Mazda 626 GE '94 FP-> KL-ZE
Witam po długim niebycie na forum.
Czerwona 13 nie jedzie tym razem na zlot...
Pokrywają się inne ważne terminy. A druga sprawa że silnik miał za dużo ognia i coś jebło... Dzwoni jak opętane ale chyba to nie panewka. Okaże się po demontażu na który nie mam ostatnio czasu... Jak ogarnę wszystkie prywatne sprawy i znajdę trochę czasu, bo piniondz jest to obiecuję że będzie jeszcze więcej ognia
Czerwona 13 nie jedzie tym razem na zlot...
Pokrywają się inne ważne terminy. A druga sprawa że silnik miał za dużo ognia i coś jebło... Dzwoni jak opętane ale chyba to nie panewka. Okaże się po demontażu na który nie mam ostatnio czasu... Jak ogarnę wszystkie prywatne sprawy i znajdę trochę czasu, bo piniondz jest to obiecuję że będzie jeszcze więcej ognia
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Oby to były tylko talerzyki albo HLA w najgorszym wypadku. Jak wszystko pójdzie ok to na chwilę zajrzymy w piątek z resztą ekipy. Trzymajcie kciuki
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Diagnoza jeszcze nie postawiona zatem nie spekulujmy. Gdyby to były takerzyki to co proponujecie? Czy są dostępne jakiekolwiek wzmacniane? A jeżeli to HLA to czy takie są gdzieś dostępne- oczywiście nowe i czy zna ktoś koszt powyższych? Pytam bo w półśrodki nie mam zamiaru się bawić. Nowe to nowe a nie ugryzione zębem czasu i osłabione.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Proponuje się pozbyć silnika lub co najmniej głowic KL31. Jedyny sposób na poprawienie valvetrain to komplet Ferrea, który już nie jest osiągalny.
Są nowe talerzyki z X9 w Carspeed, miesiąc oczekiwania. Używane ja mam.
Są nowe talerzyki z X9 w Carspeed, miesiąc oczekiwania. Używane ja mam.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Nie wiem po co snuc teorie ... Piotr zrzucaj miske czym predzej i bedziesz wiedzial na czym stoisz:p
Takie baty jak ta jednostka dostawala dzien w dzien i na tyle kkm przejechane to i tak widac ,ze majster dobrze poskladal ;D Drugi pewnie rozwaliłbys w mak, co nie mx3lover ;p?
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Panowie i panewki spokojnie. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to dzisiaj rozbiorę i będę wiedział na czym stoimy. Jak nic sie nie urwalo i nie narobilo bałaganu to skladamy od nowa tym razem wymienie już doslownie wszystko, całą hydraulikę i resztę żeby wykluczyć w dalszym etapie użytkowania takie numery. Jeżeli jest nie pozamiatane w cylindrach to napewno będzie coś dalej dłubane żeby co nieco podnieść jeszcze niezadowalające parametry. Do czasu demontażu proszę o spokój. Napewno poinformuję gdy będę wiedział coś więcej.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Masz może jakieś media jak to stuka? Ja też chyba jutro otwieram swojego bo puka jak jehowy do drzwi
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Nie mam niestety miediów żadnych ...
Góra wypatroszona i tak... Podejrzewam najgorsze.
Otóż kamerka nie pokazała aby któryś zawór spotkał się z tłokiem nic nie urwało się zatem talerzyki i szklanki na miejscu.
Co gorsza olej pod pokrywami iskrzy sie jak nocne niebo zatem werdykt jest jeden – paniewki. Nie rozkręciłem dołu ale w poniedziałek to zrobie. Nie liczę że będzie tylko po panewkach. Nastawiam sie na wał panewki i korbe 3cylindra. Do tego mycie yego wszystkiego. Ale nie odpuszcze. Bedę robił. Na tą chwilę szukam wału klze, korb od milera i panewek King Racing, NPRy jak widać nie ogarnęły tego. A i jeszcze tłoków z KL-DE. Jak ten mischung wypali będzie napewno kupa ognia na wiosennym Zlocie. Zatem kto co ma prosze na PW. A jak wybuchnie i z korbą w głowie wyląduję na OIOMIE to przynajmniej będę wiedział od czego.
Góra wypatroszona i tak... Podejrzewam najgorsze.
Otóż kamerka nie pokazała aby któryś zawór spotkał się z tłokiem nic nie urwało się zatem talerzyki i szklanki na miejscu.
Co gorsza olej pod pokrywami iskrzy sie jak nocne niebo zatem werdykt jest jeden – paniewki. Nie rozkręciłem dołu ale w poniedziałek to zrobie. Nie liczę że będzie tylko po panewkach. Nastawiam sie na wał panewki i korbe 3cylindra. Do tego mycie yego wszystkiego. Ale nie odpuszcze. Bedę robił. Na tą chwilę szukam wału klze, korb od milera i panewek King Racing, NPRy jak widać nie ogarnęły tego. A i jeszcze tłoków z KL-DE. Jak ten mischung wypali będzie napewno kupa ognia na wiosennym Zlocie. Zatem kto co ma prosze na PW. A jak wybuchnie i z korbą w głowie wyląduję na OIOMIE to przynajmniej będę wiedział od czego.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Ja tu bardziej ostawiam 6 gar... Jednak to ostatnia korba .. :/
Czy aaaabooo grubo aaaaabooo wcale
Ii wiem gdzie sobie leżakuja tłoki z niskim denkiem czy jak tam sie to zwie , te najnizsza półka i wcale nie ma Pan daleko
Czy aaaabooo grubo aaaaabooo wcale
Ii wiem gdzie sobie leżakuja tłoki z niskim denkiem czy jak tam sie to zwie , te najnizsza półka i wcale nie ma Pan daleko
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Skoro korby od Millera mają być to wypadałoby to dmuchnąć.Kolektor dedykowany z up pipem do KLa ok 8 stów Nowizna.Dedyk do mx6
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Grubo. Dwie rzeczy, których boję się najbardziej:
uszczelka pod głowicą i panewka.
Szykuj na Poznań ... bo na Ryki już za późno
uszczelka pod głowicą i panewka.
Szykuj na Poznań ... bo na Ryki już za późno
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Waham się jeszcze nad podejściem do tematu. Słupek już ogarnięty jednak decyzja co do kierunku prac jeszcze nie podjęta. Rozważam oddanie bloku do wstawienia nowych tulei, konkretne pierścienie, mocniejsze korby i panewki. Dodatkowo osiowanie wału, porting i poler kanałów w głowicach, wydajniejszą pompę olejową, customowy kolektor wydechowy i oczywiście strojenie- najwyższy czas na podniesienie mocy.
Wielu z tutaj obecnych zapewne stuka się teraz po głowie i zadaje sobie pytanie po co w wolnossaku takie modyfikacje to się nie opłaca i takie tam... Otóż po to aby była moc zbliżona do serii i aby auto dalej czyniło banana na gębie. Nie uznam tego jako porażki bo silnik będąc na kilku kjsach na kilku zlotach i innych eventach nie miał lekko. Jestem mądrzejszy o kolejne doświadczenie i czas zrobić to na co poprzednio zabrakło kasy i czasu oraz wyeliminować i przewidzieć co może się ewentualnie rozsypać.
Jak to mówią: Stay in tune
Wielu z tutaj obecnych zapewne stuka się teraz po głowie i zadaje sobie pytanie po co w wolnossaku takie modyfikacje to się nie opłaca i takie tam... Otóż po to aby była moc zbliżona do serii i aby auto dalej czyniło banana na gębie. Nie uznam tego jako porażki bo silnik będąc na kilku kjsach na kilku zlotach i innych eventach nie miał lekko. Jestem mądrzejszy o kolejne doświadczenie i czas zrobić to na co poprzednio zabrakło kasy i czasu oraz wyeliminować i przewidzieć co może się ewentualnie rozsypać.
Jak to mówią: Stay in tune
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości