Mazda 626 GF RF 2000r 2.0 Turbo DI na 18! Hohoho
1, 2
Witam.
Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna
– ABS
– 4 x airbag,
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– centralny zamek z pilota
– immobilizer
– światła przeciwmgielne
– wspomaganie kierownicy
– 2 x podłokietnik
– welurowa tapicerka
– oryginalne felgi aluminiowe 15'' opony zimowe 195/65/15
-dodatkowe głośniki Alpine SXE-5725S CUSTOM FIT 5x7 2szt (drzwi tylne)
Przebieg Mazdy to 232 tyś co mam udokumentowane.
Napraw m.in:
Przy przebiegu 172 934 Tyś Km:
-Kompletny rozrząd wraz z pompą wody
-Tarcze hamulcowe wraz z klockami przednie oraz tylne
-Filtry powietrza,oleju,kabinowy oraz paliwa
-Wymiana oleju Shell10W40
-Wymiana czujnika temperatury powietrza
-Dezynfekcja klimatyzacji
Przy przebiegu 182 258 Tyś Km:
-Filtry oleju oraz powietrza
-Wymiana oleju Shell 10W40
-Wymiana przewodu hamulcowego
Przy przebiegu 189 000 Tyś Km:
-Zaciski hamulcowe
-Klocki hamulcowe tylne
-Wymiana oleju Shell 10W40
Przy przebiegu 199 200 Tyś Km:
-Sprzęgło kompletne
-Tuleje wahacza oraz łączniki stabilizatora
-Przewód turbiny
-Filtry oleju.powietrza oraz paliwa
-Wymiana oleju Shell10W40
-Wymiana oleju przekładniowego
-Nabicie i odgrzybienie klimatyzacji
-Nowe dwie opony
Przy przebiegu 217 470 Tyś Km:
-Klocki hamulcowe przednie i tylne
-Łączniki stabilizatora przednie i tylne + gumy stabilizatora tył
-Filtry oleju,powietrza,paliwa
-Olej Shell10W40
-Regeneracja alternatora
W planach kupno Mx-5
Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna
– ABS
– 4 x airbag,
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– centralny zamek z pilota
– immobilizer
– światła przeciwmgielne
– wspomaganie kierownicy
– 2 x podłokietnik
– welurowa tapicerka
– oryginalne felgi aluminiowe 15'' opony zimowe 195/65/15
-dodatkowe głośniki Alpine SXE-5725S CUSTOM FIT 5x7 2szt (drzwi tylne)
Przebieg Mazdy to 232 tyś co mam udokumentowane.
Napraw m.in:
Przy przebiegu 172 934 Tyś Km:
-Kompletny rozrząd wraz z pompą wody
-Tarcze hamulcowe wraz z klockami przednie oraz tylne
-Filtry powietrza,oleju,kabinowy oraz paliwa
-Wymiana oleju Shell10W40
-Wymiana czujnika temperatury powietrza
-Dezynfekcja klimatyzacji
Przy przebiegu 182 258 Tyś Km:
-Filtry oleju oraz powietrza
-Wymiana oleju Shell 10W40
-Wymiana przewodu hamulcowego
Przy przebiegu 189 000 Tyś Km:
-Zaciski hamulcowe
-Klocki hamulcowe tylne
-Wymiana oleju Shell 10W40
Przy przebiegu 199 200 Tyś Km:
-Sprzęgło kompletne
-Tuleje wahacza oraz łączniki stabilizatora
-Przewód turbiny
-Filtry oleju.powietrza oraz paliwa
-Wymiana oleju Shell10W40
-Wymiana oleju przekładniowego
-Nabicie i odgrzybienie klimatyzacji
-Nowe dwie opony
Przy przebiegu 217 470 Tyś Km:
-Klocki hamulcowe przednie i tylne
-Łączniki stabilizatora przednie i tylne + gumy stabilizatora tył
-Filtry oleju,powietrza,paliwa
-Olej Shell10W40
-Regeneracja alternatora
W planach kupno Mx-5
Ostatnio edytowano 21 paź 2013, 16:44 przez Złoty, łącznie edytowano 5 razy
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
GF'ka ładna , zadbana , fajny lakier
Ciekaw jestem jak auto wkręca się na obroty i czy nie brakuje mu mocy
Proponuję sprawdzić ,bo w fotelach tez masz poduszki *czyli razem 4 szt
Ja skóry nie widzę na zdjęciu , może teraz wymieniłeś ,albo obszyłeś
Ciekaw jestem jak auto wkręca się na obroty i czy nie brakuje mu mocy
barthez05 napisał(a):– 2 x airbag,
Proponuję sprawdzić ,bo w fotelach tez masz poduszki *czyli razem 4 szt

barthez05 napisał(a):skórzana kierownica
Ja skóry nie widzę na zdjęciu , może teraz wymieniłeś ,albo obszyłeś

Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
- Od: 16 lut 2009, 22:01
- Posty: 199
- Skąd: 3miasto
- Auto: V70 D5
Kierownica jest w planach jeśli autko zostanie ze mna
poduszki ma faktycznie 4
( dzieki za rade)
a co do wkrecania sie to od 2tyś ładnie ciagnie ale w silniku nic nie bylo zaslepiane ani tym podobnym

poduszki ma faktycznie 4
a co do wkrecania sie to od 2tyś ładnie ciagnie ale w silniku nic nie bylo zaslepiane ani tym podobnym
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Bartek czemu żadnej aktualizacji w temacie nie ma?
Jest się przecież czym pochwalić
Jest się przecież czym pochwalić
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Nadszedł czas na aktualizacje dnia 16 czerwca dobiłem oraz odrzybiłem klimke... Chłodzi jak trza 
- Załączniki
Ostatnio edytowano 13 wrz 2013, 18:51 przez Złoty, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Nadszedł czas na najważniejszy moment Magdalena dostała nowe 4 buty w rozmiarze 18 CALI firmy Autec 
Na felgach założone są oponki Yokohama S Drive 225/45/18... oraz dystanse 1cm wraz z wymiana na dłuższe szpilki
Wygląd oceńcie sami...
Dopisano 13 wrz 2013, 18:57:
Jeszcze kilka fotek do podziwiania

Na felgach założone są oponki Yokohama S Drive 225/45/18... oraz dystanse 1cm wraz z wymiana na dłuższe szpilki
Wygląd oceńcie sami...
Dopisano 13 wrz 2013, 18:57:
Jeszcze kilka fotek do podziwiania

- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Koła wyglądają fajnie , na zywo zapewne prezentują sie jeszcze lepiej .
Tylko kurczę jak na tym jeżdzić .....
profil 45..hmm, z tym juz trochę gorzej.
100 KM też troszkę mało jak na szerokość 225 ( to tylko moje skromne zdanie)
Podziwiam i gratuluje

Tylko kurczę jak na tym jeżdzić .....

100 KM też troszkę mało jak na szerokość 225 ( to tylko moje skromne zdanie)
Podziwiam i gratuluje
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
- Od: 16 lut 2009, 22:01
- Posty: 199
- Skąd: 3miasto
- Auto: V70 D5
Wrzucam kilka fotek z ostatniej sesji na letnich osiemnasteczkach
(Zdjęcia made by Paolo za co dziękuje)
A już niebawem wrzucę fotki z nowym car audio...
A już niebawem wrzucę fotki z nowym car audio...
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
pożycz w teren na budowy bo stoi jak koza . Niektóre terenówki mają mniejszy prześwit. Prawda jest taka że decydując sie na takie koło musowo trzeba obniżyć auto. Proszę nie pisz mi że wtedy nie da sie jeździć bo albo sie bawimy i jest 18 i gleba albo jeździmy na seryjnym kole .
-
Pyton162
Złoty Twój pierwszy przepraszam drugi fan Twoich modów
Pyton ciekawi mnie jedna rzecz jak to się dzieje, że u Ciebie w temacie bida aż piszczy, a idziesz do chłopaka który coś robi i szydera. Chyba mogłeś inaczej to napisać. Chłopak ma kilka miesięcy wozidło nie każdy sra hajsem i może wszystko od razu zrobić.

