Mazda 626 GE KL 1993 SWAP FP-KL
Zobacze, może włoże pasek z drugiego silnika i napinacz, ustawie na znaki i sie zobaczy. Ale to tymczasowe, wytrzymam też bez auta bo mam czym jeździć ale na drugi zlot mam zamiar wbić z nowa jednostką, bo na poznan nie zdąże dotrzeć
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Ale jak jest przegrzana to nie wiadomo jak wygląda jej spód, i tak na szlif musi iść i tak, ale może się okazać że będzie przysłowiowa fala, a głowice jak dobrze poszuka to po 100pln kupi. Poszukaj od Probe, będziesz miał DE, ja bym tak zrobił, ostrzejsze wałki i to naprawdę jest czuć. Miałem porównanie CA z KL DE i BA z KL01, to Xedos dawał taki ogień że sprężyna z gniazda wyskoczyła.
Rafał ja wiem doskonale że silniki są bez kolizyjne ale taka ciekawostka....KLa na przestawionym rozrządzie da się tak rozsypać że tylko drobiazgi się z miski sypią przez dziurkę w misce
Rafał ja wiem doskonale że silniki są bez kolizyjne ale taka ciekawostka....KLa na przestawionym rozrządzie da się tak rozsypać że tylko drobiazgi się z miski sypią przez dziurkę w misce
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Eklerek323f napisał(a):na drugi zlot mam zamiar wbić z nowa jednostką, bo na poznan nie zdąże dotrzeć
Jeśli zrobię cokolwiek przy silniku który jest w budzie to tylko i wylacznie ustawienie znaków pasek napinacz i dziękuję. Ma wytrzymać jeszcze z miesiąc-dwa
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Jak pisałem tak zrobiłem, jakos w zeszłym tygodniu zaciągnąłem padlinkę do garazu Chmielu_KL i z ojcem zaczelismy dłubac, po dostaniu się pod pokrywy ukazało się to, co obstawiałem od samego początku Poszły zęby na pasku, pasek dalej był naciągnięty a jego strzępy były wszedzie gdzie mogły wejść pod osłoną. ogólnie rzuciliśmy się na głęboką wode bo ani ja ani ojciec nigdy nie składaliśmy rozrządu, a co dopiero w v6, udało się za drugą próbą, za pierwsza dół był przestawiony o 4 ząbki.
Jako ciekawostka – prawdopodobnie rozrząd jest/był fabryczny jak cronos wyjechał z salonu, data z napinacza zgadza się z rokiem jego produkcji
Jako ciekawostka – prawdopodobnie rozrząd jest/był fabryczny jak cronos wyjechał z salonu, data z napinacza zgadza się z rokiem jego produkcji
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Jak nie więcej
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Adoz napisał(a):Ładnie, to czyli ile wytrzymał ? 230 tys. ?
Jeśli cronos miał oryginalny licznik + doliczajac moje kilometry po swapie wychodzi kolo 290kkm
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
haha pasek do spodni:D
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
Tego się nigdy nikt nie dowie czy rozrząd był kiedykolwiek ruszany, rolki sa wszystkie tak rozlatane ze nie wróżą małego przebiegu
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
W maździe ostatniio nic się nie dzieje, bo więcej stoi niż jeździ, rozsypał się 5 bieg a silnik przepala tyle oliwy, że się jeździć odechciewa...
Ale zrobiłem przewody hamulcowe
.
Teraz pora na brudną robote, nowy silnik
Ale zrobiłem przewody hamulcowe
.
Teraz pora na brudną robote, nowy silnik
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Jak chcesz piąty bieg to mam od swego x6 jak sie nie mylę to będzie pasować
krzysek71 napisał(a):Jak chcesz piąty bieg to mam od swego x6 jak sie nie mylę to będzie pasować
5 bieg mam zamiar wrzucić ze skrzynki FP która lezy w komórce, jeśli się okaże zbyt długi to trzeba będzie szukać FSa
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Adoz napisał(a):Słuchaj mam pytanie, dużo jest zdejmowania innych części żeby wymienić przewody hamulcowe ? i czy ogólnie nie ma problemów ? Niestety ale mnie to już czeka bo mam tak pognite że masakra.
Znajomy wymieniał je u mnie z tego co wiem to zdejmował kolektor i zbiornik paliwa
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Da się wymienić nie zdejmując kolektora, ja tak zrobiłem. Z rzeczy koniecznych do demontażu to grzebienie które je trzymają(śruby lubią się ukręcac i zostaje rozwiercanie), zbiornik paliwa i w sumie tyle, dla chętnego kto sobie może pozwolić na unieruchomienie auta na dluzej to sanki, bo dosyć blisko przechodzą ale da rade zrobić, przewody maja długości lewy 3.30 prawy 4.30. Ale dla pewności lepiej zdemontowac stare i pomierzyć swoje
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Witam mam pytanie, gdzie można nabyć takie czarne plastiki do lamp (o ile jest taka możliwość) jak na zdjęciach z poprzednich stron w tym temacie (24 strona jeśli dobrze sprawdziłem) żeby uzyskać efekt ciemniejszych lamp? Wiem, że ten mod był robiony przez Ciebie dość dawno ale jestem dosyć nowym użytkownikiem na forum i nigdzie nie mogę znaleźć nic na ten temat Chciałbym zacząć swoją GE ulepszać wizualnie na początek więc pytam bardziej doświadczonych w tym temacie Pozdrawiam
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości