Mazda MX-6 GE FS 94'
Czyli porównanie z moim chyba Ci nic nie dało co ? ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Hmm no sterownik masz taki jak ja, a ja chyba inny powinienem mieć i troche inaczej wygląda pedał hamulca i jest u ciebie na hamulcu taka krańcówka jaką ja mam, ale do niej kostki nie widzę, spróbuję kupić kierownicę z przyciskami i sterownik inny i spróbuję to odpalić bez tej krańcówki, ale to dopiero gdzieś za miesiąc pokupuje, bo cienko z kasą już, a jeszcze rozrząd do wymiany i gaz czeka.
Na razie trzeba robić to co najbardziej potrzebne a na resztę przyjdzie pora jeszcze
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Zamówiłem forumowe tablice tydzień temu w niedzielę, wysyłka w czwartek, kurier przyjechał w piątek i grzebał w samochodzie z 10 minut i paczki nie mógł znaleźć i się zgodziłem aby w poniedziałek dowiózł, bo zostawił paczkę na hali jak to tłumaczył, ale w sobotę jechał gdzieś i mi przywiózł przy okazji
24.01.2014 EDIT:
wczoraj mi gaz założyli i nie mógł za bardzo wyrególować, bo sonda padnięta, no ale jeździ
butla 90 litrowa chciałem tak, bo i tak dość spory bagażnik i koło na swoim miejscu i jest jeszcze sporo miejsca gdzie graty rzucić wlew oczywiście w klapce wlewu paliwa
No i jeszcze muszę tapicerkę w bagażniku przyciąć i chyba zamaskuję butlę odciętą tapicerką.
25.01.2014 EDIT:
wymieniłem sondę lambda na DENSO, tylko nie mam pewności czy dobrze podłączyłem, przy samochodzie we wtyczce są 2 żółte kabelki, niebieski i czarny z czerwonym paskiem, a przy sondzie u mnie 2 czarne, biały i niebieski. Sonda uniwersalna więc musiałem odczepić wtyczkę od poprzedniej sondy, która byłą byle jak przyczepiona, że 2 kabelki normalnie się same rozłączyły, jeden na skrętkę i tylko jeden się trzymał i to owinięte taśmą izolacyjną, więc może niepotrzebnie zmieniałem sondę, bo starą jakby podłączyć dobrze to by może działała.
SONDA > WTYCZKA
2 czarne > 2 żółte – grzanie sondy?
niebieski > czarny z czerwonym paskiem – impuls?
biały > niebieski – masa?
31.01.2014 EDIT:
dziś wymieniłem świece na DENSO K16TT, tak wyglądają:
Były poprzednio NGK BUR5ET, czy jakoś tak, ale widać, że już troche nalatane na nich było, osad taki biały na elektrodzie, a z wierzchu od tego co kluczem się odkręca w górę na ceramice była rdza?
DENSO są troszke krótsze od NGK licząc od podkładki do eletrody, a zmieniłem bo szarpało na gazie, a dziś troszke pojeździłem i nie szarpał, mam nadzieję, że już wszystko dobrze będzie
i 3 dni temu zamaskowałem butlę, nawet niźle wyszło
14.02.2014 EDIT:
dziś moja Madzia na walentynki dostała sterownik centralnego zamka z pilotem, wcześniej centralny był, ale tylko z kluczyka. Wystarczyło tylko wpiąć się 4 kabelkami w przekaźnik od centralnego (siedzi przy nogach pasażera po prawej stronie za takim plastikiem). Na początku myślałem, ze sterowanie jest (+/–) i tak podłączyłem no i działało, ale po jakimś czasie zauważyłem, że centralny nie działa jeśli wcisnę rygiel w drzwiach kierowcy czy i z kluczyka, działał tylko z pilota i tak sobie przemyślałem i okazało się że jest to sterowanie 'masą' i troszkę kabelki wg schematu przelutowałem no i już działa, wszystko jest jak trzeba a chciałem jeszcze by kierunkowskazy migały, więc chciałem się wpiąć pod przycisk awaryjnych, no ale nie wiem jak to możliwe, bo w kierunki nie mogłem się wpiąć, na różne sposoby próbowałe i nic to nie dało tylko bezpieczniki 2 spaliłem ale za to jak jednym kabelkiem z centralki podłączyłem się pod ten przycisk awaryjnych to mrugają światła pozycyjne z przodu i z tyłu i tak zostawiłem, mam teraz oryginalnie
15.02.2014 EDIT:
Dziś wymieniłem, płyn hamulcowy, kupione 2l z czego poszło na przepłukanie i uzupełnienie ok. 1,5l, kontrolka od ręcznego zapalała się przy mocniejszym przyhamowaniu, a teraz już nic się nie pali. Stary płyn był już taki ciemny brązowy. O sprzęgle też nie zapomniałem
19.02.2014 EDIT:
Wczoraj próba wymiany osłony przegubu, no ale mazda niestety jest twarda i się nie dała połamana przedłużka/rączka klucza nasadowego yato i zgięta honitona (używałem rurki do przedłużenia), wd40 nie pomogło ani palnik, dopiero dziś podjechałem do zakładu co robią ciężarówki i tam dopiero wymiękła przy takim wielkim kluczu reszta wymiany bezproblemowo guma wymieniona na 'SPIDAN'
13.03.2014 EDIT:
Wczoraj przyszła elastyczna rura dolotu, nie żadna profesjonalna, tylko narazie po kosztach, aby tylko ten stożek przenieść w jak najmniej kosztowny i łatwy sposób. Dziś montaż i:
24.01.2014 EDIT:
wczoraj mi gaz założyli i nie mógł za bardzo wyrególować, bo sonda padnięta, no ale jeździ
butla 90 litrowa chciałem tak, bo i tak dość spory bagażnik i koło na swoim miejscu i jest jeszcze sporo miejsca gdzie graty rzucić wlew oczywiście w klapce wlewu paliwa
No i jeszcze muszę tapicerkę w bagażniku przyciąć i chyba zamaskuję butlę odciętą tapicerką.
25.01.2014 EDIT:
wymieniłem sondę lambda na DENSO, tylko nie mam pewności czy dobrze podłączyłem, przy samochodzie we wtyczce są 2 żółte kabelki, niebieski i czarny z czerwonym paskiem, a przy sondzie u mnie 2 czarne, biały i niebieski. Sonda uniwersalna więc musiałem odczepić wtyczkę od poprzedniej sondy, która byłą byle jak przyczepiona, że 2 kabelki normalnie się same rozłączyły, jeden na skrętkę i tylko jeden się trzymał i to owinięte taśmą izolacyjną, więc może niepotrzebnie zmieniałem sondę, bo starą jakby podłączyć dobrze to by może działała.
SONDA > WTYCZKA
2 czarne > 2 żółte – grzanie sondy?
niebieski > czarny z czerwonym paskiem – impuls?
biały > niebieski – masa?
31.01.2014 EDIT:
dziś wymieniłem świece na DENSO K16TT, tak wyglądają:
Były poprzednio NGK BUR5ET, czy jakoś tak, ale widać, że już troche nalatane na nich było, osad taki biały na elektrodzie, a z wierzchu od tego co kluczem się odkręca w górę na ceramice była rdza?
DENSO są troszke krótsze od NGK licząc od podkładki do eletrody, a zmieniłem bo szarpało na gazie, a dziś troszke pojeździłem i nie szarpał, mam nadzieję, że już wszystko dobrze będzie
i 3 dni temu zamaskowałem butlę, nawet niźle wyszło
14.02.2014 EDIT:
dziś moja Madzia na walentynki dostała sterownik centralnego zamka z pilotem, wcześniej centralny był, ale tylko z kluczyka. Wystarczyło tylko wpiąć się 4 kabelkami w przekaźnik od centralnego (siedzi przy nogach pasażera po prawej stronie za takim plastikiem). Na początku myślałem, ze sterowanie jest (+/–) i tak podłączyłem no i działało, ale po jakimś czasie zauważyłem, że centralny nie działa jeśli wcisnę rygiel w drzwiach kierowcy czy i z kluczyka, działał tylko z pilota i tak sobie przemyślałem i okazało się że jest to sterowanie 'masą' i troszkę kabelki wg schematu przelutowałem no i już działa, wszystko jest jak trzeba a chciałem jeszcze by kierunkowskazy migały, więc chciałem się wpiąć pod przycisk awaryjnych, no ale nie wiem jak to możliwe, bo w kierunki nie mogłem się wpiąć, na różne sposoby próbowałe i nic to nie dało tylko bezpieczniki 2 spaliłem ale za to jak jednym kabelkiem z centralki podłączyłem się pod ten przycisk awaryjnych to mrugają światła pozycyjne z przodu i z tyłu i tak zostawiłem, mam teraz oryginalnie
15.02.2014 EDIT:
Dziś wymieniłem, płyn hamulcowy, kupione 2l z czego poszło na przepłukanie i uzupełnienie ok. 1,5l, kontrolka od ręcznego zapalała się przy mocniejszym przyhamowaniu, a teraz już nic się nie pali. Stary płyn był już taki ciemny brązowy. O sprzęgle też nie zapomniałem
19.02.2014 EDIT:
Wczoraj próba wymiany osłony przegubu, no ale mazda niestety jest twarda i się nie dała połamana przedłużka/rączka klucza nasadowego yato i zgięta honitona (używałem rurki do przedłużenia), wd40 nie pomogło ani palnik, dopiero dziś podjechałem do zakładu co robią ciężarówki i tam dopiero wymiękła przy takim wielkim kluczu reszta wymiany bezproblemowo guma wymieniona na 'SPIDAN'
13.03.2014 EDIT:
Wczoraj przyszła elastyczna rura dolotu, nie żadna profesjonalna, tylko narazie po kosztach, aby tylko ten stożek przenieść w jak najmniej kosztowny i łatwy sposób. Dziś montaż i:
Ostatnio edytowano 30 kwi 2014, 21:21 przez jarek43_16, łącznie edytowano 1 raz
Odświeżę temat, dziś zmieniłem koła, oponki KUMCHO 205/55/16, przednie na rok powinny wystarczyć, tył do wymiany się nadaje, no ale na razie brak kasy to muszę tak jeździć
Niestety niczym lepszym do robienia zdjęć nie dysponuje jak mój aparat w telefonie 2Mpx
Niestety niczym lepszym do robienia zdjęć nie dysponuje jak mój aparat w telefonie 2Mpx
Ostatnio edytowano 30 kwi 2014, 21:23 przez jarek43_16, łącznie edytowano 1 raz
Widzę coś się dzieję
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Wczoraj jak wyprzedzałem kogoś nastąpiła mała awaria
ładnie rozszarpało pasek od alternatora i pompy wody, jeszcze się wkręcił w drugi i spadł, ale też do wymiany, bo sparciały. Dziś wymieniłem jeden na BOSCHa, a drugi to Contintech.
1,5km od domu mi się to przytrafiło, więc na spokojnie wróciłem z zapalonymi kontrolkami i bez wspomy, temperatura w normie, nic się nie przegrzało
EDIT: 9.05.2014
dziś zmieniłem przewody WN z nowych na stare, te 'nowe' to 2 miesięczne NGK na których szarpało, a na starych prawie wogóle, sporo lepiej się jeździ, NGK to badziewie, a kiedyś takie chwalone, a w nocy to neony
EDIT: 28.05.2014
W końcu wczoraj wleciał tempomat koszt 275zł, żebym nie kupił złego przełącznika i sterownika to ok 75zł mniej by mnie to kosztowało. Wiązka w samochodzie już była, wystarczy wszystko wpiąć, tzn. – --- włącznik w deskę,
– włącznik w kierownicę, aby ciąć koszty trzeba było ciąć kierownicę trzeba było wyciąć otwór w kierownicy z prawej strony, miejsce na przykręcenie już tam jest, ciąłem nożykiem 'tapeciakiem' łatwo poszło, bo miękki plastik
– siłownik, pod maską jest tam miejsce i wtyczka do niego, wychodzi z niego linka, którą przekładamy przez ścianę grodziową, wystarczy zaślepkę wyciągnąć, jest to fabryczny otwór i jeszcze wychodzi z siłownika wężyk podciśnienowy który podłączamy do kolektora ssącego, jest tam fabrycznie zaślepiony gumką otwór z lewej strony
– wymieniamy pedał gazu, bo jest troche inny
– sterownik, jest fabryczne miejsce, tylko trzeba zobaczyć jaką ma się wtyczkę, kupiłem sterownik z zieloną, a miałem wtyczkę czarną, różni się kształtem i nie pasuje, z zieloną widziałem u 'Bounty' ma A-Spec, więc może to przez to
No i po tym była próba i nie działa, prawdopodobnie powinien być inny czujnik na 4 piny przy hamulcu, albo dodatkowy, jest tam taki otwór ale pewny nie jestem i jest taka mała biała wtyczka i w tej wtyczce zrobiłem zworkę i ożywiłem tempomat no i wszystko działa, myślałem, że wyłączania hamulcem przez to nie będzie, ale o dziwo jest
EDIT: 7.06.2014;
Tydzień temu byłem na sprawdzeniu klimatyzacji, podłączył wąż pod klime i tylko odkręcił to syczało z chłodnicy klimy, kupiłem chłodnice NRF i osuszacz i wymieniłem, pojechałem na sprawdzenie i dodłączył klime pod ciśnienie i bardzo powolutku spadało ciśnienie i później napełnił gazem i olejem fluoroscecyjnym i patrzył czy gdzieś nie ucieka i nic nie widział, przyjechałem dziś na sprawdzenie i to samo nic nie widać, więc nabił klimę i działa klima, choć słabo chłodzi, jak mierzyłem ile dmucha to pokazało 13 stopni, no ale już da się z tym jeździć sprężarka ponoć słabe ciśnienie daje tzn 12 bar, a mówił, że jak nowsze samochody to dmuchają i 15, twierdził też, że mogło się uszczelnić tym olejem, a klima to na moje oko ok 2 lat nie chodziła.
ładnie rozszarpało pasek od alternatora i pompy wody, jeszcze się wkręcił w drugi i spadł, ale też do wymiany, bo sparciały. Dziś wymieniłem jeden na BOSCHa, a drugi to Contintech.
1,5km od domu mi się to przytrafiło, więc na spokojnie wróciłem z zapalonymi kontrolkami i bez wspomy, temperatura w normie, nic się nie przegrzało
EDIT: 9.05.2014
dziś zmieniłem przewody WN z nowych na stare, te 'nowe' to 2 miesięczne NGK na których szarpało, a na starych prawie wogóle, sporo lepiej się jeździ, NGK to badziewie, a kiedyś takie chwalone, a w nocy to neony
EDIT: 28.05.2014
W końcu wczoraj wleciał tempomat koszt 275zł, żebym nie kupił złego przełącznika i sterownika to ok 75zł mniej by mnie to kosztowało. Wiązka w samochodzie już była, wystarczy wszystko wpiąć, tzn. – --- włącznik w deskę,
– włącznik w kierownicę, aby ciąć koszty trzeba było ciąć kierownicę trzeba było wyciąć otwór w kierownicy z prawej strony, miejsce na przykręcenie już tam jest, ciąłem nożykiem 'tapeciakiem' łatwo poszło, bo miękki plastik
– siłownik, pod maską jest tam miejsce i wtyczka do niego, wychodzi z niego linka, którą przekładamy przez ścianę grodziową, wystarczy zaślepkę wyciągnąć, jest to fabryczny otwór i jeszcze wychodzi z siłownika wężyk podciśnienowy który podłączamy do kolektora ssącego, jest tam fabrycznie zaślepiony gumką otwór z lewej strony
– wymieniamy pedał gazu, bo jest troche inny
– sterownik, jest fabryczne miejsce, tylko trzeba zobaczyć jaką ma się wtyczkę, kupiłem sterownik z zieloną, a miałem wtyczkę czarną, różni się kształtem i nie pasuje, z zieloną widziałem u 'Bounty' ma A-Spec, więc może to przez to
No i po tym była próba i nie działa, prawdopodobnie powinien być inny czujnik na 4 piny przy hamulcu, albo dodatkowy, jest tam taki otwór ale pewny nie jestem i jest taka mała biała wtyczka i w tej wtyczce zrobiłem zworkę i ożywiłem tempomat no i wszystko działa, myślałem, że wyłączania hamulcem przez to nie będzie, ale o dziwo jest
EDIT: 7.06.2014;
Tydzień temu byłem na sprawdzeniu klimatyzacji, podłączył wąż pod klime i tylko odkręcił to syczało z chłodnicy klimy, kupiłem chłodnice NRF i osuszacz i wymieniłem, pojechałem na sprawdzenie i dodłączył klime pod ciśnienie i bardzo powolutku spadało ciśnienie i później napełnił gazem i olejem fluoroscecyjnym i patrzył czy gdzieś nie ucieka i nic nie widział, przyjechałem dziś na sprawdzenie i to samo nic nie widać, więc nabił klimę i działa klima, choć słabo chłodzi, jak mierzyłem ile dmucha to pokazało 13 stopni, no ale już da się z tym jeździć sprężarka ponoć słabe ciśnienie daje tzn 12 bar, a mówił, że jak nowsze samochody to dmuchają i 15, twierdził też, że mogło się uszczelnić tym olejem, a klima to na moje oko ok 2 lat nie chodziła.
Żeby nie było, że z Mazdą nic się nie dzieje, wymiana amortyzatorów tylnych (Tokoco gaz używki) + mocowania/poduszki Kayaba nowe, no i wyszło co mazda skrywa:
przy rozkręcaniu jedna poduszka się rozpadła:
Wszystko oczyszczone i naprawione za pomocą żywicy i maty i zakonserwowane całe nadkola, wyszło chyba nie najgorzej, no ale sam wszystko robiłem.