Pyton ciekawi mnie jedna rzecz jak to się dzieje, że u Ciebie w temacie bida aż piszczy, a idziesz do chłopaka który coś robi i szydera. Chyba mogłeś inaczej to napisać. Chłopak ma kilka miesięcy wozidło nie każdy sra hajsem i może wszystko od razu zrobić.
a co ma moj temat do tego. Ja mam seryjną mazdę o którą staram sie dbać jak moge a i niebawem pojawią sie zmiany typu ori lotka na klapę i grill z pakietu aero . Graty jada do lakiernika w przyszłym tygodniu.
W cale nie szydera tylko dobre rady z lekką nutą zadziorności
. Zakładając takie koło przy seryjnym zawieszeniu wygląda to komicznie i 99 procent ludzi mających pojęcie o tuningu ci to powie.
Mając tak duże koło jak byś założył krótsze sprężyny to już bo to tworzyło ładną całość a dalej by auto było użyteczne.
W cale nie szydera tylko dobre rady z lekką nutą zadziorności
Mając tak duże koło jak byś założył krótsze sprężyny to już bo to tworzyło ładną całość a dalej by auto było użyteczne.
-
Pyton162
Moze jestem jakis dziwny ale duzo bardziej podobal mi sie ten pierwszy oraz drugi komplet kol/felg, te 18 wygladaja na za spore, moze faktycznie przy obnizonym zawieszeniu duzo lepiej by wygladalo ale ciekawe jak by sie wtedy jezdzilo (dokladniej chodzi mi o nierowne drogi)
obniżcie u siebie i życzę wam powodzenia na polskich drogach miałem nisko w Audi A3 i raz w miesiącu wymieniałem miskę olejową...nie powtórzę tego błedu... 
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Złoty napisał(a):obniżcie u siebie i życzę wam powodzenia na polskich drogach miałem nisko w Audi A3 i raz w miesiącu wymieniałem miskę olejową...nie powtórzę tego błedu...
Złoty trochę przesadzasz
Złoty pomyśl o jakiś springach delikatnie obniżających np -30/35mm. Auto zdecydowanie będzie lepiej wyglądać a na komforcie dużo nie stracisz
Pozdro
Panowie, znam auto Zlotego.. nie jezdzilem ale wiem co nieco..
Podzielam po czesci wasze zdanie. Zeby 626 dobrze wygladala na feldze 18, obnizenie jest konieczne.. w przeciwnym wypadku samochod wyglada jak terenowka i stoi jak ta koza=wyglada to zle. Przekonal sie o tym klubowicz Roni, wystarczy zobaczyc jego temat i przekonac sie jak z "brzydkiego kaczatka" a raczej kozy "wyrosl" ciekawie ogarniety samochod. Moze nie trzeba obnizac tak bardzo jak on to zrobil, ale kilka rzeczy/wskazowek mozna przeniesc do innych samochodow.
U zlotego koniecznie trzeba zalozyc inna opone, obecna ma za duza srednice i jest za szeroka, przydal by sie wiekszy naciag, co poprawilo by spasowanie scianki bocznej opony z krawedzia nadkola. Choc bez rolowania lub przygiecia rantu sie nie obejdzie. Wiem co pisze, mam 626.
Bartku, sorki za taki dlugi wywod ale mysle ze nie bezpodstawny.
Podzielam po czesci wasze zdanie. Zeby 626 dobrze wygladala na feldze 18, obnizenie jest konieczne.. w przeciwnym wypadku samochod wyglada jak terenowka i stoi jak ta koza=wyglada to zle. Przekonal sie o tym klubowicz Roni, wystarczy zobaczyc jego temat i przekonac sie jak z "brzydkiego kaczatka" a raczej kozy "wyrosl" ciekawie ogarniety samochod. Moze nie trzeba obnizac tak bardzo jak on to zrobil, ale kilka rzeczy/wskazowek mozna przeniesc do innych samochodow.
U zlotego koniecznie trzeba zalozyc inna opone, obecna ma za duza srednice i jest za szeroka, przydal by sie wiekszy naciag, co poprawilo by spasowanie scianki bocznej opony z krawedzia nadkola. Choc bez rolowania lub przygiecia rantu sie nie obejdzie. Wiem co pisze, mam 626.
Bartku, sorki za taki dlugi wywod ale mysle ze nie bezpodstawny.

piszcie piszcie przynajmniej cos sie dzieje w wątku
jak bym zmienił opony to sprężyny mogę kupić ale przy tak szerokim kapciu wiecie co się dzieje 
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
No przy tej feldze też poszedłbym w glebę,chociaż wiem czym to grozi, miałem Cronosa i -30 na przód i tył i każdy "leżący policjant" to był redukcja to 2km/h i przetoczenie się a i tak czasem coś szurnęło...chociaż wyglądał zacnie i prowadził się też lepiej...
kolor auta

- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Witaj, pamiętam cię jak pisałeś do mnie
Wadą tych felg jest ich szerokosc czyli 7,5 j a opona 225 jest stanowczo za szeroka, w tym roku nankang wypuścił opony 205/35 i takie opony by tu najlepiej pasowały no chyba że naprawde nie patrzysz na dziury to załóż 205/40 i będziesz zadowolony, do tego springi -35 mts-a (Klubowicz Riki ma takowe i nie narzeka) i wtedy będzie lepiej, rozumie że dopiero dzialasz z tematem to takie wskazówki odemnie
Ps. Bardzo trudno gf-em szurac po progach zwalniających w dodatku na 18''

Ps. Bardzo trudno gf-em szurac po progach zwalniających w dodatku na 18''
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości