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Najważniejsze to chyba zgłosić odwołanie od "decyzji". Na początek możesz użyć argumentu z tablicą albo z drugim autem. Jak będzie trwało postępowanie to możesz uzupełnić wiedzę i wbić gwoździa.
Ja bym nie darował
Ja bym nie darował
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Zrób sobie wizytówkę CHIŃSKIEGO biznesmena ( wszystko na wizytówce pisane "domkami" ) i powiedz, że autem jechał jeden z nich ( a ich wielu to go nie znajdą )
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości