Mazda 626 GE '94 FP-> KL-ZE
Napisane: 29 paź 2013, 23:49
Witam.
Z racji że ostatnio tj. 23.10.2013r. udało sie nam zakupic Mazdę 626 GE FP dla żony postanowilem pochwalić się naszą drugą Mazdą w rodzinie
Oficjalnie właścicielem autka jest żona, ja prowadzę tylko naprawy i temat na forum
Koniec biadolenia, przejdźmy do konkretów.
Z racji że żona musi dojeżdżać na uczelnię, a ja do pracy rozpoczęlismy w połowie września poszukiwania samochodu: niedużego, ekonomicznego, 5-drzwiowego, w miarę nie zgnitego i w stanie technicznym dobrym, ze stajni Mazdy, do 5000PLN.
Po przejrzeniu ofert na allegro padło na dwa modele 323F BA i 626 GE.
Obejrzelismy kilka BA i nawet GF( dodam że kompletnie zjedzoną- na dzien dobry 3tysie w blacharkę by poszlo ). Pewnego dnia dostałem info od forumowicza Guaza z grupy lubelskiej że posiada 626GE na sprzedaż. Tak więc niewiele mysląc pojechaliśmy obejrzeć wraz z żoną, Black Pablem i kolegą Grześkiem ową 626GE w Opolu Lubelskim. Forumowicz Guaz bez ogródek i owijania w bawełnę przedstawił czarno- na białym co było robione, jakie przygody autko miało i wiele innych szczegółowych informacji, za które serdecznie dziekujemy. Oby wszyscy sprzedający tacy byli
Autko zrobiło na nas ogromne wrażenie i podjęliśmy decyzję o zakupie, kilka dni później dokonalismy tranzakcji i tak oto Mazda trafiła do Lublina.
Z danych technicznych:
Mazda 626GE FP
rok produkcji 1994
nadwozie 5-cio drzwiowe Liftback
silnik 1.8DOHC- 66kW-90km
paliwo: benzyna wspomagana podtlenkiem LPG
kolor nadwozia: czerwony: Classic Red
Wyposażenie: standard- wersja LX
-wspomaganie kierownicy
-hak
– radio CD MP3
– światła do jazdy dziennej
– 14" aluminiowe felgi
Aktualnie pojazd ma służyć oszczędnej jeździe jednak pewne plany co do poprawienia stanu technicznego i wizualnego są.
W najbliższym czasie:
– wymiana tulei prawego przedniego wahacza
– wymiana przewodow hamulcowych stalowych na miedziane
– regeneracja tylnych zacisków hamulcowych
Z dalszych planów:
– kompletacja pakietu GT + lotka z 3 światłem stopu
-poprawki lakiernicze – malowanie zderzaków
– poszukiwania odpowiedniej felgi...16" i malowanie w czarną perłę
– założenie halogenów
-malowanie pokrywy zaworów- Czarna perła
– malowanie osłony kolektora wydechowego
– profilaktyczna konserwacja podłogi- niekonieczna ale to chyba trauma po BG
A na koniec troche zdjęć.
I jeszcze fotki spotowe z Kaszel91 i Black Pablo:
Z racji że ostatnio tj. 23.10.2013r. udało sie nam zakupic Mazdę 626 GE FP dla żony postanowilem pochwalić się naszą drugą Mazdą w rodzinie
Oficjalnie właścicielem autka jest żona, ja prowadzę tylko naprawy i temat na forum
Koniec biadolenia, przejdźmy do konkretów.
Z racji że żona musi dojeżdżać na uczelnię, a ja do pracy rozpoczęlismy w połowie września poszukiwania samochodu: niedużego, ekonomicznego, 5-drzwiowego, w miarę nie zgnitego i w stanie technicznym dobrym, ze stajni Mazdy, do 5000PLN.
Po przejrzeniu ofert na allegro padło na dwa modele 323F BA i 626 GE.
Obejrzelismy kilka BA i nawet GF( dodam że kompletnie zjedzoną- na dzien dobry 3tysie w blacharkę by poszlo ). Pewnego dnia dostałem info od forumowicza Guaza z grupy lubelskiej że posiada 626GE na sprzedaż. Tak więc niewiele mysląc pojechaliśmy obejrzeć wraz z żoną, Black Pablem i kolegą Grześkiem ową 626GE w Opolu Lubelskim. Forumowicz Guaz bez ogródek i owijania w bawełnę przedstawił czarno- na białym co było robione, jakie przygody autko miało i wiele innych szczegółowych informacji, za które serdecznie dziekujemy. Oby wszyscy sprzedający tacy byli
Autko zrobiło na nas ogromne wrażenie i podjęliśmy decyzję o zakupie, kilka dni później dokonalismy tranzakcji i tak oto Mazda trafiła do Lublina.
Z danych technicznych:
Mazda 626GE FP
rok produkcji 1994
nadwozie 5-cio drzwiowe Liftback
silnik 1.8DOHC- 66kW-90km
paliwo: benzyna wspomagana podtlenkiem LPG
kolor nadwozia: czerwony: Classic Red
Wyposażenie: standard- wersja LX
-wspomaganie kierownicy
-hak
– radio CD MP3
– światła do jazdy dziennej
– 14" aluminiowe felgi
Aktualnie pojazd ma służyć oszczędnej jeździe jednak pewne plany co do poprawienia stanu technicznego i wizualnego są.
W najbliższym czasie:
– wymiana tulei prawego przedniego wahacza
– wymiana przewodow hamulcowych stalowych na miedziane
– regeneracja tylnych zacisków hamulcowych
Z dalszych planów:
– kompletacja pakietu GT + lotka z 3 światłem stopu
-poprawki lakiernicze – malowanie zderzaków
– poszukiwania odpowiedniej felgi...16" i malowanie w czarną perłę
– założenie halogenów
-malowanie pokrywy zaworów- Czarna perła
– malowanie osłony kolektora wydechowego
– profilaktyczna konserwacja podłogi- niekonieczna ale to chyba trauma po BG
A na koniec troche zdjęć.
I jeszcze fotki spotowe z Kaszel91 i Black Pablo: