Mazda 626 GF FS '00 – Gradziu
Na zająca Madzia dostała nowe głośniki do przodu Autotek A6.2 CS system odseparowany. Wrażenia hmn okazuje się że pod samym radiem to te fabryczne jaja 25 W grają tak samo jak to teraz 100W. Ale po wygłuszeniu drzwi czas było na wymianie głośników teraz myśleć trzeba co dalej wzmacniacz lub inne radio. Jestem pod wrażeniem tego jak gra fabryka w mazdzie 3 teściowej chciałbym żeby u mnie tez tak było:( .
Ostatnio edytowano 25 lut 2016, 18:41 przez gradziu, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
kolego bo te głośniki to są...hmm..zwykłe głośniki, mogłeś stówke dołożyć i kupić zupełnie inne klasowo i brzmieniowo u-dimension el comp6, poza tym twoim brakuje prądu, musisz je dać pod wzmacniacz obowiązkowo jak mają 100w rms, polecam wzmaki Alpine V12 lub czarna seria.
- Od: 22 sie 2011, 12:02
- Posty: 23
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GW State Wagon 98r. 2.0
zardzewiała tarcza to nie najlepszy sposób na hamowanie... spróbuj gdzieś lekko przetoczyć czy coś, albo może samo oczyszczenie wystarczy.
Mógłbyś zrobić większą fotkę tych zacisków , w sensie żeby całe auto było widać?
Mógłbyś zrobić większą fotkę tych zacisków , w sensie żeby całe auto było widać?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
hmm pomysł z dwukolorowym zaciskiem bardzo ciekawy, od razu widze swoje na biało z czerwonym jarzmem
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Skoro na tarczy jest rdza (nie nalot wystepujacy chocby po umyciu samochodu) to swiadczy to o nieprawidlowej pracy zacisku. Rozbierz choc czesciowo zacisk, przeczysc prowadnice jak i blaszki po ktorych poruszaja sie klocki (teraz dodatkowo faba dostaly) i sprawdz jak latwo przekrecic tloczek w zacisku. Jezeli opor bedzie taki iz ciezko bedzie wkrecic lub wykrecic tloczek, konieczny bedzie demontaz zacisku i dokladniejsza rozbiorka..
i kolejne malowanie zapewne..
i kolejne malowanie zapewne..
Ambitnie zabrałem się za regeneracje zacisków tył. Uszczelki na prowadnicach były uszkodzone ale nic nie było zapieczone ani zardzewiałe jeszcze jeśli chodzi o tłoczek i prowadnice. Faktycznie jak pisał Dominator problemem były klocki których nie szło ruszyć tak zardzewiały na blaszkach. Tłoczek został mi na kiedyś.
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Madzia trafiła do mechanika na uszczelnienie silnika remont głowicy, wymianę pierścieni. Oleju brała już ponad litr na 1000 a rano kopciła po odpaleniu jakąś chwile. Mam nadzieję że w silniku teraz to tylko olej będę zmieniać. Czas pomyśleć o naprawie blacharsko lakierniczej jeszcze przed zimą bo ruda wychodzi.
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Mazda doczekała się naprawy blacharsko lakierniczej lewy tył błotnik, maska i zderzak przód. Białe boczne kierunki Radexy i chromowana końcówka tłumika z której póki co nie jestem zadowolony. Wygłuszona maska grodź drzwi tylne chyba już koniec wygłuszania wszędzie już coś wcisnąłem. Nie jechałem Lexusem ale myślę że w nim jest tak jak teraz w madzi podsumowując stan madzi oceniam na fabrycznie nowy po ostanich inwestycjach
Ostatnio edytowano 25 lut 2016, 18:43 przez gradziu, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Ostatnio wymieniłem tarcze i klocki tył ( blueprint i alpha wynalazki allegro) ale najbardziej cieszy wzmacniacz Sony XM-GTX6041 i Peiying PY-BC250F1. Wystarczająco przyjemnie masuje plecy na tylnej kanapie. Zrobiłem rachunek sumienia i przez dwa lata jak mam mazde włożyłem w nią już ponad wartość zakupu skarbonka kochana.
Ostatnio edytowano 23 paź 2013, 16:03 przez gradziu, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Jak mozesz wstaw zdjecie jak wyglada nadkole po odnowieniu u mnie niestety z lewej strony z tylu podobnie to wyglada, moze troche lepiej. Juz mysle od jakiegos czasu jak to na wiosne rozegrac..
A inne dodatki calkiem fajne, ja jednak wzmacniacza nie planuje, nie ma potrzeby. Co do wygluszenia to bede musial rowniez pomyslec, nie chodzi nawet o audio ale slysze wiatr przy szybkiej predkosci badz pogodzie z wiatrem w lewych drzwiach kierowcy, patrzalem tam ostatnio to tylko jakis styropian upchany byle jak i tyle
Radio bardzo fajnie sie prezentuje! Piosenka Avicii – X You? Czy inna z you?
Felgi nawet ciekawe a komplet hamulcow ja prawie na starcie wymienilem, a stan byl duzo lepszy niz na twoich zdjeciach, jednak nie zaluje inwestycji.
A inne dodatki calkiem fajne, ja jednak wzmacniacza nie planuje, nie ma potrzeby. Co do wygluszenia to bede musial rowniez pomyslec, nie chodzi nawet o audio ale slysze wiatr przy szybkiej predkosci badz pogodzie z wiatrem w lewych drzwiach kierowcy, patrzalem tam ostatnio to tylko jakis styropian upchany byle jak i tyle
Radio bardzo fajnie sie prezentuje! Piosenka Avicii – X You? Czy inna z you?
Felgi nawet ciekawe a komplet hamulcow ja prawie na starcie wymienilem, a stan byl duzo lepszy niz na twoich zdjeciach, jednak nie zaluje inwestycji.
Trzeba przyznać, że deska rozdzielcza wygląda dużo lepiej z takim radiem – nowocześniej!
A ciekawi mnie to: czy Peiying PY-BC250F1 jest jakos sub? Jeśli tak to czy nie lepiej grałby w skrzyni?
Ale ogólnie mazda bardzo ładna
A ciekawi mnie to: czy Peiying PY-BC250F1 jest jakos sub? Jeśli tak to czy nie lepiej grałby w skrzyni?
Ale ogólnie mazda bardzo ładna
Radio super
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Tak jako Sub pewnie grał by lepiej ale miałem taką wizję zamontowania go i potrzebuje maksymalnej przestrzeni bagażowej po złożeniu foteli szeroki towar czasem wiozę. Już i tak mam koło zapasowe na wierzchu przez lpg. Peiying powinien mieć około 65 l bagażnik zapewnia mu nieco więcej.
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Temat do zamkniecia. Po 5 wspanialych latach z 626 i 80 tys km przyszedl czas na zmiane. Sprawowala sie do konca dzielnie i nigdy nie zawiodla, niech sluzy nowemu wlascicielowi. Zastapiona przez Mazde CX7 2.3 turbo benzyna 2008
- Od: 21 sie 2012, 23:22
- Posty: 46
- Skąd: Oborniki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości