Mazda 626 GE '94 FP-> KL-ZE
Nie zapominajcie. Lublin nie śpi i mimo że zaczyna później niż inni zawsze wyrabia się na czas. 4 doby bez snu, a co tam...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Fotki z placu boju to lubie:) 4doby wytrzymałes to nastepne tez dasz rade obys ostatnia zpauzowal;)
będzie odsypiał w drodze tak jak w zeszłym roku będzie miał jeszcze dwóch kierowców
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Teraz dopiero LPG zakładasz? Niezły rozpiździel szkoda ze tak daleko do Was...
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Gaz założony jeszcze tylko uruchomic i strojenie.
Do Zlotu 2dni, a do zrobienia:
– CAI
– przełożenie komputerów
– wymiana olejów i świec
– wymiana kółka alternatora i paska wielorowkowego
-uszczelnienie podstawki filtra oleju
– wyspawanie całego układu wydechowego
– założenie poliuretanów wahaczy przednich
– usunięcie helperów i skręcenie gwintu wraz z camberami
– wymiana tarcz i klocków przód
– złożenie napędu
I wiele innych drobiazgów...
Także tego no....
Do Zlotu 2dni, a do zrobienia:
– CAI
– przełożenie komputerów
– wymiana olejów i świec
– wymiana kółka alternatora i paska wielorowkowego
-uszczelnienie podstawki filtra oleju
– wyspawanie całego układu wydechowego
– założenie poliuretanów wahaczy przednich
– usunięcie helperów i skręcenie gwintu wraz z camberami
– wymiana tarcz i klocków przód
– złożenie napędu
I wiele innych drobiazgów...
Także tego no....
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
swir
Piotrek nic nie pisze Kurde auto sprawowało sie świetnie poprostu na trasie jak i na torze
2 nagrania z przejazdów Diabuła
Jakosc telefon w uchwycie takze cudów nima a niby w HD Takze kliknać na hd i cos lepiej bydzie widac
2 nagrania z przejazdów Diabuła
Jakosc telefon w uchwycie takze cudów nima a niby w HD Takze kliknać na hd i cos lepiej bydzie widac
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Co Ty tam pilotowi Krzyczałeś żeby Ci 2 wrzucił? Jak nie Ogarniasz to Ci pokażę w przyszłym roku
Spoko, żartuję. Ja na cywilnych oponach miałem w zeszłym roku 2:19.... także niezły Masz wynik.
Spoko, żartuję. Ja na cywilnych oponach miałem w zeszłym roku 2:19.... także niezły Masz wynik.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Fakt nie było kiedy napisać, powrót do rzeczywistości był jak zwykle surowy i bolesny
Na początek nie mniej jednak chcę podziękować:
Rafał88 za nieocenioną pomoc, zarywanie nocek i olbrzymi udział w przygotowaniu auta do Zlotu. Gdyby nie Rafał napewno bym nie zdążył....dzięki stary
Maliniakowi, Julkowi i Bosaczkowi za graty do auta
Damiano V6 za tarcze i troskę o postępy przy aucie
Sylwo za wyjazd do Sandomierza
Flywinowi za cierpliwość i pomoc w ogarnięciu i uruchomieniu instalacji LPG- skoro sam Bananmin pochwalił za mapę to chyba jest dobrze
Go$ka29, mojej żonie ktora do ostatnich chwil dowoziła do Hardcore Garage zupy i obiady regeneracyjne i nie pozwoliła w chwilach zwątpienia zadzwonić do Xeda z rezygnacją ze Zlotu
Dziękuję wam wszystkim. Bez was dawno bym odpuścił.
Teraz do sedna. Podczas przygotowań sypiałem po 4godziny przez ponad tydzień czasu.
Zrobione zostało:
– zawieszenie przód poliuretany + gwint Ta Technix
-Hamulce przod. TarczeTextar i klocki OE Mazda
– skrzynia K8 +piątka z FP( oj długa długa jest)
– komplet kół Rial Montreal Race pomalowanych przez Rafała na biel z palety Forda
– olej do silnika Valvoline VR1 5w50
– filtr oleju Knecht
– świece NGK zimne
– olej skrzyni 75w90 Axenol
– relokacja dolotu
-założenie instalacji LPG Stag 300-6 na wtryskach Valtek
– wyspawanie ukladu wydechowego z usunięciem środkowego tłumika z rury 2,25" oraz pominięciem nieszczęsnych wiecznie pierdzących flansz
– założenie kompa K809
– ustawienie zbieżności
– oraz tysiąc innych rzeczy...
Podsumuję krótko zlot. Auto dojechało i wróciło bez problemów. Na paliwo poszło 2/3 mniej kasy niż poprzednio.
Na torze najlepszy czas 2.15.86 uważam za całkiem niezły jak na zmęczonego kierownika i tak poprawiony o ponad 11sek z zeszłego roku. Auto dostało niezły wycisk. Był ogień na każdym biegu w obawie przed jazdą dieslem. Jestem w koncu zadowolony tym autem ale poziom umiejętnosci wymaga treningu.
Na początek nie mniej jednak chcę podziękować:
Rafał88 za nieocenioną pomoc, zarywanie nocek i olbrzymi udział w przygotowaniu auta do Zlotu. Gdyby nie Rafał napewno bym nie zdążył....dzięki stary
Maliniakowi, Julkowi i Bosaczkowi za graty do auta
Damiano V6 za tarcze i troskę o postępy przy aucie
Sylwo za wyjazd do Sandomierza
Flywinowi za cierpliwość i pomoc w ogarnięciu i uruchomieniu instalacji LPG- skoro sam Bananmin pochwalił za mapę to chyba jest dobrze
Go$ka29, mojej żonie ktora do ostatnich chwil dowoziła do Hardcore Garage zupy i obiady regeneracyjne i nie pozwoliła w chwilach zwątpienia zadzwonić do Xeda z rezygnacją ze Zlotu
Dziękuję wam wszystkim. Bez was dawno bym odpuścił.
Teraz do sedna. Podczas przygotowań sypiałem po 4godziny przez ponad tydzień czasu.
Zrobione zostało:
– zawieszenie przód poliuretany + gwint Ta Technix
-Hamulce przod. TarczeTextar i klocki OE Mazda
– skrzynia K8 +piątka z FP( oj długa długa jest)
– komplet kół Rial Montreal Race pomalowanych przez Rafała na biel z palety Forda
– olej do silnika Valvoline VR1 5w50
– filtr oleju Knecht
– świece NGK zimne
– olej skrzyni 75w90 Axenol
– relokacja dolotu
-założenie instalacji LPG Stag 300-6 na wtryskach Valtek
– wyspawanie ukladu wydechowego z usunięciem środkowego tłumika z rury 2,25" oraz pominięciem nieszczęsnych wiecznie pierdzących flansz
– założenie kompa K809
– ustawienie zbieżności
– oraz tysiąc innych rzeczy...
Podsumuję krótko zlot. Auto dojechało i wróciło bez problemów. Na paliwo poszło 2/3 mniej kasy niż poprzednio.
Na torze najlepszy czas 2.15.86 uważam za całkiem niezły jak na zmęczonego kierownika i tak poprawiony o ponad 11sek z zeszłego roku. Auto dostało niezły wycisk. Był ogień na każdym biegu w obawie przed jazdą dieslem. Jestem w koncu zadowolony tym autem ale poziom umiejętnosci wymaga treningu.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Dobrze ,ze mogłem pomoc i wszystkie mody dały zamierzony efekt Tarcze textar to ja uratowałem bo Damian je olał chyba jak wiekosc co sie do niego mowi , a moze lepiej i to Ty na tym skorzystałeś i masz nowki tarcze PROSTE za friko Dobrze,ze auto jezdzi , półośki nie nap^%#$ają i daje frajde Iiii wincyj mocy trzeba tylko teraz
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Auto sprawia niesamowitą frajdę z jazdy , w końcu.
Wczorajsza kreska i rolka z Mitsubishi Galantem 2.5v6 coś tam dłubniętym utwierdziła mnie że auto jedzie i dało radę pozdro dla chłopaków z Mitsumaniaków
W planach:
– zrobienie budy i reanimacja podłogi- szczegóły wkrotce
– lakierowanie nadwozia, kolor już upatrzony
– dalsze poszukiwanie mocy- usunięcie przepływki, montaż czujników temp. i ciśnienia oleju, czujnik AFR i kontroler z wyjsciem cyfrowym, EGT, czujnik temp.wody, strojenie DETem
– montaż foteli kubełkowych
– pasy 5cio punktowe
– obszycie i montaż kierownicy sportowej
– przebudowa wnętrza
– wymiana szyby czołowej
– regeneracja belki tylnej wraz z wymianą tulei [waaaczego?] i zastąpienia ich poliuretanami
– gwintowane tylne zawieszenie
– zmienione body
I pewnie wiele innych
Wczorajsza kreska i rolka z Mitsubishi Galantem 2.5v6 coś tam dłubniętym utwierdziła mnie że auto jedzie i dało radę pozdro dla chłopaków z Mitsumaniaków
W planach:
– zrobienie budy i reanimacja podłogi- szczegóły wkrotce
– lakierowanie nadwozia, kolor już upatrzony
– dalsze poszukiwanie mocy- usunięcie przepływki, montaż czujników temp. i ciśnienia oleju, czujnik AFR i kontroler z wyjsciem cyfrowym, EGT, czujnik temp.wody, strojenie DETem
– montaż foteli kubełkowych
– pasy 5cio punktowe
– obszycie i montaż kierownicy sportowej
– przebudowa wnętrza
– wymiana szyby czołowej
– regeneracja belki tylnej wraz z wymianą tulei [waaaczego?] i zastąpienia ich poliuretanami
– gwintowane tylne zawieszenie
– zmienione body
I pewnie wiele innych
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
mx-3lover napisał(a):Co słychać w projekcie?
Za daleko do zlotu zeby teraz coś pisać, dowiemy się o wszystkim na 2 tygodnie przed
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości