Mazda 626 GF 2.0 116KM z 99r. po lifcie
Strona 1 z 1
Witam wszystkich:)
Chciałbym przedstawić moją nową Madzię – 626 GF 2.0 116KM z 99r. po lifcie; srebrny hatchback.
Wyposażenie:
4 poduszki
abs
tsc
komputer
tempomat
klimatronic
4 el szyby
el i podgrzewane lusterka
welurowa tapicerka
2 podłokietniki
radiomagnetofon
wspomaganie kierownicy
centralny zamek z pilota
światła przeciwmgłowe
alu felgi 15" Mazdy
opony 195/60 Hankook (wielosezonowe )
Na GF polowałem od września ubiegłego roku i w końcu się udało:) Jest ze mną od miesiąca i spisuje się rewelacyjnie. Przyjechała do mnie z Niemiec od, jakby inaczej, dziadka (56r.) – udokumentowane. Jak na razie wymienione wszystkie płyny, zakupione alu 16" na lato (opony wkrótce). Mazda dokładnie sprawdzona w serwisie – lakier oryginalny, bez obecności rudej; pod względem technicznym bez większych dolegliwości, więc tylko lać i jeździć. Po zimie zamierzam wymienić wahacze, zabezpieczyć podwozie i troszkę zmienić Madzię wizualnie. Aczkolwiek to chyba przesadzone wyrażenie;) Marzyły mi się felgi od M6 – spełniłem , trochę bardziej odległe marzenie to spojler na tył, który zdecydowanie nada jej charakteru; poza tym do wymiany radio (raczej Clarion), kierunki (cleary), gałka+mieszek+kierownica (na kolor czarny) i pewnie zmiana "drewnianego wnętrza" na kolor czarny. Na razie chyba wystarczy, z czasem pewnie pojawią się inne pomysły.
Kilka zdjęć:
Pozdrawiam
Chciałbym przedstawić moją nową Madzię – 626 GF 2.0 116KM z 99r. po lifcie; srebrny hatchback.
Wyposażenie:
4 poduszki
abs
tsc
komputer
tempomat
klimatronic
4 el szyby
el i podgrzewane lusterka
welurowa tapicerka
2 podłokietniki
radiomagnetofon
wspomaganie kierownicy
centralny zamek z pilota
światła przeciwmgłowe
alu felgi 15" Mazdy
opony 195/60 Hankook (wielosezonowe )
Na GF polowałem od września ubiegłego roku i w końcu się udało:) Jest ze mną od miesiąca i spisuje się rewelacyjnie. Przyjechała do mnie z Niemiec od, jakby inaczej, dziadka (56r.) – udokumentowane. Jak na razie wymienione wszystkie płyny, zakupione alu 16" na lato (opony wkrótce). Mazda dokładnie sprawdzona w serwisie – lakier oryginalny, bez obecności rudej; pod względem technicznym bez większych dolegliwości, więc tylko lać i jeździć. Po zimie zamierzam wymienić wahacze, zabezpieczyć podwozie i troszkę zmienić Madzię wizualnie. Aczkolwiek to chyba przesadzone wyrażenie;) Marzyły mi się felgi od M6 – spełniłem , trochę bardziej odległe marzenie to spojler na tył, który zdecydowanie nada jej charakteru; poza tym do wymiany radio (raczej Clarion), kierunki (cleary), gałka+mieszek+kierownica (na kolor czarny) i pewnie zmiana "drewnianego wnętrza" na kolor czarny. Na razie chyba wystarczy, z czasem pewnie pojawią się inne pomysły.
Kilka zdjęć:
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 20 sty 2012, 00:28 przez Tomcio, łącznie edytowano 8 razy
- Od: 25 paź 2011, 07:12
- Posty: 27
- Skąd: Wałcz
- Auto: Były:
Mazda 626 GE 2.0 PB 94r.
Mazda 626 GF 2.0 PB 99r. lift
Jest:
Mazda 6 GY 2.0 PB 07r.
poprawić zdjecia proszę
Hmmm, od kilku dni mam problem z otwarciem drzwi, a mianowicie rankiem (przy minusowej temp.) po otwarciu auta centralnym (z pilota), tylne drzwi (lewe, bo prawe już w ogóle się zablokowały ) trzeba otworzyć od środka.
Macie może jakieś sposoby aby zapobiec temu procederowi;) ?
Macie może jakieś sposoby aby zapobiec temu procederowi;) ?
- Od: 25 paź 2011, 07:12
- Posty: 27
- Skąd: Wałcz
- Auto: Były:
Mazda 626 GE 2.0 PB 94r.
Mazda 626 GF 2.0 PB 99r. lift
Jest:
Mazda 6 GY 2.0 PB 07r.
witam w klubie
jedyna rada to chyba auto do ciepłego i czekać aż wszystko poodmarza, pozdejmować boczki ze wszystkich drzwi, umyć i wyczyścić wszystkie lementy służące do otwierania drzwi i natłuścić i wysmarować odpowiednimi smarami które będą spełniały swoją rolę w ekstremalnych temperaturach.
a ma być jeszcze gorzej.... u mnie we środę w nocy ponoć -27
jedyna rada to chyba auto do ciepłego i czekać aż wszystko poodmarza, pozdejmować boczki ze wszystkich drzwi, umyć i wyczyścić wszystkie lementy służące do otwierania drzwi i natłuścić i wysmarować odpowiednimi smarami które będą spełniały swoją rolę w ekstremalnych temperaturach.
a ma być jeszcze gorzej.... u mnie we środę w nocy ponoć -27
Radex napisał(a):<czarodziej> witam w klubie
jedyna rada to chyba auto do ciepłego i czekać aż wszystko poodmarza, pozdejmować boczki ze wszystkich drzwi, umyć i wyczyścić wszystkie lementy służące do otwierania drzwi i natłuścić i wysmarować odpowiednimi smarami które będą spełniały swoją rolę w ekstremalnych temperaturach.
Heh, też mi klub
Dzięki za cenne rady, na pewno skorzystam. Niestety brak garażu nie daje możliwości pobawienia się przy niej teraz:( Ale po zimie na pewno ją rozbiorę, nasmaruję i przy okazji wygłuszę (jeszcze raz dzięki oblivion za wskazówki).
Ooo... Z bliska kolega widzę
No cześć:) A nawet z bardzo bliska, dosyć często bywam w Twoim mieście; nawet jutro je odwiedzę.
Pozdrawiam
- Od: 25 paź 2011, 07:12
- Posty: 27
- Skąd: Wałcz
- Auto: Były:
Mazda 626 GE 2.0 PB 94r.
Mazda 626 GF 2.0 PB 99r. lift
Jest:
Mazda 6 GY 2.0 PB 07r.
Tomcio ja też nie mam garażu, ale dałem radę zamki poodmrażać.
najpierw wsiadłem od strony pasażera
jak odpaliłem auto to temperatura na ful i nawiewy w stronę zamków ustawiłem.
i sukcesywnie drzwi poodmarzały.
potem popsikałem na tyle ile mogłem w zamki.
i powinno być ok, ale na wiosnę wypadałoby w środku wszystko wyczyścić i nasmarować.
najpierw wsiadłem od strony pasażera
jak odpaliłem auto to temperatura na ful i nawiewy w stronę zamków ustawiłem.
i sukcesywnie drzwi poodmarzały.
potem popsikałem na tyle ile mogłem w zamki.
i powinno być ok, ale na wiosnę wypadałoby w środku wszystko wyczyścić i nasmarować.
Radex napisał(a):Tomcio ja też nie mam garażu, ale dałem radę zamki poodmrażać.
najpierw wsiadłem od strony pasażera
jak odpaliłem auto to temperatura na ful i nawiewy w stronę zamków ustawiłem.
i sukcesywnie drzwi poodmarzały.
potem popsikałem na tyle ile mogłem w zamki.
i powinno być ok, ale na wiosnę wypadałoby w środku wszystko wyczyścić i nasmarować.
Jak znajdę trochę wolnego to chyba spróbuję tej Twojej taktyki i może się uda. Tymczasem szukam jakiejś gałki z mieszkiem i do Mazdy nic nie widzę na allegro, hmmm a może jakiś inny serwis???. Poza tym radio już w drodze do mnie, więc niebawem te drobne zmiany z pierwszego postu zacznę wprowadzać w życie
- Od: 25 paź 2011, 07:12
- Posty: 27
- Skąd: Wałcz
- Auto: Były:
Mazda 626 GE 2.0 PB 94r.
Mazda 626 GF 2.0 PB 99r. lift
Jest:
Mazda 6 GY 2.0 PB 07r.
Srebrny rządzi Ładna, i super że bez rdzy, bo to właściwie jedno co mnie wkurza..
Nie wiem jakie będziesz montował opony na lato do felg od M6,ale mogą byc konieczne dystanse na tyl. tak czy inaczej zaopatrzył bym się na Twoim miejscu w takie po 5mm. jeśli nie będzie konieczne to wpłynie lepiej na wygląd i poszerzy rozstaw
Nie wiem jakie będziesz montował opony na lato do felg od M6,ale mogą byc konieczne dystanse na tyl. tak czy inaczej zaopatrzył bym się na Twoim miejscu w takie po 5mm. jeśli nie będzie konieczne to wpłynie lepiej na wygląd i poszerzy rozstaw
Dominator napisał(a):Srebrny rządzi Ładna, i super że bez rdzy, bo to właściwie jedno co mnie wkurza..
Nie wiem jakie będziesz montował opony na lato do felg od M6,ale mogą byc konieczne dystanse na tyl. tak czy inaczej zaopatrzył bym się na Twoim miejscu w takie po 5mm. jeśli nie będzie konieczne to wpłynie lepiej na wygląd i poszerzy rozstaw
I Twoja bardzo ładnie się prezentuje, szczególnie na tych felach, moja pewnie będzie lepiej wyglądać
Co do opon, to powoli zaczynam się rozglądać i raczej będą to 195/55. Teraz są założone 205/55, jednak tylko jedna nadaje się do użytku (opony gratis do felg hehe), a dystanse z tego co mówił mi wulkanizator nie będą potrzebne, ale to się zobaczy jak będą już oponki założone i koła na swoim miejscu:)
Kuźwa, gdzie tą gałkę dorwać? Na allegro same mieszki, a wolałbym coś chyba w komplecie kupić (o ile jest).
- Od: 25 paź 2011, 07:12
- Posty: 27
- Skąd: Wałcz
- Auto: Były:
Mazda 626 GE 2.0 PB 94r.
Mazda 626 GF 2.0 PB 99r. lift
Jest:
Mazda 6 GY 2.0 PB 07r.
Radex napisał(a):ja kupiłem taką
http://allegro.pl/mazda-6-mazda6-lift-g ... 14818.html
tylko za 50zł
i ztego co widzę moja jest w o wiele lepszym stanie
i do tego czarny mieszek
Kurczę, używaną zmienić na... używaną??? To chyba ostateczność. Dzięki, ale będę szukał dalej. Może coś się znajdzie.
- Od: 25 paź 2011, 07:12
- Posty: 27
- Skąd: Wałcz
- Auto: Były:
Mazda 626 GE 2.0 PB 94r.
Mazda 626 GF 2.0 PB 99r. lift
Jest:
Mazda 6 GY 2.0 PB 07r.
Radex napisał(a):no ja kupiłem używkę ale była w idealnym stanie, jak nowa wystarczy dobrze poszukać
No spoko, a ta od 6 pasowała bez żadnych kombinacji??
- Od: 25 paź 2011, 07:12
- Posty: 27
- Skąd: Wałcz
- Auto: Były:
Mazda 626 GE 2.0 PB 94r.
Mazda 626 GF 2.0 PB 99r. lift
Jest:
Mazda 6 GY 2.0 PB 07r.
No tak właśnie przeglądam też uniwersalne i coś takiego znalazłem:
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-skora-czarna-extra-i2075397198.html
Ewentualnie tu z czarnym pierścieniem (chyba lepiej się prezentuje):
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-skora-opel-audi-vw-ford-f-vat-i2093530385.html
Co o tym myślicie??? Bo z używanych to wszystkie praktycznie za bardzo zużyte, żeby jeszcze za to płacić.
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-skora-czarna-extra-i2075397198.html
Ewentualnie tu z czarnym pierścieniem (chyba lepiej się prezentuje):
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-skora-opel-audi-vw-ford-f-vat-i2093530385.html
Co o tym myślicie??? Bo z używanych to wszystkie praktycznie za bardzo zużyte, żeby jeszcze za to płacić.
- Od: 25 paź 2011, 07:12
- Posty: 27
- Skąd: Wałcz
- Auto: Były:
Mazda 626 GE 2.0 PB 94r.
Mazda 626 GF 2.0 PB 99r. lift
Jest:
Mazda 6 GY 2.0 PB 07r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: MrShaleck i 27 gości