Mam przyjemność przedstawić wam swoje auto. Jest w rodzinie od 5 lat. Auto przyjechało do nas z Irlandii a ja jestem jego drugim właścicielem w kraju, kupiłem je od znajomego wiec mniej więcej wiem co działo się z nim w Polsce, ale teraz nie o tym. Auto jak sądzę przez klimat było bardzo skorodowane. Głównym założeniem zaraz po zakupie było zrobienie przy aucie najpilniejszych spraw i jazda ile auto wytrzyma, w miedzy czasie mała stłuczka i zderzak dopełniał całości wcześniejszego wizerunku auta. Z dumą mogę powiedzieć że zacząłem odwdzięczać się temu zacnemu pojazdowi za jego bezawaryjną prace mimo niełatwego życia ze mną. Przedstawiam trochę danych autka,wersja wyjściowo bardzo uboga ale sukcesywnie upgrade'owana
Dane techniczne auta:
Model: 626 GE
Typ nadwozia:hatchback
Silnik: 2.0 FS
Kolor fabryczny: J3 Platinum opal metallic
Rok produkcji:1992
Wyposażenie:
– centralny zamek
-wspomaganie kierownicy
Modyfikacje:
-el. lusterka+podgrzewanie
-el.szyby x 4
-zmiana wszystkich przewodów nagłośnienia
-radio Pioneer DEH-P9800BT
-głośniki Lanzar OPTIDRIVE OPTI6C
-usuniecie anteny nr 2 z dachu
-dach obecnie folia carbon
-usuniecie fabrycznych oznaczeń z tylnej klapy
-przyciemnione szyby (wersja legal-tył)
-rozluźnienie układu wydechowego
-zmiana hamulców przód (M6 3.0 V6)
-obniżenie auta
Inne wprowadzone mody:
-wstawienie nowych nadkoli tylnych
-wstawienie nowych progów
-zmiana koloru auta (pełne malowanie ,mazda A5Y)
-konserwacja profili zamkniętych,itd..
–auto z dnia na dzień poddawane nowym modyfikacjom
-zmiana rozmiaru obręczy z 15' na 17'-18'
-zmiana przewodów hamulcowych
-zmiana wnętrza
-wygłuszenie
-zmiana nagłośnienia
W dalszej kolejności:
-założenie klimatyzacji
–i wiele innych zmian których jeszcze nie znam sam
Zdjęcia narazie takie sobie, w przypływie czasu wstawię jakąś sesyjke
Małe wietrzenie garażu....
jak odgrzebie to wstawię parę fotek z robót blacharskich...