No i dokładki MazdaSpeed? wpadły:
przy rozkręcaniu jedna poduszka się rozpadła:
Wszystko oczyszczone i naprawione za pomocą żywicy i maty i zakonserwowane całe nadkola, wyszło chyba nie najgorzej, no ale sam wszystko robiłem.
No i dokładki MazdaSpeed? wpadły:
No, no ile za progi dales ? Tez cjce kupic niedlugo
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Chyba w każdej podczas dogłębnych oględzin w końcu wychodzi to, co skrywają. Nic poważnego na szczęście. Widziałem Cię kolego na ul. Witosa w Lublinie. Nie pamiętam kiedy to było, ale na pewno więcej, niż miesiąc temu. Na żywo kolor jest mega.
- Od: 17 gru 2012, 01:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
2 progi i dokładka zderzaka za 300zł, sprzed nosa zdmuchnąłem Ci to od pana od którego uszczelki chciałeś kupić
Pracuje w strefie ekonomicznej, więc jeżdżę Witosa codziennie, tylko swoim 1x max 2x w tygodniu
Ten kolor mega to w 2 mieszalniach lakierów w lubartowie nie potrafią dobrać
jeszcze sporo roboty przy mojej mx-6, przed zimą chciałbym jeszcze poprawić konserwację podwozia, zdjąć przednie nadkola/błotniki zderzak i tam szukać rdzy, wymiana tylnej lewej piasty, bo huczy, wymiana przewodów hamulcowych i nie podobają mi się jeszcze miejscami przewody paliwowe, trochę zabawy będzie, a te progi to pewnie dopiero na wiosnę
Pracuje w strefie ekonomicznej, więc jeżdżę Witosa codziennie, tylko swoim 1x max 2x w tygodniu
Ten kolor mega to w 2 mieszalniach lakierów w lubartowie nie potrafią dobrać
jeszcze sporo roboty przy mojej mx-6, przed zimą chciałbym jeszcze poprawić konserwację podwozia, zdjąć przednie nadkola/błotniki zderzak i tam szukać rdzy, wymiana tylnej lewej piasty, bo huczy, wymiana przewodów hamulcowych i nie podobają mi się jeszcze miejscami przewody paliwowe, trochę zabawy będzie, a te progi to pewnie dopiero na wiosnę
To powiem Ci ze okazje trafiles fajna dokladke wiedzialem ze sprzeda bo niestety nie pasuje do wersji a – spec ;(
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
To pozostaje zrobić z Mazdy Renault
A nie było dokładek pod zderzak do A-spec?
A nie było dokładek pod zderzak do A-spec?
Z tego co wiem to nie:( bd dokladka od laguny :d trudno zawsze cos
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 11:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
W Lbrt nie potrafia lakieru umieszać... kiedyś akryl do Corsy na hutniczej mieszałem i liiiipaaa.
Od tamtej pory mieszam tylko u Madeji w Lbn, dają radę, chociaż i im się pomyłki zdarzają.
A co do włókna i żywicy, nie lepiej tych dziurek pospawać
Od tamtej pory mieszam tylko u Madeji w Lbn, dają radę, chociaż i im się pomyłki zdarzają.
A co do włókna i żywicy, nie lepiej tych dziurek pospawać
-
Benzin im Blut
- Od: 19 sty 2011, 23:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Niby lepiej, ale tak szybciej, łatwiej i taniej, jak odpadnie to wtedy się pospawa
Nie chcę Cię straszyć ale po lepieniu żywicą, będzie ona się trzymać, ale jak już odpadnie może nie być czego spawać, najlepiej to zrobić dopóki dopóty jest niewiele rdzy, solidnie zakonserwować i mieć spokój.
-
Benzin im Blut
- Od: 19 sty 2011, 23:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Nie rób żywicą. Jak będziesz jeździł też zimą to nie sądzę, żeby wyglądało to ładnie i w ogóle się trzymało dłużej niż 2 lata.
U siebie jak miałem dziury w progach to blacharz za załatanie dwóch po ok 5x10cm wziął 150zł, a potem sam malowałem.
U siebie jak miałem dziury w progach to blacharz za załatanie dwóch po ok 5x10cm wziął 150zł, a potem sam malowałem.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Jak żywica to takie zło to pospawa się, ale na razie portfel mówi stanowczo nie, więc spawanie poczeka, a mazda zostanie ulepem przez najbliższy czas.
Często widzę to auto w Lubartowie "pod helikopterem" ;p
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 22:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości