Mazda 626 GF FS '00 – Gradziu
Dominator napisał(a):Wersja "na emeryta"
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Ja bym to czym prędzej wyrzucił kupując autko z takim chromem No ale kwestia gustu
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Przemalował "radeksową" farbą .Eklerek323f napisał(a):Ja bym to czym prędzej wyrzucił kupując autko z takim chromem No ale kwestia gustu
siegu napisał(a):Przemalował "radeksową" farbą .Eklerek323f napisał(a):Ja bym to czym prędzej wyrzucił kupując autko z takim chromem No ale kwestia gustu
Tak też by mogło być
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Wygłuszyłem matami Boll + pianką 1 cm drzwi, nadkola , grodź , troche podłoge pod nogami i z tego co starczyło mat na bagażnik. Efekt trudno określić dźwięki są przytłumione trochę może car audio lepiej ale głośniki fabryczne w planach do wymiany. Strata to pęknięty narożnik osłony trójkątnej w drzwiach pasażera
Ostatnio edytowano 25 lut 2016, 18:40 przez gradziu, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Na nakładanie tylu warstw mat nie przygotowałem się. Teraz żałuje:) Z obawy o przymarzającą wysuwaną antenę zamontowałem osobny włącznik do wysuwania anteny tylko wtedy gdy potrzebuję. Przy słuchaniu płyt czy z pena nie potrzebnie się wysuwała. Założyłem też aluminiowe ramki na zegary.
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Miałem problem z ogrzewaniem i strasznie wydłużającym się czasem w którym przełączał się na gaz. Okazało się ,że był zapowietrzony pewnie już był od samego początku jak założyłem lpg. Swoja drogą rozwiązanie zbiornika wyrównawczego jest dziwne pewnie on nawet nie ma typowego zadania jak zbiornik wyrównawczy. Płyn był to dlaczego nie odpowietrzył się sam ? Kontynuuje wygłuszanie tym razem filc bo do maty i pianki mam mieszane uczucie. Zainwestowałem też w czujniki cofania tył.
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Zbiornik wyrównawczy jest wyrównawczy i spełnia swoją funkcje. Nie myl tylko ze zbiornikiem w autach ze stajni VW. VW ma zbiornik wyrównawczy- ciśnieniowy( przepływowy) który służy też do odpowietrzania, tzn. tam lejesz płyn, a nie przez korek którego vw w chłodnicy z reguły nie ma.
U nas pełne odpowietrzenie odbywa się przez korek, tam lejesz płyn. Zbiornik wyrównawczy służy tylko do wyrównywania ilości płynu w chłodnicy. Jak wiadomo płyn zmienia swoją objętość wraz ze zmianą temp. jak jest go za dużo to nadmiar przedostaje się do zbiorniczka, później na postoju jak płyn stygnie to ten mini ubytek jest zaciągany spowrotem do chłodnicy. Trzeba mieć sprawny korek oraz wężyk od korka do zbiorniczka.
Tak ja to rozumuje, na chłopski rozum. Jak źle gadam, niech ktoś mnie poprawi.
Mam nadzieje że pomogłem.
Swoją drogą zadbane autko , na dodatek fajnie polifty mi się podobają.
U nas pełne odpowietrzenie odbywa się przez korek, tam lejesz płyn. Zbiornik wyrównawczy służy tylko do wyrównywania ilości płynu w chłodnicy. Jak wiadomo płyn zmienia swoją objętość wraz ze zmianą temp. jak jest go za dużo to nadmiar przedostaje się do zbiorniczka, później na postoju jak płyn stygnie to ten mini ubytek jest zaciągany spowrotem do chłodnicy. Trzeba mieć sprawny korek oraz wężyk od korka do zbiorniczka.
Tak ja to rozumuje, na chłopski rozum. Jak źle gadam, niech ktoś mnie poprawi.
Mam nadzieje że pomogłem.
Swoją drogą zadbane autko , na dodatek fajnie polifty mi się podobają.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości