Mazda Xedos 6 CA '96
Wreszcie Madzia doczekała się stosownego obuwia
Nie są to wprawdzie te felgi o które pytałem wyżej, ale moim zdaniem jest nawet korzystniej. Udało mi się ustrzelić komplet prościutkich felg (potwierdzone przy wyważaniu), ze znikomymi oznakami zużycia. I nawet się potargowałem
Proszę Państwa, Mazdalena w pantoflach 205/45/R17:
A jako że niedokładnie przygotowałem zaciski do malowania srebrzanką, na jednym z nich farba zeszła odsłaniając poprzedni kolor. I chyba właśnie mocno napaliłem się na powrót do żółtych zacisków
Teraz trzeba by powalczyć o glebę i przednie hamulce z Mazdy 6. Ale to dość odległa bajka – chyba że masowo zaczniecie zlecać mi projekty graficzne
Nie są to wprawdzie te felgi o które pytałem wyżej, ale moim zdaniem jest nawet korzystniej. Udało mi się ustrzelić komplet prościutkich felg (potwierdzone przy wyważaniu), ze znikomymi oznakami zużycia. I nawet się potargowałem
Proszę Państwa, Mazdalena w pantoflach 205/45/R17:
A jako że niedokładnie przygotowałem zaciski do malowania srebrzanką, na jednym z nich farba zeszła odsłaniając poprzedni kolor. I chyba właśnie mocno napaliłem się na powrót do żółtych zacisków
Teraz trzeba by powalczyć o glebę i przednie hamulce z Mazdy 6. Ale to dość odległa bajka – chyba że masowo zaczniecie zlecać mi projekty graficzne
- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
Zeczywiscie trochę wysoko stoi. A co do zacisków to poszło PW.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Dla mnie bardzo dobrze wygląda
Powiedz mi jak się silniczek sprawuje ?
Powiedz mi jak się silniczek sprawuje ?
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Powiedz mi jak się silniczek sprawuje ?
Dzięki, bardzo dobrze. Pobiera niewielkie ilości oliwy, około 1 litra na 6.000 km, poza tym wszystko całkiem ładnie. Miałem ostatnio trochę kłopotów z samochodem przez partaczy zakładających gaz, ale dotyczyło to osprzętu. Sam silnik – odpukać – bez żadnych problemów
- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
Wiem wiem czytałem temat i jestem na bieżąco Cieszę się że jednostka okazała się dość dobra, bo idealna nie jest. Oby jak najdłużej jeździła w tym samochodzie bo samochód naprawdę utrzymany i czysty, aż miło było posiedzieć
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
krzysek71 napisał(a):Kurna felgi skonowane
No to lipa, trzeba zmienić. Dobrze, że jeździmy w przeciwległych krańcach Polski
Polowałem na takie: viewtopic.php?f=5&t=190820 – kolega dzień po moim zakupie wystawił aukcję. Pocieszam się tylko tym, że pewnie są w kiepskim stanie i krzywe, skoro nie ma zdjęć
- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
Czołem ekipa!
Szybkie pytanie: po roku przerwy nabiłem klimę, wszystko ładnie chodzi i jest szczelne, ale...
Czy zawsze tak było, że automat NIE używa klimy? Włączając klimatyzację manualnie wszystko działa, ale jeśli ustawię nawiew w tryb automatyczny np np. 19 stopni, to chłodzi pełną mocą ale normalnym powietrzem z zewnątrz, nie posiłkując się klimatyzacją. Wydaje mi się to lekko dziwne
Szybkie pytanie: po roku przerwy nabiłem klimę, wszystko ładnie chodzi i jest szczelne, ale...
Czy zawsze tak było, że automat NIE używa klimy? Włączając klimatyzację manualnie wszystko działa, ale jeśli ustawię nawiew w tryb automatyczny np np. 19 stopni, to chłodzi pełną mocą ale normalnym powietrzem z zewnątrz, nie posiłkując się klimatyzacją. Wydaje mi się to lekko dziwne
- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
Jeszcze raz Ma guzik od A/C , jesli nie jest właczony to kompresor wogole sie nie uruchamia i nie bedzie chłodzic, to nie jest pelny klymatornik Musisz miec A/C zapodane ,zeby sie chłodzic A automat ustawiasz np 18-21 i jesli uzyska to temp to wentylator zwalnia ,zeby tak zimnym nie pakowac w kabine
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
U mnie po przełączeniu w trub AUTO na pokrętle i AUTO na kierunku nawiewu sprężarka jest załączana automatycznie.
Czyli żeby była automatyczną klime musisz sie przełączyć w – jak ja to nazywam – podwójne AUTO.
Czyli żeby była automatyczną klime musisz sie przełączyć w – jak ja to nazywam – podwójne AUTO.
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
U mnie gdy na pokrętle dam AUTO i na przycisku dam AUTO, to gaśnie kontrolka przy A/C. Może automat dawkuje klimę, ale słabo? Chyba wstrzymam się z panikowaniem do upałów, wtedy już na bank powinno ostro dawać z klimy
- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
Hej
Czy ktoś orientuje się, czy między nagrzewnicą a wężami układu chłodzenia jest jeszcze jakiś pośredni króciec? W komorze silnika, przy grodzi pęka mi króciec z nagrzewnicy w miejscu w którym wchodzi na niego rura układu chłodzenia. Wygląda jednak na to, że te króciec to nie element bezpośrednio z nagrzewnicy, a jakaś dodatkowa rurka wykonana z tworzywa (coś w stylu bakelitu, strasznie kruche). Łatałem to już dwa razy, ale trzeba to w końcu zrobić porządnie, a wymiana nagrzewnicy martwi mnie ze względu na konieczność rozprucia wnętrza samochodu.
Może rzeczywiście jest tam jakiś element przejściowy?
Czy ktoś orientuje się, czy między nagrzewnicą a wężami układu chłodzenia jest jeszcze jakiś pośredni króciec? W komorze silnika, przy grodzi pęka mi króciec z nagrzewnicy w miejscu w którym wchodzi na niego rura układu chłodzenia. Wygląda jednak na to, że te króciec to nie element bezpośrednio z nagrzewnicy, a jakaś dodatkowa rurka wykonana z tworzywa (coś w stylu bakelitu, strasznie kruche). Łatałem to już dwa razy, ale trzeba to w końcu zrobić porządnie, a wymiana nagrzewnicy martwi mnie ze względu na konieczność rozprucia wnętrza samochodu.
Może rzeczywiście jest tam jakiś element przejściowy?
- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości